«Реконструкція житлового будинку по вул. Сінецького, буд.22, м. Миколаївка» (додаткові роботи)
Очікувана вартість
2 382 165,60 UAH
UA-2018-08-23-001556-a 46db99be72314dcdb9da4e69d237ebc9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Володимирівна Бочковська

+380932682037 dkbud_dn@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження замовника: 84122, Україна, Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа замовника: Юлія Володимирівна Бочковська
+380932682037
dkbud_dn@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 6 необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору
Обгрунтування
Розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 14 грудня 2017 року № 1653/5-17 “Про обласний бюджет на 2018 рік”, від 04 липня 2016 року № 548 «Про затвердження Переліку об’єктів і заходів, що будуть здійснюватися за рахунок залишків коштів місцевих бюджетів населених пунктів Донецької області, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження» передбачено фінансування на об'єкт: «Реконструкція житлового будинку по вул. Сінецького, буд.22, м. Миколаївка» (додаткові роботи).
Джерело фінансування - обласний бюджет; очікувана вартість закупівлі 2382165,60 грн. з ПДВ, строк виконання робіт – 60 календарних днів.
Департаментом капітального будівництва проведено процедуру закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція житлового будинку по вул. Сінецького, буд.22, м. Миколаївка», UA-2017-02-10-002287-c. За результатами закупівлі був укладений договір 22.02.2017 № 15б з ПрАТ «Промстроймонтаж» на суму 6 359 472,90 грн. з ПДВ, яка зменшена за фактом змінених проектних рішень до 5 085 613,02 грн. з ПДВ.
В ході виконання робіт виникла низка додаткових робіт, необхідних для завершення робіт і введення в експлуатацію об’єкта в цілому, проведено коригування проектно-кошторисної документації, отримано відповідний експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» від 27.12.2017 № 05-0540-17
Так, за результатами розгляду відкоригованої проектної документації філією Державного підприємства "Укрдержбудекспертиза" було затверджено експертний звіт № 05-0540-17 від 27 грудня 2017 року, згідно з яким загальна кошторисна вартість складає 1061074 грн.
Очіувана вартість додаткових робіт по об’єкту «Реконструкція житлового будинку по вул. Сінецького, буд.22, м. Миколаївка» становить 2 382 165,60 грн. з ПДВ.
Враховуючи те, що додаткові будівельні роботи, не зазначені у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідні для виконання проекту, роботи технічно пов’язані з головним (первинним) договором, загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, є підстави для застосування переговорної процедури закупівлі згідно з вимогами п.6 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» з попереднім виконавцем робіт на вищезазначеному об’єкті.
Департамент звернувся листом від 20.08.2018 № 879/0/230-18-02/2 про погодження закупівлі до голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації Куця О.І та отримав згоду на проведення процедури закупівлі згідно з вимогами п.6 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» з попереднім виконавцем робіт.
Тендерним комітетом (протокол № 74 (343)-П2 від 22 серпня 2018 року) проведені переговори з ПрАТ «Промстроймонтаж», на яких учасник надав усі документи, підтверджуючі кваліфікаційну вимогу згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також представив договірну ціну, графік для виконання робіт по об'єкту та необхідні копії документів підприємства, ліцензії.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
• розпорядження голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 04 липня 2016 року № 548, від 14 грудня 2017 року № 1653/5-17;
• оголошення про проведення процедури закупівлі (ID: UA-2017-02-10-002287-c);
• експертний звіт № 05-0540-17 від 27 грудня 2017 року.

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 03 вересня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція житлового будинку по вул. Сінецького, буд.22, м. Миколаївка» (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84180, Україна, Донецька область, м. Миколаївка, вул. Сінецького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Документація

Тендерна документація

23 серпня 2018 14:37
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМСТРОЙМОНТАЖ"
#32737481
Переможець 2 304 884,12
UAH з ПДВ
23 серпня 2018 14:41

Документи

23 серпня 2018 14:41
sign.p7s
23 серпня 2018 14:40
Scan 74-п2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2018 14:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМСТРОЙМОНТАЖ"
#32737481
2 304 884,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2018 14:41
sign.p7s
23 серпня 2018 14:40
Scan 74-п2.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 вересня 2018 18:07
договір 117кб від 05.09.2018.pdf укладений
05 вересня 2018 18:06
sign.p7s зміни до договору
12 грудня 2018 17:48
ду1 від 12.12.2018 дог 117кб від 05.09.2018.PDF укладений
12 грудня 2018 17:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Згода сторін

Актуальні тендери

До пошуку