Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування систем підтримання кліматичних умов в приміщеннях спеціального призначення.
Services of the maintenance of climate control systems in the special purpose premises
Очікувана вартість
4 185 581,54 UAH
UA-2018-08-17-002100-c c7d4cba8efd148248f86d0766a15f646
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Скічко

+380442540108 olha.skichko@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Ольга Скічко
+380442540108
olha.skichko@bank.gov.ua
Додаткові контактні особи: Скороход Сергій Валерійович
+3805218700
Serhii.Skorokhod@bank.gov.ua
Рудюк Андрій Володимирович
+3805218756
Andrii.Rudiuk@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: National Bank of Ukraine
National ID: 00032106
Contact point: Olha Skichko
+380442540108
olha.skichko@bank.gov.ua
Additional contacts: Скороход Сергій Валерійович
+3805218700
Serhii.Skorokhod@bank.gov.ua
Рудюк Андрій Володимирович
+3805218756
Andrii.Rudiuk@bank.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 серпня 2018 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2018 11:00
Початок аукціону: 26 вересня 2018 12:06
Очікувана вартість: 4 185 581,54 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,19%
Publication date: 17 серпня 2018 17:04
Enquiries until: 07 вересня 2018 11:00
Complaints submission until: до 13 вересня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 вересня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 4 185 582 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,19 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Обсяг надання послуг: 316 найменувань обладнання.
Місце надання послуг: об’єкти Національного банку України за адресами: м. Дніпро, вул. Воскресенська, 13, вул. Малиновського, 66; м. Запоріжжя, вул. Олександрівська, 23; м. Київ, Контрактова площа, 2а, 2б; м. Луцьк, вул. Градний узвіз, 4; м. Львів, вул. Коперника, 4; м. Одеса, вул. Рішельєвська, 8; м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 21; м. Харків, площа Театральна, 1; м. Херсон, вул. Перекопська, 5
м. Хмельницький, вул. Володимирська, 91; м. Чернівці, Центральна площа, 3
м. Київ, просп. Науки, 7 (корпус 1, 2), вул. Інститутська, 9 (корпус 1, 2), 11б, 12, вул. Андріївська, 1, вул. Пухівська, 7а, 9.
Строк надання послуг з технічного обслуговування протягом 12 календарних місяців з дати підписання договору уповноваженими особами Сторін.
Розгорнути Згорнути
Quantity of goods or amount of works performed or services provided: 316 items of equipment.
Place for delivery of goods, performance of works or provision of services: the NBU premises at the following addresses: 13, Voskresenska St., Dnipro; 66, Malynovskoho St., Dnipro; 23, Oleksandrivska St., Zaporizhzhia; 2a, 2b, Kontraktova Sq., Kyiv; 4, Hradnyi Uzviz St., Lutsk; 4, Kopernyka St., Lviv; 8, Rishelievska St., Odesa; 21, Herasyma Kondratieva St., Sumy; 1, Teatralna Sq., Kharkiv; 5, Perekopska St., Kherson;
91, Volodymyrska St., Khmelnytskyi; 3, Tsentralna Sq., Chernivtsi;
7, Nauky Ave (buildings 1,2); 9, Instytutska St. (buildings 1,2); 11б, 12, Instytutska St.; 1, Andriivska St.; 7a, 9, Pukhivska St.
Term for provision of technical maintenance services during 12 calendar months from the date of signing an agreement by the authorized representatives of the Parties.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування систем підтримання кліматичних умов в приміщеннях спеціального призначення.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Services of the maintenance of climate control systems in the special purpose premises
CPV: 50730000-1
Період постачання: по 30 вересня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2018 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 17:57
продовження додатку 4 КОНФЕДЕНЦІЙНІСТЬ.doc
17 серпня 2018 17:04
Додаток 3.docx
17 серпня 2018 17:04
4. проект_договору_ТО_клімат.08.2018.docx
17 серпня 2018 17:04
Тендерна документація.docx
17 серпня 2018 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 17:57
продовження додатку 4 КОНФЕДЕНЦІЙНІСТЬ.doc
17 серпня 2018 17:04
Додаток 3.docx
17 серпня 2018 17:04
4. проект_договору_ТО_клімат.08.2018.docx
17 серпня 2018 17:04
Тендерна документація.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-17-002100-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ВЕНТПРОФ", Код ЄДРПОУ:25638599
Дата подання: 03 жовтня 2018 16:30
Скарга на рішення Замовника стосовно визначення переможця процедури закупівлі.
СКАРГА Замовником торгів, Національним банком України, було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-17-002100-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Вентпроф» (надалі – Підприємство або Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (далі – ТД) подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - «послуги з технічного обслуговування систем підтримання кліматичних умов в приміщеннях спеціального призначення». За результатами кваліфікації учасників та проведеного аукціону, Замовником було прийнято рішення про визнання переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Спецпроектінжиніринг» (код за ЄДРПОУ 38934315). Повідомлення про намір укласти договір було опубліковано на інтернет-порталі zakupki.prom.ua у відповідному розділі датою 28.09.2018 р. (копія повідомлення додається) Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника та дії переможця торгів (ТОВ «Спецпроектінжиніринг») такими, що порушують його права та інтереси, а також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Так, згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Так, в умовах тендеру, а саме пп. в) п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (копія тендерної документації додається), учасник тендеру повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт аналогічного договору (довідка в довільній формі, що містить інформацію щодо виконання учасником подібних чи аналогічних за характером, видами та складністю замовлення договорів). Згідно довідки, наданої ТОВ «Спецпроектінжиніринг» (копія довідки додається), останній виконував «нібито» аналогічні роботи у 2015-2017 рр. На думку Скаржника це твердження не відповідає дійсності, тому що види робіт, які виконувало ТОВ «Спецпроектінжиніринг», не містять інформації про технічне обслуговування систем підтримання кліматичних умов в приміщеннях спеціального призначення. Скаржник переконаний, що роботи з технічного обслуговування систем вентиляції та кондиціювання в приміщеннях ТРЦ «Комод на Лівобережній» або систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів суттєво відрізняється від послуг з технічного обслуговування систем підтримання кліматичних умов в приміщеннях спеціального призначення. Натомість, у Скаржника є саме такий досвід виконання робіт/надання послуг (копія договору № К-8003 від «17» серпня 2017 р., укладений з Національним банком України додається). Цей факт, нажаль не був прийнятий Замовником до уваги, чим було порушено право Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку його тендерних пропозицій. Стосовно якості обслуговування компанією ТОВ «Спецпроектінжиніринг», Скаржник не береться судити але хотів би просто навести приклад з попередньо виграного ним тендеру. Так, згідно даних інтернет-порталу: https://dozorro.org/tender/UA-2017-05-11-001866-b/#tender, ТОВ «Спецпроектінжиніринг» виграло тендер з замовником Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця", ідентифікатор тендеру: UA-2017-05-11-0018666-b; Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. Оплати були зроблені на суму: 698 999.40 грн. (при затвердженій Замовником сумі тендерної пропозиції 2 329 998 грн.). Наступні оголошення про закупівлю, запропоновані замовником ПАТ «Укрзалізниця», за предметом: «Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів» були скасовані замовником із наступним формулюванням: «Торги скасовано З метою підготовки парку пасажирських вагонів, виконання плану заходів щодо забезпечення літніх пасажирських перевезень ПАТ «Укрзалізниця» у 2018 році, згідно оголошеня в ЦБД: № UA-2018-04-25-002032-a, було проведено закупівлю послуг код ДК 021:2015: 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів). Але станом на 04.09.2018 року процедури закупівлі не були завершені через постійні скарги до АМКУ з боку учасника торгів ТОВ «СПЕЦПРОЕКТІНЖИНІРИНГ», який неодноразово був відхилений у зв’язку з наданням недостовірної та суперечливої інформації та зарекомендував себе з негативної сторони при виконанні попереднього контракту. Оскільки період літніх перевезень завершується подальше проведення процедур закупівлі послуг з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів та укладання договорів у 2018 року є недоцільним. З огляду на вищезазначене, вважаємо доцільним відмінити № UA-2018-04-25-002032-a, згідно абз. 2 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Відмінити відкриті торги на підставі абз. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг» І такі скасування тендерів відбулося 3 (три) рази підряд! Підтвердження (ідентифікатор закупівель): - UA-2018-04-27-001106-a; - UA-2018-04-27-001134-b; - UA-2018-04-25-002032-a; На думку Скаржника, відгуки замовників краще ніж будь-яка самореклама. Щодо порушення ТОВ «Спецпроектінжиніринг» принципу добросовісної конкуренції серед учасників, закріпленої ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», хотілося б наголосити наступне. При проведенні торгів, де єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції була «Ціна» із питомою вагою критерію 100 % (стор 13, п. 1 Тендерної документації) ТОВ «Спецпроектінжиніринг» завжди застосовував прийом запропонування ціни із мінімальним відривом в декілька грн., приклад торгів (ідентифікатор закупівель): - UA-2018-08-17-002100-c; - UA-2018-04-27-001106-a; - UA-2018-04-27-001134-b; - UA-2018-04-25-002032-a. На думку Скаржника такі дії є порушенням принципу добросовісної конкуренції, коли конкурент не може запропонувати кращої якості наданих послуг ніж це роблять інші компанії з більшим досвідом, наявною значною матеріально-технічною базою та висококваліфікованими спеціалістами, а перебиває ціною, при цьому несуттєво нижчою. До того ж, ТОВ «Спецпроектінжиніринг» надав довідку (копія додається), де серед всього 5 (п’яти) працівників немає жодного зі спеціальною освітою, на посаді або з досвідом роботи хоча б слюсаря з ремонту холодильних установок. Натомість Скаржник та його субпідрядник (ТОВ «ІТЦ «ІВІК») мають у своєму штаті 47 працівників (копія довідки з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання досвід додається), з яких: - інженери сервісного центру з ремонту холодильного та вентиляційного обладнання (10 чол.); - слюсар з ремонту холодильного та вентиляційного обладнання (15 чол.); - інженер відділу гарантійного ремонту та сервісного обслуговування (5 чол.); Щодо субпідрядника, якого ТОВ «Спецпроектінжиніринг» залучає до надання послуг, а саме ТОВ «Фаєрмен» (код за ЄДРПОУ 37935391), то на думку Скаржника, це досить молода компанія (власник компанії змінився в грудні 2017 року, згідно відкритих джерел інформації, а саме: https://opendatabot.ua/c/37935391), яка не має достатньо досвіду для виконання таких специфічних і складних робіт, які вимагаються згідно оголошеним НБУ тендером. Крім того, стосовно ТОВ «Фаєрмен» є кілька судових рішень, щодо невиконання або неналежного виконання робіт з влаштування протипожежних систем безпеки стягнення суми боргу та штрафних санкцій (посилання на рішення суду): - http://reyestr.court.gov.ua/Review/76155150; - http://reyestr.court.gov.ua/Review/76539506; - https://opendatabot.ua/court/76155150-352bbe72ee50b6011655d44088a09799. Вищезазначені факти, на думку Скаржника також дають певну оцінку кваліфікації ТОВ «Фаєрмен». Ще одним суттєвим порушенням з боку переможця тендеру та Замовника є те, що ТОВ «Спецпроектінжиніринг», згідно умов тендерної документації (пп. 6 п. 1, зазначеної на стор. 5 тендерної документації) повинен був надати Замовнику документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, наприклад – для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника). Переможець тендеру надав протокол загальних зборів учасників про призначення директором Товариства – Харенка Руслана Валерійовича, проте ні в протоколі, ні в в наказі, ні в інших наданих ТОВ «Спецпроектінжиніринг» документах не сказано, що керівнику надано право підпису договору. А згідно п 14.6. Статуту ТОВ «Спецпроектінжиніринг» (копія Статуту додається), директор Товариства не має права без дозволу загальних зборів учасників Товариства укладати кредитні договори, договори застави основних засобів товариства, а також договори (угоди), що укладаються на суму, що перевищує 100 000 (сто тисяч) Євро або відповідну суму в гривні, визначену за офіційним курсом НБУ на дату укладання договору (угоди), або еквівалент в іншій валюті. Згідно умов процедури закупівлі, ціна послуг з технічного обслуговування систем підтримання кліматичних умов в приміщеннях спеціального призначення зафіксована на рівні 3 932 885 грн. Згідно офіційного курсу Євро, встановленого НБУ на дату подання документів для участі у тендері, зазначена сума перевищує встановлений Статутом ТОВ «Спецпроектінжиніринг» ліміт для директора і складає приблизно 120 000 Євро. Тобто, директор ТОВ «Спецпроектінжиніринг» немає повноважень на участь у тендері та на підписання договору на закупівлю з НБУ, адже на дату подання тендерної пропозиції серед переліку документів відсутній документ, який надає директору ТОВ «Спецпроектінжиніринг» повноваження на участь у тендері та укладення договору на суму, що значно перевищує еквівалент в 100 000 Євро. Цей факт також не було враховано Замовником. Враховуючи вищевикладене, визнання ТОВ «Спецпроектінжиніринг» переможцем процедури закупівлі та прийняття Замовником рішення про намір укласти договір з цим учасником порушено право Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку його тендерних пропозицій, недискримінацію його й інших учасників, відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівель. Частина 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст. 3, 18, 28, 30, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду; 2. Встановити порушення процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування систем підтримання кліматичних умов в приміщеннях спеціального призначення, Замовник – Національний банк України, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-17-002100-c, в частині визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецпроектінжиніринг» (код за ЄДРПОУ 38934315) переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір; 3. Зобов’язати Замовника, Національній банк України, скасувати рішення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецпроектінжиніринг» (код за ЄДРПОУ 38934315) переможцем процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування систем підтримання кліматичних умов в приміщеннях спеціального призначення (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-17-002100-c) та відхилити тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Спецпроектінжиніринг». Додатки (сканкопії документів або електронні копії документів): 1. Докази оплати за подання скарги – сканкопія оригіналу платіжного доручення; 2. Повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі; 3. Тендерна документація; 4. Довідка ТОВ «Спецпроектінжиніринг» про наявність аналогічних договорів; 5. Договір № К-8003 від 17.08.2017 р.; 6. Довідка про наявність працівників; 7. Довідка про наявність у ТОВ «Вентпроф» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 8. Довідка ТОВ «Вентпроф» про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; 9. Довідка ТОВ «Вентпроф» про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; 10. Статут ТОВ «Спецпроектінжиніринг». Про час і місце розгляду скарги, а також про результати її розгляду просимо повідомити в установленому порядку. Директор ТОВ «Вентпроф» _______________ /М.О. Кульман/
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 05.10.2018 №10230.pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2018 14:42

Документи подані скаржником

03 жовтня 2018 16:30
Скарга до АМКУ 1.jpg
03 жовтня 2018 16:30
Скарга до АМКУ 2.jpg
03 жовтня 2018 16:30
Скарга до АМКУ 3.jpg
03 жовтня 2018 16:30
Скарга до АМКУ 4.jpg
03 жовтня 2018 16:30
Скарга до АМКУ 5.jpg
04 жовтня 2018 15:22
гарантійний лист.pdf
04 жовтня 2018 15:22
протокол заг. зборів.pdf

Документи Органу Оскарження

05 жовтня 2018 14:42
рішення від 05.10.2018 №10230.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 вересня 2018
UA-2018-08-17-002100-cc7d4cba8efd148248f86d0766a15f646
Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "СТАРК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВЕНТПРОФ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Спецпроектінжиніринг" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

17 вересня 2018 11:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
20 вересня 2018 15:32
Протокол розгляду.pdf
20 вересня 2018 15:38
Електронний підпис

Публічні документи

13 вересня 2018 11:03
2_Таблиця_цін.pdf
13 вересня 2018 11:03
1_Тендерна_пропозиція.pdf
13 вересня 2018 11:03
8_Статут.pdf
13 вересня 2018 11:03
6_2_НАКАЗ_Директор.pdf
13 вересня 2018 11:03
3_2_Ліцензія_Старк.pdf
13 вересня 2018 11:03
3_1_Гарантійний_лист.pdf

Документи

17 вересня 2018 11:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
20 вересня 2018 15:32
Протокол розгляду.pdf
20 вересня 2018 15:37
Електронний підпис

Публічні документи

14 вересня 2018 15:45
Електронний підпис
14 вересня 2018 15:26
Статут ТОВ Вентпроф.pdf
14 вересня 2018 15:26
Свідоцтво ПДВ.pdf
14 вересня 2018 15:26
Тендерна пропозиція.pdf
14 вересня 2018 15:26
Таблиця цін.pdf
14 вересня 2018 15:26
Ліцензії субпідрядники.pdf
14 вересня 2018 15:26
Ліцензії Вентпроф.pdf
14 вересня 2018 15:26
Гарантійний лист.pdf

Документи

17 вересня 2018 11:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
20 вересня 2018 15:31
Протокол розгляду.pdf
20 вересня 2018 15:37
Електронний підпис

Публічні документи

17 вересня 2018 10:36
Таблиця цін.pdf
17 вересня 2018 10:36
Установчий документ.pdf
17 вересня 2018 10:36
Лист згода Харенко.pdf
17 вересня 2018 10:36
Гарантійний лист СПИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "СТАРК"

ТОВ "ВЕНТПРОФ"

ТОВ "Спецпроектінжиніринг"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2018 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спецпроектінжиніринг" 4 083 026,52
UAH з ПДВ
3 932 885,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕНТПРОФ" 4 172 886,92
UAH з ПДВ
3 932 886,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "СТАРК" 4 181 516,92
UAH з ПДВ
4 181 516,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2018 10:36
Таблиця цін.pdf
17 вересня 2018 10:36
Установчий документ.pdf
17 вересня 2018 10:36
Лист згода Харенко.pdf
17 вересня 2018 10:36
Гарантійний лист СПИ.pdf

Публічні документи

14 вересня 2018 15:45
Електронний підпис
14 вересня 2018 15:26
Статут ТОВ Вентпроф.pdf
14 вересня 2018 15:26
Свідоцтво ПДВ.pdf
14 вересня 2018 15:26
Тендерна пропозиція.pdf
14 вересня 2018 15:26
Таблиця цін.pdf
14 вересня 2018 15:26
Ліцензії субпідрядники.pdf
14 вересня 2018 15:26
Ліцензії Вентпроф.pdf
14 вересня 2018 15:26
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

13 вересня 2018 11:03
2_Таблиця_цін.pdf
13 вересня 2018 11:03
1_Тендерна_пропозиція.pdf
13 вересня 2018 11:03
8_Статут.pdf
13 вересня 2018 11:03
6_2_НАКАЗ_Директор.pdf
13 вересня 2018 11:03
3_2_Ліцензія_Старк.pdf
13 вересня 2018 11:03
3_1_Гарантійний_лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спецпроектінжиніринг"

ТОВ "ВЕНТПРОФ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "СТАРК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спецпроектінжиніринг"
#38934315
Переможець 3 932 885,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2018 09:59

Документи

28 вересня 2018 09:59
Електронний підпис
26 вересня 2018 12:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2018 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спецпроектінжиніринг"
#38934315
3 932 885,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2018 09:59
Електронний підпис
26 вересня 2018 12:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 12:08
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2019 10:32
ДД 101008 від 11 03 2019_Спецпроект зміна КО.pdf зміни до договору
12 березня 2019 10:32
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2018 16:56
Договір № 100573 від 16.10.2018.pdf укладений
16 жовтня 2018 16:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 13.3 абзац 14 викладено у новій редакції; Пункт 13.3 Договору доповнити абзацом 16; Пункт 3.3 Додатку 4 викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 100573
Договір:
Номер додаткової угоди: 1001008
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 390 107,43
UAH (в тому числі ПДВ 565 017,90 UAH)