Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гіпохлорит натрію
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2018-08-23-000423-a 5b8af216195e43d882828e8efdee332f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Клевач

+380506484403 tender_1982@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Чернівціводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361780
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівц, вул. КОМУНАЛЬНИКІВ, 5
Контактна особа: Роман Клевач
+380506484403
tender_1982@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2018 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2018 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2018 23:59
Початок аукціону: 10 вересня 2018 12:05
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 тони
Гіпохлорит натрію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Комунальників, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24312220-2 — Гіпохлорит натрію

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2018 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2018 10:24
Тендерна документація Гіпохлорит.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до вимог тендерної документації
Дата подання: 30 серпня 2018 16:41
Дата відповіді: 31 серпня 2018 15:56
Доброго дня! Наше підприємство має намір прийняти участь у процедурі закупівлі. Просимо розглянути можливість внесення зміни до тендерної документації або надати роз`яснення з приводу наведених питань. 1. Розділ 7 «Інформація про мову (мови) , якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» доповнити пунктом 1.7.4. наступного змісту: «Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою та не підготовлений безпосередньо учасником, то у такому випадку надається переклад, завірений підписом (із зазначенням ПІБ) та печаткою (за наявності) уповноваженої особи Учасника». Або надайте роз`яснення чи можливо завірити переклад посадовою особою учасника, оскільки у самій тендерній документації відсутня конкретизація даного питання. 2. Додаток 2 тендерної документації «Технічне завдання» вимогу про наявність паспорту викласти в наступній редакції: «копія декларації відповідності на гіпохлорит натрію від заводу виробника, що засвідчує якість продукції» або «Копія документу від заводу виробника, який засвідчує якість продукції». 3. Додаток 2 тендерної документації «Технічне завдання» доповнити вимогою надати копію паспорту безпеки на гіпохлорит натрію, оскільки це документ, який визначає рівень небезпеки реагенту. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Надаємо відповідь на задані Вами питання.
1. У пункті 1.7.3 Тендерної документації вказано «У разі неможливості надання документів українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається переклад на українську мову». Згідно даного пункту переклад документа, що складений іноземною мовою може бути завірений підписом посадової особи Учасника та скріплений печаткою Учасника.
2. У Додатку 2 Тендерної документації визначено обов’язковим документом, який має бути поданим Учасником «копія паспорту на гіпохлорит натрію від заводу виробника, що засвідчує якість продукції». В разі відсутності паспорту, нами може бути розглянуто інший документ від заводу виробника, який засвідчує якість продукції з відповідним обґрунтуванням від Учасника.
3. Всі документи, необхідні для підтвердження якості продукції та її безпеки визначені у Тендерній документації. З метою недопущення дискримінації Учасників визначений перелік обов’язкових документів доповнюватись не буде, проте у формі тендерної пропозиції Ви можете додатково надати згадану Вами копію паспорту безпеки на гіпохлорит.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2018 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД" 359 800,00
UAH з ПДВ
359 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Гіпохлорсервіс» 360 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2018 08:39
Довідка МВС.pdf
14 вересня 2018 08:39
Довідка ДФС.pdf
09 вересня 2018 13:37
Електронний підпис
09 вересня 2018 13:35
Персональні дані.pdf
09 вересня 2018 13:27
Електронний підпис
09 вересня 2018 13:26
Технічне завдання.pdf
09 вересня 2018 13:26
Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2018 13:26
Стаття 17.pdf
09 вересня 2018 13:26
Проект договору.pdf
09 вересня 2018 13:26
Інші документи.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД"

ТОВ "Гіпохлорсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД"
#38252331
Переможець 359 800,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2018 14:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД" #38252331

№ рішення у справі

70/44-р/к

Дата рішення у справі

18.05.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

11 вересня 2018 14:47
Електронний підпис
11 вересня 2018 14:42
Протокол 4.pdf
10 вересня 2018 12:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2018 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД"
#38252331
359 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2018 14:47
Електронний підпис
11 вересня 2018 14:42
Протокол 4.pdf
10 вересня 2018 12:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2018 16:31
Електронний підпис укладений
28 вересня 2018 16:31
445.01.pdf укладений
28 вересня 2018 16:28