Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені овочі (томатна паста; консервований горох; консервована цукрова кукурудза; ; ікра кабачкова, огірки консервовані)
Очікувана вартість
96 550,00 UAH
UA-2018-08-19-000050-c 6f93d55474df47f4a62c896a4b6ba4fd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Максим Бойчук

+380506466383 marinkaosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ МАР'ЇНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02142690
Місцезнаходження: 85600, Україна , Донецька обл., місто Мар'їнка, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 20
Контактна особа: Максим Бойчук
+380506466383
marinkaosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2018 22:29
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2018 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2018 23:00
Початок аукціону: 30 серпня 2018 14:43
Очікувана вартість: 96 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
850 штука
Ікра кабачкова (фасовка с/б 0,5кг +/- 3 %)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85600, Україна, Донецька область, навчальні заклади Мар'їнського району, відповідно заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1600 штука
Томатна паста (с/б 0,48 кг.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85600, Україна, Донецька область, навчальні заклади Мар'їнського району, відповідно заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 штука
Горошок консервований (з/б 0,425 кг.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85600, Україна, Донецька область, навчальні заклади Мар'їнського району, відповідно заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 штука
Кукурудза консервована (з/б 0,425кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85600, Україна, Донецька область, навчальні заклади Мар'їнського району, відповідно заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
300 кілограм
Огірки консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85600, Україна, Донецька область, навчальні заклади Мар'їнського району, відповідно заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-19-000050-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Романова Світлана Вікторівна, Код ЄДРПОУ:2726914346
Дата подання: 04 вересня 2018 19:16
незаконно прийняте рішення Замовником
01.09.2018 о 09:31 було оприлюднено рішення, ПРОТОКОЛ № 3-31.08.18
розгляду та оцінки пропозицій електронних торгів, про визначення переможцем ФОП "ЗАПАРА МАРИНА ОЛЕКСІЇВНА" (далі за текстом Учасник - переможець).
Вважаю прийняте рішення незаконним з наступних підстав.
Відповідно до п.6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 за №35 (далі за текстом - Порядок), під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Пунктом 9.2 Порядку зазначено, що виключними підставами дискваліфікації Учасника є факт, не відповідності пропозиції Учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам Закупівлі.
ФОП Романова С.В. виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про визначення переможцем ФОП Запара Марина Олексіївна, вважає, що рішення прийняте Замовником порушує порядок, основні принципи здійснення закупівлі, є необгрунтованим, поспішним. у звязку з тим, що пропозиція ФОП Запара Марина Олексіївна не відповідає умовам закупівлі, а саме.
По-перше, відповідно до п.5 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель Учасник повинен надати в електронному/сканованому (формат .jpeg; .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції документ про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію. Відповідно до оголошення предметом закупівлі є: Оброблені овочі (томатна паста; консервований горох; консервована цукрова кукурудза; ікра кабачкова, огірки консервовані).
Тобто, учасникам необхідно надати документи щодо якості товару (томатна паста; консервований горох; консервована цукрова кукурудза; ікра кабачкова, огірки консервовані) на запропоновану продукцію.
Учасником-переможцем у складі пропозиції надано документи щодо якості товару на запропоновану продукцію, а саме: декларацію виробника на томатну пасту, якісне посвідчення на горошок консервований, кукурудзу цукрову. У складі пропозиції відсутні документи щодо якості на товар: ікра кабачкова, огірки консервовані.
Тобто Учасник-переможець не пропонує Замовнику ікру кабачкову, огірки консервовані. Тому Переможцем не виконано умов закупівлі.

По-друге, відповідно до п.5 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель Учасник повинен надати в електронному/сканованому (формат .jpeg; .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції довідку про виконання аналогічного договору.
Учасником-переможцем у складі пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів з постачання товару, що є предметом закупівлі №13 від 29.08.2018 (далі - довідка). В довідці зазначено предмет договору (закупівлі) - філе куряче, печінка, карбонат. Учасником-переможцем надано довідку про виконання аналогічного договору на філе куряче, печінку, карбонат.
Тобто, Переможцем не зазначено у довідці аналогічного товару, який є предметом закупівлі, а саме: оброблені овочі.
Тому, Учасником-Переможцем не виконано умов закупівлі.

Відповідно до п.6.9. Порядоку пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Тобто, Замовнику необхідно було дискваліфікувати Учасника-переможця, як такого, що не відповідає умовам закупівлі.
Прошу Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно уважно перевірити ФОП "ЗАПАРА МАРИНА ОЛЕКСІЇВНА" та відхилити, як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 вересня 2018 09:30
Відповідно до п.9.1 Наказу, Замовник розглядає учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам оголошення. Протоколом оцінки № 3-31.08.18 визначено переможця даної закупівлі, документів, поданих учасником №1, достатньо для проведення кваліфікації. Вимогу Щодо перегляду рішення відхилено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи

06 вересня 2018 09:30
Рішення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2018 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАПАРА МАРИНА ОЛЕКСІЇВНА" 91 875,00
UAH з ПДВ
90 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Романова Світлана Вікторівна 94 390,00
UAH з ПДВ
90 925,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2018 21:25
Ситуація0.jpg
29 серпня 2018 21:25
Пункти договору0.jpg
29 серпня 2018 21:25
перелік н.з0.jpg
29 серпня 2018 21:25
МТБ0.jpg
29 серпня 2018 21:25
МТБ довідка0.jpg
29 серпня 2018 21:25
Лист згода0.jpg
29 серпня 2018 21:25
Заборгованість0.jpg
29 серпня 2018 21:25
ДПСС0.jpg
29 серпня 2018 21:25
ДПСС 10.jpg
29 серпня 2018 21:25
Договір0.jpg
29 серпня 2018 21:25
Договір 40.jpg
29 серпня 2018 21:25
Договір 30.jpg
29 серпня 2018 21:25
Договір 20.jpg
29 серпня 2018 21:25
Договір 10.jpg
29 серпня 2018 21:25
Гарант0.jpg
29 серпня 2018 21:25
відомості 10.jpg
29 серпня 2018 21:25
відомості 0.jpg
29 серпня 2018 21:25
витяг0.jpg
29 серпня 2018 21:25
виписка1.jpg
29 серпня 2018 21:25
виписка0.jpg
29 серпня 2018 21:25
Аналогічні договори0.jpg
29 серпня 2018 21:25
10.jpg
29 серпня 2018 21:25
0.jpg

Публічні документи

29 серпня 2018 20:11
до 29.08 консервация.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАПАРА МАРИНА ОЛЕКСІЇВНА"

ФОП Романова Світлана Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗАПАРА МАРИНА ОЛЕКСІЇВНА"
#3281802283
Переможець 90 570,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2018 09:31

Документи

01 вересня 2018 09:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2018 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАПАРА МАРИНА ОЛЕКСІЇВНА"
#3281802283
90 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 вересня 2018 09:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ду 1 до дог 29 від 07.09 -17489,98.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 08:35
Договір № 29 07.09.2018 ФОП Запара М.О..pdf укладений
07 вересня 2018 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на 17489,98грн.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML