Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція вулиці Глибочицької у Шевченківському району міста Києва» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
"Reconstruction of Hlibochytska Street in Shevchenkivsky District of Kyiv City" in accordance with DSTU B D.1.1-1: 2013 ("Construction Work and Maintenance Repair" code 45000000-7 according to DK 021: 2015)
Очікувана вартість
461 494 086,00 UAH
UA-2018-08-17-001953-c be47e41e59b149a384c16bf7b065a142
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ME Kyivpastrans
National ID: 31725604
Contact point: Tysminetska Tetiana Volodymyri
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 серпня 2018 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2018 11:00
Очікувана вартість: 461 494 086,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 922 988,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000000 UAH
Publication date: 17 серпня 2018 16:19
Enquiries until: 16 вересня 2018 11:00
Complaints submission until: до 22 вересня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 вересня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 461 494 086 UAH including VAT
Minimal lowering step: 922 988 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція вулиці Глибочицької у Шевченківському району міста Києва» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глибочицька
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

"Reconstruction of Hlibochytska Street in Shevchenkivsky District of Kyiv City" in accordance with DSTU B D.1.1-1: 2013 ("Construction Work and Maintenance Repair" code 45000000-7 according to DK 021: 2015)
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2018 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2018 16:42
Перелік змін 3.docx
12 вересня 2018 16:42
ЗТД 3 Глибочицька.docx
06 вересня 2018 14:00
Перелік змін 2.docx
21 серпня 2018 15:18
Перелік змін 1.docx
17 серпня 2018 16:20
144_СД_ИВР.xls
17 серпня 2018 16:20
144_СД_ВОБ.xls
12 вересня 2018 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2018 14:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2018 14:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2018 16:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2018 15:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 16:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2018 16:42
Перелік змін 3.docx
12 вересня 2018 16:42
ЗТД 3 Глибочицька.docx
06 вересня 2018 14:00
ЗТД 2 Глибочицька.docx
21 серпня 2018 15:18
ЗТД Глибочицька.docx
17 серпня 2018 16:20
ТД Глибочицька.docx
06 вересня 2018 14:00
Перелік змін 2.docx
21 серпня 2018 15:18
Перелік змін 1.docx
17 серпня 2018 16:20
144_СД_ИВР.xls
17 серпня 2018 16:20
144_СД_ВОБ.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

змівни в тендерній документації
Дата подання: 03 вересня 2018 14:10
Дата відповіді: 04 вересня 2018 11:03
Відповідно до п.1.2.1. таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, Підтвердні документи, що дають право користуватися програмним комплексом, чинні протягом всього періоду виконання робіт При цьому, відповідно до ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином наведена норма не встановлює період чинності підтверджуючих документів В зв’язку з тим, що зазначені договори були укладені, а ліцензії видані у попередні роки, діють на теперішній час та передбачають їх пролонгацію та продовження строку їх дії на новий термін, просимо внести зміни до тендерної документації в частині строку дії зазначених документів. А саме замінити визначення «чинний протягом всього періоду виконання робіт» на «чинний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У цій частині будуть внесені зміни у тендерну документацію.
зміни в тендерній документації
Дата подання: 03 вересня 2018 14:11
Дата відповіді: 04 вересня 2018 11:04
Відповідно до п.1.3.2. таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації Договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування будівельною машиною та/або механізмом, чинний протягом всього періоду виконання робіт При цьому, відповідно до ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином наведена норма не встановлює період чинності підтверджуючих документів В зв’язку з тим, що зазначені договори були укладені у попередні роки, діють на теперішній час та передбачають їх пролонгацію на новий термін, просимо внести зміни до тендерної документації в частині строку дії зазначених документів. А саме замінити визначення «чинний протягом всього періоду виконання робіт» на «чинний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У цій частині будуть внесені зміни у тендерну документацію.
Питання:
зміни в тендерній документації
Дата подання: 03 вересня 2018 14:12
Дата відповіді: 04 вересня 2018 11:04
Відповідно до п.1.4.2. таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації Договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням), чинний протягом всього періоду виконання робіт При цьому, відповідно до ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином наведена норма не встановлює період чинності підтверджуючих документів В зв’язку з тим, що зазначені договори були укладені у попередні роки, діють на теперішній час та передбачають їх пролонгацію на новий термін, просимо внести зміни до тендерної документації в частині строку дії зазначених документів. А саме замінити визначення «чинний протягом всього періоду виконання робіт» на «чинний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У цій частині будуть внесені зміни у тендерну документацію.
зміни в проекті договору
Дата подання: 03 вересня 2018 14:12
Дата відповіді: 04 вересня 2018 11:04
1) П. 7.3 проекту договору підряду на виконання робіт не визначає яким саме документом повинні бути встановлені терміни за порушення яких передбачено сплату штрафу. (7.3. У разі не усунення недоліків у встановлені терміни Підрядник зобов'язується сплатити штраф у розмірі 1 % від ціни Договору.) Просимо внести зміни до п.7.3 проекту договору підряду на виконання робіт та викласти його в наступній редакції: «7.3. У разі не усунення недоліків у встановлені цим Договором терміни Підрядник зобов'язується сплатити штраф у розмірі 1 % від ціни Договору.» 2) П. 7.4. не уточнює, від якої вартості робіт сплачується пеня у разі порушення строків їх виконання за Договором - від загальної вартості робіт по договору або від вартості саме тих робіт, строки виконання яких порушені. Така редакція дає підстави для неоднозначного тлумачення змісту даного пункту Договору. (7.4. Підрядник за порушення строків виконання Робіт виплачує Замовнику пеню у розмірі 0,01% від вартості Робіт по Договору за кожний день прострочення.) Просимо викласти його у наступній редакції: «7.4. Підрядник за порушення строків виконання Робіт виплачує Замовнику пеню у розмірі 0,01% від вартості Робіт, строки виконання яких порушені за кожний день прострочення.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Пунктом 7.3 проекту договору передбачено, що у разі не усунення недоліків у встановлені терміни Підрядник зобов'язується сплатити штраф у розмірі 1 % від ціни Договору, учасник стверджує, що даний пункт не визначає яким саме документом повинні бути встановлені терміни, за порушення яких передбачено сплату штрафу. Однак, п. 5.20.3. визначає, що при виявленні у ході приймання робіт недоліків, що не перешкоджають освоєнню виробничих потужностей, протягом 3-х днів складається Акт недоліків із зазначенням строків їх усунення або проводиться експертиза якості виконаних робіт. Підрядник зобов'язується усунути зазначені недоліки протягом 20 (двадцяти) днів з моменту складання Акта недоліків або отримання копії висновку експертизи про виявлені недоліки виконаних робіт. Виявлені недоліки, зафіксовані у Акті, усуваються Підрядником за власний рахунок.
2) Пунктом 7.4. проекту договору передбачено, що підрядник за порушення строків виконання Робіт виплачує Замовнику пеню у розмірі 0,01% від вартості Робіт по Договору за кожний день прострочення, учасник стверджує, що даний пункт не уточнює від якої вартості робіт сплачується пеня. Однак, п. 3.1. проекту Договору чітко визначає, з чого складається вартість робіт по Договору, а саме: Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором є динамічною та визначена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» і становить _________ грн. (______ гривень _______ копійок), крім того ПДВ 20% - ________ грн. (_________ гривень ______ копійок). Загальна ціна Договору становить _________ грн. (___________ гривень ______ копійок) з ПДВ.
Щодо надання роз'яснення та внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 07 вересня 2018 09:41
Дата відповіді: 12 вересня 2018 16:36
Згідно вимог ДОДАТКУ 2 до Тендерної документації від учасника вимагається: Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі: 1.3. Документально підтверджена наявність у Учасника будівельних машин та/або механізмів у кількості не менше 10 одиниць, шляхом надання на кожну з перелічених одиниць техніки одного з наступних документів: 1.3.1. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або машини за Учасником або, якщо будівельна машина, або механізм не підлягає державній реєстрації, інший документ, що підтверджує право власності Учасника; 1.3.2. Договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування будівельною машиною та/або механізмом, чинний протягом всього періоду виконання робіт. 1.4. Документально підтверджена наявність у Учасника виробничої бази та/або складу шляхом надання одного з наступних документів: 1.4.1. Документ, що підтверджує право власності Учасника на нежитлову будівлю, або його частину (приміщення); 1.4.2. Договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням), чинний протягом всього періоду виконання робіт. В той же час діюче Законодавство, а також умови даної Тендерної документації (наприклад , в частині надання підтвердження виконання аналогічних договорів) не забороняють залучати субпідрядні організації, які мають обладнання та матеріально-технічну базу, необхідну для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Враховуючи складність та значний обсяг робіт та виходячи із вищевикладеного, просимо: 1. Роз’яснити про можливість включення до складу інформації про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі відповідну інформацію від субпідрядних компаній, яких Учасник планує залучати до виконання роботи по даному тендеру; 2. Внести відповідні зміни до умов Тендерної документації (Додаток 2), які б дозволяли вказувати інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу субпідрядних компаній.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 жовтня 2018
UA-2018-08-17-001953-cbe47e41e59b149a384c16bf7b065a142
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЙЛСТРОЙ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
Відхилено
Документи

Документи

26 вересня 2018 11:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 жовтня 2018 15:26
Електронний підпис

Публічні документи

26 вересня 2018 01:15
24 Довідка субпідряду.PDF
26 вересня 2018 01:15
21 Статут і опис.pdf
26 вересня 2018 01:15
20 Витяг з реестру ПДВ.pdf
26 вересня 2018 01:15
11255 Альянс p7s.rar
26 вересня 2018 01:15
19 Витяг та виписка з ЄДР.pdf
26 вересня 2018 01:15
31 Довідка про санкції.PDF
26 вересня 2018 01:15
18 Наказ.PDF
26 вересня 2018 01:15
17 Протокол.PDF
26 вересня 2018 01:15
16 Лист повноваження.PDF
26 вересня 2018 01:15
15.1 відгук субпідряд.pdf
26 вересня 2018 01:15
15 Відгук.PDF
26 вересня 2018 01:15
27 Ліцензія альянс 21-03-2018.PDF
26 вересня 2018 01:15
10.1 Працівники субпідряд.PDF
26 вересня 2018 01:15
10 Довідка робітники.PDF
26 вересня 2018 01:15
2.2. тех паспорта.pdf
26 вересня 2018 01:15
1 Комерційна пропозиція.PDF

Документи

26 вересня 2018 11:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 жовтня 2018 15:26
Електронний підпис

Публічні документи

26 вересня 2018 05:16
4. Дод. 2, табл.3.pdf
26 вересня 2018 05:16
3. Дод. 2, табл.2.pdf
26 вересня 2018 05:16
2. Дод. 2, табл.1.pdf

Документи

26 вересня 2018 11:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 жовтня 2018 15:27
Електронний підпис

Публічні документи

26 вересня 2018 07:50
Наявність АВК.pdf
26 вересня 2018 07:50
довідка ЄДР.pdf
26 вересня 2018 06:41
Стаття 17.pdf
26 вересня 2018 06:41
Кваліфікація.pdf

Документи

26 вересня 2018 11:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 жовтня 2018 15:27
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЙЛСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2018 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС 365 000 010,00
UAH з ПДВ
365 000 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2018 01:15
24 Довідка субпідряду.PDF
26 вересня 2018 01:15
21 Статут і опис.pdf
26 вересня 2018 01:15
20 Витяг з реестру ПДВ.pdf
26 вересня 2018 01:15
11255 Альянс p7s.rar
26 вересня 2018 01:15
19 Витяг та виписка з ЄДР.pdf
26 вересня 2018 01:15
31 Довідка про санкції.PDF
26 вересня 2018 01:15
18 Наказ.PDF
26 вересня 2018 01:15
17 Протокол.PDF
26 вересня 2018 01:15
16 Лист повноваження.PDF
26 вересня 2018 01:15
15.1 відгук субпідряд.pdf
26 вересня 2018 01:15
15 Відгук.PDF
26 вересня 2018 01:15
27 Ліцензія альянс 21-03-2018.PDF
26 вересня 2018 01:15
10.1 Працівники субпідряд.PDF
26 вересня 2018 01:15
10 Довідка робітники.PDF
26 вересня 2018 01:15
2.2. тех паспорта.pdf
26 вересня 2018 01:15
1 Комерційна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС

Інформація про відміну

Дата відміни
11 жовтня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій