Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція покрівлі з влаштуванням скатного даху будівлі Вінницько-Хутірського НВК:ЗОШ І-ІІІст.-ДНЗ по вул.Незалежності, 54 в с.Вінницькі Хутори, Вінницького району, Вінницької області
Очікувана вартість
6 575 134,00 UAH
UA-2018-08-20-002527-c fc5bd4a6a6b14267bb1d4ed2be1810f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кугай Олена Миколаївна

+380432620222 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: http://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Кугай Олена Миколаївна
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2018 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2018 00:00
Початок аукціону: 07 вересня 2018 11:52
Очікувана вартість: 6 575 134,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 751,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Реконструкція покрівлі з влаштуванням скатного даху будівлі Вінницько-Хутірського НВК:ЗОШ І-ІІІст.-ДНЗ по вул.Незалежності, 54 в с.Вінницькі Хутори, Вінницького району, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23219, Україна, Вінницька область, Вінницький район, вул.Незалежності, 54 с.Вінницькі Хутори
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2018 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2018 14:27
ТД Вінницькі Хутора дах.doc
21 серпня 2018 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2018 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2018 14:27
ТД Вінницькі Хутора дах.doc
21 серпня 2018 14:22
ТД Вінницькі Хутора дах.doc
21 серпня 2018 14:20
ТД Вінницькі Хутора дах.doc
20 серпня 2018 17:44
ТД Вінницькі Хутора дах.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розмір забезпечення тендерних пропозицій
Дата подання: 20 серпня 2018 18:44
Дата відповіді: 21 серпня 2018 14:30
Яким чином розмір забезпечення становить 320000.00грн., якщо він має не перевищувати 0,5% від очікуваної вартості закупівлі?
Відповідь: технічна помилка, виправлено на 32 000,00 грн.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-20-002527-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТБС-ПРОФ", Код ЄДРПОУ:41571234
Дата подання: 20 серпня 2018 23:44
Просимо внести зміни у річний план стосовно даної закупівлі, а саме необхідно зазначити КЕКВ
Відповідно до наказу МЕРТУ від 22.03.2016 № 490 "Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель", у формі Річного плану закупівель пунктом 5 передбачено зазначення коду КЕКВ - "5. Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)". Всупереч вказаній вимозі, Форма річного плану замовника НЕ МІСТИТЬ зазначення необхідного коду КЕКВ. Просимо внести зміни у Річний план та вказати необхідну інформацію, відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2018 14:32
Внесені зміни у план закупівель: КЕКВ 3000: Капітальні видатки
Номер вимоги: UA-2018-08-20-002527-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТБС-ПРОФ", Код ЄДРПОУ:41571234
Дата подання: 21 серпня 2018 00:26
Річний план щодо вказаної закупівлі оприлюднено з порушенням вимог Наказу МЕРТУ від 22.03.2016 № 490, а саме замовником не накладено ЕЦП.
Абзацом другим пункту 2 Наказу МЕРТУ від 22.03.2016 р. № 490 визначено, що всі документи, що складаються за затвердженими формами, потребують накладання ЕЦП: "Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис." Просимо усунути порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель і завершити оприлюднення річного плану щодо даної закупівлі накладенням ЕЦП.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2018 14:34
Завершили оприлюднення річного плану щодо даної закупівлі накладенням ЕЦП.
Номер вимоги: UA-2018-08-20-002527-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В.", Код ЄДРПОУ:13306700
Дата подання: 05 жовтня 2018 18:53
Неправомірне обрання переможця
Відповідно до вимог п. 1 Розділу 3 Тендерної документації на закупівлю «Реконструкція покрівлі з влаштуванням скатного даху будівлі Вінницько-Хутірського НВК:ЗОШ І-ІІІст.-ДНЗ по вул.Незалежності, 54 в с.Вінницькі Хутори, Вінницького району, Вінницької області» Копія документа повинна бути завірена учасником, містити печатку (за наявності) та підпис керівника учасника або службової (посадової) особи уповноваженої учасником, Учасник ТОВ “ЖК-Гарант” відступив від даної вимоги і надав всі копії документів без підпису директора та відтиску печатки.
Відповідно до довідки від 30 серпня 2018 року №87 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надав перелік обладнання, яке він орендує. Однак, у Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 Учасник зазначає зовсім інший перелік обладнання, яке він використовуватиме під час виконання робіт. За вимогою ТД Учасник повинен На підтвердження права власності чи користування або залучення вказаного обладнання необхідно надати інвентаризаційний опис або договір оренди або договір купівлі – продажу або видаткова накладна або договір про співпрацю або договір користування чи надання послуг. З цього випливає, що для механізмів таких як: компресори пересувні з електродвигуном (п.5 Підсумкової відомості ресурсів), агрегати фарбувальні (п. 7 ПВР), установки для зварювання ручного дугового (п. 9 ПВР), машини свердлильні (п.10 ПВР), молотки відбійні пневматичні (п.12 ПВР) нічим не підтверджена наявність на балансі підприємства або наміри залучити до оренди для виконання робіт згідно предмету закупівлі.
Учасник надав всю кошторисну документацію (договірна ціна, підсумкова відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок та локальний кошторис) складену станом на “20 червня 2018 року”, що дає підстави вважати в неактуальності даної тендерної пропозиції, так як оголошення про закупівлю було оприлюднено на сайті Prozorro 21 серпня 2018 року.
Учасник надав Статут, який не є нотаріально завіреним: прошнурований, пронумерований (прописом кількістю сторінок) та скріплений підписом та печаткою, що ставить під сумніви в достовірності наданої інформації.
Відповідно Додатку №5 ТД учасники повинні надати Сертифікат якості або сертифікат відповідності або декларацію про відповідність продукції технічному регламенту та/або декларацію постачальника про відповідність складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та/або декларацію про походження або інший документ, що підтверджує якість продукції. ТОВ “ЖК-Гарант” не надав сертифікат на один з основних матеріалів згідно переліку робіт, а саме на вогнезахисний матерiал ECOSEPT 450-1.
Все вище викладене суперечить вимогам Тендерної документації та є підставою для відхилення пропозиції Учасника ТОВ “ЖК-Гарант”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 жовтня 2018 17:14
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації повідомляє наступне:
1.Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» надав Документи, указані в Розділі 3 кольорово від скановані та завантажені в електронну систему закупівель електронними файлами у форматі PDF (Portable Document Format) з назвою електронного файлу відповідно до змісту завантаженого документа:
а) кожен документ завантажений до електронної системи закупівель окремим файлом.
б) зображення відсканованих документів чіткі та повно розмірні;
в) текст на усіх відсканованих зображеннях розбірливий.
Крім того, кольорове сканування документів можливе як з оригіналів так і з їх копій, завірених нотаріально, або учасником у разі якщо до конкретного документа не встановлено інші вимоги до його оформлення. ТОВ «ЖК-Гарант» надав кольорово відскановані оригінали документів, тому завіряти їх не має необхідності.
2.Згідно п.6.2.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2: 2013 «НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА» вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає виходячи з нормативного часу роботи машин за одиницю часу їх застосування в поточних цінах. Отже у договірній ціні ТОВ «ЖК-Гарант» визначено потребу у машинах та механізмах необхідних для виконання робіт, а при розрахунках за обсяг виконаних робіт із застосуванням наявних у підрядної організації не передбачених нормами машин або без застосування їх, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічним та економічним обґрунтуванням. Таким чином, Учасником ТОВ «ЖК- Гарант» виконано вимоги тендерної документації.
3.Відповідно до розділу 3: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст самої пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад, орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником.
Тендерний комітет вважає, що Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» зробив технічну помилку.
4.Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» надав відскановану сканпопію оригіналу Статуту в повному обсязі, тому вимоги тендерної документації були виконані, вимог до нотаріально завірених документів не було.
5.Відповідно до вимог наказу Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 №93, зареєстрованого в Мін’юсті України 16.02.2018 №194/31646 скасована обов’язкова сертифікація продукції протипожежного призначення. Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» надав всю необхідну інформацію для виконання даних робіт, тому вважаємо, що вимоги тендерної документації були виконані.

Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації прийняв колегіальне рішення,яке оформлене протоколом,про відповідність пропозиції ТОВ «ЖК-Гарант» у сумі 5005614,68 грн. вимогам тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі»,яка є економічно вигідною для Замовника.

Документи

12 жовтня 2018 17:14
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2018 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЛАДОГА 77" 4 773 000,00
UAH з ПДВ
4 773 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 5 005 614,68
UAH з ПДВ
5 005 614,68
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." 5 971 771,20
UAH з ПДВ
5 906 000,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНБУДСЕРВІС" 6 335 547,60
UAH з ПДВ
6 335 547,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2018 12:55
Електронний підпис
06 вересня 2018 12:52
Дозвіл ФОП Гринь.PDF
06 вересня 2018 12:52
Витяг з ЄДР ФОП 05.18р..PDF
06 вересня 2018 12:48
Тендерна пропозиція.PDF
06 вересня 2018 12:43
Договір Вогнезахист ФОП.pdf
06 вересня 2018 12:43
Ліцензія вогнезахист.PDF
06 вересня 2018 12:31
Довідка про строк.PDF
06 вересня 2018 12:31
Довідка про адм. витрати.PDF
06 вересня 2018 12:31
Наказ.PDF
06 вересня 2018 12:31
Акти Замостянська.PDF
06 вересня 2018 12:31
Пояснювальна записка.PDF
06 вересня 2018 12:31
Розр. в-сть експл. 1 маш..PDF
06 вересня 2018 12:31
Розр. ЗВВ.PDF
06 вересня 2018 12:31
Довідка про персонал.PDF
06 вересня 2018 12:31
Дозвіл Ладога.PDF
06 вересня 2018 12:31
Досвід субпідрядника.PDF
06 вересня 2018 12:31
Довідка про тех х-ки.PDF
06 вересня 2018 12:31
Договір Укртелеком2.PDF
06 вересня 2018 12:31
Відгук Укртелеком.pdf
06 вересня 2018 12:31
Протокол зборів.PDF
06 вересня 2018 12:31
Відомості про учасника.PDF
06 вересня 2018 12:31
Календарний графік.PDF
06 вересня 2018 12:31
Довідка з статистики.PDF
06 вересня 2018 12:31
Договір Космонавтів.PDF
06 вересня 2018 12:31
Ліцензія.PDF
06 вересня 2018 12:31
Посвідчення.PDF
06 вересня 2018 12:31
Акт Школа 11.PDF
06 вересня 2018 12:31
Відгук А і К.pdf
06 вересня 2018 12:31
Зведений кошторис.PDF
06 вересня 2018 12:31
Договір А і К.PDF
06 вересня 2018 12:31
Локальний кошторис.PDF
06 вересня 2018 12:31
Розрахунок ЗВВ Ладога.PDF
06 вересня 2018 12:31
Акти ЦЗ.PDF
06 вересня 2018 12:31
Довідка про обладнання.PDF
06 вересня 2018 12:31
Відгук ОЦЗ.PDF
06 вересня 2018 12:31
Договір Укртелеком.PDF
06 вересня 2018 12:31
Договір Школа 11.PDF
06 вересня 2018 12:31
Витяг з ЄДР Ладога 2018.PDF
06 вересня 2018 12:31
Витяг РП ПДВ.PDF
06 вересня 2018 12:31
Договір Замостянська.PDF
06 вересня 2018 12:31
Проект договору.PDF
06 вересня 2018 12:31
Відгук 11 Школа.pdf
06 вересня 2018 12:31
Відгук Замостянська.PDF
06 вересня 2018 12:31
Відомість ресурсів.PDF
06 вересня 2018 12:31
Лист-згода.PDF
06 вересня 2018 12:31
Досвід субпідрядника.rar
06 вересня 2018 12:31
Договір ЦЗ.PDF
06 вересня 2018 12:31
Договір Гнівань.PDF
06 вересня 2018 12:31
Договір Корпус8.PDF
06 вересня 2018 12:31
Довідка про підписанта.PDF
06 вересня 2018 12:31
Довідка про довкілля.PDF
06 вересня 2018 12:31
Акт А і К.pdf
06 вересня 2018 12:31
Відгук Школа 11.pdf
06 вересня 2018 12:31
Відгук Космонавтів.PDF
06 вересня 2018 12:31
Акт Космонавтів 2.PDF
06 вересня 2018 12:31
Договора оренди.PDF
06 вересня 2018 12:31
Розрахунок прибутку.PDF
06 вересня 2018 12:31
Статут.pdf
06 вересня 2018 12:31
Протокол з ох. праці.PDF
06 вересня 2018 12:31
Довідка про досвід.PDF
06 вересня 2018 12:31
Акти Космонавтів 1.PDF
06 вересня 2018 12:31
Договірна ціна.PDF

Публічні документи

06 вересня 2018 17:43
Електронний підпис
06 вересня 2018 17:41
код директора.pdf
06 вересня 2018 12:31
ліцензія.pdf
05 вересня 2018 21:38
Електронний підпис
05 вересня 2018 18:42
сертифікат.pdf
05 вересня 2018 18:40
металочерепиця.jpg
05 вересня 2018 18:40
водостічна система.jpg
05 вересня 2018 18:40
Профіль плоский.jpg
05 вересня 2018 18:40
цегла керамічна.jpg
05 вересня 2018 18:40
тонколистова оц сталь.jpg
05 вересня 2018 18:40
стальні профілі.png
05 вересня 2018 12:17
відгук.pdf
05 вересня 2018 12:07
про працівників.pdf
05 вересня 2018 11:49
Document_USR_1004390886.pdf
04 вересня 2018 15:27
договір вогнезахист.pdf
04 вересня 2018 14:20
тп.pdf
04 вересня 2018 14:07
від 3вересня 2018 року.pdf
04 вересня 2018 12:39
Свiдоцтво.pdf
04 вересня 2018 12:39
ПДВ_банк.pdf
04 вересня 2018 12:39
лiцензiя2.pdf
04 вересня 2018 12:39
лiцензiя1.pdf
04 вересня 2018 12:39
лiцезiя3.pdf
04 вересня 2018 12:39
дозвiл2.pdf
04 вересня 2018 12:39
дозвiл1.pdf
04 вересня 2018 11:27
від 3вересня 2018 року.pdf
31 серпня 2018 15:25
про санкції2.pdf
31 серпня 2018 15:07
про опис робіт.pdf
31 серпня 2018 13:00
проект договору.pdf
31 серпня 2018 12:48
Document_USR_1003029191.rtf
31 серпня 2018 12:48
про субпідряд.pdf
31 серпня 2018 12:48
про ст.17 Закону.pdf
31 серпня 2018 12:48
про санкції лист.pdf
31 серпня 2018 12:48
про повноваження .pdf
31 серпня 2018 12:48
про обсяг робіт.pdf
31 серпня 2018 12:48
про згоду з договором.pdf
31 серпня 2018 12:48
про довкілля.pdf
31 серпня 2018 12:29
про субпідряд.pdf
31 серпня 2018 12:24
ліцензія вогнезахист.pdf
30 серпня 2018 21:37
про обсяг робіт.pdf
30 серпня 2018 21:12
додаток до договору №1.jpg
30 серпня 2018 20:55
про досвід.pdf
30 серпня 2018 20:52
Договір Мед.Вушко.pdf
30 серпня 2018 20:52
договір сокиринці.pdf
30 серпня 2018 20:52
договір переорки.pdf
30 серпня 2018 20:15
Сертификат ТУ У 005 2015.pdf
30 серпня 2018 20:15
SW 2017-2019.pdf
30 серпня 2018 20:15
sertyfikat-16-18.pdf
30 серпня 2018 20:15
PS, KPS AluR 2017-2019.pdf
30 серпня 2018 20:15
proxy_pdf_inline.pdf
30 серпня 2018 20:15
LMF AluR 2017-2019_0.pdf
30 серпня 2018 20:15
e686e79260980c42dfe1f1e316344509.pdf
30 серпня 2018 20:15
e499de2eccd302d29955f292512e88b9.pdf
30 серпня 2018 20:15
bbe88d0283f29b3247230af9bb3559e6.pdf
30 серпня 2018 20:15
218566470ac59e5bdc010c3736c66ae6.pdf
30 серпня 2018 20:15
824820a10cb09aeaa20c2c5255ce77b7.pdf
30 серпня 2018 20:15
338492a8b9ca416f6a6374944fa04ebe.pdf
30 серпня 2018 20:15
95264fbf582cc4dbec9a3a5921041289.pdf
30 серпня 2018 20:15
0133d61cb33a9192c070bf69130e412c.pdf
30 серпня 2018 20:15
98ce51cb2a5e723e14acf50114bd3f52.pdf
30 серпня 2018 20:15
74d3a15503ac45100179ebc4f1cc687a.pdf
30 серпня 2018 20:15
71f681465e9a3a7385f8627cef840f05.pdf
30 серпня 2018 20:15
24d28db77e90344ead0a252b67460c8c.pdf
30 серпня 2018 20:15
7dc0345ea8f3651e8ebf02c6e99a14a1.pdf
30 серпня 2018 20:15
2ebb4c5d5d369ef98b3720190f231d0e.pdf
30 серпня 2018 20:15
2c4bf939be3cdc18fdeb4098bf9587ae.pdf
30 серпня 2018 20:15
паспорт директора.pdf
30 серпня 2018 20:15
Держгірпромнагляд.pdf
30 серпня 2018 20:15
свідоцтво пдв.pdf

Публічні документи

06 вересня 2018 20:09
Електронний підпис
06 вересня 2018 20:07
Цінова пропозиція.pdf
06 вересня 2018 20:07
Уповноваження на підпис.pdf
06 вересня 2018 20:07
Статут оригінал+копія.pdf
06 вересня 2018 20:07
Сертифікати 2.pdf
06 вересня 2018 20:07
Сертифікати 1.pdf
06 вересня 2018 20:07
Розрахунок ЗВВ.pdf
06 вересня 2018 20:07
Проект договору.pdf
06 вересня 2018 20:07
Паспорт та код.pdf
06 вересня 2018 20:07
Накладні.pdf
06 вересня 2018 20:07
наказ.zip
06 вересня 2018 20:07
Ліцензія.zip
06 вересня 2018 20:07
Ліцензія оригінал+копія.pdf
06 вересня 2018 20:03
Календарний графік.pdf
06 вересня 2018 20:03
Договір №3.pdf
06 вересня 2018 20:03
Договір №2.pdf
06 вересня 2018 20:03
Договір №1.pdf
06 вересня 2018 20:03
Довідка ст.17.pdf
06 вересня 2018 20:03
Довідка про працівників.pdf
06 вересня 2018 20:03
Довідка про обладнання.pdf
06 вересня 2018 20:03
Довідка про договори.pdf
06 вересня 2018 20:03
Довідка про БМР.pdf
06 вересня 2018 20:03
гарантия.zip
06 вересня 2018 20:03
Витяг.pdf
06 вересня 2018 20:03
витяг з протоколу №32.zip
06 вересня 2018 20:03
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

06 вересня 2018 18:00
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛАДОГА 77"

ТОВ "ЖК - Гарант"

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЛАДОГА 77"
#35200359
Відхилено 4 773 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2018 16:45
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
Переможець 5 005 614,68
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 15:58

Документи

28 вересня 2018 16:45
Електронний підпис
28 вересня 2018 16:43
Протокол
07 вересня 2018 12:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 жовтня 2018 15:58
Електронний підпис
05 жовтня 2018 15:54
Протокол
28 вересня 2018 16:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2018 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
5 005 614,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2018 15:58
Електронний підпис
05 жовтня 2018 15:54
Протокол
28 вересня 2018 16:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 09:37
дод уг 3.PDF зміни до договору
27 вересня 2019 09:29
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 09:47
Вин хутор.PDF зміни до договору
26 вересня 2019 09:46
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 09:37
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 17:04
Він.Хутора.pdf зміни до договору
15 лютого 2019 15:24
Електронний підпис укладений
01 листопада 2018 13:11
підписаний контракт укладений
01 листопада 2018 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 1020-3142-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1020-3142-11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 1020-3142-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 1020-3142-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML