Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 72310000-1 Послуги з обробки даних, (послуги з абонентського обслуговування споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» – мешканців багатоповерхових будинків)
Очікувана вартість
45 532 070,40 UAH
UA-2018-08-23-000325-b c6507855462c4dbc92fa9ec8195851cf
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казберч Євгенія Анатоліївна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Казберч Євгенія Анатоліївна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
10.05.2018 та 27.06.2018 ПрАТ «АК «Київводоканал» було оголошено процедури закупівлі, предметом яких є «ДК 021:2015 – 72310000-1 Послуги з обробки даних, (послуги з абонентського обслуговування споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» – мешканців багатоповерхових будинків)». У зв’язку з тим, що для участі у вказаних торгах подано менше двох тендерних пропозицій 11.06.2018 та 30.07.2018 тендерним комітетом були прийняті рішення про відміну торгів на закупівлю «ДК 021:2015 – 72310000-1 Послуги з обробки даних, (послуги з абонентського обслуговування споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» – мешканців багатоповерхових будинків)». Так, відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Ураховуючи викладене, зазначену закупівлю ПрАТ «АК «Київводоканал» здійснює, застосувавши переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2018 13:22
Оскарження наміру укласти договір: 03 вересня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1070000 послуга
ДК 021:2015 – 72310000-1 Послуги з обробки даних, (послуги з абонентського обслуговування споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» – мешканців багатоповерхових будинків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, місто, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Тендерна документація

23 серпня 2018 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КК «ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ»
#39946227
Переможець 45 532 070,40
UAH з ПДВ
23 серпня 2018 13:22

Документи

23 серпня 2018 13:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2018 13:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КК «ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ»
#39946227
45 532 070,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2018 13:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 18:11
звіт укладений
05 вересня 2019 18:10
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 18:08
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 12:12
Повідомлення.docx зміни до договору
29 грудня 2018 12:09
Електронний підпис укладений
25 вересня 2018 09:38
Договір укладений
25 вересня 2018 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі – 9 106 414,08 грн. (дев’ять мільйонів сто шість тисяч чотириста чотирнадцять грн. 08 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 45 532 070 грн. 40 коп. (сорок п’ять мільйонів п’ятсот тридцять дві тисячі сімдесят грн. 40 коп.) з ПДВ, укладеному в 2018 році. 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість послуг, що можуть бути замовлені Замовником на виконання умов цього Договору, становить 54 638 484,48 грн. (п’ятдесят чотири мільйони шістсот тридцять вісім тисяч чотириста вісімдесят чотири грн. 48 коп.) в тому числі ПДВ - 9 106 414,08 грн. (дев’ять мільйонів сто шість тисяч чотириста чотирнадцять грн. 08 коп.).». 2.2. Пункт 9.1. Договору викласти в наступній редакції: «9.1. Цей Договір набуває юридичної сили з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє по «30» квітня 2019 року. Умови цього Договору можуть застосовуватися до відносин між Сторонами, які виникли до його укладення, згідно ст. 631 Цивільного кодексу України. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними.». 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну сил, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1208/8/16-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1208/8/16-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2018 — 30 квітня 2019
Сума оплати за договором: 9 407 589,90
UAH (в тому числі ПДВ 1 567 931,65 UAH)