Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інформаційні стенди соціального проекту «Університет третього віку»
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2018-08-23-000777-a ● 9e0e35bb00d94e5497a5065781cc0c5b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ВНУТРІШНЬОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40871476 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75 |
Контактна особа: |
Підмурна Наталія Анатоліївна +380567780488 tender_dms@dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2018 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2018 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2018 13:59 |
Очікувана вартість: | 26 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Інформаційні стенди соціального проекту «Університет третього віку»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Інформаційні стенди соціального проекту «Університет третього віку»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Мечникова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2018 11:40 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики стенди.doc |
23 серпня 2018 11:40 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору стенди.docx |
23 серпня 2018 11:40 |
ДОДАТОК 7 Довіреність шафа металева.docx |
23 серпня 2018 11:39 |
ДОДАТОК 5 Згода щодо використання персональних даних стенди.docx |
23 серпня 2018 11:39 |
ДОДАТОК 4 Форма пропозиція шафа стенди.doc |
23 серпня 2018 11:39 |
ДОДАТОК 3 Договір поставки стенди.docx |
23 серпня 2018 11:39 |
2 Документацiя про закупiвлю стенди.docx |
23 серпня 2018 11:39 |
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних документів стенди.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 29 серпня 2018 12:45
Дата відповіді: 29 серпня 2018 14:30
1. Чи правильно вказана товщина стендів в таблиці (додаток 2 до документації про закупівлю), 40 мм?
2. Монтаж виконує виконавець, чи замовник самостійно?
Відповідь: Доброго дня!
1. Товщина стендів вказана правильно, 40 мм.
2. Виконавець здійснює монтаж стендів розмірами 1220х1200 мм -1 шт. та 1400х1200 - 1 шт. Монтаж інших стендів здійснює замовник.
1. Товщина стендів вказана правильно, 40 мм.
2. Виконавець здійснює монтаж стендів розмірами 1220х1200 мм -1 шт. та 1400х1200 - 1 шт. Монтаж інших стендів здійснює замовник.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-23-000777-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 10 вересня 2018 16:30
Пропозиція Учасника має бути дискваліфікована
Шановний Замовнику.
Пропозиція ТОВ "Моріарт" має бути дискваліфікована, оскільки не відповідає умовам Закупівлі.
Згідно третього абзацу п. 5. Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Документації закупівлі Замовником вимагалося, що "Пропозиції подаються в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження електронних/сканованих/оцифрованих файлів тільки у форматі PDF/pdf:
1) заповнену та підписану пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до документації про закупівлю;
2) інформацію відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 до документації про закупівлю та заповнені Додатки 5-7 (Додаток 7 у разі уповноваження на представництво інтересів особи)".
Тобто, Учасник мав завантажити відповідні "електронні/скановані/оцифровані файли" у складі своєї Пропозиції, а оскільки Пропозиція подається до початку торгів, то й ці файли мали бути подані до кінцевого строку подання тендерних пропозицій по 31 серпня 2018, 18:00 год. Серед інших документів п. 2.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 вимагалося надання "усіма Учасниками" "Протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи Учасника;".
ТОВ "Моріарт" цей документ не був поданий, хоча в Наказі № 1-к чітко прописано, що такий документ є - "Протокол № 1 Загальних зборів Учасників ТОВ "Моріарт" від 20 червня 2014 року".
У підпункті 1 п. 9.2. Наказу № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" від 13.04.2016 р. чітко зазначено, що підставою для дискваліфікації Учасника є факт, коли "пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі".
На підставі вищенаведеного та керуючись п. 6.2. того ж Наказу № 35 від 13.04.2016 р. де прописано, що Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням", вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ТОВ "Моріарт" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Пропозиція ТОВ "Моріарт" має бути дискваліфікована, оскільки не відповідає умовам Закупівлі.
Згідно третього абзацу п. 5. Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Документації закупівлі Замовником вимагалося, що "Пропозиції подаються в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження електронних/сканованих/оцифрованих файлів тільки у форматі PDF/pdf:
1) заповнену та підписану пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до документації про закупівлю;
2) інформацію відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 до документації про закупівлю та заповнені Додатки 5-7 (Додаток 7 у разі уповноваження на представництво інтересів особи)".
Тобто, Учасник мав завантажити відповідні "електронні/скановані/оцифровані файли" у складі своєї Пропозиції, а оскільки Пропозиція подається до початку торгів, то й ці файли мали бути подані до кінцевого строку подання тендерних пропозицій по 31 серпня 2018, 18:00 год. Серед інших документів п. 2.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 вимагалося надання "усіма Учасниками" "Протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи Учасника;".
ТОВ "Моріарт" цей документ не був поданий, хоча в Наказі № 1-к чітко прописано, що такий документ є - "Протокол № 1 Загальних зборів Учасників ТОВ "Моріарт" від 20 червня 2014 року".
У підпункті 1 п. 9.2. Наказу № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" від 13.04.2016 р. чітко зазначено, що підставою для дискваліфікації Учасника є факт, коли "пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі".
На підставі вищенаведеного та керуючись п. 6.2. того ж Наказу № 35 від 13.04.2016 р. де прописано, що Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням", вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ТОВ "Моріарт" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2018 16:20
Доброго дня!
Пропозиція ТОВ "Моріарт" була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна за результатами проведення реверсивного аукціону. Відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 документації про закупівлю учасники повинні надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на укладання (підписання) договору про закупівлю. Тобто, Замовником було вказано перелік документів, які підтверджують повноваження посадової особи та не вимагалося надання всіх із вказаного переліку документів.
Таким чином, ТОВ "Моріарт" було визначено переможцем, адже у складі пропозиції учасника міститься наказ про призначення директора, що підтверджує повноваження посадової особи на укладення (підписання) договору про закупівлю.
Пропозиція ТОВ "Моріарт" була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна за результатами проведення реверсивного аукціону. Відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 документації про закупівлю учасники повинні надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на укладання (підписання) договору про закупівлю. Тобто, Замовником було вказано перелік документів, які підтверджують повноваження посадової особи та не вимагалося надання всіх із вказаного переліку документів.
Таким чином, ТОВ "Моріарт" було визначено переможцем, адже у складі пропозиції учасника міститься наказ про призначення директора, що підтверджує повноваження посадової особи на укладення (підписання) договору про закупівлю.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Моріарт" |
14 939,76
UAH з ПДВ
|
14 549,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" |
18 476,16
UAH з ПДВ
|
14 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Група Компаній "МАСШТАБ" |
23 995,00
UAH з ПДВ
|
19 775,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лигіна Олена |
24 886,00
UAH з ПДВ
|
19 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" |
24 444,00
UAH з ПДВ
|
24 444,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Моріарт" #39269262 |
Переможець |
14 549,52
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2018 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
19 вересня 2018 11:45
|