Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція покрівлі з влаштуванням скатного даху будівлі Вінницько-Хутірського НВК:ЗОШ І-ІІІст.-ДНЗ по вул.Незалежності, 54 в с.Вінницькі Хутори, Вінницького району, Вінницької області
Очікувана вартість
6 575 134,00 UAH
UA-2018-08-20-002527-c ● fc5bd4a6a6b14267bb1d4ed2be1810f5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі |
Код ЄДРПОУ: | 02141302 |
Вебсайт: | http://vinrvo.at.ua |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7 |
Контактна особа: |
Кугай Олена Миколаївна +380432620222 osvita.vrda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2018 17:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2018 11:52 |
Очікувана вартість: | 6 575 134,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 751,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 32000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Реконструкція покрівлі з влаштуванням скатного даху будівлі Вінницько-Хутірського НВК:ЗОШ І-ІІІст.-ДНЗ по вул.Незалежності, 54 в с.Вінницькі Хутори, Вінницького району, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23219, Україна, Вінницька область, Вінницький район, вул.Незалежності, 54 с.Вінницькі Хутори
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2018 14:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2018 14:27 |
ТД Вінницькі Хутора дах.doc |
21 серпня 2018 14:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 серпня 2018 14:27 |
ТД Вінницькі Хутора дах.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розмір забезпечення тендерних пропозицій
Дата подання: 20 серпня 2018 18:44
Дата відповіді: 21 серпня 2018 14:30
Яким чином розмір забезпечення становить 320000.00грн., якщо він має не перевищувати 0,5% від очікуваної вартості закупівлі?
Відповідь: технічна помилка, виправлено на 32 000,00 грн.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-20-002527-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТБС-ПРОФ", Код ЄДРПОУ:41571234
Дата подання: 20 серпня 2018 23:44
Просимо внести зміни у річний план стосовно даної закупівлі, а саме необхідно зазначити КЕКВ
Відповідно до наказу МЕРТУ від 22.03.2016 № 490 "Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель", у формі Річного плану закупівель пунктом 5 передбачено зазначення коду КЕКВ - "5. Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)". Всупереч вказаній вимозі, Форма річного плану замовника НЕ МІСТИТЬ зазначення необхідного коду КЕКВ. Просимо внести зміни у Річний план та вказати необхідну інформацію, відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2018 14:32
Внесені зміни у план закупівель: КЕКВ 3000: Капітальні видатки
Номер вимоги: UA-2018-08-20-002527-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТБС-ПРОФ", Код ЄДРПОУ:41571234
Дата подання: 21 серпня 2018 00:26
Річний план щодо вказаної закупівлі оприлюднено з порушенням вимог Наказу МЕРТУ від 22.03.2016 № 490, а саме замовником не накладено ЕЦП.
Абзацом другим пункту 2 Наказу МЕРТУ від 22.03.2016 р. № 490 визначено, що всі документи, що складаються за затвердженими формами, потребують накладання ЕЦП: "Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис." Просимо усунути порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель і завершити оприлюднення річного плану щодо даної закупівлі накладенням ЕЦП.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2018 14:34
Завершили оприлюднення річного плану щодо даної закупівлі накладенням ЕЦП.
Номер вимоги: UA-2018-08-20-002527-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В.", Код ЄДРПОУ:13306700
Дата подання: 05 жовтня 2018 18:53
Неправомірне обрання переможця
Відповідно до вимог п. 1 Розділу 3 Тендерної документації на закупівлю «Реконструкція покрівлі з влаштуванням скатного даху будівлі Вінницько-Хутірського НВК:ЗОШ І-ІІІст.-ДНЗ по вул.Незалежності, 54 в с.Вінницькі Хутори, Вінницького району, Вінницької області» Копія документа повинна бути завірена учасником, містити печатку (за наявності) та підпис керівника учасника або службової (посадової) особи уповноваженої учасником, Учасник ТОВ “ЖК-Гарант” відступив від даної вимоги і надав всі копії документів без підпису директора та відтиску печатки.
Відповідно до довідки від 30 серпня 2018 року №87 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надав перелік обладнання, яке він орендує. Однак, у Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 Учасник зазначає зовсім інший перелік обладнання, яке він використовуватиме під час виконання робіт. За вимогою ТД Учасник повинен На підтвердження права власності чи користування або залучення вказаного обладнання необхідно надати інвентаризаційний опис або договір оренди або договір купівлі – продажу або видаткова накладна або договір про співпрацю або договір користування чи надання послуг. З цього випливає, що для механізмів таких як: компресори пересувні з електродвигуном (п.5 Підсумкової відомості ресурсів), агрегати фарбувальні (п. 7 ПВР), установки для зварювання ручного дугового (п. 9 ПВР), машини свердлильні (п.10 ПВР), молотки відбійні пневматичні (п.12 ПВР) нічим не підтверджена наявність на балансі підприємства або наміри залучити до оренди для виконання робіт згідно предмету закупівлі.
Учасник надав всю кошторисну документацію (договірна ціна, підсумкова відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок та локальний кошторис) складену станом на “20 червня 2018 року”, що дає підстави вважати в неактуальності даної тендерної пропозиції, так як оголошення про закупівлю було оприлюднено на сайті Prozorro 21 серпня 2018 року.
Учасник надав Статут, який не є нотаріально завіреним: прошнурований, пронумерований (прописом кількістю сторінок) та скріплений підписом та печаткою, що ставить під сумніви в достовірності наданої інформації.
Відповідно Додатку №5 ТД учасники повинні надати Сертифікат якості або сертифікат відповідності або декларацію про відповідність продукції технічному регламенту та/або декларацію постачальника про відповідність складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та/або декларацію про походження або інший документ, що підтверджує якість продукції. ТОВ “ЖК-Гарант” не надав сертифікат на один з основних матеріалів згідно переліку робіт, а саме на вогнезахисний матерiал ECOSEPT 450-1.
Все вище викладене суперечить вимогам Тендерної документації та є підставою для відхилення пропозиції Учасника ТОВ “ЖК-Гарант”.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до довідки від 30 серпня 2018 року №87 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надав перелік обладнання, яке він орендує. Однак, у Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 Учасник зазначає зовсім інший перелік обладнання, яке він використовуватиме під час виконання робіт. За вимогою ТД Учасник повинен На підтвердження права власності чи користування або залучення вказаного обладнання необхідно надати інвентаризаційний опис або договір оренди або договір купівлі – продажу або видаткова накладна або договір про співпрацю або договір користування чи надання послуг. З цього випливає, що для механізмів таких як: компресори пересувні з електродвигуном (п.5 Підсумкової відомості ресурсів), агрегати фарбувальні (п. 7 ПВР), установки для зварювання ручного дугового (п. 9 ПВР), машини свердлильні (п.10 ПВР), молотки відбійні пневматичні (п.12 ПВР) нічим не підтверджена наявність на балансі підприємства або наміри залучити до оренди для виконання робіт згідно предмету закупівлі.
Учасник надав всю кошторисну документацію (договірна ціна, підсумкова відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок та локальний кошторис) складену станом на “20 червня 2018 року”, що дає підстави вважати в неактуальності даної тендерної пропозиції, так як оголошення про закупівлю було оприлюднено на сайті Prozorro 21 серпня 2018 року.
Учасник надав Статут, який не є нотаріально завіреним: прошнурований, пронумерований (прописом кількістю сторінок) та скріплений підписом та печаткою, що ставить під сумніви в достовірності наданої інформації.
Відповідно Додатку №5 ТД учасники повинні надати Сертифікат якості або сертифікат відповідності або декларацію про відповідність продукції технічному регламенту та/або декларацію постачальника про відповідність складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та/або декларацію про походження або інший документ, що підтверджує якість продукції. ТОВ “ЖК-Гарант” не надав сертифікат на один з основних матеріалів згідно переліку робіт, а саме на вогнезахисний матерiал ECOSEPT 450-1.
Все вище викладене суперечить вимогам Тендерної документації та є підставою для відхилення пропозиції Учасника ТОВ “ЖК-Гарант”.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 жовтня 2018 17:14
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації повідомляє наступне:
1.Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» надав Документи, указані в Розділі 3 кольорово від скановані та завантажені в електронну систему закупівель електронними файлами у форматі PDF (Portable Document Format) з назвою електронного файлу відповідно до змісту завантаженого документа:
а) кожен документ завантажений до електронної системи закупівель окремим файлом.
б) зображення відсканованих документів чіткі та повно розмірні;
в) текст на усіх відсканованих зображеннях розбірливий.
Крім того, кольорове сканування документів можливе як з оригіналів так і з їх копій, завірених нотаріально, або учасником у разі якщо до конкретного документа не встановлено інші вимоги до його оформлення. ТОВ «ЖК-Гарант» надав кольорово відскановані оригінали документів, тому завіряти їх не має необхідності.
2.Згідно п.6.2.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2: 2013 «НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА» вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає виходячи з нормативного часу роботи машин за одиницю часу їх застосування в поточних цінах. Отже у договірній ціні ТОВ «ЖК-Гарант» визначено потребу у машинах та механізмах необхідних для виконання робіт, а при розрахунках за обсяг виконаних робіт із застосуванням наявних у підрядної організації не передбачених нормами машин або без застосування їх, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічним та економічним обґрунтуванням. Таким чином, Учасником ТОВ «ЖК- Гарант» виконано вимоги тендерної документації.
3.Відповідно до розділу 3: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст самої пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад, орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником.
Тендерний комітет вважає, що Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» зробив технічну помилку.
4.Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» надав відскановану сканпопію оригіналу Статуту в повному обсязі, тому вимоги тендерної документації були виконані, вимог до нотаріально завірених документів не було.
5.Відповідно до вимог наказу Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 №93, зареєстрованого в Мін’юсті України 16.02.2018 №194/31646 скасована обов’язкова сертифікація продукції протипожежного призначення. Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» надав всю необхідну інформацію для виконання даних робіт, тому вважаємо, що вимоги тендерної документації були виконані.
Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації прийняв колегіальне рішення,яке оформлене протоколом,про відповідність пропозиції ТОВ «ЖК-Гарант» у сумі 5005614,68 грн. вимогам тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі»,яка є економічно вигідною для Замовника.
1.Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» надав Документи, указані в Розділі 3 кольорово від скановані та завантажені в електронну систему закупівель електронними файлами у форматі PDF (Portable Document Format) з назвою електронного файлу відповідно до змісту завантаженого документа:
а) кожен документ завантажений до електронної системи закупівель окремим файлом.
б) зображення відсканованих документів чіткі та повно розмірні;
в) текст на усіх відсканованих зображеннях розбірливий.
Крім того, кольорове сканування документів можливе як з оригіналів так і з їх копій, завірених нотаріально, або учасником у разі якщо до конкретного документа не встановлено інші вимоги до його оформлення. ТОВ «ЖК-Гарант» надав кольорово відскановані оригінали документів, тому завіряти їх не має необхідності.
2.Згідно п.6.2.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2: 2013 «НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА» вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає виходячи з нормативного часу роботи машин за одиницю часу їх застосування в поточних цінах. Отже у договірній ціні ТОВ «ЖК-Гарант» визначено потребу у машинах та механізмах необхідних для виконання робіт, а при розрахунках за обсяг виконаних робіт із застосуванням наявних у підрядної організації не передбачених нормами машин або без застосування їх, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічним та економічним обґрунтуванням. Таким чином, Учасником ТОВ «ЖК- Гарант» виконано вимоги тендерної документації.
3.Відповідно до розділу 3: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст самої пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад, орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником.
Тендерний комітет вважає, що Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» зробив технічну помилку.
4.Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» надав відскановану сканпопію оригіналу Статуту в повному обсязі, тому вимоги тендерної документації були виконані, вимог до нотаріально завірених документів не було.
5.Відповідно до вимог наказу Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 №93, зареєстрованого в Мін’юсті України 16.02.2018 №194/31646 скасована обов’язкова сертифікація продукції протипожежного призначення. Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» надав всю необхідну інформацію для виконання даних робіт, тому вважаємо, що вимоги тендерної документації були виконані.
Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації прийняв колегіальне рішення,яке оформлене протоколом,про відповідність пропозиції ТОВ «ЖК-Гарант» у сумі 5005614,68 грн. вимогам тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі»,яка є економічно вигідною для Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2018 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЛАДОГА 77" |
4 773 000,00
UAH з ПДВ
|
4 773 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
5 005 614,68
UAH з ПДВ
|
5 005 614,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." |
5 971 771,20
UAH з ПДВ
|
5 906 000,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНБУДСЕРВІС" |
6 335 547,60
UAH з ПДВ
|
6 335 547,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЛАДОГА 77" #35200359 |
Відхилено |
4 773 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2018 16:45
|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Переможець |
5 005 614,68
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2018 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2019 09:37
|
дод уг 3.PDF | зміни до договору |
27 вересня 2019 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 09:47
|
Вин хутор.PDF | зміни до договору |
26 вересня 2019 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2019 17:04
|
Він.Хутора.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2019 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2018 13:11
|
підписаний контракт | укладений |
01 листопада 2018 12:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 1020-3142-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1020-3142-11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 1020-3142-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 1020-3142-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |