Будівництво Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6, розташованої по вул. Гетьмана Сагайдачного, 34 міста Васильків Київської області
The Construction of Vasylkiv Comprehensive School 6 at 34 Hetman Sagaydachny str., Vasylkiv, Kyiv region
Очікувана вартість
207 390 509,00 UAH
UA-2018-08-23-001131-c fbf46c836edb43538ea302881a3f5ed4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Відділ освіти Васильківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05408349
Місцезнаходження замовника: 08600, Україна, Київська область обл., Васильків, вул. Покровська, 15/1
Контактна особа замовника: Рицька Олександра Петрівна
380457121402
rytskao@ukr.net
Official name: The Department of education of Vasylkiv city Council
National ID: 05408349
Contact point: Rytska Oleksandra
380457121402
rytskao@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 серпня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2018 00:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2018 13:39
Очікувана вартість: 207 390 509,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 036 952,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 036 952,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 23 серпня 2018 15:11
Enquiries until: 14 вересня 2018 00:00
Complaints submission until: до 20 вересня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 вересня 2018 00:00

Information

Estimated total value: 207 390 509 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 036 953 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 036 952,55 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Будівництво Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6, розташованої по вул. Гетьмана Сагайдачного, 34 міста Васильків Київської області
The construction of Vasylkiv Comprehensive School 6 at 34 Hetman Sagaydachny str., Vasylkiv, Kyiv region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6, розташованої по вул. Гетьмана Сагайдачного, 34 міста Васильків Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08600, Україна, Київська область, Васильків, вул. Гетьмана Сагайдачного, 34
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

The construction of Vasylkiv Comprehensive School 6 at 34 Hetman Sagaydachny str., Vasylkiv, Kyiv region
CPV: 45214000-0
Період постачання: по 31 липня 2021

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 вересня 2018 13:32
Електронний цифровий підпис
12 вересня 2018 13:31
Додаток 3 Нова редакція від 12.09.2018 року.docx
12 вересня 2018 13:30
Перелік змін до ТД.docx
23 серпня 2018 15:20
Відомість обсягів робіт.PDF
23 серпня 2018 15:20
Додаток 6.docx
23 серпня 2018 15:19
Додаток 5.docx
23 серпня 2018 15:19
Додаток 4.docx
23 серпня 2018 15:19
Додаток 2 .docx
23 серпня 2018 15:15
Додаток 1 Школа.docx
23 серпня 2018 15:14
ТД.docx
12 вересня 2018 13:32
Електронний цифровий підпис
23 серпня 2018 15:22
Електронний цифровий підпис
12 вересня 2018 13:31
Додаток 3 Нова редакція від 12.09.2018 року.docx
23 серпня 2018 15:19
Додаток 3.docx
12 вересня 2018 13:30
Перелік змін до ТД.docx
23 серпня 2018 15:20
Відомість обсягів робіт.PDF
23 серпня 2018 15:20
Додаток 6.docx
23 серпня 2018 15:19
Додаток 5.docx
23 серпня 2018 15:19
Додаток 4.docx
23 серпня 2018 15:19
Додаток 2 .docx
23 серпня 2018 15:15
Додаток 1 Школа.docx
23 серпня 2018 15:14
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо техніки та обладнання
Дата подання: 31 серпня 2018 12:38
Дата відповіді: 05 вересня 2018 09:46
1. На вимогу п. 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен мати у власності не менше 70% техніки та обладнання. Учасники, які здійснюють свою діяльність з залученням лише орендованої техніки та обладнання мають законне право на рівних умовах брати участь у закупівлі. Вважаємо цю вимогу дискримінацією, оскільки вона не відповідає статті 3 та частині 3 статті 5 Закону України «Про публічні Закупівлі». Просимо усунути дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На звернення від Учасника, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 31.08.2018 року повідомляємо наступне: Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв для Учасника, зокрема: наявність обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, Законом встановлено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Таким чином, Замовник самостійно визначає перелік кваліфікаційних критеріїв та перелік документів, що підтверджує інформацію учасників про відповідність цим критеріям, виходячи із специфіки процедури закупівлі. Оскільки предметом закупівлі є будівництво складного, соціально важливого об'єкту, Замовником встановлено критерії, які забезпечать участь в торгах учасників які реально мають можливість виконати ці роботи у встановлений строк. Встановлені кваліфікаційні критерії не є дискримінаційними, так як не обмежують права учасників, які дійсно може виконати будівництво, що є предметом закупівлі.
Щодо наявності працівників
Дата подання: 31 серпня 2018 12:39
Дата відповіді: 05 вересня 2018 09:41
2. На вимогу Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен мати саме в штаті водіїв та механізаторів техніки, яка зазначена в пункті 1.1.2 цього Додатку. Вважаємо цю вимогу дискримінацією, оскільки Законом України «Про публічні Закупівлі» та самою тендерною документацію не забороняється залучення найманих працівників. А також якщо вказана техніка в довідці є орендованою або Учаснику надаються послуги залученою технікою(що не забороняється Законом), в цьому випадку механізатори та водії саме Орендодавця або надавача послуг можуть бути задіяні при експлуатації машин та механізмів. Учасник який має саме механізаторів та водіїв не в штаті не може на рівних умовах приймати участь в закупівлі, просимо усунути дискримінаційну вимогу, оскільки вона не відповідає статті 3 та частині 3 статті 5 Закону України «Про публічні Закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На звернення від Учасника, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 31.08.2018 року повідомляємо наступне: Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв для Учасника, зокрема: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, Законом встановлено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Таким чином, Замовник самостійно визначає перелік кваліфікаційних критеріїв та перелік документів, що підтверджує інформацію учасників про відповідність цим критеріям, виходячи із специфіки процедури закупівлі. Оскільки предметом закупівлі є будівництво складного, соціально важливого об'єкту, Замовником встановлено критерії, які забезпечать участь в торгах учасників які реально мають можливість виконати ці роботи у встановлений строк. Тендерною документацією передбачено, що учасники повинні мати у власності основне обладнання (машини та механізми), яке необхідне для якісного та своєчасного виконання будівництва. Відповідно, учасники повинні мати кваліфікованих працівників, які працюють на даній техніці. Встановлені кваліфікаційні критерії не є дискримінаційними, так як не обмежують права учасників, які дійсно може виконати будівництво, що є предметом закупівлі.
Щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 31 серпня 2018 12:42
Дата відповіді: 05 вересня 2018 09:06
3. На вимогу Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про виконання не менше двох аналогічних договорів. Проте Законом України «Про публічні Закупівлі», а саме частиною 2 статті 16 передбачено встановлення вимоги до учасників щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вважаємо встановлення даної вимоги неправомірною дією та дискримінацією до тих учасників, які мають досвід виконання одного аналогічного договору. Просимо усунути дискримінаційну вимогу, оскільки вона не відповідає статті 3 та частині 3 статті 5 Закону України «Про публічні Закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На звернення від Учасника, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 31.08.2018 року повідомляємо наступне :Вважаємо, що Замовник в даному випадку діє у відповідності до вимог Закону України «Про публічні Закупівлі».
Натомість Замовник залишає за собою право внести зміни до тендерної документації.
Щодо визначення аналогічного договору
Дата подання: 31 серпня 2018 12:44
Дата відповіді: 05 вересня 2018 09:07
4. Просимо надати пояснення стосовно визначення «об’єкта соціального-побутового призначення» у вимозі щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору та посилання на офіційний документ, яким визначено перелік об’єктів соціального-побутового призначення.
Відповідь: На звернення від Учасника, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 31.08.2018 року повідомляємо наступне: Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв для Учасника.
При цьому, Законом встановлено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Таким чином, Замовник самостійно визначає перелік кваліфікаційних критеріїв та їх зміст виходячи із специфіки процедури закупівлі.
Вважаємо, що під визначення «об’єкта соціального-побутового призначення» в даному випадку підпадають будівлі та споруди навчальних закладів, медичних закладів, торгово-розважальних закладів, житлові будинки.
Натомість Замовник залишає за собою право внести зміни до тендерної документації.
Щодо сертифікату ISO
Дата подання: 31 серпня 2018 12:46
Дата відповіді: 05 вересня 2018 09:07
5. На вимогу Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати копію чинного сертифіката ISO 9001:2015 "Система управління якістю", сфера застосування: стосовно провадження господарської діяльності у будівництві (або аналогічна за змістом сфера застосування). Просимо усунути дану вимогу, оскільки відповідний документ не підтверджує відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Вважаємо цю вимогу дискримінацією, оскільки даний документ не є обов’язковим для здійснення Учасниками господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури та Учасник, який має всі дозвільні документи(ліцензію та дозволи) не може на рівних умовах приймати участь в даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На звернення від Учасника, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 31.08.2018 року повідомляємо наступне: Оскільки предметом закупівлі є будівництво складного, соціально важливого об'єкту, Замовником встановлено критерії, які забезпечать участь в торгах учасників які можуть якісно виконати ці роботи. Сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ISO 9001:2015 – це документ, що є доказом, що система управління (менеджменту) якістю успішно впроваджена та функціоную на підприємстві – учаснику процедури. Сертифікат ISO 9001:2015 має велика кількість будівельних компаній. Наявність даного сертифікату є підтвердженням (незалежного органу – Органу сертифікації), що учасник забезпечить будівництво у відповідності до діючих норм чинного законодавства щодо якості виконаної роботи.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 04 жовтня 2018
UA-2018-08-23-001131-cfbf46c836edb43538ea302881a3f5ed4
Найменування замовника: Відділ освіти Васильківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05408349
Місцезнаходження замовника: 08600, Україна, Київська область обл., Васильків, вул. Покровська, 15/1
Учасник Документи Рішення
BAK stavební společnost, a.s. Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Хозхімсервіс Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 жовтня 2018 12:06
sign.p7s

Публічні документи

23 вересня 2018 20:26
кошторис.rar
23 вересня 2018 20:26
9 згода персональні.pdf
23 вересня 2018 20:26
8 відомості про учасника.pdf
23 вересня 2018 20:26
5 проект договору.pdf
23 вересня 2018 20:26
44 лист відгук Баррандов.pdf
23 вересня 2018 20:26
42 лист відгук Гринхауз.pdf
23 вересня 2018 20:26
39 сертифікат кошторис.pdf
23 вересня 2018 20:26
38 витяг звіт 2017.pdf
23 вересня 2018 20:26
37 щодо персоналу.pdf
23 вересня 2018 20:26
36 щодо техніки.pdf
23 вересня 2018 20:26
36 1 баланс та звіт 2017.pdf
23 вересня 2018 20:26
35 цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2018 20:26
34 гарантійний технічні.pdf
23 вересня 2018 20:26
33 пояснення щодо адрес.pdf
23 вересня 2018 20:26
31 виписка з реєстру.pdf
23 вересня 2018 20:26
28 лицензия АВК.pdf
23 вересня 2018 20:26
27 сертифікат 9001.pdf
23 вересня 2018 20:26
26 декларація МТБ.pdf
23 вересня 2018 20:26
25 Дозвіл Тауріс.pdf
23 вересня 2018 20:26
24 Ліцензія Тауріс.pdf
23 вересня 2018 20:26
23 Ліцензія ТОВ БАК.pdf
23 вересня 2018 20:26
22 субпідрядники.pdf
23 вересня 2018 20:26
21 гарантія.zip
23 вересня 2018 20:26
20 сертифікат 14001.pdf
23 вересня 2018 20:26
19 захист довкілля.pdf
23 вересня 2018 20:26
17 1 щодо фінспроможності.pdf
23 вересня 2018 20:26
16 пояснення щодо ПДВ.pdf
23 вересня 2018 20:26
15 Витяг ПДВ пред.pdf
23 вересня 2018 20:26
13 пояснення щодо ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2018 20:26
10 статут.pdf

Документи

24 вересня 2018 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 жовтня 2018 12:04
sign.p7s

Публічні документи

19 жовтня 2018 14:38
довідки переможця
23 вересня 2018 23:28
sign.p7s
23 вересня 2018 23:28
sign.p7s
23 вересня 2018 23:16
кошторис 3.rar
23 вересня 2018 23:16
кошторис 2.rar
23 вересня 2018 23:16
кошторис 1.rar
23 вересня 2018 23:16
35 лист відгук будинки.pdf
23 вересня 2018 23:16
34 договір будинки.pdf
23 вересня 2018 23:16
33 Лист вiдгук.PDF
23 вересня 2018 23:16
32 Договір 9т.pdf
23 вересня 2018 23:16
31 довідка досвід.pdf
23 вересня 2018 23:16
30 довідка працівники.pdf
23 вересня 2018 23:16
19 згода з технічними.pdf
23 вересня 2018 23:16
18 довідка ст17.pdf
23 вересня 2018 23:16
12 гарантія.zip
23 вересня 2018 23:16
10 ТАС рахунок.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ТАС овердрафт.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ТАС залишки на рр.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ПБ рахунки.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ПБ залишки рр.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ПБ заборгов.pdf
23 вересня 2018 23:16
9 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
23 вересня 2018 23:16
8 Вiдомостi з ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2018 23:16
7 Статут.pdf
23 вересня 2018 23:16
6 згода персональні.pdf
23 вересня 2018 23:16
2 довідка повноваження.pdf
23 вересня 2018 23:16
1 1 накази директор.pdf
23 вересня 2018 23:16
28 дипломи.rar
23 вересня 2018 23:16
27 накази.zip
23 вересня 2018 23:16
26 форма 1 дф.pdf
23 вересня 2018 23:16
25 довідка ІТР.pdf
23 вересня 2018 23:15
24 бухдовідка 105.pdf
23 вересня 2018 23:15
23 бухдовідка 104.pdf
23 вересня 2018 23:15
22 техпаспорти.rar
23 вересня 2018 23:15
21 довідка про МТБ.pdf
23 вересня 2018 23:15
20 цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2018 23:15
17 Ліцензія.PDF
23 вересня 2018 23:15
17 1 Лист щодо лiцензiї.pdf
23 вересня 2018 23:15
16 Ліцензія АВК до 30.19.pdf
23 вересня 2018 23:15
14 Дозвіл.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2018 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хозхімсервіс 207 349 941,60
UAH з ПДВ
207 349 941,60
UAH з ПДВ
Документи
BAK stavební společnost, a.s. 207 390 195,60
UAH з ПДВ
207 390 195,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2018 14:38
довідки переможця
23 вересня 2018 23:28
sign.p7s
23 вересня 2018 23:28
sign.p7s
23 вересня 2018 23:16
кошторис 3.rar
23 вересня 2018 23:16
кошторис 2.rar
23 вересня 2018 23:16
кошторис 1.rar
23 вересня 2018 23:16
35 лист відгук будинки.pdf
23 вересня 2018 23:16
34 договір будинки.pdf
23 вересня 2018 23:16
33 Лист вiдгук.PDF
23 вересня 2018 23:16
32 Договір 9т.pdf
23 вересня 2018 23:16
31 довідка досвід.pdf
23 вересня 2018 23:16
30 довідка працівники.pdf
23 вересня 2018 23:16
19 згода з технічними.pdf
23 вересня 2018 23:16
18 довідка ст17.pdf
23 вересня 2018 23:16
12 гарантія.zip
23 вересня 2018 23:16
10 ТАС рахунок.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ТАС овердрафт.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ТАС залишки на рр.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ПБ рахунки.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ПБ залишки рр.pdf
23 вересня 2018 23:16
10 ПБ заборгов.pdf
23 вересня 2018 23:16
9 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
23 вересня 2018 23:16
8 Вiдомостi з ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2018 23:16
7 Статут.pdf
23 вересня 2018 23:16
6 згода персональні.pdf
23 вересня 2018 23:16
2 довідка повноваження.pdf
23 вересня 2018 23:16
1 1 накази директор.pdf
23 вересня 2018 23:16
28 дипломи.rar
23 вересня 2018 23:16
27 накази.zip
23 вересня 2018 23:16
26 форма 1 дф.pdf
23 вересня 2018 23:16
25 довідка ІТР.pdf
23 вересня 2018 23:15
24 бухдовідка 105.pdf
23 вересня 2018 23:15
23 бухдовідка 104.pdf
23 вересня 2018 23:15
22 техпаспорти.rar
23 вересня 2018 23:15
21 довідка про МТБ.pdf
23 вересня 2018 23:15
20 цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2018 23:15
17 Ліцензія.PDF
23 вересня 2018 23:15
17 1 Лист щодо лiцензiї.pdf
23 вересня 2018 23:15
16 Ліцензія АВК до 30.19.pdf
23 вересня 2018 23:15
14 Дозвіл.PDF

Публічні документи

23 вересня 2018 20:26
кошторис.rar
23 вересня 2018 20:26
9 згода персональні.pdf
23 вересня 2018 20:26
8 відомості про учасника.pdf
23 вересня 2018 20:26
5 проект договору.pdf
23 вересня 2018 20:26
44 лист відгук Баррандов.pdf
23 вересня 2018 20:26
42 лист відгук Гринхауз.pdf
23 вересня 2018 20:26
39 сертифікат кошторис.pdf
23 вересня 2018 20:26
38 витяг звіт 2017.pdf
23 вересня 2018 20:26
37 щодо персоналу.pdf
23 вересня 2018 20:26
36 щодо техніки.pdf
23 вересня 2018 20:26
36 1 баланс та звіт 2017.pdf
23 вересня 2018 20:26
35 цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2018 20:26
34 гарантійний технічні.pdf
23 вересня 2018 20:26
33 пояснення щодо адрес.pdf
23 вересня 2018 20:26
31 виписка з реєстру.pdf
23 вересня 2018 20:26
28 лицензия АВК.pdf
23 вересня 2018 20:26
27 сертифікат 9001.pdf
23 вересня 2018 20:26
26 декларація МТБ.pdf
23 вересня 2018 20:26
25 Дозвіл Тауріс.pdf
23 вересня 2018 20:26
24 Ліцензія Тауріс.pdf
23 вересня 2018 20:26
23 Ліцензія ТОВ БАК.pdf
23 вересня 2018 20:26
22 субпідрядники.pdf
23 вересня 2018 20:26
21 гарантія.zip
23 вересня 2018 20:26
20 сертифікат 14001.pdf
23 вересня 2018 20:26
19 захист довкілля.pdf
23 вересня 2018 20:26
17 1 щодо фінспроможності.pdf
23 вересня 2018 20:26
16 пояснення щодо ПДВ.pdf
23 вересня 2018 20:26
15 Витяг ПДВ пред.pdf
23 вересня 2018 20:26
13 пояснення щодо ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2018 20:26
10 статут.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Хозхімсервіс
#24157485
Переможець 207 349 941,60
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 15:10

Документи

18 жовтня 2018 15:10
sign.p7s
18 жовтня 2018 15:04
Протокол про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2018 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Хозхімсервіс
#24157485
207 349 941,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2018 15:10
sign.p7s
18 жовтня 2018 15:04
Протокол про намір.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 листопада 2018 16:38
Договір №295.pdf укладений
01 листопада 2018 16:36
sign.p7s зміни до договору
28 серпня 2019 10:35
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
28 серпня 2019 10:20
sign.p7s зміни до договору
03 липня 2019 11:20
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
03 липня 2019 11:19
sign.p7s зміни до договору
27 березня 2019 10:48
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
27 березня 2019 10:43
sign.p7s зміни до договору
17 грудня 2018 08:14
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 08:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у фінансуванні об'єкту поточного року
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 295
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у фінансуванні об'єкту поточного року
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 295
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у фінансуванні об'єкту поточного року
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку