Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам‘яне
Очікувана вартість
900 500,00 UAH
UA-2018-08-21-001411-c ● aca2c7356e8646eb9f31d7e5f2a14acc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новоекономічна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 25703381 |
Місцезнаходження: | 85340, Україна , Донецька обл., Покровський район, смт. Новоекономічне вул.Гоголя,25 |
Контактна особа: |
Юзипович Тетяна Леонідівна 380958718902 uzipovich1984@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2018 13:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2018 13:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2018 13:25 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2018 15:39 |
Очікувана вартість: | 900 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 502,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021:2015 09110000-3 «Тверде паливо» (вугілля марки ДГ 13 – 100 або Г 13-100)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
227 тони
Вугілля марки ДГ 13 – 100 або Г 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85340, Україна, Донецька область, смт.Новоекономічне, вулиця Гоголя,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2018 13:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2018 13:23 |
Тендерна документація вугілля .docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-08-21-001411-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ЛІДЕР АКТИВ", Код ЄДРПОУ:39123006
Дата подання: 19 вересня 2018 22:11
Дата подання: 19 вересня 2018 22:11
Скарга про порушення проведення процедури закупівлі
Відповідно до оголошення № UA-2018-08-21-001411-c, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 21 серпня 2018 року (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2018-08-21-001411-c), Замовником – Новоекономічною загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області, було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю твердого палива (вугілля кам'яне). Аукціон відбувся «06».09.2018 р.
Згідно протоколу (рішення) засідання комітету Замовника про визначення переможця № 21 від 11.09.2018р. переможцем процедури закупівлі був визнаний учасник товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАСС» (далі по тексту – ТОВ «АТЛАСС»).
Ознайомившись з документами в складі пропозиції ТОВ «АТЛАСС», ми дійшли висновку, що зазначений учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам Документації для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель (далі – Документація) та підлягає дискваліфікації.
Згідно з пунктом 1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі».
Ніяких звернень або уточнень з боку ТОВ «АТЛАСС» до Замовника не надавалося, а отже учасникам зміст Документації та її вимог повністю зрозумілий.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «АТЛАСС» підлягає дискваліфікації з наступних підстав:
1. Згідно пп.1 п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД
1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази
- учасник надає довідку, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази
Форма1 « Інформація щодо дислокації учасників »
№ з/п Адреса
замовника Адреса максимально наближеної бази (складу) учасника до місця дислокації замовника; Підстава користування базою (складом) власна(і)/орендована(і) чи інше
1 2 3 4
1 Донецька область, Покровський район (Красноармійський район) - смт.Новоекономічне, вул.Гоголя,25
Дата: «__»________2018р.
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, засвідчена печаткою учасника.
Замовник вимагав надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та «Інформацію щодо дислокації учасників» згідно форми 1, тобто вимагалося надання двох документів.
В наданій учасником ТОВ «АТЛАСС» довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказана інформація лише щодо дислокації учасника, але відсутня інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Отже не надавши інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник ТОВ «АТЛАСС» порушив вимоги тендерної документації.
2. Згідно п. 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: копії сертифікатів відповідності, паспортів якості товару (або іншу технічну документацію), завірені підписом і печаткою учасника».
Згідно вищезазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати:
1. Копію сертифікату відповідності
2. Паспорт якості (або іншу технічні документацію)
В складі тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАСС» відсутня копія сертифікату відповідності.
Отже учасник ТОВ «АТЛАСС» не підтвердив відповідність своєї тендерної пропозиції технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, чим порушив вимоги тендерної документації.
3.В довідці учасника №1320 від 04.09.2018 (файл 34) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимога до надання якої зазначена у підпункті 2) п.5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ТД «учасник надає довідку учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за нижче наданою формою2», міститься інформація стосовно одного працівника, що не відповідає вимогам замовника. В ТД встановлена вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації як множини, тобто вбачається необхідність наявності в учасника як мінімум двох працівників.
З огляду на вищевикладене вбачається, що в складі пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АТЛАСС» відсутні документи, які вимагаються тендерною документацією, а деякі документи, хоча вони і надані, не підтверджують здатність учасника виконувати вимоги Замовника щодо якості вугілля та здійснювати його своєчасне постачання.
Однак, Замовник виявив намір на укладання договору з ТОВ «АТЛАСС», пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника у Тендерній Документації.
Метою здійснення господарської діяльності ПП «ЛІДЕР АКТИВ» зокрема, є отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб.
Визнаючи переможцем відкритих торгів ТОВ «АТЛАСС» з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет Замовника своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання прибутку, внаслідок задоволення законним шляхом інтересів і потреб Замовника в закупівлі вугілля кам’яного.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 вересня 2018 14:22
Рішення від 24.09.2018 № 9802+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2018 14:22
інформація про резулятивну частину рішення від 09.10.2018 №10380.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2018 16:13
рішення від 09.10.2018 №10380.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2018 14:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Новоекономічна ЗОШ І-ІІІст. виконала зобов‘язання Антимонопольного комітету щодо скарги від 19.09.2018 року № UA-2018-08-21-001411-с.с1 .
Дата виконання рішення замовником: 16 жовтня 2018 15:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2018 16:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) |
624 250,00
UAH
|
624 250,00
UAH
|
Документи |
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
673 963,00
UAH
|
658 000,00
UAH
|
Документи |
ПП ПРОМБІЗНЕС+ |
780 880,00
UAH
|
658 300,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
890 294,00
UAH
|
726 300,00
UAH
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ" |
857 379,00
UAH
|
726 400,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вуглебон" |
835 360,00
UAH
|
749 100,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" |
828 550,00
UAH
|
828 550,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ПРОМ МОНОЛІТ" |
885 300,00
UAH
|
885 300,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) #40355747 |
Рішення скасоване |
624 250,00
UAH
|
16 жовтня 2018 14:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) #40355747 |
Відхилено |
624 250,00
UAH
|
16 жовтня 2018 15:01
|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" #39123006 |
Переможець |
658 000,00
UAH
|
18 жовтня 2018 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2018 13:08
|
додаткова угода №2 001.jpg | зміни до договору |
14 грудня 2018 13:08
|
додаткова угода №2 002.jpg | зміни до договору |
14 грудня 2018 13:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2018 12:57
|
додаткова угода №1 001.jpg | зміни до договору |
14 грудня 2018 12:54
|
додаткова угода №1 002.jpg | зміни до договору |
14 грудня 2018 12:54
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2018 10:54
|
Банківська гарантія.jpg | укладений |
05 листопада 2018 09:25
|
договор №50 002.jpg | укладений |
05 листопада 2018 09:24
|
договор №50 005.jpg | укладений |
05 листопада 2018 09:24
|
договор №50 003.jpg | укладений |
05 листопада 2018 09:24
|
договор №50 006.jpg | укладений |
05 листопада 2018 09:24
|
договор №50 004.jpg | укладений |
05 листопада 2018 09:24
|
договор №50 007.jpg | укладений |
05 листопада 2018 09:24
|
договор №50 001.jpg | укладений |
05 листопада 2018 09:24
|
договор №50 008.jpg | укладений |
05 листопада 2018 09:24
|
договор №50 009.jpg | укладений |
05 листопада 2018 09:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Новоекономічна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області, що діє на підставі Статуту (ЗАМОВНИК) в особі директора школи Балашова Володимира Юрійовича, з однієї сторони та приватне підприємство "Лідер Актив", іменоване надалі ПРОДАВЕЦЬ, в особі директора Костакова К.С., що діє на підставі Статуту, у відповідності до п.2 частини 4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VІІІ та враховуючи дані довідки з торгово-промислової палати від 06 грудня 2018року сторони узгодили змінусуми договору та ціни за одиницю товару:вугілля кам‘яне марки ДГ (13-100) на 10% , у зв‘язку з чим дійшли згоди внести зміни до договору №50 від 05 листопада 2018 року.Зменшити суму договору, а саме п.3.1. розділу ІІІ Договору викласти в новій редакції:"Ціна цього договору визначена Замовником і Постачальником та становить 657 990,06грн.(шістсот п‘ятдесят сім тисяч дев‘ятсот дев‘яносто грн. 06коп.)без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Новоекономічна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області, що діє на підставі Статуту (ЗАМОВНИК) в особі директора школи Балашова Володимира Юрійовича, з однієї сторони та приватне підприємство "Лідер Актив", іменоване надалі ПРОДАВЕЦЬ, в особі директора Костакова К.С., що діє на підставі Статуту, у відповідності до п.2 частини 4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VІІІ та враховуючи дані довідки з торгово-промислової палати від 06 грудня 2018року сторони узгодили змінусуми договору та ціни за одиницю товару:вугілля кам‘яне марки ДГ (13-100) на 10% , у зв‘язку з чим дійшли згоди внести зміни до договору №50 від 05 листопада 2018 року.Зменшити суму договору, а саме п.3.1. розділу ІІІ Договору викласти в новій редакції:"Ціна цього договору визначена Замовником і Постачальником та становить 657 970.25грн.(шістсотп‘ятдесят сім тисяч дев‘ятсот сімдесят грн. 25коп.)без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |