Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Архівні роботи, палітурні роботи).
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2018-08-20-002496-c ● 037ab80bf5794784bb58845690e522d7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37479398 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
Контактна особа: |
Любов Григорівна Мотузка +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2018 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2018 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2018 14:25 |
Очікувана вартість: | 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Архівні роботи, палітурні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, Київ, Київ, проспект Голосіївський, 118 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2018
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2018 15:51 |
Документація (зі змінами).docx |
23 серпня 2018 15:51 |
Документація (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДСТУ ISO 9001:2009
Дата подання: 20 серпня 2018 18:33
Дата відповіді: 22 серпня 2018 10:05
Корисна інформація щодо вимог Замовника в системі ПРОЗОРО з приводу використання ISO 9001:2009:
Згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП" національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якістю. Вимоги" цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікації систем управління якістю. Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 для сертифікації систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов'язковим. Крім того, у відповідності до наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 за № 466/10746) "Про затвердження продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні" для архівних послуги не передбачена обов'язкова сертифікація. Сертифікат системи управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008, ITD) - підтвердження якості виробничих процесів, які відбуваються на підприємстві, а не послуг. Крім того на виконання вимог Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, Замовник зобов'язаний поставити свій підпис на акті прийому-здачі виконаних послуг та їх якості за встановленою формою, який оформляється належним чином, підписується відповідальними особами Сторін, затверджується керівниками Сторін. Підписаний і затверджений мастичною печаткою Замовника акт повертається Виконавцю та є підтвердженням приймання наданих послуг за якістю і кількістю. Таким чином передбачена форма підтвердження якості наданих Виконавцем послуг у вигляді складання наведеного вище акту. Враховуючи наведене, вимога Замовника щодо надання сертифікату управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2009 носить дискримінаційний характер не регламентований чинним законодавством України і не має жодних правових наслідків щодо архівних послуг.
З урахуванням викладеного обгрунтуйте будь-ласка необхідність даного сертифікату з посиланням на норми Закону!
Дякуємо за відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під час закупівлі замовник керується Наказом від 13.04.2016р. №35, який затвердив Порядок здійснення допорогових закупівель, Вимоги до предмета закупівлі замовник може встановлювати у додаткових файлах або в окремих файлах закупівлі (п. 6.4 Порядку №35). Таким чином, Замовник має право вимагати від Учасників торгів інформацію яка на його думку є необхідною, Для підтвердження якості надання послуг з архівацією документів замовником включено сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ІSO 9001: 2009 , який має бути у складі пропозиції Учасника торгів.
критерії оцінки
Дата подання: 20 серпня 2018 18:40
Дата відповіді: 22 серпня 2018 10:17
припис частини другої статті 16 Закону про публічні закупівлі, що дає право Замовнику установлювати один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Якщо ті чи ті документи не передбачені законодавством для учасників — юридичних чи фізичних осіб, у т. ч. фізосіб -підприємців, їх не потрібно подавати у складі тендерної пропозиції. Звідси маємо висновок: якщо учасник у складі тендерної пропозиції не подав документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних чи фізичних осіб, у т. ч. фізосіб-підприємців, це в жодному разі не зможе стати підставою для її відхилення Замовником.
З цього питання за якими кваліфікаційними критеріями буде проводитися оцінка Учасників даної Закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У допорогових закупівлях замовник не зобов'язаний перевіряти кваліфікацію учасників на відміну від післядопорогових процедур публічних закупівель. Тобто, замовник з метою відбору надавача послуги для укладання договору може встановлювати вимоги до предмета закупівлі доданих файлах або в окремих формах закупівлі (п.6.4 Порядку №35). Враховуючи викладене, Учасник подає замовнику свою пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
лист співпраці
Дата подання: 20 серпня 2018 18:50
Дата відповіді: 22 серпня 2018 17:09
2. Копію підтверджуючого документу про співпрацю (взаємовідносини) з Державним архівом.
Надайите відповідь яким нормативно-правовим документо передбачено наявність листа та на яких підставах комунальна оргнаізація має право надавати такі листи приватним компаніям?????
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до докумнтації з вилученням даної вимоги.
підтверджуючий документ
Дата подання: 21 серпня 2018 16:45
Дата відповіді: 22 серпня 2018 17:11
Замовником визначено: "Копію підтверджуючого документу про співпрацю (взаємовідносини) з Державним архівом"
Питання який документ мається на увазів та яким нормативно-правовим актом в тому числі Положенням визначено необхідність такого документу?
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до докумнтації з вилученням даної вимоги.
Законодавство
Дата подання: 22 серпня 2018 13:15
Дата відповіді: 23 серпня 2018 15:38
Вимоги замовника мають відповідати вимогам чинного законодавства України, так чи ні?
Яким нормативно-правовим актом передбачено наявність сертифікату ISO на архівні послуги?
Вам взагалі відомо поняття сертифікації послуг в Україні та які правові наслідкі має даний сертифікат?
Тендерна документація може містити й іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Головне при цьому — пам’ятати про такі принципи публічних закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників і недискримінація учасників. І відповідно, не включати до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тож замовник визначає вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам з огляду на специфіку предмета закупівлі та з дотриманням законодавства в цілому. Тому просимо внести зміни до технічної документації Замовника з заначених підстав? У разі відсутності таких змін чи правового обгрунтування за наслідками аукціону ми звернемося до суду та правоохоронних органів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації з вилученням вимоги надання Учасником сертифікату ISO на архівні послуги.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-20-002496-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮАФ", Код ЄДРПОУ:41054864
Дата подання: 22 серпня 2018 14:28
вимога щодо скасування дискримінаційних положень закупівлі
Вимога щодо дискримінаційних вимог:
1. Копію підтверджуючого документу про співпрацю (взаємовідносини) з Державним архівом?!
2. Сертифікат на систему управління якістю, стосовно надання послуг з архівації документів ДСТУ ISO 9001^2009?!
Обґрунтування: Щомісячний спеціалізований журнал «Держакупівлі» № 10 жовтень 2017.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі — Закон № 922) одним із принців закупівлі є, зокрема, недискримінація учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч. 3 ст. 5 Закону № 922).
Тендерна документація не має містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону № 922).
Встановлення в тендерній документації вимоги про те, що аналогічний договір має бути з бюджетною організацією — це пряма дискримінація учасників, які мають досвід виконання таких договорів лише з комерційним сектором.
Статтею 16 Закону № 922 визначено, що замовник вимагає від учасників, аби вони подавали документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Один із таких критеріїв — документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору.
Замовник визначає кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, та зазначає їх у тендерній документації (ч. 3 ст. 16 Закону № 922).
Оскільки Закон № 922 чітко встановив, що слід підтверджувати досвід виконання аналогічного договору, рекомендуємо визначати в тендерній документації вимогу про надання документального підтвердження досвіду за одним аналогічним договором.
Таку позицію підтверджує АМКУ своїм рішенням у процедурі UA-2017-03-10-000350-a. Тут зазначено, що встановлення вимоги щодо надання 2-3 договорів на поставку аналогічного за предметом закупівлі товару обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів. А це дискримінація по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Тендерна пропозиція учасника не відповідатиме вимогам тендерної документації, приміром не міститиме передбачених у ній документів, — це вже підстава, аби замовник її відхилив. А ось відсутність документів, не передбачених законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, зокрема й фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, у жодному разі не може бути підставою для її відхилення!
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо:
Внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вказаних дискримінаційних не визначених нормами діючого законодавства вимог Замовника послуг.
Розгорнути
Згорнути
1. Копію підтверджуючого документу про співпрацю (взаємовідносини) з Державним архівом?!
2. Сертифікат на систему управління якістю, стосовно надання послуг з архівації документів ДСТУ ISO 9001^2009?!
Обґрунтування: Щомісячний спеціалізований журнал «Держакупівлі» № 10 жовтень 2017.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі — Закон № 922) одним із принців закупівлі є, зокрема, недискримінація учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч. 3 ст. 5 Закону № 922).
Тендерна документація не має містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону № 922).
Встановлення в тендерній документації вимоги про те, що аналогічний договір має бути з бюджетною організацією — це пряма дискримінація учасників, які мають досвід виконання таких договорів лише з комерційним сектором.
Статтею 16 Закону № 922 визначено, що замовник вимагає від учасників, аби вони подавали документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Один із таких критеріїв — документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору.
Замовник визначає кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, та зазначає їх у тендерній документації (ч. 3 ст. 16 Закону № 922).
Оскільки Закон № 922 чітко встановив, що слід підтверджувати досвід виконання аналогічного договору, рекомендуємо визначати в тендерній документації вимогу про надання документального підтвердження досвіду за одним аналогічним договором.
Таку позицію підтверджує АМКУ своїм рішенням у процедурі UA-2017-03-10-000350-a. Тут зазначено, що встановлення вимоги щодо надання 2-3 договорів на поставку аналогічного за предметом закупівлі товару обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів. А це дискримінація по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Тендерна пропозиція учасника не відповідатиме вимогам тендерної документації, приміром не міститиме передбачених у ній документів, — це вже підстава, аби замовник її відхилив. А ось відсутність документів, не передбачених законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, зокрема й фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, у жодному разі не може бути підставою для її відхилення!
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо:
Внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вказаних дискримінаційних не визначених нормами діючого законодавства вимог Замовника послуг.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2018 15:46
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації з вилученням вимоги , а саме: Надання Учасником копії підтверджуючого документу про співпрацю (взаємовідносини) з Державним архівом та Сертифікату на систему управління якістю, стосовно надання послуг з архівації документів ДСТУ ISO 9001^2009.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС" |
138 550,00
UAH з ПДВ
|
94 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮАФ" |
140 000,00
UAH з ПДВ
|
95 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Архів-Центр" |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
160 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС" #40173191 |
Переможець |
94 950,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2018 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №265-18 Архів.pdf | укладений |
12 вересня 2018 14:15
|