Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальниц ремонт(утеплення) фасаду
Очікувана вартість
8 550 000,00 UAH
UA-2018-08-20-000130-c ● 0a5042ce8cf943d998ebf9b7c4f1e99a
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Тульчинська загальноосвітня школа I-III ступенів-ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Вінницької обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 21723398 |
Вебсайт: | http://kadetu.tulchin-lizey.net |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, Миколи Леонтовича,12 |
Контактна особа: |
Лівандовська Світлана Петрівна 380964157066 buh-internat_t@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2018 09:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2018 12:01 |
Очікувана вартість: | 8 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вартість робіт які будуть проведені у 2018 році буде становити 4460000 грн. решта 4090000грн. в 2019 році.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт(утеплення) фасаду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23600, Україна, Вінницька область, Тульчин, пров. М.Леонтовича,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2018 09:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2018 09:39 |
ТД капітальний ремонт(утеплення) фасаду.doc | |
20 серпня 2018 09:11 |
Пояснювал_на_записка.pdf | |
20 серпня 2018 09:11 |
Локал_ний_кошторис.pdf | |
20 серпня 2018 09:11 |
Зведений_кошторисний_розрахунок.pdf | |
20 серпня 2018 09:10 |
Відомість ресурсів.pdf | |
20 серпня 2018 09:10 |
14.pdf | |
20 серпня 2018 09:10 |
13.pdf | |
20 серпня 2018 09:10 |
12.pdf | |
20 серпня 2018 09:10 |
11.pdf | |
20 серпня 2018 09:09 |
10.pdf | |
20 серпня 2018 09:09 |
10.pdf | |
20 серпня 2018 09:09 |
9.pdf | |
20 серпня 2018 09:09 |
8.pdf | |
20 серпня 2018 09:09 |
7.pdf | |
20 серпня 2018 09:08 |
6.pdf | |
20 серпня 2018 09:08 |
5.pdf | |
20 серпня 2018 09:08 |
4.pdf | |
20 серпня 2018 09:08 |
3.pdf | |
20 серпня 2018 09:08 |
2.pdf | |
20 серпня 2018 09:07 |
1.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строки виконання робіт, кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 23 серпня 2018 23:15
Дата відповіді: 27 серпня 2018 08:19
1. Просимо надати роз'яснення та усунути невідповідність між інформацією про вартість та строки виконання робіт, що вказані в оголошенні
про проведення відкритих торгів UA-2018-08-20-000130-c та інформацією вказаною Замовником на електронному майданчику.
В оголошенні очікувана вартість предмета закупівлі складає 8550000,00 грн., строк виконання робіт до 10 грудня 2018р, тоді як на електронному майданчику Замовником вказана інформація "Вартість робіт які будуть проведені у 2018 році буде становити 4460000 грн. решта 4090000грн. в 2019 році." Вищевказана невідповідність не відповідає п.7 ч.4 розділу VI "Результати торгів та укладання договору про закупівлю", п.4 Додатку 3 до тендерної пропозиції та п 3.1 проекту договору до тендерної пропозиції викладеному в Додатку 4 до тендерної документації.
2. Просимо змінити вимогу вказану в п.2.2 Додатку 1 до тендерної пропозиції, а саме: "Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, що укладені із замовниками (бюджетними організаціями), інформація про які знаходиться у публічному доступі. Учасники закупівлі повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори", як таку що не відповідає вимогам статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, та є дискримінаційною по відношенню до Учасників, які мають досвід виконання аналогічних робіт, але укладали договори та виконували аналогічні роботи для не бюджетних організацій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вартість робіт по об'єкту становить 8550000, але згідно плану бюджетних асигнувань в 2018 році буде проведено робіт на суму 4460000грн. решта робіт у 2019 році
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 06 вересня 2018 11:37 |
Коментар щодо відміни: | лист Управління захисту економіки у Вінницькій області |
Документи:
06 вересня 2018 11:36
|
лист.pdf |