Запасні частини
Очікувана вартість
4 022 786,40 UAH
UA-2018-08-20-000496-b 0681796d513e42f88e97c9cefe4fd01e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Філія «Стрийський вагоноремонтний завод» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123439
Вебсайт замовника: http://www.swrz.com.ua
Місцезнаходження замовника: 82400, Україна, Львівська обл., Стрий, вул.Зубенка, 2
Контактна особа замовника: Барух ДП "СВРЗ" Вікторія
380509705067
vikusiamail@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2018 17:00
Початок аукціону: 05 вересня 2018 13:09
Очікувана вартість: 4 022 786,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 113,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 113,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8250 шт
Запасні частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська обл., Стрий, Зубенка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 серпня 2018 15:31
Електронний цифровий підпис
20 серпня 2018 15:31
1_ДКТ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-20-000007 ● fb8962c78f644aeebb0bad9dd18d5e9f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2018-12-18
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2018-12-20 18:02:16
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


18.12.2018 № 299

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ



Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 18.12.2018 № 299


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2018-08-20-000496-b 20.08.2018 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-01-04 13:06:07

Заперечення до Висновку від 28.12.2018р.

Департаментом контролю у сфері закупівель було здійснено моніторинг закупівлі №UA-2018-08-20-000496-b від 20.08.2018р. щодо наявності ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель АТ "Українська залізниця" в особі філії "Стрийський вагоноремонтний завод" та встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Ознайомившись із змістом Висновку від 28.12.2018р., заперечуємо його, виходячи з наступного:
Згідно п.3.1. табл. 2 Додатку 2 Тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету філії "Стрийський вагоноремонтний завод" ПАТ "Укрзалізниця" від 20.08.2018р. Учасником ТОВ "Рокадатрейд" підтверджено стосунки з виробником продукції, а саме ТОВ "ЛК Транс Сервіс" на кришку кріпильну та кільце лабіринтне (Дилерський лист додається).
Учасника ТОВ "Рокадатрейд" було визнано переможцем торгів та укладено з ним договір №СВРЗ-03-22-18-117/Ю від 20.09.2018р., де у п.1.5. Розділу І вказано виробників товару: ТОВ "ЛК Транс Сервіс", ТОВ "Укрзалізничпром", ПАТ "Роменський заовд "Тракторозапчастин", Україна.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 28 грудня 2018 ● Кінцевий строк оскарження: 17 січня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Філія «Стрийський вагоноремонтний завод» ПАТ «Українська залізниця», 40123439, Україна, Стрий, вул.Зубенка, 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: Запасні частини, 4022786.4UAH, 34630000-2, ДК021, 8250, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 0681796d513e42f88e97c9cefe4fd01e, 2018-08-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 20 грудня 2018

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 грудня 2018 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Філії «Стрийський вагоноремонтний завод» ПАТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) від 20.08.2018, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «РОКАДАТРЕЙД» (далі – ТОВ «РОКАДАТРЕЙД», Учасник), реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.09.2018 № 2, повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 20.09.2018 № СВРЗ-03-22-18-117/10. Аналізом тендерної пропозицій ТОВ «РОКАДАТРЕЙД» установлено її невідповідність вимогам пункту 3.1. таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації в частині відсутності документа який підтверджує стосунки Учасника з виробником продукції ПАТ «Челябинський кузнечно-прессовый завод». Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Отже Замовник, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив пропозицію Учасника, визнав його переможцем та уклав з ним договір поставки від 20.09.2018 № СВРЗ-03-22-18-117/10., 27 грудня 2018
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Ознака оскарження в суді

Подано позовну заяву до Окружного адміністративного суду міста Києва про скасування вимог.

2019-01-17 17:27:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2018 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКАДАТРЕЙД" 4 001 738,40
UAH з ПДВ
4 001 738,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЕРЛАЙН" 4 022 786,40
UAH з ПДВ
4 022 786,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2018 12:38
sign.p7s
04 вересня 2018 12:37
Статут з печаткою.pdf
04 вересня 2018 12:37
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(2).P7S
04 вересня 2018 12:37
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf.(1).P7S
04 вересня 2018 12:37
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf
04 вересня 2018 12:37
інформаційні довідки.pdf
04 вересня 2018 12:37
ГОСТ 4686_2012 ТУ з_ зм_нами.pdf
04 вересня 2018 12:37
Гарантія 3165.pdf.(2).P7S
04 вересня 2018 12:37
Гарантія 3165.pdf.(1).P7S
04 вересня 2018 12:37
Гарантія 3165.pdf
04 вересня 2018 12:37
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(2).P7S
04 вересня 2018 12:37
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf.(1).P7S
04 вересня 2018 12:37
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf
04 вересня 2018 12:37
Виписка з протоколу.pdf

Публічні документи

04 вересня 2018 13:23
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2018 13:23
Проект_договору.PDF
04 вересня 2018 13:23
2018-09-04_Технічна частина.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКАДАТРЕЙД"
#40854700
Переможець 4 001 738,40
UAH з ПДВ
07 вересня 2018 12:02

Документи

07 вересня 2018 12:02
sign.p7s
07 вересня 2018 12:02
Протокол розгляду 2.doc
05 вересня 2018 13:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2018 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКАДАТРЕЙД"
#40854700
4 001 738,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2018 12:02
sign.p7s
07 вересня 2018 12:02
Протокол розгляду 2.doc
05 вересня 2018 13:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 вересня 2018 15:11
2826389.zip укладений
20 вересня 2018 15:11
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2019 11:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 4 001 738,40
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку