Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Заміна світильників вуличного освітлення з використанням енергозберігаючих технологій в м. Дрогобичі Львівської області (реконструкція)". Коригування
Очікувана вартість
21 703 304,00 UAH
UA-2018-08-17-002167-c ● b83718221c6e4a38a9a318320f8c3367
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05447349 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4 |
Контактна особа: |
Ірина Броварська +380324433570 departament_drb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2018 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2018 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2018 23:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2018 13:36 |
Очікувана вартість: | 21 703 304,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 510,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Заміна світильників вуличного освітлення з використанням енергозберігаючих технологій в м. Дрогобичі Львівської області (реконструкція)". Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, місто Дрогобич, вулиці міста Дрогобича згідно технічного завдання
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2018 21:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2018 21:40 |
зміни 12.09.2018.doc | |
12 вересня 2018 21:40 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зміни 12.09.2018.doc | |
04 вересня 2018 22:16 |
ДОДАТОК 5 технічне завдання на світильники зі змінами 04.09.2018 закреслене.doc | |
04 вересня 2018 22:16 |
ДОДАТОК 5 технічне завдання на світильники зі змінами 04.09.2018.doc | |
17 серпня 2018 17:33 |
ДОДАТОК 4 техзавдання роботи.doc | |
17 серпня 2018 17:33 |
Додаток 2.doc |
12 вересня 2018 21:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
12 вересня 2018 21:40 |
зміни 12.09.2018.doc
|
|||||||||||||||
12 вересня 2018 21:40 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зміни 12.09.2018.doc
|
|||||||||||||||
04 вересня 2018 22:16 |
ДОДАТОК 5 технічне завдання на світильники зі змінами 04.09.2018 закреслене.doc
|
|||||||||||||||
04 вересня 2018 22:16 |
ДОДАТОК 5 технічне завдання на світильники зі змінами 04.09.2018.doc
|
|||||||||||||||
17 серпня 2018 17:33 |
ДОДАТОК 4 техзавдання роботи.doc
|
|||||||||||||||
17 серпня 2018 17:33 |
Додаток 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 20 серпня 2018 15:04
Дата відповіді: 04 вересня 2018 21:25
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги в технічному завданні наявності пристрою захисту від перенапруги не менш 10кВ, якщо номінальна напруга 220В, а максимальна 260В.
Відповідь: Пристрій захисту від перенапруги служить для захисту електронного блоку живлення (драйвера) світлодіодної плати світильника у разі перевищення вхідної напруги до 10кВ. Таке перевищення можливе при попаданні блискавки, іншими словами, "блискавкозахист".
Технічне завдання
Дата подання: 21 серпня 2018 15:03
Дата відповіді: 04 вересня 2018 21:27
Просимо надати роз'яснення щодо вимог в технічному завданні: світловий потік світильника та потужність - чи буде розглядатись пропозиція учасника зі світильниками, в яких світловий потік вищий ніж зазначено в технічному завданні, а потужність менша, що забезпечить набагато кращу енергоефективність, та економію електроенергії.
Відповідь: Буде, при умові дотримання всіх інших вимог тендерної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 21 серпня 2018 15:13
Дата відповіді: 04 вересня 2018 21:37
Тип світлодіодів CREE або OSRAM та кількість світлодіодів (не менше 24) є дискримінаційною умовою щодо виробників світлодіодних світильників з джерелом світла матриці COB, які є найбільш ефективними та мають значно вищу експлуатаційну надійність. Вимагаємо внести зміни в технічне завдання.
Відповідь: Американський виробник світлодіодів CREE та німецький OSRAM є найбільш відомими виробниками світлодіодної продукції у світі. Їхня продукція відрізняється високою якістю і адекватною ціною.
24 діода це мінімальна кількість, яка є оптимальною для світильників потужністю 50-100 Вт, рівномірно розподілені по поверхні світильника, вони забезпечують оптимальні світлотехнічні параметри, а також, завдяки цьому забезпечується найкращий тепловий режим світильника, що відповідно позначається на довговічності. Через велику кількість діодів, вихід з ладу одного діода не позначається на роботі всього світильника. Термін служби діодів 50 000 годин, COB діодів 30 000 годин.
Падіння світлового потоку протягом всього терміну служби в дискретних діодах.
24 діода це мінімальна кількість, яка є оптимальною для світильників потужністю 50-100 Вт, рівномірно розподілені по поверхні світильника, вони забезпечують оптимальні світлотехнічні параметри, а також, завдяки цьому забезпечується найкращий тепловий режим світильника, що відповідно позначається на довговічності. Через велику кількість діодів, вихід з ладу одного діода не позначається на роботі всього світильника. Термін служби діодів 50 000 годин, COB діодів 30 000 годин.
Падіння світлового потоку протягом всього терміну служби в дискретних діодах.
Технічне завдання
Дата подання: 21 серпня 2018 15:18
Дата відповіді: 04 вересня 2018 20:22
Наявність групової лінзи є дискримінаційною умовою щодо виробників світлодіодних світильників з джерелом світла матриці COB, де застосовується одинична лінза. Вимагаємо внести відповідні зміни в технічне завдання.
Відповідь: Світлодіодні плати з груповою лінзою розприділені по всій поверхні світильника рівномірно, тому одинична матриця з лінзою є гіршим варіантом не тільки з точки зору тепловідводу, розсіювання світла, а й дизайну.
В зв'язку з вище наведеним дана вимога не може вважатися дискримінаційною.
В зв'язку з вище наведеним дана вимога не може вважатися дискримінаційною.
Технічне завдання
Дата подання: 21 серпня 2018 15:22
Дата відповіді: 04 вересня 2018 20:25
Просимо надати роз'яснення щодо вимог в технічному завданні: ступінь захисту IP65 - чи буде розглядатись пропозиція учасника зі світильниками, в яких ступінь захисту вищий ніж зазначено в технічному завданні, що збільшить надійність та експлуатаційний термін світильників.
Відповідь: Так. Буде розглядатись при умові дотримання всіх інших вимог тендерної документації.
технічні вимоги
Дата подання: 23 серпня 2018 18:09
Дата відповіді: 04 вересня 2018 21:19
Доброго дня. В «інших вимогах» Додатку №5 до тендерної документації зазначено: «Учасник завантажує в складі тендерної пропозиції сертифікат (-и) відповідності Укрсепро на кожен з запропонованих 4 видів світильників. Сертифікат (-и) повинні бути дійсні на момент проведення аукціону по цій закупівлі».
Просимо вилучити дану вимогу, оскільки із впровадженням Закону України від 15 січня 2015 року № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» були внесені зміни до Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-93, згідно з якими з 1 січня 2018 року СКАСОВУЄТЬСЯ дія Декрету та ПРИПИНЯЄ свою діяльність державна система сертифікації УкрСЕПРО, а також СКАСОВАНІ всі стандарти які стосуються державної системи сертифікації. Проведення такої сертифікації стало неможливим.
Натомість в Україні запроваджена модульна система оцінки відповідності Технічним регламентам ( ТР), яка обов’язково вимагає підготовку та подачу декларацій відповідності.
Приведіть свою тендерну документацію у відовідність з діючими законами та нормативними актами України. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з розділом VI (п. 2 ст24) Закону України "Про Технічні регламенти та оцінку відповідності” від 15.01.2015 року №124 - VIІІ добровільна оцінка відповідності виробів вимогам технічних регламентів здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Законом передбачена можливість проведення робіт з оцінки відповідності із залученням відповідних акредитованих органів з оцінки відповідності.
Статтею 28 вказаного закону передбачено, що у випадку оформлення Декларації про відповідність виробник заявляє про те, що виконання вимог, які застосовуються до продукції та визначені у відповідних регламентах, було доведено.
Виходячи з того, що виробник при оформленні декларації надає інформацію щодо відповідності його продукції вимогам Технічних регламентів під свою відповідальність, Замовник, що проводить тендерну закупівлю, має право вимагати інформацію для підтвердження задекларованих параметрів виробів та їх відповідності вимогам чинних в Україні нормативів та стандартів (протоколи випробувань, добровільні сертифікати, видані акредитованими органами з оцінки відповідності та інші документи).
За вимогою споживача виробник, як підтвердження декларації надає копії сертифікатів та протоколи випробувань.
Тому вважаємо правомірним вимогу тендерного комітету про надання учасником чинного Сертифіката відповідності, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, як підтвердження Декларації відповідності.
Статтею 28 вказаного закону передбачено, що у випадку оформлення Декларації про відповідність виробник заявляє про те, що виконання вимог, які застосовуються до продукції та визначені у відповідних регламентах, було доведено.
Виходячи з того, що виробник при оформленні декларації надає інформацію щодо відповідності його продукції вимогам Технічних регламентів під свою відповідальність, Замовник, що проводить тендерну закупівлю, має право вимагати інформацію для підтвердження задекларованих параметрів виробів та їх відповідності вимогам чинних в Україні нормативів та стандартів (протоколи випробувань, добровільні сертифікати, видані акредитованими органами з оцінки відповідності та інші документи).
За вимогою споживача виробник, як підтвердження декларації надає копії сертифікатів та протоколи випробувань.
Тому вважаємо правомірним вимогу тендерного комітету про надання учасником чинного Сертифіката відповідності, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, як підтвердження Декларації відповідності.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-08-17-002167-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ЕФЕКТИВНІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:19034898
Дата подання: 07 вересня 2018 22:29
Дата подання: 07 вересня 2018 22:29
Скарга щодо змін до тендерної документації, внесених замовником
Відповідно до вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Також, відповідно до вимог частини 2 статті 23 цього Закону, Замовник разом зі змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вноситься.
Замовником «Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради» тричі було внесено зміни до тендерної документації від 17 серпня 2018 року:
- 31 серпня 2018 року – в частині перенесення строків подання тендерних пропозицій;
- 04 вересня 2018 року в Додаток № 5 «Технічне завдання на світильники»
- 05 вересня 2018 року - встановлена вимога про надання учасниками копії діючого дозволу на роботи підвищеної небезпеки (або документальне підтвердження наявності дозволу) для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
При цьому, Замовником разом зі змінами до тендерної документації не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться.
Разом з цим, в електронній системі закупівель відсутня можливість звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо внесених змін до тендерної документації та/або вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, чим порушені вимоги статті 23 Закону і наші законні права та інтереси.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо орган оскарження зобов’язати «Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради» усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 12.09.2018 № 9372.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2018 19:25
Номер скарги: UA-2018-08-17-002167-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:21738520
Дата подання: 17 жовтня 2018 13:05
Дата подання: 17 жовтня 2018 13:05
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА В СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради (надалі – Замовник) оголосило закупівлю в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2018-08-17-002167-c на закупівлю робіт «Заміна світильників вуличного освітлення з використанням енергозберігаючих технологій в м. Дрогобичі Львівської області (реконструкція)». Коригування (45310000-3 – Електромонтажні роботи)». Кінцева дата подання пропозицій була назначена на 12.09.2018 р. Очікувана вартість закупівлі – 21 703 304 грн. з ПДВ. Аукціон відбувся 20.09.2018.
Ознайомившись з висновками тендерного комітету департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради щодо дискваліфікації нашого Товариства – Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» (в подальшому Скаржник), повідомляємо про порушення законодавства у сфері публічних Закупівель.
1. За результатами розгляду пропозиції наданої нашою компанією – Товариством з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ», у відповідності до протоколу від 10 жовтня 2018 року засідання тендерного комітету департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради про прийняття рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції опублікованого в системі Prozorro, пропозиція була визнана такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації. У висновку наголошено, що пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме не підтверджено технічні параметри на світильники, які вимагалися Замовником в додатку № 5 тендерної документації та п. 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації.
Даний висновок необґрунтований та не відповідає дійсності.
...
Вважаємо, що в діях Замовника вбачається дискримінація учасників торгів та (як припущення) лобіювання інтересів ТОВ «СЕТА-Україна». Цей факт підтверджується тим, що дана закупівля є повторною (див. Відкриті торги № в ЦБД UA-2018-04-27-001307-a, аукціон відбувся 18 травня 2018 року) переможцем якої було визнано ТОВ «СЕТА-Україна». Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель скасувала рішення тендерного комітету Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради по вищевказаній процедурі у зв’язку з порушеннями виявленими під час розгляду скарг на дії Замовника. Незважаючи на це, та наявність оскарження попередньої закупівлі, тендерний комітет в наступний раз відхиляє усіх учасників за дискримінаційними ознаками та визнає переможцем нової закупівля – ТОВ «СЕТА-Україна», досконало не вивчивши його пропозицію.
...
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за номером у у ЦБД UA-2018-08-17-002167-c на закупівлю робіт «Заміна світильників вуличного освітлення з використанням енергозберігаючих технологій в м. Дрогобичі Львівської області (реконструкція)». Коригування (45310000-3 – Електромонтажні роботи)». Кінцева дата подання пропозицій була назначена на 12.09.2018 р. Очікувана вартість закупівлі – 21 703 304 грн. з ПДВ. Аукціон відбувся 20.09.2018..
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТзОВ «ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 10 жовтня 2018 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ «СЕТА-Україна» зазначене у протоколі від 12 жовтня 2018 року.
(повний текст скарги в додатку)
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 жовтня 2018 17:01
рішення від 22.10.2018 № 10763 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2018 17:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2018 № 11330.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2018 18:13
Рішення від 06.11.2018 № 11330.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2018 13:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно підстав та вимог виконання вказаних в рішенні Антимонопольного комітету України №11330-р/пк-пз від 06.11.2018р.
Дата виконання рішення замовником: 12 квітня 2019 15:32
Номер скарги: UA-2018-08-17-002167-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ЕФЕКТИВНІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:19034898
Дата подання: 22 жовтня 2018 23:38
Дата подання: 22 жовтня 2018 23:38
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі" в частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ІК ЕЕТ" та визначення переможцем процедури закупівлі пропозицію ТОВ "СЕТА_УКРАЇНА"
ВИМОГА про усунення порушень Замовником при винесенні рішення тендерного комітету департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради по учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ЕФЕКТИВНІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ"" знаходиться у супровідній документації (див. вкладення).
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 жовтня 2018 18:19
Рішення від 25.10.2018 № 10922.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2018 18:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2018 № 11542.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2018 17:33
Рішення від 12.11.2018 № 11542.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2018 19:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2018 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю науково-промислова компанія «Східно Європейський Енергетичний Союз» |
14 000 000,00
UAH з ПДВ
|
14 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" |
16 697 706,00
UAH з ПДВ
|
16 697 706,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" |
17 258 578,20
UAH з ПДВ
|
17 258 578,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ЕФЕКТИВНІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
21 486 270,97
UAH з ПДВ
|
18 570 489,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕТА-УКРАЇНА" |
20 974 029,60
UAH з ПДВ
|
20 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕРКОМБУД" |
21 003 000,00
UAH з ПДВ
|
20 783 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю науково-промислова компанія «Східно Європейський Енергетичний Союз» #20827500 |
Відхилено |
14 000 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2018 17:32
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" #21738520 |
Відхилено |
16 697 706,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2018 09:46
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" #37752996 |
Відхилено |
17 258 578,20
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2018 17:12
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ЕФЕКТИВНІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #19034898 |
Відхилено |
18 570 489,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2018 15:26
|
|
ТОВ "СЕТА-УКРАЇНА" #31790406 |
Рішення скасоване |
20 780 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2019 16:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "СЕТА-УКРАЇНА" #31790406 |
Відхилено |
20 780 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2019 17:15
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ТЕРКОМБУД" #40383198 |
Відхилено |
20 783 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 09:07
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
12 квітня 2019 09:07
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі