Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тумба дорожня направляюча
Очікувана вартість
8 875,00 UAH
UA-2018-08-22-001319-c ● 8fb9cd7ffefd42418fae598a5cb71dea
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ: | 03359121 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Контактна особа: |
Магрело Марина Олександрівна 380444625215 sheupodoltender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2018 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2018 14:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2018 14:40 |
Очікувана вартість: | 8 875,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 3-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару,протягом 3-х робочих днів з дати отримання заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
4.1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
4.2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
4.3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (форма №5-Р або №2-Р або №2-ПДВ), копія свідоцтва про сплату єдиного податку *.
4.4. Статут (для юридичної особи)*.
4.5. Паспорт (для фізичних осіб )*
4.6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)*
4.7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
4.8. Документ (-и), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України.
*Кожна сторінка копій перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.
Розгорнути
Згорнути
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 3-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару,протягом 3-х робочих днів з дати отримання заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
4.1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
4.2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
4.3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (форма №5-Р або №2-Р або №2-ПДВ), копія свідоцтва про сплату єдиного податку *.
4.4. Статут (для юридичної особи)*.
4.5. Паспорт (для фізичних осіб )*
4.6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)*
4.7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
4.8. Документ (-и), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України.
*Кожна сторінка копій перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Тумба дорожня направляюча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, місто Київ, Київ, 00000
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2018 14:37 |
Договір проект.docx |
22 серпня 2018 14:33 |
Документація.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Дорожні Системи #41036887 |
Переможець |
8 870,40
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2018 09:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 282 від 30.08.2018 року.pdf | укладений |
30 серпня 2018 08:56
|