Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (лот №3 - м'ясо свинини, лот №5 - м'ясо яловичини свіжоморожене, лот №10 - черева свинини)
Очікувана вартість
1 366 335,68 UAH
UA-2018-08-22-001423-a 297738ded6254eebbf2d9fc83aa6cb84
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Пузійчук

+380442557946 garant--servis@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Державного управління справами по обслуговуванню офіційних заходів "Гарант-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 19122935
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Банкова, 11
Контактна особа: Світлана Пузійчук
+380442557946
garant--servis@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно п. 4 Ст. 35.: «Умови переговорної процедури закупівлі» Розділ VI ЗУ «Про публічні закупівлі» - застосовуються, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2018 17:16
Оскарження наміру укласти договір: 02 вересня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

22 серпня 2018 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2018 17:08
Протокол 22-08..pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №3 - м'ясо свинини
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 877 223,28 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6785 кг
лот №3 - м'ясо свинини
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01220, Україна, Київ, м.Київ, вул.Банкова, 11
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2018 17:08
Протокол 22-08..pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М'ЯСОКОМБІНАТ "ЯТРАНЬ"
#05507073
Переможець 877 202,25
UAH з ПДВ
22 серпня 2018 17:16

Документи

22 серпня 2018 17:16
Електронний підпис
22 серпня 2018 17:13
Повідомл.Ятрань..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2018 17:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М'ЯСОКОМБІНАТ "ЯТРАНЬ"
#05507073
877 202,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2018 17:16
Електронний підпис
22 серпня 2018 17:13
Повідомл.Ятрань..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2019 14:08
ЗвітЯтрань.Дог.15..pdf укладений
21 січня 2019 14:07
Дод.угода.Розірв..pdf укладений
21 січня 2019 14:07
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2019 14:10
Додюугода2.Дог.Ятрань15..tif зміни до договору
03 січня 2019 14:09
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2018 15:30
Доп.угода1.до Дог.15.tif зміни до договору
17 жовтня 2018 15:27
Електронний підпис укладений
13 вересня 2018 14:49
Дог.15.pdf укладений
13 вересня 2018 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи те, що майданчиком zakupki.prom.ua передбачено підставами внесення змін до договору лише згідно ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - оприлюднюємо додаткову угоду, що не змінює істотні умови договору - як зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 384 454,17
UAH з ПДВ