Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного огляду та випробовувань (Внутрішньотрубне діагностування магістральних газопроводів)
Technical inspection and testing services (In-line inspection of the main gas pipelines)
Очікувана вартість
368 039 568,93 UAH
UA-2018-08-21-000657-a 84b741e1556a4813ba7b111825aed543
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матяш Іван Васильович

(044) 461-23-68 matyash-iv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, Кловський узвіз, 9/1
Контактна особа: Матяш Іван Васильович
(044) 461-23-68
matyash-iv@utg.ua
Додаткові контактні особи: Бабельський Руслан
(044) 461-26-21
babelskiy-rm@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ
National ID: 30019801
Contact point: Matyash Ivan
(044) 461-23-68
matyash-iv@utg.ua
Additional contacts: Babelskiy Ruslan
(044) 461-26-21
babelskiy-rm@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 серпня 2018 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2019 17:00
Очікувана вартість: 368 039 568,93 UAH без ПДВ
Publication date: 21 серпня 2018 17:52
Enquiries until: 20 січня 2019 17:00
Complaints submission until: до 26 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 січня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 368 039 569 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Scope of the procurement
У відповідності до технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі (лот № 1 - 4 619,350 км; лот № 2 - 842,516 км; лот № 3 - 591,456 км; лот № 4 - 390,475 км). Дана закупівля здійснюється у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2018-07-19-001157-a
In accordance with quality and technical specifications (Lot No. 1 - 4 619,350 km; Lot No. 2 - 842,516 km; Lot No. 3 - 591,456 km; Lot No. 4 - 390,475 km).
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2018-07-19-001157-a

Тендерна документація

23 січня 2019 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 13:52
02_ПЕРЕЛІК ЗМІН 4.pdf
23 січня 2019 13:52
тд_18_060_додаток_6 _вимоги до забезпечення тп н.р..pdf
23 січня 2019 13:52
тд_18_060_зм4_н.р.pdf
28 грудня 2018 14:26
тд_18_060_додаток_7_банк гарант викон дог.pdf
28 грудня 2018 14:26
тд_18_060_ додаток_4_проект договору лот_4_н.р.pdf
28 грудня 2018 14:26
тд_18_060_ додаток_4_проект договору лот_3_н.р.pdf
28 грудня 2018 14:26
тд_18_060_ додаток_4_проект договору лот_2_н.р.pdf
28 грудня 2018 14:26
тд_18_060_ додаток_4_проект договору лот_1_н.р.pdf
28 грудня 2018 14:26
тд_18_060_ додаток_3_вимоги до переможця_н.р.pdf
28 грудня 2018 14:26
тд_18_060_ додаток_2_кваліфікаційні вимоги_н.р.pdf
28 грудня 2018 14:26
тд_18_060_ додаток_1_ТЗ_н.р.pdf
21 серпня 2018 17:49
тд_18_060_додаток_5а_опитувальник юр_особи.pdf
21 серпня 2018 17:49
тд_18_060_додаток_5в_питальник щодо ЕСП.pdf
21 серпня 2018 17:49
тд_18_060_додаток_5б_опитувальник фіз_особи.pdf
21 серпня 2018 17:49
тд_18_060_ додаток_1а_гарантійний лист.pdf
23 січня 2019 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2018 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2018 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2018 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 13:52
02_ПЕРЕЛІК ЗМІН 4.pdf
28 грудня 2018 14:26
02_ПЕРЕЛІК ЗМІН 3.pdf
11 жовтня 2018 16:38
02_ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx
18 вересня 2018 17:13
02_ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
23 січня 2019 13:52
тд_18_060_додаток_6 _вимоги до забезпечення тп н.р..pdf
28 грудня 2018 14:26
тд_18_060_додаток_6 _вимоги до забезпечення тп.pdf
21 серпня 2018 17:49
тд_18_060_додаток_6 _вимоги до забезпечення.pdf
23 січня 2019 13:52
тд_18_060_зм4_н.р.pdf
28 грудня 2018 14:26
тд_18_060_зм3_н.р.pdf
11 жовтня 2018 16:38
тд_18_060_Нова редакція 2.pdf
18 вересня 2018 17:13
тд_18_060_Нова редакція.pdf
21 серпня 2018 17:49
тд_18_060.pdf
28 грудня 2018 14:26
тд_18_060_додаток_7_банк гарант викон дог.pdf
21 серпня 2018 17:49
тд_18_060_додаток_7_банк гарант викон дог.pdf
28 грудня 2018 14:26
тд_18_060_ додаток_4_проект договору лот_4_н.р.pdf
21 серпня 2018 17:49
тд_18_060_ додаток_4_проект договору лот_4.pdf
28 грудня 2018 14:26
тд_18_060_ додаток_4_проект договору лот_3_н.р.pdf
21 серпня 2018 17:49
тд_18_060_ додаток_4_проект договору лот_3.pdf
28 грудня 2018 14:26
тд_18_060_ додаток_4_проект договору лот_2_н.р.pdf
21 серпня 2018 17:49
тд_18_060_ додаток_4_проект договору лот_2.pdf
28 грудня 2018 14:26
тд_18_060_ додаток_4_проект договору лот_1_н.р.pdf
21 серпня 2018 17:49
тд_18_060_ додаток_4_проект договору лот_1.pdf
28 грудня 2018 14:26
тд_18_060_ додаток_3_вимоги до переможця_н.р.pdf
21 серпня 2018 17:49
тд_18_060_ додаток_3_вимоги до переможця.pdf
28 грудня 2018 14:26
тд_18_060_ додаток_2_кваліфікаційні вимоги_н.р.pdf
21 серпня 2018 17:49
тд_18_060_ додаток_2_кваліфікаційні вимоги.pdf
28 грудня 2018 14:26
тд_18_060_ додаток_1_ТЗ_н.р.pdf
21 серпня 2018 17:49
тд_18_060_ додаток_1_ТЗ.pdf
21 серпня 2018 17:49
тд_18_060_додаток_5а_опитувальник юр_особи.pdf
21 серпня 2018 17:49
тд_18_060_додаток_5в_питальник щодо ЕСП.pdf
21 серпня 2018 17:49
тд_18_060_додаток_5б_опитувальник фіз_особи.pdf
21 серпня 2018 17:49
тд_18_060_ додаток_1а_гарантійний лист.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 31 серпня 2018 19:17
Стосовно обмеження відповідальності Сторони, якщо шкода, втрата чи пошкодження заподіяне недбальством іншої Сторони.
Шановний Замовник!
Повідомляємо Вам, що в Додатках IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг (проект) відсутня інформація стосовно обмеження відповідальності Сторони, якщо шкода, втрата чи пошкодження заподіяне недбальством іншої Сторони.
Пропонуємо внести зміни до тендерної документації та доповнити Додатки IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг) пунктами 8.12 та 8.13. в наступній редакції:
"8.12. Виконавець захищає та убезпечує Замовника від будь-яких і всіх претензій, збитків, витрат будь-якого виду та характеру стосовно особистого травмування або смерті або хвороби або втрати або пошкодження майна будь-якої третьої сторони в тій мірі та в пропорції, що така будь-яка шкода, втрата чи пошкодження заподіяне недбальством Виконавця.
8.13. Замовник захищає та убезпечує Виконавця від будь-яких і всіх претензій, збитків, витрат будь-якого виду та характеру стосовно особистого травмування або смерті або хвороби або втрати або пошкодження майна будь-якої третьої сторони в тій мірі та в пропорції, що така будь-яка шкода, втрата чи пошкодження заподіяне недбальством Замовника."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2018 12:20
Дана вимога не містить посилання на порушення чинного законодавства України, отже договірні умови проекту договору не порушують вимоги чинного законодавства України. Таким чином, АТ «Укртрансгаз» вважає, що проектом договору, зокрема п. 8.1, 8.10-8.11 в повній та достатній мірі висвітлено вимоги, щодо відповідальності сторін у разі невиконання, або неналежного виконання умов договору. Крім цього, у разі настання спору пов’язаного з відповідальністю сторін даний спір буде вирішуватися в судовому порядку як це передбачено розділом 9 проекту Договору.
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 31 серпня 2018 19:19
Стосовно обмеження відповідальності Сторін за будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати.
Шановний Замовник!
Повідомляємо Вам, що в Додатках IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг (проект) відсутня інформація стосовно обмеження відповідальності Сторін за будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати.
Пропонуємо внести зміни до тендерної документації та доповнити Додатки IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг) пунктом 8.12. в наступній редакції:
" 8.12.Жодна Сторона не несе відповідальності перед іншою Стороною за будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати, завдані будь-яким чином, включаючи, але не обмежуючись цим, втрати використання, прибутку, виробництва та / або вигоду або припинення діяльності або будь-який інший збиток подібного характеру. Кожна Сторона Договору повинна захищати та убезпечувати іншу сторону від будь-яких претензій стосовно таких збитків та витрат. Вищесказане також застосовується, якщо будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати, що визначаються в цьому документі, зазнають будь-які треті сторони."
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 31 серпня 2018 19:23
Причина: Описка
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 31 серпня 2018 19:21
Стосовно обмеження загальної сукупної відповідальності Сторін.
Шановний Замовник!
Повідомляємо Вам, що в Додатках IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг (проект) відсутня інформація стосовно обмеження загальної сукупної відповідальності Сторін.
Враховуючи, те що у відповідності до п.3.1. Договору про закупівлю послуг переліки ділянок МГ, на яких здійснюється ВТД, їх довжина та вартісні показники послуг на кожний рік, переліки необхідного обладнання (та перелік обладнання, необхідного для тимчасового ввезення в Україну з цією метою)*1 визначаються додатковими угодами до Договору, що підписуються Сторонами щорічно в порядку зазначеному в п. 3.2 та є його невід’ємними частинами та те, що у відповідності до п.3.3. Договору про закупівлю послуг послуги надаються Виконавцем Замовнику щорічно, в обсягах узгоджених згідно п. 3.1,п. 3.2. Договору про закупівлю послуг, пропонуємо внести зміни до тендерної документації та доповнити Додатки IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг) пунктом 8.12. в наступній редакції:

" 8.12.Незважаючи на будь-яке інше положення про протилежне (за винятком навмисного порушення чи грубої недбалості), загальна сукупна сума відповідальності за всі претензії будь-якого виду стосовно Договору, гарантії, відшкодування, делікту (включаючи недбалість), суворої відповідальності чи іншого, що виникає в межах або у зв'язку з Договором, обмежується загальною вартістю додаткової угоди до Договору, узгодженої Сторонами на поточний рік в порядку, вказаному в п. 3.1, п. 3.2 Договору.
Кожна Сторона Договору повинна захищати та убезпечувати іншу сторону від будь-яких претензій, збитків, витрат, пошкоджень, що перевищують цю суму."
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 31 серпня 2018 19:24
Причина: Описка
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 31 серпня 2018 19:26
Стосовно обмеження відповідальності Сторін за будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати.
Шановний Замовник!
Повідомляємо Вам, що в Додатках IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг (проект) відсутня інформація стосовно обмеження відповідальності Сторін за будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати.
Пропонуємо внести зміни до тендерної документації та доповнити Додатки IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг) пунктом 8.14. в наступній редакції:
" 8.14.Жодна Сторона не несе відповідальності перед іншою Стороною за будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати, завдані будь-яким чином, включаючи, але не обмежуючись цим, втрати використання, прибутку, виробництва та / або вигоду або припинення діяльності або будь-який інший збиток подібного характеру. Кожна Сторона Договору повинна захищати та убезпечувати іншу сторону від будь-яких претензій стосовно таких збитків та витрат. Вищесказане також застосовується, якщо будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати, що визначаються в цьому документі, зазнають будь-які треті сторони."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2018 12:22
Дана вимога не містить посилання на порушення чинного законодавства України, отже договірні умови проекту договору не порушують вимоги чинного законодавства України. Таким чином, АТ «Укртрансгаз» вважає, що проектом договору, зокрема п. 6.6, 8.1, та 8.5 в повній та достатній мірі висвітлено вимоги, щодо відповідальності Сторін за будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати .
Крім цього, збитки або втрати в будь-якому випадку повинні бути обґрунтованими та підтвердженими будь-якою з сторін. У разі настання спору пов’язаного з відповідальністю сторін даний спір буде вирішуватися в судовому порядку, як це передбачено розділом 9 проекту Договору.
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 31 серпня 2018 19:27
Стосовно обмеження загальної сукупної відповідальності Сторін.
Шановний Замовник!
Повідомляємо Вам, що в Додатках IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг (проект) відсутня інформація стосовно обмеження загальної сукупної відповідальності Сторін.
Враховуючи, те що у відповідності до п.3.1. Договору про закупівлю послуг переліки ділянок МГ, на яких здійснюється ВТД, їх довжина та вартісні показники послуг на кожний рік, переліки необхідного обладнання (та перелік обладнання, необхідного для тимчасового ввезення в Україну з цією метою)*1 визначаються додатковими угодами до Договору, що підписуються Сторонами щорічно в порядку зазначеному в п. 3.2 та є його невід’ємними частинами та те, що у відповідності до п.3.3. Договору про закупівлю послуг послуги надаються Виконавцем Замовнику щорічно, в обсягах узгоджених згідно п. 3.1,п. 3.2. Договору про закупівлю послуг, пропонуємо внести зміни до тендерної документації та доповнити Додатки IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг) пунктом 8.15. в наступній редакції:
" 8.15.Незважаючи на будь-яке інше положення про протилежне (за винятком навмисного порушення чи грубої недбалості), загальна сукупна сума відповідальності за всі претензії будь-якого виду стосовно Договору, гарантії, відшкодування, делікту (включаючи недбалість), суворої відповідальності чи іншого, що виникає в межах або у зв'язку з Договором, обмежується загальною вартістю додаткової угоди до Договору, узгодженої Сторонами на поточний рік в порядку, вказаному в п. 3.1, п. 3.2 Договору.
Кожна Сторона Договору повинна захищати та убезпечувати іншу сторону від будь-яких претензій, збитків, витрат, пошкоджень, що перевищують цю суму."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2018 12:23
Дана вимога не містить посилання на порушення чинного законодавства України, отже договірні умови проекту договору не порушують вимоги чинного законодавства України. Таким чином, АТ «Укртрансгаз» вважає, що проектом договору, зокрема п. 6.6, 8.1, та 8.5 в повній та достатній мірі висвітлено вимоги, щодо відповідальності Сторін за будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати .
Крім цього, збитки або втрати в будь-якому випадку повинні бути обґрунтованими та підтвердженими будь-якою з сторін. У разі настання спору пов’язаного з відповідальністю сторін даний спір буде вирішуватися в судовому порядку як це передбачено розділом 9 проекту Договору.
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 04 вересня 2018 19:10
Стосовно забезпечення тендерної пропозиції та видачі Допуску Замовником
Шановний Замовник!
Умовами закупівлі UA-2018-08-21-000657-a вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції в сумі 11 млн. 039 тис. грн.
У відповідності до п.3 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
"Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:

- непідписання учасником, який став переможцем
процедури торгів, договору про закупівлю;
…"
В пункті 1 підпункт 7 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказано, що:
"Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді
шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у
яких зазначається інформація про ціну*, інші критерії оцінки*
(у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:

7. Сканкопією (з оригінала або копії):
- допуску (чинного на дату розкриття тендерних
пропозицій), виданого учаснику АТ "Укртрансгаз", на
виконання робіт з діагностування машин, механізмів,
устаткування підвищеної небезпеки, споруд (тощо) об`єктів
газотранспортної системи АТ "Укртрансгаз" (далі - Допуск),
який оформлено згідно з вимогами Стандарту організацій
України (СОУ) 49.5-30019801-035:2016 "Магістральні
газопроводи. Діагностування. Порядок надання допуску"1, у
якому зазначено вид діагностичних робіт, що відповідає виду,
передбаченому тендерною документацією,
або
- зареєстрованої, в порядку вищезазначеного СОУ, заяви на
отримання такого Допуску.
….
"
Згідно п.3 підпункт в) Додатку ІІІ до тендерної документації:
"3. До укладання договору переможець торгів повинен надати замовнику (одержувач:
контактна особа, яка визначена у п.п. 2 п. 1 зведеної інформації про закупівлю) в
письмовому та/або електронному вигляді такі документи:

в) *****допуск, виданий учаснику АТ "Укртрансгаз", на виконання робіт з
діагностування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, споруд
(тощо) об`єктів газотранспортної системи АТ "Укртрансгаз" (далі - Допуск),
який оформлено згідно з вимогами Стандарту організацій України (СОУ) 49.5-
30019801-035:2016 "Магістральні газопроводи. Діагностування. Порядок
надання допуску", у якому зазначено вид діагностичних робіт, що відповідає
виду, передбаченому тендерною документацією.

Ненадання замовнику таких документів (інформації) у строк, визначений даним пунктом, буде розцінене, як відмова переможця від укладання договору."
Таким чином, якщо на етапі подання тендерної пропозиції Учасник надасть зареєстровану заяву на отримання такого Допуску та буде визнаний переможцем торгів, але Експертною комісією Замовника АТ "Укртрансгаз" (яка формується з працівників АТ "Укртрансгаз" ) з будь-яких причин (в т.ч. формальних) переможцю торгів до укладання Договору не буде видано "Допуск на виконання робіт з діагностування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, споруд (тощо) об’єктів газотранспортної системи АТ "Укртрансгаз", то у відповідності до існуючої редакції тендерної документації, переможець торгів буде вважатися таким, що не надав необхідних документів для підписання Договору. В такому випадку переможець торгів втратить забезпечення тендерної пропозиції в сумі 11 039 000,00 грн., незважаючи на те, Допуск не був виданий самим Замовником.
Для запобігання зловживанням монопольним становищем Замовника, який і вимагає і видає Допуск, та зменшення ризику втрати забезпечення тендерної пропозиції Учасником з причин, які від нього не залежать, прохання внести зміни в тендерну документацію:
1. Зменшити суму забезпечення тендерної пропозиції до 110 тис. 390 грн.;
2. Виключити можливість втрати переможцем торгів забезпечення тендерної пропозиції у випадку якщо Замовником не буде видано Допуск такому переможцю торгів до укладання Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 грудня 2018 13:55
1. Розмір забезпечення виконання договору відповідає статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі».

2. З п.7 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції виключено фразу "або - зареєстрованої, в порядку вищезазначеного СОУ, заяви на отримання такого Допуску"
та виключено з Додатку ІІІ до тендерної документації, пункт 3 - підпункт в) і примітку позначену *****.
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 04 вересня 2018 19:27
Стосовно продовження кінцевого терміну подання тендерних пропозицій
У зв’язку з необхідністю підготовки значної кількості документів, та їх оформлення у відповідності до Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції просимо продовжити кінцевий термін подання тендерних пропозицій до 10.10.2018.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2018 12:24
Дана вимога не містить посилання на порушення чинного законодавства України
Проте, замовником буде розглянуте питання щодо можливого продовження кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.c8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 04 вересня 2018 19:59
Стосовно гарантії виконання договору
У відповідності до Додатків IV до тендерної документації «Договір Про Закупівлю Послуг» наданого у тендерній документації, Замовник та Підрядник кожний рік підписують річний обсяг діагностичних робіт, що визначає об’єм та вартість робіт та фактично поділяє виконання Договору на 4-ри щорічні незалежні фінансові та виробничі етапи. Таким чином, вважаємо що сума гарантії виконання договору повинна надаватись окремо на кожний рік з урахуванням підписаних річних обсягів.
Просимо внести зміни в п.13 Розділу " Зведена інформація про закупівлю "та в п.п.3.2. Додатків IV до тендерної документації «Договір Про Закупівлю Послуг» щодо надання банківської гарантії виконання договору окремо на кожний рік після підписання додаткових угод до Договору узгоджених Сторонами в порядку, вказаному в п. 3.1, п. 3.2 Договору у розмірі 3 % від щорічної вартості послуг, узгоджених Сторонами в порядку, вказаному в п. 3.1, п. 3.2 Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2018 12:25
Дана вимога не містить посилання на порушення чинного законодавства України, отже договірні умови проекту договору не порушують вимоги чинного законодавства України.
Редакція запропонована вимогою порушує вимоги статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.b9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 07 вересня 2018 17:33
Щодо критеріїв високого ризику пов'язаності учасника процедури закупівлі
П.2 Розділу VII тендерної документації встановлено Замовником критерії високого ризику пов'язаності учасника процедури закупівлі, які є додатковими підставами для відхилення тендерних пропозицій, а саме:
1) учасник процедури закупівлі має спільну адресу або фактичне місцезнаходження з іншим учасником процедури закупівлі (крім випадку, коли такі учасники є підприємствами Публічного акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» (далі – Компанія)), членом (членами) тендерного комітету, головою та членами колегіального виконавчого органу або особою, що здійснює повноваження одноосібного виконавчого органу, членами наглядової ради Компанії або підприємства Компанії;
2) учасник процедури закупівлі належить до групи осіб, пов’язаних відносинам контролю, до якої також належить інший учасник процедури закупівлі (крім випадку, коли такі учасники є підприємствами Компанії);
3) фізична особа, що є бенефіціарним власником учасника процедури закупівлі або членом його наглядової ради, колегіального виконавчого органу або одноосібним виконавчим органом або є членом сім’ї однієї із таких осіб, є членом наглядової ради, колегіального виконавчого органу або одноосібним виконавчим органом Компанії або підприємства Компанії;
4) учасник процедури закупівлі належить до групи осіб, пов’язаних відносинами контролю, одна з яких володіє акціями (частками) у юридичній особі, більше 50% акцій (часток, паїв) у яких належать Компанії;
5) учасник процедури закупівлі, який на дату здійснення перевірки не є пов’язаною особою з іншим учасником (учасниками) процедури закупівлі та/або членом (членами) тендерного комітету, у розумінні Закону у значенні Закону України «Про публічні закупівлі», але був такою пов’язаною особою протягом року до моменту подання пропозицій для участі в закупівлі.
Натомість п.16 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» дано визначення поняття «пов'язана особа» та встановлені вичерпні переліки її ознак. Також таке твердження містить роз'яснення Мінекономрозвитку України (відповідь на запит Другого воєнізованого гірничорятувального загону 585/2017), де зазначено:
«При цьому перелік ознак, за наявності яких учасники є пов’язаними особами, указаний у статті 1 Закону, є вичерпним.
Поряд з цим, Антимонопольний комітет України (далі – АМКУ) є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є зокрема забезпечення державного захисту конкуренції у сфері державних закупівель. АМКУ здійснює свою діяльність на підставі законодавства про захист економічної конкуренції, що ґрунтується на нормах, установлених Конституцією України і складається із Закону України “Про захист економічної конкуренції”, Закону України “Про Антимонопольний комітет України” (далі – Закон про АМКУ), Закону України “Про захист від недобросовісної конкуренції”, інших нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до цих законів.
Згідно зі статтею 7 Закону про АМКУ у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції АМКУ має, зокрема такі повноваження: розглядати заяви і справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та проводити розслідування за цими заявами і справами; приймати передбачені законодавством про захист економічної конкуренції розпорядження та рішення за заявами і справами, перевіряти та переглядати рішення у справах, надавати висновки щодо кваліфікації дій відповідно до законодавства про захист економічної конкуренції.»
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити критерії високого ризику пов'язаності учасників, у зв'язку з відсутністю цих критеріїв у Законі України «Про публічні закупівлі», а також з тим, що деякі критерії можуть бути дискримінаційними по відношенню до учасників, які мають спільну адресу, напр. за однією адресою може знаходитись декілька компаній, але при цьому вони не відповідатимуть ознакам повязаності, встановленим Законом «Про публічні закупівлі», що є порушенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2018 16:39
Вимогу відхилено.
Застосування критеріїв високого ризику повязаності передбачено внутрішніми розпорядчими документами Групи Нафтогаз. Такі критерії можуть бути підтверджені або спростовані за рахунок отримання інформації з різних, в т.ч. відкритих, джерел.
У вимозі зазначено "п.2 Розділу VII тендерної документації встановлено Замовником критерії високого ризику пов’язаності учасника процедури закупівлі, які є додатковими підставами для відхилення тендерних пропозицій". Проте таке твердження відсутнє у тендерній документації.
Дані критерії не підпадають під тлумачення визначення "пов'язаних осіб" відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та не призводять до відхилення учасників.
Крім цього, поняття «критерії високого ризику пов’язаності учасника процедури закупівлі» не є тотожнім поняттю «пов’язана особа», зазначеному у п.16 ч.1 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.c10
Статус:
Вирішена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 07 вересня 2018 18:00
Стосовно обмеження вартості етапів послуг
У відповідності до Додатків IV до тендерної документації «Договір Про Закупівлю Послуг» пункт 3.4. Надання послуг з ВТД на кожній окремій ділянці МГ виконується в три етапи
- етап № 1 - мобілізація обладнання для очищення та діагностування на визначений об’єкт
Замовника та польові роботи (підготовка обладнання до пропуску, очищення внутрішньої
порожнини ЛЧ МГ від бруду, сміття і сторонніх предметів внутрішньотрубними очисними
поршнями, діагностування геометрії профілеміром (профілеметрія), діагностування методом
повздовжнього намагнічування (MFL), діагностування методом поперечного намагнічування
(TFI), визначення просторового положення трубопроводу (XYZ)) та підготовка Робочого звіту.
- етап № 2 – надання Попереднього звіту за результатами ВТД по ділянці МГ. Вартість етапу
- етап № 3 – надання Заключного звіту.
Зазначена в цьому розділі вартість етапів зазначена наступним чином
- етап № 1 Вартість етапу складає 15% від загальної вартості послуг на ділянці МГ
- етап № 2 Вартість етапу № 2 складає 15% від загальної вартості послуг на ділянці МГ
- етап № 3 Вартість етапу № 3 складає 70% від загальної вартості послуг на ділянці МГ.
У відповідності до умов закупівлі UA-2018-08-21-000657-a, Виконавець подає Продовження Додатку ІІІ до тендерної пропозиції РОЗРАХУНОК ЦІНИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, в якому зазначає вартість кожного з етапів. Замовник не може виконувати функції Виконавця по визначенню вартості етапу послуг.
Вартість послуг визначається Виконавцем в залежності від його фактичних витрат та вартості надання послуг. Враховуючи наявність у Замовника гарантії виконання договору, просимо вилучити з тендерної документації не обґрунтовану вимогу по обмеженню вартості етапів послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2018 13:57
Для цілей цього договору під вартістю етапів Замовник розуміє договірну ціну та суму зобов’язань по проміжних етапах надання послуг. Замовник обмежує вартість етапів, виходячи з того, що виконання 1-го та 2-го етапів не несе для Замовника значної цінності, так як відсутній кінцевий результат. Вартість цих етапів не повинна розглядатися у контексті реальної собівартості відповідних обсягів наданих послуг.
Разом з тим інформуємо про те, що АТ «Укртрансгаз» внесено зміни у п. 3.4 проектів договорів.
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.c11
Статус:
Вирішена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 07 вересня 2018 18:15
Стосовно конфіденційності документації, переданої в результаті надання послуг за Договором Замовнику
У відповідності до Додатків IV до тендерної документації «Договір Про Закупівлю Послуг» пункт 10.8.
10.8. Виконавець зобов’язується не передавати без письмової згоди Замовника дані та документацію, отримані в результаті надання послуг за Договором, третім особам.
Виконавець повинен мати рівні права на конфіденційність документації, переданої в результаті надання послуг за Договором Замовнику (за виключенням Робочих звітів, Попередніх звітів, Заключних звітів).
Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2018 13:59
АТ «Укртрансгаз» долучено до проектів договорів п.2.1.13 Додатку 4.
«2.1.13. Замовник зобов’язується не передавати без письмової згоди Виконавця інформацію про технічні засоби, майно, інтелектуальну власність Виконавця, отримані від Виконавця протягом надання послуг за цим Договором, за виключенням випадків, якщо передача такої інформації здійснена на виконання вимог регуляторного органу і в межах виконання його звичайної функції нагляду».
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.b12
Статус:
Вирішена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 07 вересня 2018 18:35
Стосовно вимоги до звітів за результатами ВТД - пункти 4.6.23. та 4.6.24.
За умовами закупівлі Додаток 1 до договору про закупівлю, РОЗДІЛ ІІ, Технологічні та технічні вимоги до надання послуг з внутрішньотрубного діагностування газопроводів. Пункт 4. Вимоги до звітів за результатами ВТД пункти 4.6.23. та 4.6.24., Виконавець повинен надати:
4.6.23. Допустимий тиск в місці дефекту – вказується за DNV-RP-F101 PART B для дефектів типу "втрата металу" з врахуванням коефіцієнтів запасу, в форматі 0,00 МПа;
4.6.24. Розрахунок коефіцієнту ремонту ERF за DNV-RP-F101 PART B для дефектів типу
"втрата металу" (в т.ч. і для кластерів дефектів); Кластеризація дефектів
здійснюється згідно з DNV-RP-F101.
Для надання таких розрахунків Замовник повинен надати Виконавцю достовірну інформацію:
- проектний тиск у газопроводі або проектний коефіцієнт запасу
- максимальний робочий тиск газопроводу
- номінальну товщину стінки
- межу міцності матеріалу труби
- межу плинності матеріалу труби

У зв’язку з цим просимо внести у тендерну документацію наступне:

"До початку проведення польових робіт Замовник надає Виконавцю у письмовий формі за підписом уповноваженої особи достовірну інформацію:
- проектний тиск у газопроводі або проектний коефіцієнт запасу
- максимальний робочий тиск газопроводу
- номінальну товщину стінки
- межу міцності матеріалу труби
- межу плинності матеріалу труби
Для проведення розрахунків у відповідності до Технологічних та технічних вимог до надання послуг з внутрішньотрубного діагностування газопроводів Виконавець зобов’язаний використовувати тільки надану інформацію. У випадку відсутності такої інформації у Виконавця до початку польових робіт дані розрахунки у Заключному звіті не надаються. У випадку, якщо після надання Виконавцю такої інформації Замовник вніс корективи, Виконавець вносить коригування у розрахунок, а Замовник продовжить терміни надання Звітів, що обумовлені договором, на період внесення коригувань."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2018 14:02
АТ «Укртрансгаз» внесено зміни у п.2.1.7 Додатку 4 до проектів договорів, а саме пункт викладено у наступній редакції:
«2.1.7. «Заповнити та надати Виконавцю Опитувальний лист та відомість встановлення маркерних пунктів. Опитувальний лист повинен щонайменше містити наступну інформацію про ділянку МГ, що діагностується: найменування ділянки, експлуатуючі підрозділи, діаметр і довжина, місце знаходження камер запускання та приймання ЗОД, проектний тиск на ділянці, максимально-допустимий тиск на ділянці, робочі умови середовища (температура, тиск, швидкість потоку, густина, точка роси, інш), типи труб, номінальні товщини стінок труб, марки сталей, мінімальні границі міцності та границі плинності для кожної з типорозмірів труб, дані про наявні відводи, коліна, трійники, патрубки, запірну арматуру, дані про конструкцію та розміри камер запускання та приймання ЗОД, інше».
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.a13
Статус:
Не задоволена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 10 вересня 2018 15:33
Щодо 1/3 від загального обсягу передбаченого по Етапу 1 Договором
Шановний Замовник!
Повідомляємо Вам, що в пункті 3.2. Додатків IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг (проект) вказано:” або
запропонувати свій обсяг; при цьому така пропозиція Виконавця повинна містити обсяг не
менший ніж 1/3 від загального обсягу передбаченого по Етапу 1 Договором.”
Прохання надати роз’яснення вимоги щорічного обсягу, не
меншого ніж 1/3 від загального обсягу для 4-ох річного Договору.
Пропонуємо внести зміни до тендерної документації та викласти пункт 3.2.. в наступній редакції:
“3.2. Замовник направляє Виконавцю лист (українською та англійською мовами)*1 з пропозицією щодо обсягу надання послуг на рік з проектом відповідної додаткової угоди. Виконавець, протягом 30-ти календарних днів з моменту офіційного отримання листа, зобов’язується погодити запропонований Замовником обсяг (підписати додаткову угоду) або запропонувати свій реальний та рекомендований обсяг послуг.”
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2018 12:34
Вимогу відхилено.
Термін дії договору до 31.12.2022 року. При цьому, Виконання польових робіт (етап 1) планується Замовником протягом 2019-2021 років. Зважаючи на значні обсяги виконання робіт з ВТД по договору, Замовник хоче рівномірно розподілити як роботи так і фінансове навантаження на 3 роки. Також, враховуючи значний термін, передбачений договором від дати завершення етапу 1 до дати прийняття заключного звіту (етапу 3), Замовником заплановано у 2022 року виключно виконання робіт з перевірки результатів заключних звітів по ділянках, польові роботи на яких було виконано в кінці 2021 року.
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.b14
Статус:
Вирішена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 10 вересня 2018 15:52
Стосовно п.3.5. Робочі плани
Шановний Замовник!
Стосовно пункту 3.5. Додатків IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг (проект).
Надання Виконавцем Замовнику у повному обсязі щорічних обсягів послуг, узгоджених додатковими
угодами згідно п. 3.1, п. 3.2 Договору, залежить не тільки від Виконавця, а й від Замовника також, тому в багатьох випадках Виконавець не може нести одноосібну відповідальність за відхилення від зазначених термінів проведення пропусків ЗОД.
Пропонуємо внести зміни до тендерної документації та викласти пункт 3.5. в наступній редакції:
“3.5. Сторони, шляхом обміну листами, визначають осіб, уповноважених для складання щорічних робочих планів. Робочими планами уповноважені особи визначають орієнтовні терміни пропусків ЗОД для ділянок МГ, передбачених до ВТД (згідно пункту 3.1 Договору). Робочі плани служать для оперативного планування та ефективної взаємодії Сторін, а відхилення від зазначених в них термінів проведення пропусків ЗОД не є порушенням умов Договору.”
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2018 14:04
АТ «Укртрансгаз» внесено зміни у проекти договорів, а саме п. 3.5 Договорів викладено у наступній редакції:
«3.5. Сторони, шляхом обміну листами, визначають осіб, уповноважених для складання щорічних робочих планів. Робочими планами уповноважені особи визначають орієнтовні строки пропусків засобів очищення та діагностики (ЗОД) для ділянок МГ, передбачених до ВТД (згідно пункту 3.1, 3.2 Договору). Робочі плани призначені для оперативного планування та ефективної взаємодії Сторін, а відхилення від зазначених в них строків проведення пропусків ЗОД не є порушенням умов Договору, лише за умови надання Виконавцем Замовнику у повному обсязі щорічних обсягів послуг за Етапом № 1 (підпункт 3.4.1 пункту 3.4 Договору), погоджених додатковими угодами згідно з п. 3.1, п. 3.2 Договору або у випадку, коли ненадання їх повного обсягу сталося не з вини Виконавця. Порядок визначення строків надання послуг по етапах № 2 та № 3 для кожної з ділянок магістральних газопроводів наведений в п. 1.4 Додатку 4 до Договору».
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.c15
Статус:
Не задоволена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 10 вересня 2018 16:05
Стосовно зберігання обладнання на об’єктах Замовника
Шановний Замовник! Повідомляємо Вам, що в Додатках IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг (проект) відсутня інформація стосовно зберігання обладнання Виконавця. Пропонуємо внести зміни до тендерної документації та доповнити Додатки IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг) пунктом 3.10. в наступній редакції:
“Замовник, після прибуття будь-якого з Обладнання на Об’єкт Замовника, повинен безкоштовно для Виконавця зберігати Обладнання Виконавця на складі чи іншому приміщенні Замовника та забеспечувати безпеку та надійність Складу, обмеживши доступ та втручання неуповноважених осіб.
Після прибуття технічого спеціаліста Виконавця або будь-якого іншого уповноваженого персоналу Виконавця, Замовник має забеспечити Виконавця необмеженим доступом до Складу та Обладнання, як того вимагає Виконавець. Склад має бути доступним для Виконавця протягом усього часу виконання робіт на об’єкті. Замовник також несе відповідальність за надійність та безпеку Обладнання Виконавця впродовж усього часу проведення робіт на об’єкті, включаючи, але не обмежуючись, кожен раз, коли проведення робіт на об’єкті призупиняеться.”
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2018 12:43
Дана вимога не містить посилання на порушення чинного законодавства України та є необґрунтованою.
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.c16
Статус:
Не задоволена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 10 вересня 2018 16:20
Стосовно затримки оплат прийнятих послуг.
Шановний Замовник! Повідомляємо Вам, що в п.5.5. Додатків IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг (проект) вказано:
“…
Замовник також має право затримати розрахунки у разі наявності у нього претензій до якості наданих послуг, в тому числі після їх прийняття, на строк, необхідний Виконавцю для усунення таких претензій Замовника, про що
Замовник письмово повідомляє Виконавця.”
Ця вимога є дискримінаційною по відношенню до Виконавця та порушує право виконавця отримувати оплату за виконані послуги, адже підтвердженням прийняття послуг є підписаний обома Сторонами Акт прийняття виконаних послуг.
Пропонуємо викласти цей пункт в наступній редакції:
“5.5. У разі затримки виконання Виконавцем своїх зобов'язань за Договором Замовник має право затримати розрахунки на відповідний строк.”
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2018 16:39
Вимогу відхилено.
Дана вимога не містить посилання на порушення чинного законодавства України.
Окремо інформуємо, що в АТ «Укртрансгаз» здійснюється моніторинг фінансових операцій, в т.ч. за підписаними актами надання послуг. У разі виявлення зауважень до наданих послуг з боку контролюючих органів, АТ «Укртрансгаз» не зможе виконати оплату на основі підписаних актів до усунення зауважень.
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.c17
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "АКТИВ АЛЬЯНС"", Код ЄДРПОУ:39728047
Дата подання: 10 вересня 2018 17:34
Стосовно проекту Договору
1. Проектом договору передбачені дискримінаційні умови по відношенню до українських суб’єктів господарювання (резидентів) в частині встановлення фіксованого розміру ціни Договору в гривні, не передбачивши при цьому, як це робиться за звичай та відповідно до діючого законодавства України, встановлення відповідної формули перерахунку ціни Договору у разі підвищення курсу гривні щодо частині імпортної складової.
При цьому, вищевказана ціна фіксується на момент підписання Договору строком до 31 грудня 2022 року, тобто не врахована ситуація, коли при виконанні робіт за договором субпідряду (наприклад, зовнішньоекономічний контракт між дистриб’ютором та власником технології), в зв’язку з чим у складі ціни Договору буде імпортна складова, яка повинна бути врахована при високій ймовірності девальвації національної валюти України до кінця строку Договору.
В той же час, при укладенні Договору із нерезидентом – ціна Договору фіксується в доларах США або євро.
На підставі викладеного, просимо внести відповідні зміни у проект Договору, передбачивши формулу розрахунку ціни Договору для резидентів у випадку наявності імпортної складової.

2. Невідповідність оцінки етапів виконання робіт у відсотковому виразі: фактична вартість етапу № 1 робіт значно перевищує еквівалент 15% від загальної вартості робіт, як це передбачено проектом Договору.
Крім цього, суто теоретично завжди є можливість, коли після виконання робіт з очищення МГ будуть виявлені ділянки МГ (наприклад, за результатами профілеметрії чи снарядів із калібрувальною пластиною) , які мають недопустимі звуження для подальшого проведення ВТД (наприклад, через механічні пошкодження МГ) та які необхідно буде видалити, але у разі фізичної неможливості це зробити з будь-яких причин станеться ситуація, коли проведення ВТД не можливе, а розмір відшкодування витрат за фактично проведену роботу може бути вище ніж 15% від загальної вартості робіт.
За таких умов, пропонуємо внести відповідні зміни у проект Договору, передбачивши конкретний порядок розрахунків при настанні вищевказаної ситуації, а також передбачити можливість розбити етап №1 на два підетапи, результатом першого з яких буде висновок виконавця робіт на підставі результатів виконання робіт з очищення та профілеметрії про можливість проведення ВТД.

3. Пункт 8.11. проекту Договору неправомірно виключає відповідальність Замовника за пошкодження обладнання Виконавця при запобіганні чи ліквідації пошкоджень та/або аварій газопроводу.
Просимо скасувати такі положення.

4. Є незрозумілим, яким чином та в які строки Виконавець повинен виконувати вимоги пункту 10.4. проекту Договору в частині ознайомлення персоналу Замовника з роботою програмного забезпечення.
При цьому, відповідно до загальних положень цього Договору у разі невиконання Виконавцем своїх зобов’язань встановлена значна фінансова відповідальність.
Просимо скасувати такі положення.

5. Відповідно до пункту 10.24. проекту Договору вбачається, що Замовник може достроково розірвати цей Договір, але не передбачено конкретний механізм проведення розрахунків за фактично прийняті послуги.
Просимо внести зміни у цей пункт, скасувавши можливість дострокового розірвання Договору самим Замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 грудня 2018 14:06
1. Дана вимога не містить посилання на порушення чинного законодавства України, отже договірні умови проекту договору не порушують вимоги чинного законодавства України.

2. Для цілей цього договору під вартістю етапів Замовник розуміє договірну ціну та суму зобов’язань по проміжних етапах надання послуг. Замовник обмежує вартість етапів, виходячи з того, що виконання 1-го та 2-го етапів не несе для Замовника значної цінності, так як відсутній кінцевий результат. Вартість цих етапів не повинна розглядатися у контексті реальної собівартості відповідних обсягів наданих послуг.
Разом з тим інформуємо про те, що АТ «Укртрансгаз» внесено зміни у п. 3.4 проектів договорів.
Оскільки договір є довгостроковим, АТ «Укртрансгаз» має намір провести внутрішньотрубне діагностування усіх ділянок ЛЧ МГ, для чого забезпечить виконання всіх необхідних робіт, в т.ч. ремонтних, для забезпечення можливості пропуску поршнів.
Також, АТ «Укртрансгаз» внесено зміни в проекти договорів, а саме:
- 5.2. Оплата здійснюється Замовником за фактом надання послуг шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі актів здачі-приймання наданих послуг (етапів послуг), підписаних Сторонами в порядку, визначеному в п. 6.1, п. 6.2, п. 6.4 розділу 6 цього Договору, за етапами №1 та №3 у строк не більше ніж 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Сторонами відповідного акту здачі-приймання наданих послуг (етапу послуг), а за етапом №2 у строк не більше ніж 50 (п’ятдесят) календарних днів з дати підписання Сторонами відповідного акту здачі-приймання наданих послуг (етапу послуг) за умови надання Заключного звіту згідно з пунктом 1.4.2 Додатку 4 до Договору.
Якщо надання повного обсягу послуг за етапом №1 на ділянці МГ стане неможливе не з вини Виконавця, Замовник оплатить Виконавцю фактично надану та прийняту Замовником частину послуг по цій ділянці ЛЧ МГ.
- Додаток 2 до Договору, в частині визначення вартості послуг з підготовки обладнання та очищення, профілеметрії, діагностування методом MFL та діагностування методом TFI.
- Долучено пункт 2.1.12 до Додатку 4 до Договорів наступного змісту: «2.1.12. Усувати перешкоди технічного характеру на ЛЧ МГ, що унеможливлюють пропуски ЗОД. Будь-які зобов’язання Виконавця, щодо надання послуг на такій ділянці ЛЧ МГ відтерміновуються на відповідний термін».

3. Дана вимога не містить посилання на порушення чинного законодавства України, отже договірні умови проекту договору не порушують вимоги чинного законодавства України.
У відповідності до п.7.1 Договору аварії на МГ відносяться до форс-мажорних обставин. Замовник не може їх контролювати та нести відповідальність за наслідки.

4. АТ «Укртрансгаз» внесено зміни у проекти договорів, а саме п. 10.4 Договорів викладено:
«10.4. Виконавець забезпечує ознайомлення персоналу Замовника (до 40-ка працівників Замовника включно) з роботою програмного забезпечення (в т.ч. роботі з магнітними дефектограмами) з наданням відповідних сертифікатів, зокрема до моменту здачі першого звіту - не менше 20-ти працівників, тривалістю - 4 робочих дні на об’єктах Замовника (приміщення АТ «Укртрансгаз», м. Київ, вул. Кловський узвіз 9/1, або приміщення іншого підрозділу АТ «Укртрансгаз»). Терміни проведення таких заходів, їх адреса на території України додатково можуть погоджуватися між Замовником та Виконавцем в робочому порядку.
У випадку вдосконалення (модернізації) програмного забезпечення Виконавець здійснює його безоплатне оновлення з наданням необхідних консультацій щодо змін».

5. Дана вимога не містить посилання на порушення чинного законодавства України, отже договірні умови проекту договору не порушують вимоги чинного законодавства України. У п.10.24 проекту договору відсутнє право Замовника на довгострокове розірвання договору.
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.c18
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "АКТИВ АЛЬЯНС"", Код ЄДРПОУ:39728047
Дата подання: 10 вересня 2018 17:36
Стосовно внесення змін до Додатку 1 до тендерної документації
1. Положення абзацу 2 підпункту 3.5.2. пункту 3.5. Додатку 1 до тендерної документації в частині видачі відповідного висновку експертизи Територіальним органом Держпраці не відповідає вимогам постанови КМУ від 26.10.2011 №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки».
Необхідно привести вищевказані положення у відповідність до вимог діючого законодавства.
2. Просимо уточнити положення підпункту 4.6.2. пункту 4.6. Додатку 1 до тендерної документації в частині визначення точності виміру дистанції аномалії: або це в метрах або в міліметрах, при цьому точність до 1 мм (як це вказано в цьому пункті від середини крану камери пуску до початку виявленої аномалії) фізично не можлива.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 грудня 2018 14:07
1 АТ «Укртрансгаз» внесено зміни у проекти договорів, а саме п 3.5.2 Додатку 1 до Договорів викладено у наступній редакції:
3.5.2. Обладнання, яке застосовують при ВТД, яке експлуатують у вибухонебезпечних зонах, повинно мати вибухозахищене виконання та бути придатним до використання у вибухонебезпечних зонах.
Вибухозахищеність обладнання повинна бути підтверджена Виконавцем до початку польових робіт шляхом надання копії «Сертифікату експертизи типу продукції» оформленого згідно з вимогами модуля В "Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах" затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1055 для обладнання групи ІІ категорії 1, або шляхом надання завіреної в установленому законодавством порядку копії чинного дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки оформленого згідно з вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року за №1107.

2. Вимогу відхилено, п. 4.6.2 звучить:
«4.6.2. Дистанція аномалії (початку секції) – вказується заміряна в метрах відстань від середини крану камери пуску (початок відліку) до початку всіх виявлених аномалій, особливостей, конструктивних елементів та ін. При цьому початком аномалії вважається точка S згідно Figure 2.1 POF 2016. Формат запису величини дистанції з точністю до 1 мм (наприклад: 1023,465 м);», тобто, мається на увазі не точність вимірювання дистанції, а точність формату запису дистанції до третього знаку після коми, як наведено у прикладі. Дані вимоги відповідають рядку 1 таблиці 2.2 POF 2016. Вимого до точностей вимірювання дистанції наведені у п.23 та 24 Продовження 3 додатку 1 до проекту договору.
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.c19
Статус:
Вирішена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 10 вересня 2018 17:39
Розділ 8 “ 8. Відповідальність Сторін ”
Шановний Замовник! Повідомляємо Вам, що Розділ 8 “ 8. Відповідальність Сторін ” Додатків IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг (проект)
утискає права Виконавця.
Пропонуємо викласти Розділ 8 в наступній редакції (додається окремим вкладеним файлом).
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2018 14:11
АТ «Укртрансгаз» внесено зміни у проекти договорів, а саме розділ 8 викладено у новій редакції.
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.b20
Статус:
Вирішена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 10 вересня 2018 17:46
Інтелектуальні права
Шановний Замовник!
Повідомляємо Вам, що пункт 10.10 Додатків IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг (проект)
утискає інтелектуальні права Виконавця.
Пропонуємо викласти п.10.10. в наступній редакції:
“10.10. Робочі, Попередні та 3аключні звіти з ВТД МГ (як в паперовій, так і в електронній формі), створені в результаті надання послуг за Договором, належать Замовнику.

Під правами інтелектуальної власності слід розуміти права на винаходи, патенти, або патентні заяви, розробки (зареєстровані або не зареєстровані), промислові зразки, права на винаходи, авторські та суміжні права, супутні права, моральні права, торговельні марки (зареєстровані або не зареєстровані) та знаки обслуговування, авторські права, назви, назви підприємств, доменні імена, права на зовнішнє оформлення та фірмовий стиль, репутацію підприємства та права на подачу скарги за незаконне використання торговельного маркування або за ведення недобросовісної конкуренції, права на промислові зразки, права на програмне забезпечення (ПО), права на бази даних, право на використання та захист конфіденційної інформації (включаючи ноу-хау та комерційні тайни) та будь-які інші права на інтелектуальну власність у кожному випадку незалежно від того, чи вони зареєстровані чи не зареєстровані, включаючи всі заяви та права на подання заяв та права, які можуть бути надані, поновлені або продовжені, а також право претендувати на пріоритет на такого роду права і всі близькі або аналогічні права або форми захисту, чи інші права по відношенню до будь-якої інформації, процедури, роботи, матеріалу чи методу, які мають силу в даний час або матимуть силу в майбутньому в будь-якій частині світу.
Всі права на інтелектуальну власність, яка включає в себе будь-яку інформацію, матеріали, продукцію та обладнання будь-якого характеру, що надаються однією Стороною іншій за цим Договором належать та залишаються власністю сторони, яка надає таку інтелектуальну власність. Замовник погоджується, що всі права на інтелектуальну власність щодо всіх даних, технічних характеристик, технічних рішень, розробок, ноу-хау, технічної інформації, винаходів та технологій, які були розроблені, отримані, створені, написані, підготовлені або виявлені Сторонами або будь-якою із Сторін в результаті виконання Договору, належать виключно Виконавцю та Виконавець залишає за собою ексклюзивне право захищати, використовувати та здійснювати свої права на таку інтелектуальну власність.
Сторони погоджуються, що стосовно передачі інформації за цим Договором не допускається публікація інформації, яка може становити потенційну можливість для оформлення патенту, тобто не повинна порушуватися патентна чистота."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2018 14:12
АТ «Укртрансгаз» внесено зміни у проекти договорів, а саме п 10.10 викладено у наступній редакції:
«10.10. Усі майнові права інтелектуальної власності, що належали кожній Стороні до дати початку дії Договору або розроблені поза межами сфери дії цього Договору, залишатимуться правами цієї Сторони.
Усі майнові права інтелектуальної власності на створені при виконанні цього Договору звіти, а саме: Робочий, Попередній та Заключний звіти належатимуть Замовнику».
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.c21
Статус:
Не задоволена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 10 вересня 2018 17:54
Доповннення Додатків IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг) пунктом 6.7.
Шановний Замовник! Пропонуємо внести зміни до тендерної документації та доповнити Додатки IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг) пунктом 6.7. в наступній редакції:
“6.7. Після завершення обстеження Виконавець передає Заключний звіт з обстеження уповноваженому представнику Замовника відповідно до умов Договору. Будь-які звіти, записи, результати аналізу та / або рекомендації, зроблені Виконавцем по відношенню до стану трубопроводу, є лише добросовісною думкою Виконавця і не можуть розглядатися як гарантія або гарантійні зобов’язання, прямі або такі, що маються на увазі, щодо комерційного застосування, якості, класифікації або придатності до використання. Замовник відмовляється від будь-яких претензій до Виконавця щодо повноти або точності таких звітів, записів, результатів аналізу та / або рекомендацій, зроблених Виконавцем, і Замовник бере на себе повну відповідальність за їх використання.

Виконавець гарантує надання послуг за цим Договором на високому професійному рівні, відповідно до загальноприйнятих промислових стандартів, та на такому рівні дбайливості, навичок, знань та оцінки, які є необхідними або очікуваними від організацій або осіб, які надають подібні послуги, і в суворій відповідності з умовами цього договору.
Тим не менш, виконавець не надає жодної гарантії, явної або такої, що мається на увазі, щодо придатності до використання трубопроводу або відповідності будь-яких наданих звітів та в будь-якому випадку не несе жодної відповідальності перед замовником, як би вона не виникала (за договором чи деліктом). Замовник зобов'язується захищати та звільнити виконавця від відповідальності сплати відшкодування щодо будь-яких претензій, які мають відношення, випливають або пов’язані з використанням звітів (або інформації в них) замовником або будь-якою третьою стороною, яка отримала звіти від замовника.”
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2018 16:39
Вимогу відхилено.
Дана вимога не містить посилання на порушення чинного законодавства України.
Окремо інформуємо, що проектом договору у чинній редакції не передбачено надання жодних гарантій та висновків стосовно придатності чи непридатності газопроводу до експлуатації.
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.c22
Статус:
Вирішена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 10 вересня 2018 17:58
пункт 9.1'.
Шановний Замовник! Повідомляємо Вам, що пункт 9.1./ Додатків IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг (проект)
утискає права Сторін.
Пропонуємо викласти 9.1/. в наступній редакції:
“9.1/. Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають за Договором або в зв'язку з ним, в
тому числі що стосуються його тлумачення, виконання, порушення, припинення або недійсності,
підлягають вирішенню в Міжнародному комерційному арбітражному суді при Торговопромисловій палаті України у відповідності до його Регламенту.
Правом, яке регулює Договір, є матеріальне та процесуальне право України.
Засідання арбітражного суду має відбуватися за умови присутності трьох нейтральних арбітрів, які є незалежними та незацікавленими особами по відношенню до сторін і цього Договору, та до рішення арбітражного суду. Кожна із сторін має призначити одного нейтрального арбітра, і ці два арбітра, обрані таким чином сторонами, мають вибрати третього арбітра.
Місце проведення засідання Арбітражного суду - місто Київ, Україна.
Мова арбітражного провадження - українська.
Рішення Міжнародного комерційного арбітражного суду при Торгово-промисловій палаті
України є остаточним з дати його винесення та обов’язковим до виконання Сторонами”
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2018 14:13
Замовником внесено зміни у проекти договорів, а саме п 9.1* викладено в наступній редакції:
«9.1.* Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають за Договором або в зв'язку з ним, в тому числі що стосуються його укладення, тлумачення, виконання, порушення, припинення або недійсності, підлягають вирішенню в Міжнародному комерційному арбітражному суді при Торгово-промисловій палаті України у відповідності до його Регламенту.
Правом, яке регулює Договір, є матеріальне та процесуальне право України.
Арбітражний суд складається із трьох арбітрів.
Місце проведення засідання Арбітражного суду - місто Київ, Україна.
Мова арбітражного провадження - українська.
Рішення Міжнародного комерційного арбітражного суду при Торгово-промисловій палаті України є остаточним з дати його винесення та обов’язковим до виконання Сторонами».
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.c23
Статус:
Вирішена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 04 жовтня 2018 13:42
Сукупна відповідальність
Шановний Замовник! Повідомляємо Вам, що в Додатках IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг (проект) відсутня інформація стосовно обмеження загальної сукупної відповідальності Сторін. Пропонуємо внести зміни до тендерної документації та доповнити Додатки IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг) пунктом 8.15. в наступній редакції:
" 8.15.Незважаючи на будь-яке інше положення про протилежне (за винятком навмисного порушення чи грубої недбалості), загальна сукупна сума відповідальності за всі претензії будь-якого виду стосовно Договору, гарантії, відшкодування, делікту (включаючи недбалість), суворої відповідальності чи іншого, що виникає в межах або у зв'язку з Договором, не може перевищувати суму 10 000 000,00 (десять мільйонів гривень нуль копійок). Кожна Сторона Договору повинна захищати та убезпечувати іншу сторону від будь-яких претензій, збитків, витрат, пошкоджень, що перевищують цю суму."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2018 14:14
Замовником внесено зміни у проекти договорів, а саме п.8.12 викладено в наступній редакції:
«8.12. Жодна Сторона не несе відповідальності перед іншою Стороною за будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати, завдані будь-яким чином, включаючи, але не обмежуючись цим, втрати використання, прибутку, виробництва та / або вигоду або припинення діяльності або будь-який інший збиток подібного характеру. Кожна Сторона Договору повинна захищати та убезпечувати іншу Сторону від будь-яких претензій стосовно таких збитків та витрат.
Відповідальність кожної зі Сторін за цим Договором обмежується сумою вказаною в п. 4.1 (4.1*)».
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.c24
Статус:
Вирішена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 04 жовтня 2018 13:48
Відповідальність за непрямі збитки чи втрати.
Шановний Замовник! Повідомляємо Вам, що в Додатках IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг (проект) відсутня інформація стосовно обмеження відповідальності Сторін за будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати. Пропонуємо внести зміни до тендерної документації та доповнити Додатки IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг) пунктом 8.14. в наступній редакції:
" 8.14.Жодна Сторона не несе відповідальності перед іншою Стороною за будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати, завдані будь-яким чином, включаючи, але не обмежуючись цим, втрати використання, прибутку, виробництва та / або вигоду або припинення діяльності або будь-який інший збиток подібного характеру. Кожна Сторона Договору повинна захищати та убезпечувати іншу сторону від будь-яких претензій стосовно таких збитків та витрат. Вищесказане також застосовується, якщо будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати зазнають будь-які треті сторони."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2018 14:16
Замовником внесено зміни у проекти договорів, а саме п.8.12 викладено в наступній редакції:
«8.12. Жодна Сторона не несе відповідальності перед іншою Стороною за будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати, завдані будь-яким чином, включаючи, але не обмежуючись цим, втрати використання, прибутку, виробництва та / або вигоду або припинення діяльності або будь-який інший збиток подібного характеру. Кожна Сторона Договору повинна захищати та убезпечувати іншу Сторону від будь-яких претензій стосовно таких збитків та витрат.
Відповідальність кожної зі Сторін за цим Договором обмежується сумою вказаною в п. 4.1 (4.1*).».
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.c25
Статус:
Не задоволена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 04 жовтня 2018 13:54
Забезпечення виконання договору
Просимо внести зміни в п.13 Розділу " Зведена інформація про закупівлю "та в п.п.3.2. Додатків IV до тендерної документації «Договір Про Закупівлю Послуг» щодо надання банківської гарантії виконання договору у розмірі 0.5% від загальної вартості Договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 грудня 2018 14:16
Дана вимога не містить посилання на порушення чинного законодавства України, отже договірні умови проекту договору не порушують вимоги чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.a26
Статус:
Не задоволена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 07 січня 2019 16:14
Стосовно зміни очікуваної вартості (бюджету) закупівлі UA-2018-08-21-000657-a
Вимога додається окремим вкладеним файлом.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2019 13:38
Вимогу відхилено. Вимога не містить посилання на порушення чинного законодавства України
Номер вимоги: UA-2018-08-21-000657-a.c27
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "АКТИВ АЛЬЯНС"", Код ЄДРПОУ:39728047
Дата подання: 08 січня 2019 17:01
Щодо продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій у зв’язку із значним обсягом внесених змін до тендерної документації
Відповідно до інформації, зазначеної в електронній системі закупівель, 28.12.2018 до тендерної документації на закупівлю «Послуги з технічного огляду та випробовувань (Внутрішньотрубне діагностування магістральних газопроводів)» Замовником внесено такі зміни:
1. Зведена інформація про закупівлю викладено в новій редакції;
2. Загальна інструкція учасникам процедури закупівлі викладено в новій редакції;
3. Додаток I «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» викладено в новій редакції;
4. Додаток IІ «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТОРГІВ» викладено в новій редакції;
5. Додаток ІІІ «ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ* ТОРГІВ, ПОРЯДКУ І СТРОКІВ ЇХ НАДАННЯ» викладено в новій редакції;
6. Додаток IV «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» (по лотам №№ 1-4) викладено в новій редакції;
7. Додаток VІ «ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ (ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ)» викладено в новій редакції;
8. Додаток VІІ «ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ (ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ)» викладено в новій редакції.

Абзацом другим частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, зокрема, що положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
При цьому, Замовником у оприлюдненому переліку змін до тендерної документації не відображено змінені положення тендерної документації у вигляді закреслених даних, а лише надано перелік документів тендерної документації (та додатків до неї), які викладені у новій редакції. Загалом у новій редакції викладено 11 (одинадцять) документів на 267 аркушах.
Окрім наявності значної кількості змін, ці зміни суттєво впливають на зміст тендерної пропозиції, оскільки вони внесені до технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі (технічного завдання), до проектів договорів про закупівлю, до кваліфікаційних критеріїв тощо.
Дані обставини потребують значного доопрацювання документів тендерної пропозиції, додаткового узгодження їх технічних та юридичних сторін, здійснення додаткового підбору обладнання для якісного проведення ВТД у відповідності до оновленого технічного завдання.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено 18 січня 2018 року.
Окремо необхідно зазначити, що пунктом 7 розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації в редакції від 28.12.2018 виключено можливість надання у складі тендерної пропозиції зареєстрованої заяви на отримання Допуску в порядку СОУ, а вимагається подання виключно сканкопії вже наявного Допуску. Така вимога дискримінує значну частину потенційних учасників, які у зв’язку із браком часу не зможуть отримати до 18.01.2019 такий Допуск.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Враховуючи значний обсяг змін до тендерної документації, внесених 28.12.2018, те, що ці зміни суттєво впливають на перелік та зміст документів тендерної пропозиції Учасника, а також з метою залучення якомога більше потенційних учасників та забезпечення норм статті 3 Закону, просимо продовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 18 березня 2019 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2019 13:39
Оголошення на закупівлю послуг з технічного огляду та випробовувань (Внутрішньотрубне діагностування магістральних газопроводів) було опубліковано АТ «Укртрансгаз» в електронній системі публічних та державних закупівель PROZORRO 21 серпня 2018 року. Враховуючи вимоги п.7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», потенційні учасники мали достатньо часу (5 місяців) для того, щоб звернутися до АТ «Укртрансгаз» для отримання Допуску на виконання робіт з діагностування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, споруд об’єктів газотранспортної системи АТ «Укртрансгаз». АТ «Укртрансгаз» вважає, що усі компанії, що володіють необхідним обладнанням, є реальними виконавцями та мають намір узяти участь у тендері уже звернулися для отримання Допуску.
Можливість надання у складі тендерної пропозиції зареєстрованої заяви на отримання Допуску виключено з Тендерної документації на обґрунтовану вимогу UA-2018-08-21-000657-a.c6 одного з потенційних учасників торгів.
Зміни до Тендерної документації було оприлюднено 28.12.2018 року. У відповідності до п. 2 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» «У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж 7 днів». Таким чином, встановлений АТ «Укртрансгаз» кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18.01.2019 року не порушує вимоги законодавства і є цілком достатнім для підготовки тендерних пропозицій потенційними учасниками торгів.
Зважаючи на наведене вище, а також на те, що вимога не містить посилання на порушення чинного законодавства України, повідомляємо Вас про відхилення Вашої вимоги

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Послуги з технічного огляду та випробовувань (Внутрішньотрубне діагностування магістральних газопроводів DN 1400)
Опис предмету закупівлі:
У відповідності до технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі (4 619,350 км)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 285 234 884,70 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 426 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8557000 UAH


Title: Lot 1. Technical inspection and testing services (In-line inspection of the main gas pipelines DN 1400)
Description: In accordance with quality and technical specifications (4 619,350 km)
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 285 234 884,70 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 1 426 000,00 UAH excluding VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Внутрішньотрубне діагностування магістральних газопроводів DN 1400
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2022

In-line inspection of the main gas pipelines DN 1400
CPV: 71630000-3

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій