Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33690000-3 Лікарські засоби різні (Витратні матеріали для відділення трансфузіології) 4 Лоти
Очікувана вартість
2 147 265,98 UAH
UA-2018-08-22-000373-b cb3f21fc995640e5b74825bc45850fe5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козловська Валерія Борисівна

+380442065059 tender@cardio.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 26385055
Вебсайт: http://cardio.org.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Мельникова,24
Контактна особа: Козловська Валерія Борисівна
+380442065059
tender@cardio.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2018 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2018 13:34
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2018 13:34
Очікувана вартість: 2 147 265,98 UAH з ПДВ
Publication date: 22 серпня 2018 13:29
Enquiries until: 28 серпня 2018 13:34
Complaints submission until: до 03 вересня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 вересня 2018 13:34

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

22 серпня 2018 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2018 13:30
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-22-000373-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Окіра, Код ЄДРПОУ:41065510
Дата подання: 22 серпня 2018 14:18
Швидкий тест для виявлення трипсиногену-2 у сечі
Шановний Замовнику!
Предмет закупівлі "Швидкий тест для виявлення трипсиногену-2 у сечі " є під патентним захистом (патент US5976809 (A) Assay of free and complexed trypsinogen-2). Згідно з офіційною інформацією виробника та власника патенту на Швидкий тест для виявлення трипсиногену-2 у сечі Actim Pancreatitis, в Україні є лише один офіційний дистриб'ютор (https://www.medixbiochemica.com/en/distributor-location/ukraine-europe/), в повноваження якого входить надання гарантійного листа для участі в торгах. Вказана ситуація створює дискримінацію учасників торгів, так як саме офіційний дистриб'ютор вирішує хто саме буде брати участь у торгах, тим самим не надає рівних прав для участі в тендері по іншим предметам закупівлі лоту №4. Просимо вказаний предмет закупівлі винести окремим лотом для усунення дискримінації учасників торгів. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 серпня 2018 14:20
У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що при розгляді вимоги можемо зазначити наступне. Згідно наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Згідно законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов'язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Насамперед, розподіл на лоти (по найменуваннях, чи групі найменуваннь) призведе до додаткових ризиків, що окремі лоти (позиції) не відбудуться в зв'язку із оскарженням, відсутністю учасників, не підписанням договорів переможцями тощо.

Принципом здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури закупівлі пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Доводимо до вашого відома, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно (відповідно до своїх потреб), а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов'язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб'єкта.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 Реагенти для імуноферментного аналізатора ARCHITECT 1000
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 391 084,74 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 910,85 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 вересня 2018 12:30
Закінчення: 10 вересня 2018 12:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20 measures.name.symbol
Лот №1 Реагенти для імуноферментного аналізатора ARCHITECT 1000
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, Київ, вул. Мельникова, 24
Дата доставки: 31 грудня 2018

Lot # 8 Reagents for the immune enzyme analyzer ARCHITECT 1000
CPV: 33690000-3

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2018 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ 388 201,35
UAH з ПДВ
388 201,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАБІКС" 391 038,99
UAH з ПДВ
391 038,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2018 12:37
Документи переможця
30 серпня 2018 15:04
3.2-Технічна частина.pdf
30 серпня 2018 15:04
3.1-Технічна частина.pdf
30 серпня 2018 15:04
1-Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 вересня 2018 13:17
Додаток 1 Тенд проп лот 1.pdf
07 вересня 2018 13:17
Додаток 4 Лот 1.PDF
07 вересня 2018 13:17
інші документи.pdf
07 вересня 2018 13:17
Додаток 3.pdf
07 вересня 2018 13:17
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ

ТОВ "ЛАБІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ
#24740569
Переможець 388 201,35
UAH з ПДВ
13 вересня 2018 14:54

Документи

13 вересня 2018 14:54
Електронний підпис
10 вересня 2018 14:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2018 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ
#24740569
388 201,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2018 14:54
Електронний підпис
10 вересня 2018 14:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 15:03
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 14:57
Лист відповідь.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 14:56
Протокол 289.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 14:56
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 14:54
Електронний підпис укладений
12 лютого 2019 12:27
512-2018.PDF зміни до договору
12 лютого 2019 12:24
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 15:06
ДУ 1 Біомедінвест 512.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 15:04
Електронний підпис укладений
27 вересня 2018 11:45
Договір укладений
27 вересня 2018 11:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.5. ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 512/2018Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 512/2018Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі". Збільшуємо суму договору на 20%. Суму договору складає 465 769,93 грн.
Номер договору про закупівлю: 512/2018Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 512/2018Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За необхідністю показати виконання договору, оскільки система не дозволяє збільшення суми договору на 20% у зв'язку з продовженням дії договору. Протокол №289 від 24.07.2019 року
Номер договору про закупівлю: 512/2018Т
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №289 від 24.07.2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2018 — 31 травня 2019
Сума оплати за договором: 465 769,93
UAH (в тому числі ПДВ 30 470,93 UAH)