Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по вул. Закревського, 33-37 в Деснянському районі»
Очікувана вартість
788 009,00 UAH
UA-2018-08-22-000168-a bd51f83ae4cf46599897236dbc6347cf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2018 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2018 18:00
Очікувана вартість: 788 009,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 940,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по вул. Закревського, 33-37 в Деснянському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, сквер по вул. Закревського, 33-37 в Деснянському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2018 11:01
Проект Договору (Додаток 3).docx
22 серпня 2018 11:01
Технічні вимоги (Додаток 2).docx
22 серпня 2018 11:01
Форма пропозиції (Додаток 1).docx
22 серпня 2018 11:01
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМ-СВ" 786 691,13
UAH з ПДВ
786 691,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2018 23:12
Електронний підпис
01 вересня 2018 23:11
20_ДовідкаНесудимість.pdf
01 вересня 2018 23:11
19_Довідка_НеБанкрутство.pdf
01 вересня 2018 23:11
15_Підтвердження ціни.rar
01 вересня 2018 23:11
13_Кошторис.rar
01 вересня 2018 23:11
54Закревського.imd
01 вересня 2018 23:11
10_ЛистПлантСервіс.pdf
01 вересня 2018 23:11
9_Договір на озеленення.pdf
01 вересня 2018 23:11
8_Договір_техніка.pdf
01 вересня 2018 23:11
7_Досвід.rar
01 вересня 2018 23:11
6_НаказВиконроб.pdf
01 вересня 2018 23:11
5_Довідки.pdf
01 вересня 2018 23:11
4_КопіїУстановчих.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМ-СВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМ-СВ"
#39801844
Переможець 786 691,13
UAH з ПДВ
18 вересня 2018 16:23

Документи

18 вересня 2018 16:23
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2018 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМ-СВ"
#39801844
786 691,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2018 16:23
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ 5.pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 18:33
ДУ 4.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 17:27
ДУ 3.pdf зміни до договору
14 травня 2019 17:42
ДУ 2.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 19:20
ДУ 1.pdf зміни до договору
26 березня 2019 16:57
договір укладений
04 жовтня 2018 19:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до п.п. 1.1., 2.1., 2.5., 4.1. Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 170/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 170/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п 1.1, 2.1, 4.1, 11.1 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 170/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 170/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.05.2019 № 813 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1, 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 170/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 170/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника Сторони дійшли згоди викласти Розділ 14. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ПІДПИСИ СТОРІН у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 170/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди викласти п.п. 2.1. у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 170/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML