Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15110000-2 М‘ясо
Очікувана вартість
122 550,00 UAH
UA-2018-08-17-001864-c c0770be19eef42f8926711b1391e9dd3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Андреевна

+380679087780
+380565491678
+380972257398
kraivo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142448
Місцезнаходження: 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Кринички, вул. Шкільна, 11
Контактна особа: Валентина Андреевна
+380679087780,+380565491678,+380972257398
kraivo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2018 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2018 16:53
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2018 16:53
Початок аукціону: 03 вересня 2018 14:19
Очікувана вартість: 122 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 612,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

філе куряче охолоджене - 400 кг
філе куряче заморожене - 890 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1290 кілограм
ДК 021:2015: 15110000-2 М‘ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, смт. Кринички, вул. Шкільна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2018 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 15:56
ТД мясо (1).doc
17 серпня 2018 15:56
тех. вимоги.doc
17 серпня 2018 15:56
перелік навчальних закладів.doc
17 серпня 2018 15:56
договір тенд. харчі (1).docx
17 серпня 2018 15:56
додаток №1.docx
17 серпня 2018 15:56
додаток №2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-26-000081 ● 1de0c6670ebe4663a2456599c65bd301
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2019 12:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

25.03.2019 № 61

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника В. ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 61
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-08-000858-a 08.01.2019
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у м.Кривому Розі ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

2 UA-2018-10-17-000005-b 17.10.2018
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

3 UA-2019-02-18-000315-с 18.02.2019
Виконавчий комітет Індустріальної районної у місті Дніпрі ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

4 UA-2019-02-14-002702-b 14.02.2019
Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


5 UA-2019-02-07-000031-а 07.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

6 UA-2019-01-18-000653-b 18.01.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

7 UA-2019-02-21-000174-b 21.02.2019
Комунальний заклад «Криворізька міська лікарня № 17» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

8 UA-2019-02-11-002477-b 11.02.2019
Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

9 UA-2019-02-19-000859-b 19.02.2019
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

10 UA-2019-03-20-002872-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

11 UA-2019-03-20-002866-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

12 UA-2019-03-18-002651-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

13 UA-2019-02-19-001806-а 19.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

14 UA-2019-02-06-003225-b 06.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

15 UA-2019-01-29-003393-b 29.01.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

16 UA-2019-01-30-003087-b 30.01.2019
Державне підприємство «Комбінат «Салют» Державного агентства резерву України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

17 UA-2019-01-28-001785-b 28.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

18 UA-2018-03-29-001454-а 29.03.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

19 UA-2018-11-22-001772-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

20 UA-2018-11-22-001709-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства

21 UA-2018-08-31-001565-a 31.08.2018
Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

22 UA-2019-02-14-003507-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

23 UA-2019-02-14-003478-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

24 UA-2019-02-14-003466-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

25 UA-2019-02-14-003448-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


26 UA-2019-02-14-003425-b
14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

27 UA-2018-08-17-001864-c 17.08.2018
Відділ освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

28 UA-2019-03-11-001357-b 11.03.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

29 UA-2019-02-07-003289-b 07.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

30 UA-2018-03-05-001316-с 05.03.2018
Комунальний заклад «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

31 UA-2018-01-25-002600-b 25.01.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

32 UA-2018-02-20-001718-с 20.02.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

33 UA-2018-03-13-002000-с 13.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

34 UA-2018-03-21-000922-с 21.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

35 UA-2018-04-02-002117-а 02.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

36 UA-2018-04-05-001181-а 05.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

37 UA-2019-02-26-001469-b 26.02.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Л. ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-26 12:49:10

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса: «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-08-17-001864-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що учасником – переможцем ФОП Сутисський Дмитро Петрович, такі документи, як: копія паспорту; довідка про досвід виконання аналогічного договору та копії аналогічних договорів, завантажено через 9 днів після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Сутисський Дмитро Петрович?
2. Згідно з пунктом 4 частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозиції учасника – переможця ФОП Сутисський Дмитро Петрович встановлено, що учасником не надано документи, що підтверджують наявність складських приміщень та копії штатного опису, які вимагались пунктом 5 розділом 3 тендерної документації.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Сутисський Дмитро Петрович?
3. Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що Додаткова угода №1 від 20.12.2018 до Договору №364/18 від 26.09.2018 опублікована 27.12.2018 о 11:43, що на 3 дні пізніше ніж визначено частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому Замовником порушено строки оприлюднення Додаткової угоди?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-29 15:25:16

Відповідь на моніторинг

Тендерну пропозицію учасника не відхилено у звязку з нагальною потребою та необхідністю забезпечення дітей, які навчаються у навчальних закладах Криничанського району повноціним харчуванням та відсутністю часу для повторного проведення закупівлі.
Додаткову угоду підписано 20.12.2018 , але в даній додатковій знайшли невідповідності у реквізитах постачальника. Після отримання додаткової угоди з виправленням її оприлюднили.
Надалі зобовязуємося дотримуватися норм чинного законодавства та принципів здійснення закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Договір укладено та виконано в повному обсязі в сумі 122550,00 грн. 2. Додаткову угоду вже оприлюднено та усунути порушення не можливо. Надалі зобов’язуємося дотримуватись норм законодавства та принципів здійснення закупівель.

2019-04-18 16:49:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кальмус Інна Миколаївна 107 960,00
UAH з ПДВ
105 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Високопоясна Марія Павлівна 108 360,00
UAH з ПДВ
105 500,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Сутисський Дмитро Петрович 122 550,00
UAH з ПДВ
122 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2018 09:32
Лист відмова
31 серпня 2018 11:46
Електронний підпис
31 серпня 2018 11:44
ст Кальмус..PDF
31 серпня 2018 11:44
Інф. про ФОП Кальмус.PDF
31 серпня 2018 11:44
ЦП мясо Кальмус.0001.PDF
31 серпня 2018 11:44
ЦП мясо Кальмус..PDF
31 серпня 2018 11:44
сертифікат. Кальмус.PDF
31 серпня 2018 11:44
Санпаспорт Кальмус.PDF
31 серпня 2018 11:44
Офшори Кальмус0001.PDF
31 серпня 2018 11:44
не повязана Кальмус0001.PDF
31 серпня 2018 11:44
медкнижка Куценко.PDF
31 серпня 2018 11:44
матер. тех. Кальмус.PDF
31 серпня 2018 11:44
Декл. єдин. податку0002.PDF
31 серпня 2018 11:44
Декл. єдин. податку0001.PDF
31 серпня 2018 11:44
дезінфекція. Кальмус.PDF
31 серпня 2018 11:44
господ. діял. Кальмус.PDF
31 серпня 2018 11:44
паспорт Кальмус0003.PDF
31 серпня 2018 11:44
паспорт Кальмус0002.PDF
31 серпня 2018 11:44
паспорт Кальмус0001.PDF
31 серпня 2018 11:44
паспорт Кальмус.PDF
31 серпня 2018 11:44
Виписка ЄДР Кальмус0001.PDF
31 серпня 2018 11:44
Виписка ЄДР Кальмус.PDF

Публічні документи

11 вересня 2018 09:36
Договір за 2017 рік
11 вересня 2018 09:36
Договір за 2017 рік
11 вересня 2018 09:36
Договір за 2017 рік
11 вересня 2018 09:36
Договір за 2017 рік
11 вересня 2018 09:36
Договір за 2017 рік
11 вересня 2018 09:36
Договір за 2016 рік
11 вересня 2018 09:36
Договір за 2016 рік
10 вересня 2018 14:27
Договора
10 вересня 2018 14:27
Договора
10 вересня 2018 14:27
Договора
10 вересня 2018 14:27
Договора
10 вересня 2018 14:27
Договора
10 вересня 2018 14:27
довідка з МВС
10 вересня 2018 14:27
Договора
10 вересня 2018 14:27
Договора
10 вересня 2018 14:27
Договора
10 вересня 2018 14:27
Договора
10 вересня 2018 14:27
Договора
10 вересня 2018 14:27
Договора
10 вересня 2018 14:27
Договора
10 вересня 2018 14:27
Договора
10 вересня 2018 14:27
Договора
10 вересня 2018 14:27
Договора
10 вересня 2018 14:27
Договора
10 вересня 2018 14:27
довідка працівники
10 вересня 2018 14:27
паспорт
10 вересня 2018 14:27
Дов. аналог. дог.
10 вересня 2018 14:27
паспорт
10 вересня 2018 14:27
паспорт
10 вересня 2018 14:27
паспорт
10 вересня 2018 14:27
паспорт
10 вересня 2018 14:27
паспорт
30 серпня 2018 11:16
Електронний підпис
30 серпня 2018 11:13
Довідка банку СДП.PDF
30 серпня 2018 11:13
не задіяно СДП.PDF
30 серпня 2018 11:13
медкнижка Федоренко.PDF
30 серпня 2018 11:13
мат. тех. база СДП.PDF
30 серпня 2018 11:13
санпаспорт СДП0001.PDF
30 серпня 2018 11:13
Лист згода СДП.PDF
30 серпня 2018 11:13
Інформ. дов СДП.PDF
30 серпня 2018 11:13
довкілля захист СДП.PDF
30 серпня 2018 11:13
ст.17п2 СДП.PDF
30 серпня 2018 11:13
стаття 17 СДП.PDF
30 серпня 2018 11:13
сертиф. філе СДП.PDF
30 серпня 2018 11:13
працівники СДП.PDF
30 серпня 2018 11:13
офшорні зони СДП.PDF
30 серпня 2018 11:13
дов. не повязаний СДП.PDF
30 серпня 2018 11:13
оренда автомобіля СДП.PDF
30 серпня 2018 11:13
діяльність СДП.PDF
30 серпня 2018 11:13
дезобробка СДП.PDF
30 серпня 2018 11:13
не обмеж. СДП.PDF
30 серпня 2018 11:13
господ. діялн. СДП.PDF
30 серпня 2018 11:13
Аналг. дог. СДП.PDF
30 серпня 2018 11:13
ІПН Сутисський Д.П..PDF
30 серпня 2018 11:13
Деклар. єд за 2017р СДП0001.pdf
30 серпня 2018 11:13
Деклар. єд за 2017р СДП.pdf
30 серпня 2018 11:13
ЦП СДП мясо0001.PDF
30 серпня 2018 11:13
ЦП СДП мясо.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кальмус Інна Миколаївна

ФОП Високопоясна Марія Павлівна

ФОП Сутисський Дмитро Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Кальмус Інна Миколаївна
#2751111465
Відхилено 105 499,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2018 09:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Високопоясна Марія Павлівна
#1985918283
Відхилено 105 500,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2018 10:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сутисський Дмитро Петрович
#2642010512
Переможець 122 550,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2018 10:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Кальмус Інна Миколаївна #2751111465

№ рішення у справі

№ 54/24-р/к

Дата рішення у справі

27.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

10 вересня 2018 09:46
Електронний підпис
10 вересня 2018 09:41
Протокол 12.pdf
03 вересня 2018 14:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Високопоясна Марія Павлівна #1985918283

№ рішення у справі

№ 54/24-р/к

Дата рішення у справі

27.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

10 вересня 2018 10:37
Електронний підпис
10 вересня 2018 09:56
Протокол 12.pdf
10 вересня 2018 09:46
Звіт з ЄДР (припинено)
10 вересня 2018 09:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сутисський Дмитро Петрович #2642010512

№ рішення у справі

№ 54/24-р/к

Дата рішення у справі

27.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

11 вересня 2018 10:43
Електронний підпис
11 вересня 2018 10:09
Повідомлення М’ясо.pdf
10 вересня 2018 14:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2018 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сутисський Дмитро Петрович
#2642010512
122 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2018 10:43
Електронний підпис
11 вересня 2018 10:09
Повідомлення М’ясо.pdf
10 вересня 2018 14:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 11:18
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2019 09:40
IMG_20190131_093345.jpg зміни до договору
31 січня 2019 09:37
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 09:43
2.jpg зміни до договору
29 грудня 2018 09:23
1.jpg зміни до договору
29 грудня 2018 09:23
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 11:44
дод.угода 1 до дог. 364_18.jpg зміни до договору
27 грудня 2018 11:43
Електронний підпис укладений
27 вересня 2018 11:27
договір 364_18.pdf укладений
27 вересня 2018 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Изменени условий в связи с продлением срока действия договора, достаточного для проведения процедуры закупки на начало следующего года, в объеме, что не привышает 20% суммы, указанной в договоре, составленном в предыдущем году, если расходы на эти цели утверждены в установленном порядке
Номер договору про закупівлю: 364/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 364/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Улучшение качества предмета закупки при условии, что такое улучшение не приведет к увеличению суммы, указанной в договоре
Номер договору про закупівлю: 364/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 364/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 364/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 364/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 122 550,00
UAH з ПДВ