Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лікарські засоби інші
Очікувана вартість
435 000,00 UAH
UA-2018-08-19-000004-b ● 2a47a175703b431395647d10fd2c707a
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницька міська дитяча лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 02004674 |
Місцезнаходження: | 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Степана Разіна 1 |
Контактна особа: |
Шамасурян Карина Пайлаківна +380382727624 hmdl-econom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2018 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2018 13:54 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2018 13:54 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2018 11:02 |
Очікувана вартість: | 435 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
119 найменувань
Лікарські засоби інші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29008, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.С.Разіна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2018 17:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2018 17:30 |
Таблиця змін до тендерної документації.docx | |
20 серпня 2018 17:30 |
Змінена ТД від 20.08.2018 р..docx | |
19 серпня 2018 13:49 |
ТД.docx |
20 серпня 2018 17:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 серпня 2018 17:30 |
Таблиця змін до тендерної документації.docx
|
|||
20 серпня 2018 17:30 |
Змінена ТД від 20.08.2018 р..docx
|
|||
19 серпня 2018 13:49 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-19-000004-b.b8
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМЕТРІН ФК", Код ЄДРПОУ:38218086
Дата подання: 10 вересня 2018 13:42
Оскарження рішення
Тендерному комітету
Хмельницької міської дитячої лікарні
м. Хмельницький
Скаржник:Товариство з обмеженою відповідальністю «Аметрін ФК»
СКАРГА
Відповідно до вимог ст.ст. 3, 16, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлю» надаємо скаргу щодо необхідності усунення грубих порушень законодавства про публічні закупівлі допущених посадовими особами тендерного комітету Хмельницької міської дитячої лікарні (далі – тендерний комітет установи, медичного закладу) під час прийняття ними незаконного рішення про переможця процедури відкритих торгів UA-2018-08-19-000004-b згідно протоколу засідання зазначеного тендерного комітету від 06 вересня 2018 р. № 79 «Про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"-33600000-6» (далі – протокол № 79).
Зокрема, згідно пункту 1 вищевказаного протоколу № 79, в якості підстави для відхилення найбільш економічно-вигідної тендерної пропозиції ТОВ «Аметрін ФК» посадовими особами тендерного комітету Хмельницької міської дитячої лікарні був вказаний той факт, що в тендерній пропозиції вказаного учасника були відсутні завірені копії Паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
У зв’язку з викладеним, вважаємо за необхідне, звернути увагу посадових осіб тендерного комітету, що при прийнятті ними вказаного рішення про відхилення найбільш економічно-вигідної пропозиції ТОВ «Аметрін ФК», ними не був врахований той факт, що ТОВ «Аметрін ФК» відноситься до таких учасників процедури відкритих торгів, як юридичні особи, для яких в якості кваліфікаційних критеріїв тендерної документації процедури відкритих торгів UA-2018-08-19-000004-b, встановленими для юридичних осіб щодо підтвердження ними відповідності конкретного учасника вимогам статті 17 «Закону України про публічні закупівлі», безпосередньо самими ж посадовими особами тендерного комітету Хмельницької міської дитячої лікарні було визначено такий правоустановчий документ, як завірена копію статуту, яку, в свою чергу, ТОВ «Аметрін ФК» своєчасно надав на розгляд тендерному комітету та, таким чином, в повному обсязі виконав всі вимоги, передбачені законодавством України про публічні закупівлі та тендерною документацією замовника.
Більш того, при прийнятті такого рішення, тендерним комітетом Хмельницької міської дитячої лікарні було грубо порушено вимоги абзацу 2 частини 4 статті 16 «Закону України про публічні закупівлі», яким встановлюється, що відсутність документів, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі, фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Довідково: чинним законодавством не передбачено для встановлення правового статусу та цивільно-правової дієздатності юридичних осіб надання ними будь-якого паспорту фізичної особи та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду платника податків, оскільки, ця вимога законодавства необхідна лише для підтвердження правового статусу та цивільної дієздатності фізичних осіб – підприємців.
З урахуванням зазначеного, на підставі ст.ст. 3, 16, 17, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою усунення допущених порушень законодавства про публічні закупівлі, в рамках розгляду цієї скарги по суті, вимагаємо від посадових осіб тендерного комітету Хмельницької міської дитячої лікарні вжити наступні заходи, а саме:
1. Виконати вимоги ст. 3 «Закону України про публічні закупівлі» в частині, що стосується забезпечення посадовими особами тендерного комітету Хмельницької міської дитячої лікарні принципів максимальна економія бюджетних коштів, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Аметрін ФК» з метою запобігання можливим корупційним діям і зловживанням при проведенні зазначеної вище процедури відкритих торгів UA-2018-08-19-000004-b;
2. Визнати рішення тендерного комітету таким, що суперечить вимогам абзацу 2 частини 4 статті 16 «Закону України про публічні закупівлі»;
3. У визначений законодавством України про публічні закупівлі термін, скасувати вищевказаний протокол № 79 про відхилення учасника із найбільш економічно вигідною пропозицією;
4. Визнати переможцем ТОВ «Аметрін.ФК» як учасника з найбільш економічно-вигідною пропозицією;
5. Надати підтвердження усунення посадовими особами тендерного комітету Хмельницької міської дитячої лікарні вищевказаних порушень ними «Законуи України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), у визначений Законом термін та шляхом своєчасного оприлюднення цього рішення у визначеному законодавством порядку.
Далі, у разі продовження подальшого неналежного застосування посадовими особами тендерного комітету Хмельницької міської дитячої лікарні положень ст.ст. 3, 16 «Закону України про публічні закупівлі» та невжиття ними вищевказаних заходів спрямованих на усунення порушень законодавства про публічні закупівлі, ТОВ «Аметрін ФК» залишає за собою виключне право звернутися з відповідною скаргою в порядку, визначеному законодавством до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби, на яких покладено функції контролю та покарання винних посадових осіб у випадках виявлення порушень у сфері закупівлі за державні кошти.
Маємо надію на подальше порозумінню та співпрацю в рамках чинного законодавства про публічні закупівлі.
З повагою,
ТОВ «Аметрін Фк»
Розгорнути
Згорнути
Хмельницької міської дитячої лікарні
м. Хмельницький
Скаржник:Товариство з обмеженою відповідальністю «Аметрін ФК»
СКАРГА
Відповідно до вимог ст.ст. 3, 16, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлю» надаємо скаргу щодо необхідності усунення грубих порушень законодавства про публічні закупівлі допущених посадовими особами тендерного комітету Хмельницької міської дитячої лікарні (далі – тендерний комітет установи, медичного закладу) під час прийняття ними незаконного рішення про переможця процедури відкритих торгів UA-2018-08-19-000004-b згідно протоколу засідання зазначеного тендерного комітету від 06 вересня 2018 р. № 79 «Про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"-33600000-6» (далі – протокол № 79).
Зокрема, згідно пункту 1 вищевказаного протоколу № 79, в якості підстави для відхилення найбільш економічно-вигідної тендерної пропозиції ТОВ «Аметрін ФК» посадовими особами тендерного комітету Хмельницької міської дитячої лікарні був вказаний той факт, що в тендерній пропозиції вказаного учасника були відсутні завірені копії Паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
У зв’язку з викладеним, вважаємо за необхідне, звернути увагу посадових осіб тендерного комітету, що при прийнятті ними вказаного рішення про відхилення найбільш економічно-вигідної пропозиції ТОВ «Аметрін ФК», ними не був врахований той факт, що ТОВ «Аметрін ФК» відноситься до таких учасників процедури відкритих торгів, як юридичні особи, для яких в якості кваліфікаційних критеріїв тендерної документації процедури відкритих торгів UA-2018-08-19-000004-b, встановленими для юридичних осіб щодо підтвердження ними відповідності конкретного учасника вимогам статті 17 «Закону України про публічні закупівлі», безпосередньо самими ж посадовими особами тендерного комітету Хмельницької міської дитячої лікарні було визначено такий правоустановчий документ, як завірена копію статуту, яку, в свою чергу, ТОВ «Аметрін ФК» своєчасно надав на розгляд тендерному комітету та, таким чином, в повному обсязі виконав всі вимоги, передбачені законодавством України про публічні закупівлі та тендерною документацією замовника.
Більш того, при прийнятті такого рішення, тендерним комітетом Хмельницької міської дитячої лікарні було грубо порушено вимоги абзацу 2 частини 4 статті 16 «Закону України про публічні закупівлі», яким встановлюється, що відсутність документів, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі, фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Довідково: чинним законодавством не передбачено для встановлення правового статусу та цивільно-правової дієздатності юридичних осіб надання ними будь-якого паспорту фізичної особи та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду платника податків, оскільки, ця вимога законодавства необхідна лише для підтвердження правового статусу та цивільної дієздатності фізичних осіб – підприємців.
З урахуванням зазначеного, на підставі ст.ст. 3, 16, 17, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою усунення допущених порушень законодавства про публічні закупівлі, в рамках розгляду цієї скарги по суті, вимагаємо від посадових осіб тендерного комітету Хмельницької міської дитячої лікарні вжити наступні заходи, а саме:
1. Виконати вимоги ст. 3 «Закону України про публічні закупівлі» в частині, що стосується забезпечення посадовими особами тендерного комітету Хмельницької міської дитячої лікарні принципів максимальна економія бюджетних коштів, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Аметрін ФК» з метою запобігання можливим корупційним діям і зловживанням при проведенні зазначеної вище процедури відкритих торгів UA-2018-08-19-000004-b;
2. Визнати рішення тендерного комітету таким, що суперечить вимогам абзацу 2 частини 4 статті 16 «Закону України про публічні закупівлі»;
3. У визначений законодавством України про публічні закупівлі термін, скасувати вищевказаний протокол № 79 про відхилення учасника із найбільш економічно вигідною пропозицією;
4. Визнати переможцем ТОВ «Аметрін.ФК» як учасника з найбільш економічно-вигідною пропозицією;
5. Надати підтвердження усунення посадовими особами тендерного комітету Хмельницької міської дитячої лікарні вищевказаних порушень ними «Законуи України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), у визначений Законом термін та шляхом своєчасного оприлюднення цього рішення у визначеному законодавством порядку.
Далі, у разі продовження подальшого неналежного застосування посадовими особами тендерного комітету Хмельницької міської дитячої лікарні положень ст.ст. 3, 16 «Закону України про публічні закупівлі» та невжиття ними вищевказаних заходів спрямованих на усунення порушень законодавства про публічні закупівлі, ТОВ «Аметрін ФК» залишає за собою виключне право звернутися з відповідною скаргою в порядку, визначеному законодавством до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби, на яких покладено функції контролю та покарання винних посадових осіб у випадках виявлення порушень у сфері закупівлі за державні кошти.
Маємо надію на подальше порозумінню та співпрацю в рамках чинного законодавства про публічні закупівлі.
З повагою,
ТОВ «Аметрін Фк»
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2018 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМЕТРІН ФК" |
344 943,17
UAH з ПДВ
|
344 943,17
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД" |
432 412,15
UAH з ПДВ
|
432 412,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ "КИЇВМЕДПРЕПАРАТ" |
434 509,40
UAH з ПДВ
|
434 509,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД" #37412155 |
Очікує рішення |
432 412,15
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2018 16:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМЕТРІН ФК" #38218086 |
Відхилено |
344 943,17
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2018 16:47
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 10 вересня 2018 15:11 |
Коментар щодо відміни: | Відповідає вимогам до тендерної документації. |
Документи:
10 вересня 2018 15:11
|
Протокол |