Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція вулиці Глибочицької у Шевченківському району міста Києва» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
"Reconstruction of Hlibochytska Street in Shevchenkivsky District of Kyiv City" in accordance with DSTU B D.1.1-1: 2013 ("Construction Work and Maintenance Repair" code 45000000-7 according to DK 021: 2015)
"Reconstruction of Hlibochytska Street in Shevchenkivsky District of Kyiv City" in accordance with DSTU B D.1.1-1: 2013 ("Construction Work and Maintenance Repair" code 45000000-7 according to DK 021: 2015)
Очікувана вартість
461 494 086,00 UAH
UA-2018-08-17-001953-c ● be47e41e59b149a384c16bf7b065a142
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Вебсайт: | http://kpt.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Контактна особа: |
Тисмінецька Тетяна Володимирівна +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Kyivpastrans |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Tysminetska Tetiana Volodymyri +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2018 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2018 11:00 |
Очікувана вартість: | 461 494 086,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 922 988,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1000000 UAH |
Publication date: | 17 серпня 2018 16:19 |
Enquiries until: | 16 вересня 2018 11:00 |
Complaints submission until: | до 22 вересня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 вересня 2018 11:00 |
Information
Estimated total value: | 461 494 086 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 922 988 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,20 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція вулиці Глибочицької у Шевченківському району міста Києва» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глибочицька
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
"Reconstruction of Hlibochytska Street in Shevchenkivsky District of Kyiv City" in accordance with DSTU B D.1.1-1: 2013 ("Construction Work and Maintenance Repair" code 45000000-7 according to DK 021: 2015)
CPV: 45000000-7
Період постачання:
по 24 грудня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2018 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2018 16:42 |
Перелік змін 3.docx | |
12 вересня 2018 16:42 |
ЗТД 3 Глибочицька.docx | |
06 вересня 2018 14:00 |
Перелік змін 2.docx | |
21 серпня 2018 15:18 |
Перелік змін 1.docx | |
17 серпня 2018 16:20 |
144_СД_ИВР.xls | |
17 серпня 2018 16:20 |
144_СД_ВОБ.xls |
12 вересня 2018 16:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
12 вересня 2018 16:42 |
Перелік змін 3.docx
|
|||||||||||||||
12 вересня 2018 16:42 |
ЗТД 3 Глибочицька.docx
|
|||||||||||||||
06 вересня 2018 14:00 |
Перелік змін 2.docx
|
|||||||||||||||
21 серпня 2018 15:18 |
Перелік змін 1.docx
|
|||||||||||||||
17 серпня 2018 16:20 |
144_СД_ИВР.xls
|
|||||||||||||||
17 серпня 2018 16:20 |
144_СД_ВОБ.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
змівни в тендерній документації
Дата подання: 03 вересня 2018 14:10
Дата відповіді: 04 вересня 2018 11:03
Відповідно до п.1.2.1. таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, Підтвердні документи, що дають право користуватися програмним комплексом, чинні протягом всього періоду виконання робіт
При цьому, відповідно до ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином наведена норма не встановлює період чинності підтверджуючих документів В зв’язку з тим, що зазначені договори були укладені, а ліцензії видані у попередні роки, діють на теперішній час та передбачають їх пролонгацію та продовження строку їх дії на новий термін, просимо внести зміни до тендерної документації в частині строку дії зазначених документів. А саме замінити визначення «чинний протягом всього періоду виконання робіт» на «чинний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У цій частині будуть внесені зміни у тендерну документацію.
зміни в тендерній документації
Дата подання: 03 вересня 2018 14:11
Дата відповіді: 04 вересня 2018 11:04
Відповідно до п.1.3.2. таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації Договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування будівельною машиною та/або механізмом, чинний протягом всього періоду виконання робіт
При цьому, відповідно до ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином наведена норма не встановлює період чинності підтверджуючих документів В зв’язку з тим, що зазначені договори були укладені у попередні роки, діють на теперішній час та передбачають їх пролонгацію на новий термін, просимо внести зміни до тендерної документації в частині строку дії зазначених документів. А саме замінити визначення «чинний протягом всього періоду виконання робіт» на «чинний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У цій частині будуть внесені зміни у тендерну документацію.
Питання:
Питання:
зміни в тендерній документації
Дата подання: 03 вересня 2018 14:12
Дата відповіді: 04 вересня 2018 11:04
Відповідно до п.1.4.2. таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації Договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням), чинний протягом всього періоду виконання робіт
При цьому, відповідно до ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином наведена норма не встановлює період чинності підтверджуючих документів В зв’язку з тим, що зазначені договори були укладені у попередні роки, діють на теперішній час та передбачають їх пролонгацію на новий термін, просимо внести зміни до тендерної документації в частині строку дії зазначених документів. А саме замінити визначення «чинний протягом всього періоду виконання робіт» на «чинний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У цій частині будуть внесені зміни у тендерну документацію.
зміни в проекті договору
Дата подання: 03 вересня 2018 14:12
Дата відповіді: 04 вересня 2018 11:04
1) П. 7.3 проекту договору підряду на виконання робіт не визначає яким саме документом повинні бути встановлені терміни за порушення яких передбачено сплату штрафу.
(7.3. У разі не усунення недоліків у встановлені терміни Підрядник зобов'язується сплатити штраф у розмірі 1 % від ціни Договору.)
Просимо внести зміни до п.7.3 проекту договору підряду на виконання робіт та викласти його в наступній редакції:
«7.3. У разі не усунення недоліків у встановлені цим Договором терміни Підрядник зобов'язується сплатити штраф у розмірі 1 % від ціни Договору.»
2) П. 7.4. не уточнює, від якої вартості робіт сплачується пеня у разі порушення строків їх виконання за Договором - від загальної вартості робіт по договору або від вартості саме тих робіт, строки виконання яких порушені. Така редакція дає підстави для неоднозначного тлумачення змісту даного пункту Договору.
(7.4. Підрядник за порушення строків виконання Робіт виплачує Замовнику пеню у розмірі 0,01% від вартості Робіт по Договору за кожний день прострочення.)
Просимо викласти його у наступній редакції:
«7.4. Підрядник за порушення строків виконання Робіт виплачує Замовнику пеню у розмірі 0,01% від вартості Робіт, строки виконання яких порушені за кожний день прострочення.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Пунктом 7.3 проекту договору передбачено, що у разі не усунення недоліків у встановлені терміни Підрядник зобов'язується сплатити штраф у розмірі 1 % від ціни Договору, учасник стверджує, що даний пункт не визначає яким саме документом повинні бути встановлені терміни, за порушення яких передбачено сплату штрафу. Однак, п. 5.20.3. визначає, що при виявленні у ході приймання робіт недоліків, що не перешкоджають освоєнню виробничих потужностей, протягом 3-х днів складається Акт недоліків із зазначенням строків їх усунення або проводиться експертиза якості виконаних робіт. Підрядник зобов'язується усунути зазначені недоліки протягом 20 (двадцяти) днів з моменту складання Акта недоліків або отримання копії висновку експертизи про виявлені недоліки виконаних робіт. Виявлені недоліки, зафіксовані у Акті, усуваються Підрядником за власний рахунок.
2) Пунктом 7.4. проекту договору передбачено, що підрядник за порушення строків виконання Робіт виплачує Замовнику пеню у розмірі 0,01% від вартості Робіт по Договору за кожний день прострочення, учасник стверджує, що даний пункт не уточнює від якої вартості робіт сплачується пеня. Однак, п. 3.1. проекту Договору чітко визначає, з чого складається вартість робіт по Договору, а саме: Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором є динамічною та визначена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» і становить _________ грн. (______ гривень _______ копійок), крім того ПДВ 20% - ________ грн. (_________ гривень ______ копійок). Загальна ціна Договору становить _________ грн. (___________ гривень ______ копійок) з ПДВ.
2) Пунктом 7.4. проекту договору передбачено, що підрядник за порушення строків виконання Робіт виплачує Замовнику пеню у розмірі 0,01% від вартості Робіт по Договору за кожний день прострочення, учасник стверджує, що даний пункт не уточнює від якої вартості робіт сплачується пеня. Однак, п. 3.1. проекту Договору чітко визначає, з чого складається вартість робіт по Договору, а саме: Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором є динамічною та визначена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» і становить _________ грн. (______ гривень _______ копійок), крім того ПДВ 20% - ________ грн. (_________ гривень ______ копійок). Загальна ціна Договору становить _________ грн. (___________ гривень ______ копійок) з ПДВ.
Щодо надання роз'яснення та внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 07 вересня 2018 09:41
Дата відповіді: 12 вересня 2018 16:36
Згідно вимог ДОДАТКУ 2 до Тендерної документації від учасника вимагається:
Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі:
1.3. Документально підтверджена наявність у Учасника будівельних машин та/або механізмів у кількості не менше 10 одиниць, шляхом надання на кожну з перелічених одиниць техніки одного з наступних документів:
1.3.1. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або машини за Учасником або, якщо будівельна машина, або механізм не підлягає державній реєстрації, інший документ, що підтверджує право власності Учасника;
1.3.2. Договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування будівельною машиною та/або механізмом, чинний протягом всього періоду виконання робіт.
1.4. Документально підтверджена наявність у Учасника виробничої бази та/або складу шляхом надання одного з наступних документів:
1.4.1. Документ, що підтверджує право власності Учасника на нежитлову будівлю, або його частину (приміщення);
1.4.2. Договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням), чинний протягом всього періоду виконання робіт.
В той же час діюче Законодавство, а також умови даної Тендерної документації (наприклад , в частині надання підтвердження виконання аналогічних договорів) не забороняють залучати субпідрядні організації, які мають обладнання та матеріально-технічну базу, необхідну для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Враховуючи складність та значний обсяг робіт та виходячи із вищевикладеного, просимо:
1. Роз’яснити про можливість включення до складу інформації про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі відповідну інформацію від субпідрядних компаній, яких Учасник планує залучати до виконання роботи по даному тендеру;
2. Внести відповідні зміни до умов Тендерної документації (Додаток 2), які б дозволяли вказувати інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу субпідрядних компаній.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 жовтня 2018
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЙЛСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
11 жовтня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій