Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the road of state importance T-07-19 Irshava-Vinogradov on the section km 13 + 887 - km 23 + 800 in the Vynohradiv district of the Transcarpathian region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Контактна особа: |
Пустовойтенко Михайло Олександрович 380312643397 mishapdmt@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road administration in transkarpathian region |
National ID: | 25449824 |
Contact point: |
Pustovoitenko Mykhailo Oleksandrovych 380312643397 mishapdmt@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2018 18:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2018 15:18 |
Очікувана вартість: | 262 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 262 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 525600 UAH |
Publication date: | 17 серпня 2018 18:41 |
Enquiries until: | 07 вересня 2018 09:00 |
Complaints submission until: | до 13 вересня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 вересня 2018 09:00 |
Information
Estimated total value: | 262 800 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 262 800 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
T-07-19 Irshava-Vinogradov on the section km 13 + 887 - km 23 + 800 in the Vynohradiv district of the Transcarpathian region
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2018 16:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2018 16:01 |
Перелік змін.doc | |
30 серпня 2018 16:00 |
ТД Іршава-Виноградів нова редакція.doc |
30 серпня 2018 16:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 серпня 2018 16:01 |
Перелік змін.doc
|
|||
30 серпня 2018 16:00 |
ТД Іршава-Виноградів нова редакція.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-12-28-000002 ● e950e183108b4c8da641da6c1ba9c470
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2018 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Львів
28.12.2018 № 301
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-4, що додаються.
2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-3 до цього наказу.
3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток 1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 28.12.2018 №301
Перелік
процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1. UA-2018-09-05-002251-a 05.09.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
2. UA-2018-08-17-002249-c 17.08.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
3. UA-2018-07-12-001447-b 12.07.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
4. UA-2018-10-23-000430-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-08 11:40:29
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-07-19 Іршава - Виноградів на ділянці км 13+887 – км 23+800 у Виноградівському районі Закарпатської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-08-17-002249-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, у яких передбачена зазначена закупівля.
2. На яких підставах у пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу щодо надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу.
3. На яких підставах допущено до аукціону ТОВ «Шляхово – Будівельне Управління №14», при цьому що тендерна пропозиція, яка завантажена в електронну систему закупівель, не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-01-11 09:57:48
Відповідь на запит замовнику
Відповідь на питання 1.
ID номер присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, у яких передбачена зазначена закупівля:
UA-P-2018-08-17-002313-a
Відповідь на питання 2.
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
У відповідності до Листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розміру, виду та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія (пункт 8 частини першої статті 1 Закону).
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Поряд з цим частиною першою статті 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов'язання може забезпечуватися, зокрема, гарантією.
Водночас за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником.
Ураховуючи викладене, замовник може встановити вимогу надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії. При цьому гарантами можуть виступати суб'єкти, визначені Цивільним кодексом України.
Таким чином, виходячи зі змісту ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно визначає вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику і в законі відсутній чіткий перелік чи обмеження щодо виду забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідь на питання 3.
Згідно із п. 3.2.1 Тендерної документації На підставі положень ст.24 Закону Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у наступній формі: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу.
У відповідності до п. 3.2.4. Тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції вважається наданим, якщо на дату та час кінцевого строку подання тендерних пропозицій воно надійшло на рахунок Замовника.
Таким чином, на дату розкриття тендерних пропозицій Учасник ТОВ «ШБУ-14» перерахував на рахунок Замовника суму тендерного забезпечення в розмірі 525 600,00грн. (п'ятсот двадцять п'ять тисяч шістсот гривень 00 копійок) що підтверджується Випискою по рахунках від 13.09.2018 року, а тому Учасник ТОВ «ШБУ-14» належним чином виконав вимоги тендерної документації та надав забезпечення тендерної пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. У відповідності до Листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розміру, виду та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія (пункт 8 частини першої статті 1 Закону). Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Поряд з цим частиною першою статті 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов'язання може забезпечуватися, зокрема, гарантією. Водночас за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником. Ураховуючи викладене, замовник може встановити вимогу надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії. При цьому гарантами можуть виступати суб'єкти, визначені Цивільним кодексом України. Таким чином, виходячи зі змісту ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно визначає вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику і в законі відсутній чіткий перелік чи обмеження щодо виду забезпечення тендерної пропозиції. Згідно із п. 3.2.1 Тендерної документації На підставі положень ст.24 Закону Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у наступній формі: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. У відповідності до п. 3.2.4. Тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції вважається наданим, якщо на дату та час кінцевого строку подання тендерних пропозицій воно надійшло на рахунок Замовника. Таким чином, на дату розкриття тендерних пропозицій Учасник ТОВ «ШБУ-14» перерахував на рахунок Замовника суму тендерного забезпечення в розмірі 525 600,00грн. (п’ятсот двадцять п’ять тисяч шістсот гривень 00 копійок) що підтверджується Випискою по рахунках від 13.09.2018 року, а тому Учасник ТОВ «ШБУ-14» належним чином виконав вимоги тендерної документації та надав забезпечення тендерної пропозиції. Окрім цього, хочемо зазначити, що 17 жовтня 2018 року між Службою автомобільних торгів та переможцем закупівлі ТОВ «ШБУ-77» укладено договір №33 про закупівлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-07-19 Іршава - Виноградів на ділянці км 13+887 – км 23+800 у Виноградівському районі Закарпатської області та за цим договором надаються послуги. Відповідно до ч.2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону)замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Таким чином, можливість внесення Замовником змін до тендерної документації згідно закону можлива тільки до розкриття тендерних пропозицій у випадку оголошення закупівлі на підставі ч.4 ст. 10 Закону. У відповідності до ч.1 ст. 32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів. Таким чином, зазначаємо, що за результатами аукціону найбільш економічно вигідна пропозиція учасників торгів визнана пропозиція ТОВ «ШБУ-77» з яким і укладено договір. Внесення змін до тендерної документації чи внесення змін до кваліфікації учасників технічно і законно не можлива. Надалі тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Закарпатській області під час зобов’язується під час здійснення закупівель дотримуватися вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не допускати включення до Тендерної документації вимог, що мають спірний чи не зрозумілий характер.
2019-01-28 13:43:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2018 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" |
262 777 777,00
UAH з ПДВ
|
262 777 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" |
262 785 183,00
UAH з ПДВ
|
262 785 183,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
262 777 777,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2018 08:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:36
|
Дод.угода №33-19.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2023 15:50
|
д.у. №33.18 від 28.03.23.pdf | зміни до договору |
28 березня 2023 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2023 08:54
|
Дод.угода №33-17від17.10.18р..pdf | зміни до договору |
27 січня 2023 08:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 11:13
|
дод.уг.№33-16 від 23.12.22 до дог.№33 від 17.10.18.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2022 14:09
|
Дод.угода №33-15.pdf | зміни до договору |
31 березня 2022 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 14:32
|
Дод.угода №33-14.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2021 15:18
|
Дод.угода №33-13.pdf | зміни до договору |
25 червня 2021 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2021 10:06
|
Дод.угода №33-12.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 10:04
|
33-11.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:46
|
Дод.угода №33-10.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2020 10:25
|
Дод.угода №33-9.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2020 16:51
|
Дод.угода №33-8.pdf | зміни до договору |
15 червня 2020 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2020 09:42
|
Дод.угода №33-7.pdf | зміни до договору |
02 червня 2020 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2020 09:32
|
Дод.угода 33-6.pdf | зміни до договору |
18 травня 2020 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2020 16:13
|
Дод.угода №33-5.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2020 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2020 12:13
|
Дод.угода 33-4.pdf | зміни до договору |
12 лютого 2020 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2020 09:52
|
Дод.угода №33-3.pdf | зміни до договору |
02 січня 2020 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2018 08:55
|
Дод.угоди №33-2.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2018 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2018 13:51
|
Дод.угода №33-1.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2018 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2018 17:29
|
Договір №33.pdf | укладений |
18 жовтня 2018 17:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2018 рік |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2018 рік |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (авансування) |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33/5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33/6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33/7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33/8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, зміни банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33/9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33/10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини). Затримка фінансування витрат замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33/11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33/12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33/13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33/14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33/15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору по 31.03.2023. |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №33/16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №33/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року, зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |