Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Архівні роботи, палітурні роботи).
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2018-08-20-002496-c 037ab80bf5794784bb58845690e522d7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2018 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2018 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2018 09:00
Початок аукціону: 03 вересня 2018 14:25
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Архівні роботи, палітурні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, проспект Голосіївський, 118 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2018
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДСТУ ISO 9001:2009
Дата подання: 20 серпня 2018 18:33
Дата відповіді: 22 серпня 2018 10:05
Корисна інформація щодо вимог Замовника в системі ПРОЗОРО з приводу використання ISO 9001:2009: Згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП" національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якістю. Вимоги" цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікації систем управління якістю. Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 для сертифікації систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов'язковим. Крім того, у відповідності до наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 за № 466/10746) "Про затвердження продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні" для архівних послуги не передбачена обов'язкова сертифікація. Сертифікат системи управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008, ITD) - підтвердження якості виробничих процесів, які відбуваються на підприємстві, а не послуг. Крім того на виконання вимог Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, Замовник зобов'язаний поставити свій підпис на акті прийому-здачі виконаних послуг та їх якості за встановленою формою, який оформляється належним чином, підписується відповідальними особами Сторін, затверджується керівниками Сторін. Підписаний і затверджений мастичною печаткою Замовника акт повертається Виконавцю та є підтвердженням приймання наданих послуг за якістю і кількістю. Таким чином передбачена форма підтвердження якості наданих Виконавцем послуг у вигляді складання наведеного вище акту. Враховуючи наведене, вимога Замовника щодо надання сертифікату управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2009 носить дискримінаційний характер не регламентований чинним законодавством України і не має жодних правових наслідків щодо архівних послуг. З урахуванням викладеного обгрунтуйте будь-ласка необхідність даного сертифікату з посиланням на норми Закону! Дякуємо за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час закупівлі замовник керується Наказом від 13.04.2016р. №35, який затвердив Порядок здійснення допорогових закупівель, Вимоги до предмета закупівлі замовник може встановлювати у додаткових файлах або в окремих файлах закупівлі (п. 6.4 Порядку №35). Таким чином, Замовник має право вимагати від Учасників торгів інформацію яка на його думку є необхідною, Для підтвердження якості надання послуг з архівацією документів замовником включено сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ІSO 9001: 2009 , який має бути у складі пропозиції Учасника торгів.
критерії оцінки
Дата подання: 20 серпня 2018 18:40
Дата відповіді: 22 серпня 2018 10:17
припис частини другої статті 16 Закону про публічні закупівлі, що дає право Замовнику установлювати один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Якщо ті чи ті документи не передбачені законодавством для учасників — юридичних чи фізичних осіб, у т. ч. фізосіб -підприємців, їх не потрібно подавати у складі тендерної пропозиції. Звідси маємо висновок: якщо учасник у складі тендерної пропозиції не подав документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних чи фізичних осіб, у т. ч. фізосіб-підприємців, це в жодному разі не зможе стати підставою для її відхилення Замовником. З цього питання за якими кваліфікаційними критеріями буде проводитися оцінка Учасників даної Закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У допорогових закупівлях замовник не зобов'язаний перевіряти кваліфікацію учасників на відміну від післядопорогових процедур публічних закупівель. Тобто, замовник з метою відбору надавача послуги для укладання договору може встановлювати вимоги до предмета закупівлі доданих файлах або в окремих формах закупівлі (п.6.4 Порядку №35). Враховуючи викладене, Учасник подає замовнику свою пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
лист співпраці
Дата подання: 20 серпня 2018 18:50
Дата відповіді: 22 серпня 2018 17:09
2. Копію підтверджуючого документу про співпрацю (взаємовідносини) з Державним архівом. Надайите відповідь яким нормативно-правовим документо передбачено наявність листа та на яких підставах комунальна оргнаізація має право надавати такі листи приватним компаніям?????
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до докумнтації з вилученням даної вимоги.
підтверджуючий документ
Дата подання: 21 серпня 2018 16:45
Дата відповіді: 22 серпня 2018 17:11
Замовником визначено: "Копію підтверджуючого документу про співпрацю (взаємовідносини) з Державним архівом" Питання який документ мається на увазів та яким нормативно-правовим актом в тому числі Положенням визначено необхідність такого документу?
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до докумнтації з вилученням даної вимоги.
Законодавство
Дата подання: 22 серпня 2018 13:15
Дата відповіді: 23 серпня 2018 15:38
Вимоги замовника мають відповідати вимогам чинного законодавства України, так чи ні? Яким нормативно-правовим актом передбачено наявність сертифікату ISO на архівні послуги? Вам взагалі відомо поняття сертифікації послуг в Україні та які правові наслідкі має даний сертифікат? Тендерна документація може містити й іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Головне при цьому — пам’ятати про такі принципи публічних закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників і недискримінація учасників. І відповідно, не включати до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тож замовник визначає вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам з огляду на специфіку предмета закупівлі та з дотриманням законодавства в цілому. Тому просимо внести зміни до технічної документації Замовника з заначених підстав? У разі відсутності таких змін чи правового обгрунтування за наслідками аукціону ми звернемося до суду та правоохоронних органів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації з вилученням вимоги надання Учасником сертифікату ISO на архівні послуги.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-20-002496-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮАФ", Код ЄДРПОУ:41054864
Дата подання: 22 серпня 2018 14:28
вимога щодо скасування дискримінаційних положень закупівлі
Вимога щодо дискримінаційних вимог:
1. Копію підтверджуючого документу про співпрацю (взаємовідносини) з Державним архівом?!
2. Сертифікат на систему управління якістю, стосовно надання послуг з архівації документів ДСТУ ISO 9001^2009?!
Обґрунтування: Щомісячний спеціалізований журнал «Держакупівлі» № 10 жовтень 2017.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі — Закон № 922) одним із принців закупівлі є, зокрема, недискримінація учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч. 3 ст. 5 Закону № 922).
Тендерна документація не має містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону № 922).
Встановлення в тендерній документації вимоги про те, що аналогічний договір має бути з бюджетною організацією — це пряма дискримінація учасників, які мають досвід виконання таких договорів лише з комерційним сектором.
Статтею 16 Закону № 922 визначено, що замовник вимагає від учасників, аби вони подавали документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Один із таких критеріїв — документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору.
Замовник визначає кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, та зазначає їх у тендерній документації (ч. 3 ст. 16 Закону № 922).
Оскільки Закон № 922 чітко встановив, що слід підтверджувати досвід виконання аналогічного договору, рекомендуємо визначати в тендерній документації вимогу про надання документального підтвердження досвіду за одним аналогічним договором.
Таку позицію підтверджує АМКУ своїм рішенням у процедурі UA-2017-03-10-000350-a. Тут зазначено, що встановлення вимоги щодо надання 2-3 договорів на поставку аналогічного за предметом закупівлі товару обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів. А це дискримінація по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Тендерна пропозиція учасника не відповідатиме вимогам тендерної документації, приміром не міститиме передбачених у ній документів, — це вже підстава, аби замовник її відхилив. А ось відсутність документів, не передбачених законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, зокрема й фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, у жодному разі не може бути підставою для її відхилення!
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо:
Внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вказаних дискримінаційних не визначених нормами діючого законодавства вимог Замовника послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2018 15:46
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації з вилученням вимоги , а саме: Надання Учасником копії підтверджуючого документу про співпрацю (взаємовідносини) з Державним архівом та Сертифікату на систему управління якістю, стосовно надання послуг з архівації документів ДСТУ ISO 9001^2009.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС" 138 550,00
UAH з ПДВ
94 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮАФ" 140 000,00
UAH з ПДВ
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Архів-Центр" 160 000,00
UAH з ПДВ
160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2018 17:26
ТМО-4.jpg
30 серпня 2018 17:26
ТМО-3.jpg
30 серпня 2018 17:26
ТМО-2.jpg
30 серпня 2018 17:26
ТМО-1.jpg
30 серпня 2018 17:26
Соцзахист1-1.jpg
30 серпня 2018 17:26
Соцзахист-2.jpg
30 серпня 2018 17:26
Соцзахист-1.jpg
30 серпня 2018 17:26
МСП-4.jpg
30 серпня 2018 17:26
МСП-3.jpg
30 серпня 2018 17:26
МСП-2.jpg
30 серпня 2018 17:26
МСП-1.jpg
30 серпня 2018 17:26
МінЮст.jpg
30 серпня 2018 17:26
ДФС-4.jpg
30 серпня 2018 17:26
ДФС-3.jpg
30 серпня 2018 17:26
ДФС-2.jpg
30 серпня 2018 17:26
ДФС-1.jpg
30 серпня 2018 17:26
Договора.rar
30 серпня 2018 17:26
УстОсвітиГолосДДА0009.pdf
30 серпня 2018 17:26
УстОсвітиГолосДДА0008.pdf
30 серпня 2018 17:26
УстОсвітиГолосДДА0006.pdf
30 серпня 2018 17:26
УстОсвітиГолосДДА0005.pdf
30 серпня 2018 17:26
УстОсвітиГолосДДА0003.pdf
30 серпня 2018 17:26
УстОсвітиГолосДДА0002.pdf
30 серпня 2018 17:26
УстОсвітиГолосДДА0001.pdf
30 серпня 2018 17:26
УстДок_ДС_подпись.pdf

Публічні документи

30 серпня 2018 17:42
установчі.rar
30 серпня 2018 17:42
Статут.rar
30 серпня 2018 17:42
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС"

ТОВ "ЮАФ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Архів-Центр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС"
#40173191
Переможець 94 950,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2018 10:58

Документи

07 вересня 2018 10:58
Електронний підпис
07 вересня 2018 10:56
Протокол № 131 (1).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2018 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС"
#40173191
94 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2018 10:58
Електронний підпис
07 вересня 2018 10:56
Протокол № 131 (1).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №265-18 Архів.pdf укладений
12 вересня 2018 14:15