Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6, розташованої по вул. Гетьмана Сагайдачного, 34 міста Васильків Київської області
The Construction of Vasylkiv Comprehensive School 6 at 34 Hetman Sagaydachny str., Vasylkiv, Kyiv region
Очікувана вартість
207 390 509,00 UAH
UA-2018-08-23-001131-c fbf46c836edb43538ea302881a3f5ed4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рицька Олександра Петрівна

380457121402 rytskao@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти Васильківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05408349
Місцезнаходження: 08600, Україна , Київська область обл., Васильків, вул. Покровська, 15/1
Контактна особа: Рицька Олександра Петрівна
380457121402
rytskao@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The Department of education of Vasylkiv city Council
National ID: 05408349
Contact point: Rytska Oleksandra
380457121402
rytskao@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 серпня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2018 00:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2018 13:39
Очікувана вартість: 207 390 509,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 036 952,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1036952.55 UAH
Publication date: 23 серпня 2018 15:11
Enquiries until: 14 вересня 2018 00:00
Complaints submission until: до 20 вересня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 вересня 2018 00:00

Information

Estimated total value: 207 390 509 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 036 953 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Будівництво Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6, розташованої по вул. Гетьмана Сагайдачного, 34 міста Васильків Київської області
The construction of Vasylkiv Comprehensive School 6 at 34 Hetman Sagaydachny str., Vasylkiv, Kyiv region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6, розташованої по вул. Гетьмана Сагайдачного, 34 міста Васильків Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08600, Україна, Київська область, Васильків, вул. Гетьмана Сагайдачного, 34
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

The construction of Vasylkiv Comprehensive School 6 at 34 Hetman Sagaydachny str., Vasylkiv, Kyiv region
CPV: 45214000-0
Період постачання: по 31 липня 2021

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2018 13:32
Електронний підпис
12 вересня 2018 13:31
Додаток 3 Нова редакція від 12.09.2018 року.docx
12 вересня 2018 13:30
Перелік змін до ТД.docx
23 серпня 2018 15:20
Відомість обсягів робіт.PDF
23 серпня 2018 15:20
Додаток 6.docx
23 серпня 2018 15:19
Додаток 5.docx
23 серпня 2018 15:19
Додаток 4.docx
23 серпня 2018 15:19
Додаток 2 .docx
23 серпня 2018 15:15
Додаток 1 Школа.docx
23 серпня 2018 15:14
ТД.docx
12 вересня 2018 13:32
Електронний підпис
23 серпня 2018 15:22
Електронний підпис
12 вересня 2018 13:31
Додаток 3 Нова редакція від 12.09.2018 року.docx
23 серпня 2018 15:19
Додаток 3.docx
12 вересня 2018 13:30
Перелік змін до ТД.docx
23 серпня 2018 15:20
Відомість обсягів робіт.PDF
23 серпня 2018 15:20
Додаток 6.docx
23 серпня 2018 15:19
Додаток 5.docx
23 серпня 2018 15:19
Додаток 4.docx
23 серпня 2018 15:19
Додаток 2 .docx
23 серпня 2018 15:15
Додаток 1 Школа.docx
23 серпня 2018 15:14
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо техніки та обладнання
Дата подання: 31 серпня 2018 12:38
Дата відповіді: 05 вересня 2018 09:46
1. На вимогу п. 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен мати у власності не менше 70% техніки та обладнання. Учасники, які здійснюють свою діяльність з залученням лише орендованої техніки та обладнання мають законне право на рівних умовах брати участь у закупівлі. Вважаємо цю вимогу дискримінацією, оскільки вона не відповідає статті 3 та частині 3 статті 5 Закону України «Про публічні Закупівлі». Просимо усунути дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На звернення від Учасника, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 31.08.2018 року повідомляємо наступне: Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв для Учасника, зокрема: наявність обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, Законом встановлено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Таким чином, Замовник самостійно визначає перелік кваліфікаційних критеріїв та перелік документів, що підтверджує інформацію учасників про відповідність цим критеріям, виходячи із специфіки процедури закупівлі. Оскільки предметом закупівлі є будівництво складного, соціально важливого об'єкту, Замовником встановлено критерії, які забезпечать участь в торгах учасників які реально мають можливість виконати ці роботи у встановлений строк. Встановлені кваліфікаційні критерії не є дискримінаційними, так як не обмежують права учасників, які дійсно може виконати будівництво, що є предметом закупівлі.
Щодо наявності працівників
Дата подання: 31 серпня 2018 12:39
Дата відповіді: 05 вересня 2018 09:41
2. На вимогу Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен мати саме в штаті водіїв та механізаторів техніки, яка зазначена в пункті 1.1.2 цього Додатку. Вважаємо цю вимогу дискримінацією, оскільки Законом України «Про публічні Закупівлі» та самою тендерною документацію не забороняється залучення найманих працівників. А також якщо вказана техніка в довідці є орендованою або Учаснику надаються послуги залученою технікою(що не забороняється Законом), в цьому випадку механізатори та водії саме Орендодавця або надавача послуг можуть бути задіяні при експлуатації машин та механізмів. Учасник який має саме механізаторів та водіїв не в штаті не може на рівних умовах приймати участь в закупівлі, просимо усунути дискримінаційну вимогу, оскільки вона не відповідає статті 3 та частині 3 статті 5 Закону України «Про публічні Закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На звернення від Учасника, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 31.08.2018 року повідомляємо наступне: Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв для Учасника, зокрема: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, Законом встановлено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Таким чином, Замовник самостійно визначає перелік кваліфікаційних критеріїв та перелік документів, що підтверджує інформацію учасників про відповідність цим критеріям, виходячи із специфіки процедури закупівлі. Оскільки предметом закупівлі є будівництво складного, соціально важливого об'єкту, Замовником встановлено критерії, які забезпечать участь в торгах учасників які реально мають можливість виконати ці роботи у встановлений строк. Тендерною документацією передбачено, що учасники повинні мати у власності основне обладнання (машини та механізми), яке необхідне для якісного та своєчасного виконання будівництва. Відповідно, учасники повинні мати кваліфікованих працівників, які працюють на даній техніці. Встановлені кваліфікаційні критерії не є дискримінаційними, так як не обмежують права учасників, які дійсно може виконати будівництво, що є предметом закупівлі.
Щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 31 серпня 2018 12:42
Дата відповіді: 05 вересня 2018 09:06
3. На вимогу Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про виконання не менше двох аналогічних договорів. Проте Законом України «Про публічні Закупівлі», а саме частиною 2 статті 16 передбачено встановлення вимоги до учасників щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вважаємо встановлення даної вимоги неправомірною дією та дискримінацією до тих учасників, які мають досвід виконання одного аналогічного договору. Просимо усунути дискримінаційну вимогу, оскільки вона не відповідає статті 3 та частині 3 статті 5 Закону України «Про публічні Закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На звернення від Учасника, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 31.08.2018 року повідомляємо наступне :Вважаємо, що Замовник в даному випадку діє у відповідності до вимог Закону України «Про публічні Закупівлі».
Натомість Замовник залишає за собою право внести зміни до тендерної документації.
Щодо визначення аналогічного договору
Дата подання: 31 серпня 2018 12:44
Дата відповіді: 05 вересня 2018 09:07
4. Просимо надати пояснення стосовно визначення «об’єкта соціального-побутового призначення» у вимозі щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору та посилання на офіційний документ, яким визначено перелік об’єктів соціального-побутового призначення.
Відповідь: На звернення від Учасника, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 31.08.2018 року повідомляємо наступне: Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв для Учасника.
При цьому, Законом встановлено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Таким чином, Замовник самостійно визначає перелік кваліфікаційних критеріїв та їх зміст виходячи із специфіки процедури закупівлі.
Вважаємо, що під визначення «об’єкта соціального-побутового призначення» в даному випадку підпадають будівлі та споруди навчальних закладів, медичних закладів, торгово-розважальних закладів, житлові будинки.
Натомість Замовник залишає за собою право внести зміни до тендерної документації.
Щодо сертифікату ISO
Дата подання: 31 серпня 2018 12:46
Дата відповіді: 05 вересня 2018 09:07
5. На вимогу Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати копію чинного сертифіката ISO 9001:2015 "Система управління якістю", сфера застосування: стосовно провадження господарської діяльності у будівництві (або аналогічна за змістом сфера застосування). Просимо усунути дану вимогу, оскільки відповідний документ не підтверджує відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Вважаємо цю вимогу дискримінацією, оскільки даний документ не є обов’язковим для здійснення Учасниками господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури та Учасник, який має всі дозвільні документи(ліцензію та дозволи) не може на рівних умовах приймати участь в даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На звернення від Учасника, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 31.08.2018 року повідомляємо наступне: Оскільки предметом закупівлі є будівництво складного, соціально важливого об'єкту, Замовником встановлено критерії, які забезпечать участь в торгах учасників які можуть якісно виконати ці роботи. Сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ISO 9001:2015 – це документ, що є доказом, що система управління (менеджменту) якістю успішно впроваджена та функціоную на підприємстві – учаснику процедури. Сертифікат ISO 9001:2015 має велика кількість будівельних компаній. Наявність даного сертифікату є підтвердженням (незалежного органу – Органу сертифікації), що учасник забезпечить будівництво у відповідності до діючих норм чинного законодавства щодо якості виконаної роботи.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-11-000069 ● bc58be24a3304ee48bbb8175a86bda2b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2021 14:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.08.2021 № 470

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 470

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2018-08-23-001131-c 23.08.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-17 10:14:42

Запит про надання пояснень

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-20 17:05:42

Надання пояснень

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені в тендерній документації, складені відповідно до норм чинного законодавства та потреб Відділу освіти Васильківської міської ради, правонаступником якого є Управління освіти Васильківської міської ради( код ЄДРПОУ 05408349).
На підставі завдання замовника на будівництво Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6, розташованої по вул. Гетьмана Сагайдачного, 34 міста Васильків Київської області було виготовлено Проект, який затверджено Експертним звітом щодо розгляду проектної документації по проекту «Будівництво Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6, розташованої по вул. Гетьмана Сагайдачного, 34 міста Васильків Київської області».
Експертний звіт додається.
Згідно проекту визначено роботи, необхідні для виконання та викладені у pdf файлі тендерній документації «Відомість обсягів робіт».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Очікувана вартість, згідно зведеного кошторису дорівнює: ("Разом по главах 1-9" + "Кошторисний прибуток (П)" + "Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ)" + "Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва" + "Кошти на покриття додаткових витрат , пов’язаних з інфляційними процесами (І) (К=0,5)") + ПДВ 20%. Розмір бюджетного призначення дорівнює очікуваній вартості предмета закупівлі. Зведений кошторисний розрахунок додається.
Процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою по предмету закупівлі «Будівництво Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6, розташованої по вул. Гетьмана Сагайдачного, 34 міста Васильків Київської області» (UA-2018-08-23-001131-c) була оприлюднена на офіційному сайті ДП Прозорро 23 серпня 2018 року.
Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — постанова № 1266) запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно з статтею 58 Конституції України "закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення.
Таким чином, на момент планування та оприлюднення даної процедури закупівлі, а саме у серпні 2018 року, Замовник не був зобов’язаний розміщувати технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному (чи будь якому) сайті.
Однак, слід зазначити, що обґрунтування та інформація були розміщені на офіційному сайті Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за посиланням:
https://dfrr.minregion.gov.ua/Project-annotation?PROJT=22469; https://dfrr.minregion.gov.ua/Projects-list

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-09-01 18:50:12

Запит

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2018-08-23-001131-c від 28.08.2021 1. Про процедуру закупівлі та моніторинг 18.10.2018 за результатами відкритих торгів з публікацією англійською мовою щодо предмету закупівлі: «Будівництво Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6, розташованої по вул. Гетьмана Сагайдачного, 34 міста Васильків Київської області (ДК 021:2015: 45214000-0 – Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)» (ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-23-001131-c) (скорочено – процедура закупівлі), оприлюднених в системі закупівель Відділом освіти Васильківської міської ради (в подальшому перейменованому в Управління освіти Васильківської міської ради, ЄДРПОУ 05408349) (скорочено – Управління освіти ВМР), товариство з обмеженою відповідальністю «Хозхімсервіс», ЄДРПОУ 24157485 (скорочено – ТОВ «Хозхімсервіс»), визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю (протокол засідання тендерного комітету від 18.10.2018 № 318). 01.11.2018 між замовником Управлінням освіти ВМР та підрядником ТОВ «Хозхімсервіс» укладено договір від 01.11.2018 № 295 (скорочено – Договір), відповідно до п. 1.1 якого, за цим договором замовник доручає, а підрядник зобов’язується на свій ризик власними та залученими силами і засобами виконати відповідно до умов договору та проектно-кошторисної документації будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво Васильківської ЗОШ № 6, розташованої по вул. Гетьмана Сагайдачного, 34 міста Васильків, Київської області» (ДК 021:2015: 45214000-0 – Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів) (далі – роботи) в повному обсязі відповідно до вимог чинних нормативних документів з питань будівництва, технічної документації та умов договору і здати замовнику закінчені роботи у встановлений договором строк, а замовник зобов’язується прийняти ці роботи та оплатити їх. З 16.08.2021 по 28.08.2021 Північним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг процедури публічної закупівлі UA-2018-08-23-001131-c щодо предмету закупівлі: «Будівництво Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6, розташованої по вул. Гетьмана Сагайдачного, 34 міста Васильків Київської області (ДК 021:2015: 45214000-0 – Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)» (скорочено – закупівля). 28.08.2021 за результатами моніторингу Північним офісом Держаудитслужби складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 28.08.2021 (скорочено – висновок), який в цей же день оприлюднено в електронній системі закупівель. Згідно з п. 2 ч. ІІ висновку за результатами моніторингу, нібито, встановлені порушення замовником п. 4 ч. 1 ст. 30, ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (скорочено – Закон), у редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі. Висновок обґрунтовано тим, що моніторингом, нібито, встановлено невідповідність тендерної пропозиції BAK stavební společnost, a.s. умовам тендерної документації (скорочено – ТД). Відповідно до п. 5 додатку 2 до ТД учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема копію сканованої дійсної ліцензії Державної архітектурно-будівельної Інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (клас наслідків СС3) за наступними видами робіт: Будівельні та монтажні роботи загального призначення: - улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних; - зведення металевих конструкцій. - зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій; - монтаж технологічного устаткування; - виконання пусконалагоджувальних робіт: • електротехнічних пристроїв, • систем вентиляції та кондиціонування повітря, • підйомно-транспортного устаткування, • водопостачання та водовідведення. Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури: - монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: • водопостачання та водовідведення; • опалення; • вентиляції і кондиціювання повітря; • електропостачання і електроосвітлення. - монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: • водопостачання та водовідведення; • теплопостачання; • електропостачання і електроосвітлення. У висновку зазначено, що в складі пропозиції BAK stavební společnost, a.s. міститься ліцензія ТОВ «Будівельна компанія «Бак Україна» від 31.05.2018 № 31-Л, ліцензія «Тауріс» від 20.07.2015 № 27-Л, ліцензія АТ «БАК будівельна компанія» від 21.03.2018 № 15-Л. Однак, жодна ліцензія не містить серед переліку робіт – виконання пусконалагоджувальних робіт: електротехнічних пристроїв, систем вентиляції та кондиціонування повітря, підйомно-транспортного устаткування, водопостачання та водовідведення, чим не дотримано вимогу п. 5 додатку 2 до ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, в порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію BAK stavební společnost, a.s., як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а допустив її до аукціону, що призвело до порушення ч. 1 ст. 31 Закону. Управління освіти ВМР, вважаючи висновок необґрунтованим та безпідставним,керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону, надає свої аргументовані заперечення до висновку, що викладені нижче. 2. Заперечення щодо виявлених порушень За умовами ТД інформацію та документи згідно з додатком 2 ТД в т.ч. копію сканованої дійсної ліцензії Державної архітектурно-будівельної Інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (клас наслідків СС3) повинен надавати переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (див. абз. 41 п. 1 розд. 3 ТД). Натомість, від учасників ТД вимагалось подавати лише інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до цієї тендерної документації згідно з додатком 2 до ТД (див. абз. 7 п. 1, абз. 2 п. 6 розд. 3 ТД).Крім того, п. 5 додатку 2 до ТД не передбачено прямого зобов’язання учасника надати відповідну скановану копію ліцензію, як це стверджується у висновку. Отже, у зв’язку із тим, що у додатку 2 до ТД не міститься зобов’язання учасника саме надати у складі його тендерної пропозиції скановану копію відповідної ліцензії, тому стверджувати про наявність порушення з боку замовника не можна. Крім того слід звернути увагу на те, що предметом закупівлі є генпідрядні роботи. Чинним законодавством, як на момент оголошення процедури закупівлі, укладенняДоговору та на даний момент, ліцензування генпідрядних робіт (функції генпідрядника) чинним законодавством не передбачено. Отже, генпідрядник не позбавлений права залучити до виконання конкретних будівельно-монтажних робіт субпідрядну організацію, яка має відповідну ліцензію (дозвіл).При цьому генпідрядник не зобов’язаний в такому випадку мати аналогічну ліцензію (дозвіл). У складі своєї пропозиції учасник-нерезидент BAK stavební společnost, a.s. надавдовідку щодо ліцензії від 19.09.2018, в якій, зокрема, було зазначено про те, що чинним законодавством Чехії не передбачена можливість отримання ліцензії згідно з вимогами ТД. Також, у довідці було зазначено, що BAK stavební společnost, a.s. має право виконувати роботи, передбачені ТД на підставі ліцензій, отриманих в Чехії, та на підтвердження цьому учасником було додатково надано виписку з публічного розділу Торгового реєстру від 04.09.2018 з перекладом українською мовою. Крім того, у вищевказаній довідці учасник BAK stavební společnost, a.s. зазначив, що у разі отримання ним перемоги при укладенні договору (але в будь-якому разі до початку виконання робіт) ним буде надана ліцензія у відповідності до вимог ТД. У примітці до ТД визначено, що у разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/учасника-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Отже, тендерна пропозиція учасника BAK stavební společnost, a.s. відповідала умовам ТД, тому у замовника були відсутні підстави для відміни торгів на підставі ч. 1 ст. 31 Закону. Враховуючи вищевикладене, Північний офіс Держаудитслужби дійшов хибних висновків про порушення замовником вимогп. 4 ч. 1 ст. 30, ч. 1 ст. 31 Закону, у зв’язку із невідхиленням тендерної пропозиції BAK stavební společnost, a.s. та невідміни закупівлі. 3. Заперечення щодо зобов’язання замовника розірвати Договір Відповідно до п. 3 ч. ІІ висновку Північний офіс Держаудитслужби зобов’язав замовника процедури закупівлі розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Загальні підстави, порядок, форма та правові наслідки розірвання Договору врегульовано ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) та ст. 188 Господарського кодексу України (далі – ГК України). За змістом ч.ч. 1, 2 ст. 651 ЦК України визначено, що розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Відповідно до ч.ч. 2, 3 ст. 653 ЦК України у разі розірвання договору зобов’язання сторін припиняються. У разі розірвання договору зобов’язання припиняється з моменту досягнення домовленості про розірвання договору, якщо інше не встановлено договором. Якщо договір розривається у судовому порядку, зобов’язання припиняється з моменту набрання рішенням суду про розірвання договору законної сили. Відповідно до ч. 1 ст. 188 ГК України розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Отже, законодавством визначено, що Договір може бути розірвано виключно за згодою сторін, яка оформлюється в такій самій формі, що й Договір, що розривається. Розірвання Договору в односторонньому порядку можливе виключно у випадках, чітко визначених законом або Договором. У висновку відсутнє посилання на загальну чи спеціальну норму закону, на підставі якої має відбутись розірвання Договору в односторонньому порядку. Згідно з підп. 11.2.1 п. 11.2 Договору Замовник має право достроково розірвати Договір, а також зупинити роботи у разі невиконання зобов’язань Підрядником, повідомивши його у місячний строк. Відповідно до підп. 11.2.5 п. 11.2 Договору Замовник має право ініціювати внесення змін у Договір, вимагати розірвання Договору та відшкодування збитків за наявності істотних порушень Підрядником умов Договору. За приписами п. 14.4 Договору несвоєчасне виконання робіт (затримка понад 30 календарних днів) Підрядником відповідно до календарного графіка виконання робіт, крім обставин, непереборної сили (катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна) дає право Замовнику розірвання Договору в односторонньому порядку. У реч. 1 п. 18.4 Договору встановлено, що Договір припиняється в односторонньому порядку за ініціативою Замовника у разі невиконання Підрядником календарного графіку виконання робіт, умов Договору та у випадках передбачених даним Договором. Отже, Договором передбачено вичерпний перелік випадків (правових підстав), коли Замовник має право в односторонньому порядку розірвати Договір (вимагати розірвання Договору). Між тим, умови Договору та норми законодавства України, якими врегульовано відповідні правовідносини, не визнають висновок про результати моніторингу процедури закупівлі підставою для розірвання Договору. Крім того, аналіз ч. 4 ст. 188 ГК України, у її системному взаємозв’язку із ч. 10 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», дає підстави для правового висновку, згідно із яким спори щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку. Зміст висновку не містить посилань на належні та допустимі докази факту неналежного виконання генпідрядником своїх зобов’язань за Договором, які в силу закону або Договору могли б стати підставою для його розірвання з ініціативи замовника. Крім того, повідомляємо, що у зв’язку із оприлюдненням в електронній системі висновку, замовник звернувся до генпідрядника з листом від 03.09.2021 № 887/20.20/01-14 про розірвання Договору.На вказаний лист замовник отримав відповідь від 03.09.2021 № 210, яким генпідрядник повідомив про свою незгоду із розірванням Договору. Таким чином, навіть якщо припустити, що порушення вказані у висновку мали місце, усунути їх не представилось би можливим в односторонньому порядку, оскільки така можливість не передбачена законом та умовами Договору. Отже, вимога Північного офісу Держаудитслужби про розірвання Договору на підставі його висновку не ґрунтується на вимогах закону та умовах Договору, не відповідає волі сторін, а тому є необґрунтованою та безпідставною. Додатки: 1. Копія листа від 03.09.2021 № 887/20.20/01-14. 2. Копія листа від 03.09.2021 № 210.

2021-09-03 18:55:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовником оскаржено висновок до суду 10.09.2021 року, тобто протягом 10 робочих днів з дня оприлюднення даного висновку. На підтвердження оскарження додається копія фіскального чека від 10.09.2021р. Примірник позовної заяви, разом з додатками до неї, Північний офіс Держаудитслужби, як відповідач у справі, отримає в установленому процесуальним законом порядку.
Дата публікації: 13 вересня 2021

Документи:

13 вересня 2021 17:42
Електронний підпис
13 вересня 2021 17:41
Фіскальний чек.jpg

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 жовтня 2018
UA-2018-08-23-001131-cfbf46c836edb43538ea302881a3f5ed4
Найменування: Відділ освіти Васильківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05408349
Місцезнаходження: 08600, Україна, Київська область обл., Васильків, вул. Покровська, 15/1
Учасник Документи Рішення
BAK stavební společnost, a.s. Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Хозхімсервіс Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 жовтня 2018 12:06
Електронний підпис

Публічні документи

23 вересня 2018 20:26
кошторис.rar
23 вересня 2018 20:26
9 згода персональні.pdf
23 вересня 2018 20:26
8 відомості про учасника.pdf
23 вересня 2018 20:26
5 проект договору.pdf
23 вересня 2018 20:26
44 лист відгук Баррандов.pdf
23 вересня 2018 20:26
42 лист відгук Гринхауз.pdf
23 вересня 2018 20:26
39 сертифікат кошторис.pdf
23 вересня 2018 20:26
38 витяг звіт 2017.pdf
23 вересня 2018 20:26
37 щодо персоналу.pdf
23 вересня 2018 20:26
36 щодо техніки.pdf
23 вересня 2018 20:26
36 1 баланс та звіт 2017.pdf
23 вересня 2018 20:26
35 цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2018 20:26
34 гарантійний технічні.pdf
23 вересня 2018 20:26
33 пояснення щодо адрес.pdf
23 вересня 2018 20:26
31 виписка з реєстру.pdf
23 вересня 2018 20:26
28 лицензия АВК.pdf
23 вересня 2018 20:26
27 сертифікат 9001.pdf
23 вересня 2018 20:26
26 декларація МТБ.pdf
23 вересня 2018 20:26
25 Дозвіл Тауріс.pdf
23 вересня 2018 20:26
24 Ліцензія Тауріс.pdf
23 вересня 2018 20:26
23 Ліцензія ТОВ БАК.pdf
23 вересня 2018 20:26
22 субпідрядники.pdf
23 вересня 2018 20:26
21 гарантія.zip
23 вересня 2018 20:26
20 сертифікат 14001.pdf
23 вересня 2018 20:26
19 захист довкілля.pdf
23 вересня 2018 20:26
17 1 щодо фінспроможності.pdf
23 вересня 2018 20:26
16 пояснення щодо ПДВ.pdf
23 вересня 2018 20:26
15 Витяг ПДВ пред.pdf
23 вересня 2018 20:26
13 пояснення щодо ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2018 20:26
10 статут.pdf

Документи

24 вересня 2018 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 жовтня 2018 12:04
Електронний підпис

Публічні документи

19 жовтня 2018 14:38
довідки переможця
23 вересня 2018 23:28
Електронний підпис
23 вересня 2018 23:28
Електронний підпис
23 вересня 2018 23:16
кошторис 3.rar
23 вересня 2018 23:16
кошторис 2.rar
23 вересня 2018 23:16
кошторис 1.rar
23 вересня 2018 23:16
35 лист відгук будинки.pdf
23 вересня 2018 23:16
34 договір будинки.pdf
23 вересня 2018 23:16
33 Лист вiдгук.PDF
23 вересня 2018 23:16
32 Договір 9т.pdf
23 вересня 2018 23:16
31 довідка досвід.pdf
23 вересня 2018 23:16
30 довідка працівники.pdf
23 вересня 2018 23:16
19 згода з технічними.pdf
23 вересня 2018 23:16
18 довідка ст17.pdf
23 вересня 2018 23:16
12 гарантія.zip
23 вересня 2018 23:16
10 ТАС рахунок.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ТАС овердрафт.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ТАС залишки на рр.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ПБ рахунки.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ПБ залишки рр.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ПБ заборгов.pdf
23 вересня 2018 23:16
9 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
23 вересня 2018 23:16
8 Вiдомостi з ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2018 23:16
7 Статут.pdf
23 вересня 2018 23:16
6 згода персональні.pdf
23 вересня 2018 23:16
2 довідка повноваження.pdf
23 вересня 2018 23:16
1 1 накази директор.pdf
23 вересня 2018 23:16
28 дипломи.rar
23 вересня 2018 23:16
27 накази.zip
23 вересня 2018 23:16
26 форма 1 дф.pdf
23 вересня 2018 23:16
25 довідка ІТР.pdf
23 вересня 2018 23:15
24 бухдовідка 105.pdf
23 вересня 2018 23:15
23 бухдовідка 104.pdf
23 вересня 2018 23:15
22 техпаспорти.rar
23 вересня 2018 23:15
21 довідка про МТБ.pdf
23 вересня 2018 23:15
20 цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2018 23:15
17 Ліцензія.PDF
23 вересня 2018 23:15
17 1 Лист щодо лiцензiї.pdf
23 вересня 2018 23:15
16 Ліцензія АВК до 30.19.pdf
23 вересня 2018 23:15
14 Дозвіл.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

BAK stavební společnost, a.s.

ТОВ Хозхімсервіс

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2018 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хозхімсервіс 207 349 941,60
UAH з ПДВ
207 349 941,60
UAH з ПДВ
Документи
BAK stavební společnost, a.s. 207 390 195,60
UAH з ПДВ
207 390 195,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2018 14:38
довідки переможця
23 вересня 2018 23:28
Електронний підпис
23 вересня 2018 23:28
Електронний підпис
23 вересня 2018 23:16
кошторис 3.rar
23 вересня 2018 23:16
кошторис 2.rar
23 вересня 2018 23:16
кошторис 1.rar
23 вересня 2018 23:16
35 лист відгук будинки.pdf
23 вересня 2018 23:16
34 договір будинки.pdf
23 вересня 2018 23:16
33 Лист вiдгук.PDF
23 вересня 2018 23:16
32 Договір 9т.pdf
23 вересня 2018 23:16
31 довідка досвід.pdf
23 вересня 2018 23:16
30 довідка працівники.pdf
23 вересня 2018 23:16
19 згода з технічними.pdf
23 вересня 2018 23:16
18 довідка ст17.pdf
23 вересня 2018 23:16
12 гарантія.zip
23 вересня 2018 23:16
10 ТАС рахунок.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ТАС овердрафт.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ТАС залишки на рр.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ПБ рахунки.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ПБ залишки рр.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ПБ заборгов.pdf
23 вересня 2018 23:16
9 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
23 вересня 2018 23:16
8 Вiдомостi з ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2018 23:16
7 Статут.pdf
23 вересня 2018 23:16
6 згода персональні.pdf
23 вересня 2018 23:16
2 довідка повноваження.pdf
23 вересня 2018 23:16
1 1 накази директор.pdf
23 вересня 2018 23:16
28 дипломи.rar
23 вересня 2018 23:16
27 накази.zip
23 вересня 2018 23:16
26 форма 1 дф.pdf
23 вересня 2018 23:16
25 довідка ІТР.pdf
23 вересня 2018 23:15
24 бухдовідка 105.pdf
23 вересня 2018 23:15
23 бухдовідка 104.pdf
23 вересня 2018 23:15
22 техпаспорти.rar
23 вересня 2018 23:15
21 довідка про МТБ.pdf
23 вересня 2018 23:15
20 цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2018 23:15
17 Ліцензія.PDF
23 вересня 2018 23:15
17 1 Лист щодо лiцензiї.pdf
23 вересня 2018 23:15
16 Ліцензія АВК до 30.19.pdf
23 вересня 2018 23:15
14 Дозвіл.PDF

Публічні документи

23 вересня 2018 20:26
кошторис.rar
23 вересня 2018 20:26
9 згода персональні.pdf
23 вересня 2018 20:26
8 відомості про учасника.pdf
23 вересня 2018 20:26
5 проект договору.pdf
23 вересня 2018 20:26
44 лист відгук Баррандов.pdf
23 вересня 2018 20:26
42 лист відгук Гринхауз.pdf
23 вересня 2018 20:26
39 сертифікат кошторис.pdf
23 вересня 2018 20:26
38 витяг звіт 2017.pdf
23 вересня 2018 20:26
37 щодо персоналу.pdf
23 вересня 2018 20:26
36 щодо техніки.pdf
23 вересня 2018 20:26
36 1 баланс та звіт 2017.pdf
23 вересня 2018 20:26
35 цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2018 20:26
34 гарантійний технічні.pdf
23 вересня 2018 20:26
33 пояснення щодо адрес.pdf
23 вересня 2018 20:26
31 виписка з реєстру.pdf
23 вересня 2018 20:26
28 лицензия АВК.pdf
23 вересня 2018 20:26
27 сертифікат 9001.pdf
23 вересня 2018 20:26
26 декларація МТБ.pdf
23 вересня 2018 20:26
25 Дозвіл Тауріс.pdf
23 вересня 2018 20:26
24 Ліцензія Тауріс.pdf
23 вересня 2018 20:26
23 Ліцензія ТОВ БАК.pdf
23 вересня 2018 20:26
22 субпідрядники.pdf
23 вересня 2018 20:26
21 гарантія.zip
23 вересня 2018 20:26
20 сертифікат 14001.pdf
23 вересня 2018 20:26
19 захист довкілля.pdf
23 вересня 2018 20:26
17 1 щодо фінспроможності.pdf
23 вересня 2018 20:26
16 пояснення щодо ПДВ.pdf
23 вересня 2018 20:26
15 Витяг ПДВ пред.pdf
23 вересня 2018 20:26
13 пояснення щодо ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2018 20:26
10 статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хозхімсервіс

BAK stavební společnost, a.s.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Хозхімсервіс
#24157485
Переможець 207 349 941,60
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 15:10

Документи

18 жовтня 2018 15:10
Електронний підпис
18 жовтня 2018 15:04
Протокол про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2018 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Хозхімсервіс
#24157485
207 349 941,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2018 15:10
Електронний підпис
18 жовтня 2018 15:04
Протокол про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2018 16:38
Договір №295.pdf укладений
01 листопада 2018 16:36
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2020 14:35
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
07 травня 2020 14:33
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 14:52
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 14:52
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 09:35
додаткова угода.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 09:35
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2019 10:35
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
28 серпня 2019 10:20
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2019 11:20
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
03 липня 2019 11:19
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2019 10:48
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
27 березня 2019 10:43
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 08:14
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 08:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у фінансуванні об'єкту поточного року
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 295
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у фінансуванні об'єкту поточного року
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 295
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у фінансуванні об'єкту поточного року
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у фінансуванні об'єкту поточного року, зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у фінансуванні об'єкту поточного року
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у фінансуванні об'єкту поточного року
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML