Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини
Очікувана вартість
4 022 786,40 UAH
UA-2018-08-20-000496-b 0681796d513e42f88e97c9cefe4fd01e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барух ДП "СВРЗ" Вікторія

380509705067 vikusiamail@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Стрийський вагоноремонтний завод» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123439
Вебсайт: http://www.swrz.com.ua
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул.Зубенка, 2
Контактна особа: Барух ДП "СВРЗ" Вікторія
380509705067
vikusiamail@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2018 17:00
Початок аукціону: 05 вересня 2018 13:09
Очікувана вартість: 4 022 786,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 113,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20113.93 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8250 шт
Запасні частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська обл., Стрий, Зубенка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2018 15:31
Електронний підпис
20 серпня 2018 15:31
1_ДКТ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-20-000007 ● fb8962c78f644aeebb0bad9dd18d5e9f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2018 18:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


18.12.2018 № 299

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ



Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 18.12.2018 № 299


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2018-08-20-000496-b 20.08.2018 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-01-04 13:06:07

Заперечення до Висновку від 28.12.2018р.

Департаментом контролю у сфері закупівель було здійснено моніторинг закупівлі №UA-2018-08-20-000496-b від 20.08.2018р. щодо наявності ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель АТ "Українська залізниця" в особі філії "Стрийський вагоноремонтний завод" та встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Ознайомившись із змістом Висновку від 28.12.2018р., заперечуємо його, виходячи з наступного:
Згідно п.3.1. табл. 2 Додатку 2 Тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету філії "Стрийський вагоноремонтний завод" ПАТ "Укрзалізниця" від 20.08.2018р. Учасником ТОВ "Рокадатрейд" підтверджено стосунки з виробником продукції, а саме ТОВ "ЛК Транс Сервіс" на кришку кріпильну та кільце лабіринтне (Дилерський лист додається).
Учасника ТОВ "Рокадатрейд" було визнано переможцем торгів та укладено з ним договір №СВРЗ-03-22-18-117/Ю від 20.09.2018р., де у п.1.5. Розділу І вказано виробників товару: ТОВ "ЛК Транс Сервіс", ТОВ "Укрзалізничпром", ПАТ "Роменський заовд "Тракторозапчастин", Україна.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 17 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано позовну заяву до Окружного адміністративного суду міста Києва про скасування вимог.
Дата публікації: 17 січня 2019

Документи:

17 січня 2019 17:36
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2018 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКАДАТРЕЙД" 4 001 738,40
UAH з ПДВ
4 001 738,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЕРЛАЙН" 4 022 786,40
UAH з ПДВ
4 022 786,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2018 12:38
Електронний підпис
04 вересня 2018 12:37
Статут з печаткою.pdf
04 вересня 2018 12:37
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(2).P7S
04 вересня 2018 12:37
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(1).P7S
04 вересня 2018 12:37
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf
04 вересня 2018 12:37
інформаційні довідки.pdf
04 вересня 2018 12:37
ГОСТ 4686_2012 ТУ з_ зм_нами.pdf
04 вересня 2018 12:37
Гарантія 3165.pdf.(2).P7S
04 вересня 2018 12:37
Гарантія 3165.pdf.(1).P7S
04 вересня 2018 12:37
Гарантія 3165.pdf
04 вересня 2018 12:37
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(2).P7S
04 вересня 2018 12:37
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(1).P7S
04 вересня 2018 12:37
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf
04 вересня 2018 12:37
Виписка з протоколу.pdf

Публічні документи

04 вересня 2018 13:23
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2018 13:23
Проект_договору.PDF
04 вересня 2018 13:23
2018-09-04_Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКАДАТРЕЙД"

ТОВ "ІНЕРЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКАДАТРЕЙД"
#40854700
Переможець 4 001 738,40
UAH з ПДВ
07 вересня 2018 12:02

Документи

07 вересня 2018 12:02
Електронний підпис
07 вересня 2018 12:02
Протокол розгляду 2.doc
05 вересня 2018 13:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2018 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКАДАТРЕЙД"
#40854700
4 001 738,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2018 12:02
Електронний підпис
07 вересня 2018 12:02
Протокол розгляду 2.doc
05 вересня 2018 13:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2018 15:11
2826389.zip укладений
20 вересня 2018 15:11
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2019 11:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 4 001 738,40
UAH з ПДВ