Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Запасні частини до двигунів «DEUTZ»
Очікувана вартість
1 676 225,16 UAH
UA-2018-08-22-001019-a d6e51a07bcac46968b07eff6f828a718
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: -
+380444069838,+380444069837
crekm.dog@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2018 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2018 17:00
Початок аукціону: 07 вересня 2018 11:40
Очікувана вартість: 1 676 225,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1997 штука
«Запасні частини до двигунів «DEUTZ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2018 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2018 15:47
ТД_Запчастини_до_двигунів_Deutz_торги_20.08.2018.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-22-001019-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Коприг", Код ЄДРПОУ:33718667
Дата подання: 13 вересня 2018 14:41
Дайте пояснення
Вітаємо. Будь ласка дайте пояснення в чому саме наша пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації?
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 вересня 2018 11:27
Доброго дня! Згідно частини 3 Статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.» Замовник на вашу вимогу надає додаткову інформацію: «Ваша тендерна пропозиції не відповідає пункту 3.2.1 тендерної документації Замовника, в зв’язку чим була відхилена тендерним комітетом Замовника (протокол рішення ТК розміщено на сайті уповноваженого органу)».
Номер вимоги: UA-2018-08-22-001019-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Коприг", Код ЄДРПОУ:33718667
Дата подання: 17 вересня 2018 10:08
Дайте пояснення з конкретизацією
Вітаємо. Будь ласка дайте пояснення в чому саме наша пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації із посиланням на пункт та підпункт тендерної документдації (до конкретної норми тендерної документації)?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2018 10:22
Доброго дня! Згідно частини 3 Статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.» Замовник на вашу вимогу надає додаткову інформацію: «Ваша тендерна пропозиції не відповідає пункту 3.2.1 тендерної документації Замовника, в зв’язку чим була відхилена тендерним комітетом Замовника (протокол рішення ТК розміщено на сайті уповноваженого органу)»
Номер вимоги: UA-2018-08-22-001019-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Коприг", Код ЄДРПОУ:33718667
Дата подання: 18 вересня 2018 12:18
Дайте конкретизацію
Вітаємо. Дайте будь-ласка посилання на підпункт. п. 3.2.1 тендерної документації, що за вашою версією була нами порушена, оскільки в даному пункті 12 підпунктів
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 вересня 2018 10:38
Доброго дня! Згідно частини 3 Статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.» Замовник на вашу вимогу надає додаткову інформацію: «Ваша тендерна пропозиції не відповідає пункту 3.2.1 тендерної документації Замовника, в зв’язку чим була відхилена тендерним комітетом Замовника (протокол рішення ТК розміщено на сайті уповноваженого органу)».
Згідно тендерної документації: «Учасник повинен у складі своєї пропозиції обов’язково розмістити (додати) в електронному (скан-копії у форматі РDF) вигляді (розмістити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу) такі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
заявка тендерної пропозиції № 1- оформлюється відповідно до Додатку 2 цієї тендерної документації, заповнюється з урахуванням вимог цієї тендерної документації; …»
Повідомляємо, що Учасником була подана Заявка, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-08-22-001019-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Коприг", Код ЄДРПОУ:33718667
Дата подання: 18 вересня 2018 12:49
Дайте конкретизацію
Вітаємо. Дайте будь-ласка посилання на підпункт. п. 3.2.1 тендерної документації, що за вашою версією була нами порушена, оскільки в даному пункті 12 підпунктів. Якщо підпункт 11, то дайте пояснення й щодо змісту конкретного документу
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 вересня 2018 10:39
Доброго дня! Згідно частини 3 Статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.» Замовник на вашу вимогу надає додаткову інформацію: «Ваша тендерна пропозиції не відповідає пункту 3.2.1 тендерної документації Замовника, в зв’язку чим була відхилена тендерним комітетом Замовника (протокол рішення ТК розміщено на сайті уповноваженого органу)».
Згідно тендерної документації: «Учасник повинен у складі своєї пропозиції обов’язково розмістити (додати) в електронному (скан-копії у форматі РDF) вигляді (розмістити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу) такі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
заявка тендерної пропозиції № 1- оформлюється відповідно до Додатку 2 цієї тендерної документації, заповнюється з урахуванням вимог цієї тендерної документації; …»
Повідомляємо, що Учасником була подана Заявка, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-08-22-001019-a.c7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Коприг", Код ЄДРПОУ:33718667
Дата подання: 24 вересня 2018 10:45
Дайте пояснення
У попередній відповіді на вимогу ви написали: "Повідомляємо, що Учасником була подана Заявка, яка не відповідає вимогам тендерної документації". Поясніть що саме не відповідає вимогам тендерної документації?
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-22-001019-a.c6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Коприг", Код ЄДРПОУ:33718667
Дата подання: 22 вересня 2018 19:21
Назва
Опис
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 26.09.2018 № 9919.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2018 17:31
Номер скарги: UA-2018-08-22-001019-a.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Шкрьоб Дмитро Юрійович, Код ЄДРПОУ:2732213012
Дата подання: 21 вересня 2018 19:34
Скарга до органу оскарження
Скарга щодо порушення ПАТ «Українська залізниця» філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» порядку проведення процедури закупівлі «Запасні частини до двигунів «DEUTZ» (ДК 021:2015: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2018 17:15
рішення від 25.09.2018 № 9850 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2018 17:15
Рішення від 11.10.2018 № 10496.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2018 18:53

Документи подані скаржником

22 вересня 2018 19:21
Скарга_АМКУ.pdf
22 вересня 2018 19:21
Скарга_АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

26 вересня 2018 17:31
Рішення від 26.09.2018 № 9919.pdf

Документи подані скаржником

21 вересня 2018 19:34
Платіжне доручення №47.pdf
21 вересня 2018 19:34
838.pdf
21 вересня 2018 19:34
Додаток 2 пропозиція.pdf
21 вересня 2018 19:34
Довідка працівники.pdf

Документи подані замовником

09 жовтня 2018 14:23
Лист_019.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2018 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Коприг" 1 506 900,00
UAH з ПДВ
1 300 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Майнінг Сервіс" 1 316 850,60
UAH з ПДВ
1 316 850,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС" 1 675 490,72
UAH з ПДВ
1 675 490,72
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шкрьоб Дмитро Юрійович 1 676 225,16
UAH з ПДВ
1 676 225,16
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

07 вересня 2018 19:59
Пропозиція після.pdf
04 вересня 2018 15:28
Deutz Quality.pdf
03 вересня 2018 22:47
Товар новий.pdf
03 вересня 2018 22:47
ст. 17.pdf
03 вересня 2018 22:47
Санкції.pdf
03 вересня 2018 22:47
Пропозиція deutz.pdf
03 вересня 2018 22:47
Працівники.pdf
03 вересня 2018 22:47
Порівняння.pdf
03 вересня 2018 22:47
Перевод_.pdf
03 вересня 2018 22:47
Лист-довідка.pdf
03 вересня 2018 22:47
Лист_матеріальна база.pdf
03 вересня 2018 22:47
Лист обробка даних.pdf
03 вересня 2018 22:47
Інший документ.pdf
03 вересня 2018 22:47
Інший документ 2.pdf
03 вересня 2018 22:47
Досвід.pdf
03 вересня 2018 22:47
Договір.pdf
03 вересня 2018 22:47
Довкілля.pdf
03 вересня 2018 22:47
Довідка Прокредит (1).pdf
03 вересня 2018 22:47
Дані на товар.pdf
03 вересня 2018 22:47
Б.Хмельницького.pdf
03 вересня 2018 22:47
ISO 9001-2015.pdf
03 вересня 2018 22:47
Contract (1).pdf
03 вересня 2018 22:47
AGA DEUTZ.pdf
03 вересня 2018 22:47
9.ЕБГ КОПРИГ UA-2018-08-22-001019-a.zip
03 вересня 2018 22:47
ВИТЯГ 2018.05.26.pdf
03 вересня 2018 22:47
1,2,4,5-1.pdf

Публічні документи

13 вересня 2018 09:46
Електронний підпис
13 вересня 2018 09:34
Додаток 2 ціна нова.pdf
06 вересня 2018 16:17
Електронний підпис
06 вересня 2018 16:16
свидетельство о браке.pdf
06 вересня 2018 16:16
диплом.pdf
06 вересня 2018 16:16
Порівняльна таблиця.pdf
06 вересня 2018 16:16
Погодження.pdf
06 вересня 2018 16:16
Дані на товар.pdf
06 вересня 2018 16:16
Blumaq сертифікат.pdf
06 вересня 2018 16:16
Blumaq ISO.pdf
06 вересня 2018 16:16
Blumaq Deutz.pdf
06 вересня 2018 16:16
Blumaq дистрибютор.pdf
06 вересня 2018 16:16
Blumaq контракт.pdf
06 вересня 2018 16:16
Довідка ліцензування.pdf
06 вересня 2018 16:16
Довідка сертифікація.pdf
06 вересня 2018 16:16
Витяг ЄДР.pdf
06 вересня 2018 16:16
Витяг ПДВ.pdf
06 вересня 2018 16:16
Статут.pdf
06 вересня 2018 16:16
Довідка працівники.pdf
06 вересня 2018 16:16
Ліцензія ПУМБ.pdf.p7s
06 вересня 2018 16:16
Ліцензія ПУМБ.pdf
06 вересня 2018 16:16
Довіреність_Малов Д.М..pdf
06 вересня 2018 16:16
Guarantee_40 000.00_FUIB_UAH.pdf.p7s.p7s
06 вересня 2018 16:16
Guarantee_40 000.00_FUIB_UAH.pdf
06 вересня 2018 16:16
Довідка умови договора.pdf
06 вересня 2018 16:16
Додаток 2 пропозиція.pdf

Публічні документи

06 вересня 2018 10:51
Електронний підпис
06 вересня 2018 10:50
ТВП статут.pdf
06 вересня 2018 10:50
Сертифікат якості.pdf
06 вересня 2018 10:50
Довідка ст 17.pdf
06 вересня 2018 10:50
Довідка право підпису.pdf
06 вересня 2018 10:50
Дані на товар.pdf
06 вересня 2018 10:50
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Коприг"

ТОВ "Майнінг Сервіс"

ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС"

ФОП Шкрьоб Дмитро Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Коприг"
#33718667
Відхилено 1 300 500,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2018 11:01
ТОВ "Майнінг Сервіс"
#39267616
Переможець 1 316 850,60
UAH з ПДВ
14 вересня 2018 15:57

Документи

12 вересня 2018 11:01
Електронний підпис
12 вересня 2018 11:00
801.pdf
07 вересня 2018 12:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 вересня 2018 15:57
Електронний підпис
14 вересня 2018 15:55
Повідомлення Deutz.pdf
14 вересня 2018 15:55
838.pdf
12 вересня 2018 13:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2018 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Майнінг Сервіс"
#39267616
1 316 850,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2018 15:57
Електронний підпис
14 вересня 2018 15:55
Повідомлення Deutz.pdf
14 вересня 2018 15:55
838.pdf
12 вересня 2018 13:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:07
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:03
ду 18282.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:01
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2018 15:40
ду 18282 зниження.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 15:39
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2018 11:48
18282.pdf укладений
26 жовтня 2018 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-18282
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦРЕКМ/В-181282
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-18282
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦРЕКМ/В-18282
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 1 316 850,60
UAH (в тому числі ПДВ 219 475,10 UAH)