Будівництво вузла підземних інженерних комунікацій спеціального призначення, для відпрацювання тактичної, стрілецької та спеціальної підготовки військовослужбовців в умовах обмеженого простору на території військового містечка №33, с. Скраглівка, Бердичівського району, Житомирської області
Очікувана вартість
5 519 112,20 UAH
UA-2018-08-22-001812-a 5810625027d74ec3a5cbb0f4daf25491
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: військова частина А2772
Код ЄДРПОУ: 26605516
Місцезнаходження замовника: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, Шкільна, 3
Контактна особа замовника: Самчук Віталій Васильович
+380689584750
A_E_E@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2018 23:00
Початок аукціону: 10 вересня 2018 14:23
Очікувана вартість: 5 519 112,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво вузла підземних інженерних комунікацій спеціального призначення, для відпрацювання тактичної, стрілецької та спеціальної підготовки військовослужбовців в умовах обмеженого простору на території військового містечка №33, с. Скраглівка, Бердичівського району, Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Шкільна 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних критерій
Дата подання: 27 серпня 2018 13:48
Дата відповіді: 30 серпня 2018 14:42
В розділі 2 підпункту 3.5.2. тендерної документації викладено вимога: “Середньооблікова кількість працівників в Учасника повинна бути не менше 5 осіб, що підтверджується Звітом із праці або Звітом 1-ДФ за 2-й квартал 2018 року, який надається у складі тендерної пропозиції.” Так, як вимога є дискримінаційною, а саме обмежує конкуренцію та ставить в нерівні умови різних учасників, вимагаємо видалити розділ 2 вимоги, а саме “Середньооблікова кількість працівників в Учасника повинна бути не менше 5 осіб, що підтверджується Звітом із праці або Звітом 1-ДФ за 2-й квартал 2018 року, який надається у складі тендерної пропозиції.” Відповідно до п.3. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» - замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та згідно ст. 3 цього ж закону основними принципами закупівлі є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Для недопущення дискримінації учасників, вимагаємо надати обґрунтування щодо необхідності виконання робіт за даним договором працівниками у кількості не менше п’яти чоловік, а саме: трудомісткість об’єкту; опис об’єкта.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.п. 2.1, 2.2 п. 3.5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», повинен надати у складі пропозиції Інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт (п.п. 3.5.4. п.5 розділу ІІІ ТД). Середньооблікова кількість працівників в Учасника повинна бути не менше 5 осіб, що підтверджується Звітом із праці або Звітом 1-ДФ за 2-й квартал 2018 року, який надається у складі тендерної пропозиції.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності мінімальної кількості працівників.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальну кількість працівників, що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена тендерним комітетом для відбору найкращих виконавців робіт, які мають можливість виконувати роботи.
У будь – якому підприємству працює директор, бухгалтер, головний інженер. Це обов’язкові працівники. Також Учасник повинен мати не менше двох працвників робітничих професій.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-22-001812-a.b1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕР-ВС", Код ЄДРПОУ:39268892
Дата подання: 21 вересня 2018 16:06
Скарга
про порушення порядку проведення процедури відкритих торгів та визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2018 16:03
Дата рішення: 12 жовтня 2018 17:37
Рішення від 25.09.2018 № 9885 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2018 16:02
Рішення від 09.10.2018 № 10387.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2018 17:37

Документи подані скаржником

21 вересня 2018 16:06
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

08 жовтня 2018 14:35
Пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2018 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕР-ВС" 5 200 464,32
UAH з ПДВ
5 146 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" 5 447 987,40
UAH з ПДВ
5 147 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УЮТ СТРОЙ" 5 512 374,00
UAH з ПДВ
5 512 374,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2018 13:58
sign.p7s
06 вересня 2018 15:14
16КОПІЯ ОПИСУ документів.pdf
06 вересня 2018 15:00
sign.p7s
06 вересня 2018 14:59
5.0КОПІЯ ЗВІТУ 1 ДФ.pdf
06 вересня 2018 14:59
1ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
06 вересня 2018 14:59
1.1ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

06 вересня 2018 16:19
sign.p7s
06 вересня 2018 16:18
274.imd
06 вересня 2018 16:18
уповноважена особа.pdf
06 вересня 2018 16:18
Субпідряд.pdf
06 вересня 2018 16:18
Статут.pdf
06 вересня 2018 16:18
ст 16 ч 2.pdf
06 вересня 2018 16:18
ст 16 ч 1.pdf
06 вересня 2018 16:18
ліцензії та дозвола.pdf
06 вересня 2018 16:18
Лист-згода.pdf
06 вересня 2018 16:18
код.pdf
06 вересня 2018 16:18
Графік к договору.pdf
06 вересня 2018 16:18
Договір.pdf
06 вересня 2018 16:18
Гарантійний лист ст 17 .pdf
06 вересня 2018 16:18
Відомість про учасника.pdf
06 вересня 2018 16:18
Відгук 5.jpg
06 вересня 2018 16:18
Відгук 4.jpg
06 вересня 2018 16:18
Відгук 1.jpg
06 вересня 2018 16:18
Витяг з держреєстру.pdf
06 вересня 2018 16:18
Баланси.pdf
06 вересня 2018 16:18
Договірна ціна.pdf
06 вересня 2018 16:18
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 вересня 2018 18:03
sign.p7s
17 вересня 2018 17:47
Довідка.PDF
17 вересня 2018 17:47
Довідка з МВС.pdf
17 вересня 2018 17:47
Довідка з ДПІ.pdf
06 вересня 2018 20:28
sign.p7s
06 вересня 2018 17:14
Пропозиція ч.3.rar
06 вересня 2018 17:14
Пропозиція ч.2.rar
06 вересня 2018 17:14
Пропозиція ч.1.rar

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕР-ВС"
#39268892
Відхилено 5 146 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2018 16:51
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер"
#25304787
Відхилено 5 147 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2018 16:54
ТОВ "УЮТ СТРОЙ"
#38191007
Переможець 5 512 374,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2018 16:56

Документи

13 вересня 2018 16:50
sign.p7s
13 вересня 2018 16:47
78 Партнер-ВС відхилення.pdf
10 вересня 2018 14:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 вересня 2018 16:54
sign.p7s
13 вересня 2018 16:52
79 ПП БМФ Майстер.pdf
13 вересня 2018 16:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 вересня 2018 16:56
sign.p7s
13 вересня 2018 16:55
80 ТОВ Уют СТРОЙ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2018 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УЮТ СТРОЙ"
#38191007
5 512 374,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2018 16:56
sign.p7s
13 вересня 2018 16:55
80 ТОВ Уют СТРОЙ.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 жовтня 2018 17:01
договір_1539946777.pdf укладений
19 жовтня 2018 17:00
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2018 10:27
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2018 10:25
Ду 1.pdf зміни до договору
25 жовтня 2018 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 5 490 679,20
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку