Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові
Очікувана вартість
34 513 899,60 UAH
UA-2018-08-17-001269-a 9944676c31d148268ed9577718e33c25
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрків Олена Володимирівна

032254-60-51 olenaurkiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144743
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок, 9
Контактна особа: Юрків Олена Володимирівна
032254-60-51
olenaurkiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2018 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 11 вересня 2018 14:18
Очікувана вартість: 34 513 899,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 172 569,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 170000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Під місцем виконання робіт слід розуміти м. Львів, вул. Тракт Глинянський, 151-Б
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2018 15:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2018 15:02
Рішення про внесення змін.docx
31 серпня 2018 15:01
Тендерна документація_нова редакція.doc
17 серпня 2018 17:24
технічне завдання.docx
17 серпня 2018 17:24
проект договору.docx
31 серпня 2018 15:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 17:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 17:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2018 15:02
Рішення про внесення змін.docx
31 серпня 2018 15:01
Тендерна документація_нова редакція.doc
17 серпня 2018 17:24
Тендерна документація.doc
17 серпня 2018 17:24
технічне завдання.docx
17 серпня 2018 17:24
проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-19-000032 ● 9aceec3d9f0d402680610316b0d9b1fa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2019 17:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2019 № 47

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-08-17-001269-a 17.08.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-28 16:35:50

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові» (ID: UA-2018-08-17-001269-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення.

Відповідно до п. 1.1 Додатку 2 Тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам Замовника передбачено надання сканованої копії або сканованого оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені, як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення.
На виконання зазначеної вимоги учасником торгів ТзОВ «Вельт Капітал» надано копії свідоцтв транспортних засобів, орендованих у ТзОВ ВП «Галтрансрембуд» проте не всі свідоцтва надані в повному обсязі.
Відповідно до «Технічного опису бланка свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу», затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 05.07.2011 № 395, з обох боків бланка свідоцтва надруковані фонові графічні зображення та текстова інформація (частина 2), а свідоцтво має лицьовий (частина 4) та зворотній бік (частина 5) бланку.
Водночас, учасником торгів ТзОВ «Вельт Капітал» надано лише зворотню сторону свідоцтв про реєстрацію наступних транспортних засобів: міні автонавантажувача NEW HOLLAND LS 180, автомобіля ЗІЛ ММЗ 4505 та автомобіля КАМАЗ 5511.
Таким чином, ТзОВ «Вельт Капітал» не виконано вимоги п. 1.1 Додатку 2 Тендерної документації, оскільки не надано лицьової сторони свідоцтв про реєстрацію вищезазначених транспортних засобів.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання: чому не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «Вельт Капітал» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації, відповідно до пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-01 16:24:48

Відповідь на Запит замовнику на пояснення від 28.03.2019 року, щодо аналізу результатів проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові (ДК 021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція)

У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 28.03.2019 року, щодо аналізу результатів проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові (ДК 021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція) повідомляємо про наступне:
У серпні 2018 року тендерним комітетом управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові (ДК 021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція) (оголошення UA-2018-08-17-001269-a). На аукціон по цій закупівлі було подано тендерні пропозиції трьох учасників: ЛКП Львівське комунальне підприємство "Рембуд", ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" та Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком".
Керуючись нормами статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерним комітетом було розглянуто тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. На підставі результатів розгляду пропозиції члени тендерного комітету, шляхом поіменного голосування вирішили відхилити пропозицію учасника Львівське комунальне підприємство "Рембуд" згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», через невідповідність умовам тендерної документації. Після відхилення тендерної пропозиції Львівське комунальне підприємство "Рембуд", що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, тендерним комітетом було розглянуто наступну тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, згідно умов п. Розділу “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА” Додатку 2 до тендерної документації, учасники мають подати відомості згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «а»), у разі залучення – договори оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, які орендуються (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал), у разі залучення - договори про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, якими будуть надавати послуги (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал), наявність свідоцтва на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). Весь перелік автомобільної техніки, вказаної у довідці № 520 від 28.08.2018 року, яку подано в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ", підтверджено документально, зокрема, факт оренди копіями відповідних договорів, а їх реєстрація підтверджена шляхом надання копій свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу. Тендерна документація не містить прямої вимоги про встановлення факту власності транспортних засобів, а копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів вимагаються з метою підтвердження реєстрації транспортних засобів, що належним чином підтверджено, зокрема, інформацію про кран на автомобільному ходу КТА-16 на автомобільному ходу підтверджено копією паспорту та дозволу на його експлуатацію.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-10 16:11:53

Звернення за роз'ясненням щодо висновку про результати моніторингу закупівлі

За результатами висновку про результати моніторингу відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові (ДК 021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція) вважаємо доцільним визначити:
У серпні 2018 року тендерним комітетом управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові (ДК 021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція) (оголошення UA-2018-08-17-001269-a). На аукціон по цій закупівлі було подано тендерні пропозиції трьох учасників: ЛКП Львівське комунальне підприємство "Рембуд", ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" та Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком".
Керуючись нормами статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерним комітетом було розглянуто тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. На підставі результатів розгляду пропозиції члени тендерного комітету, шляхом поіменного голосування вирішили відхилити пропозицію учасника Львівське комунальне підприємство "Рембуд" згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», через невідповідність умовам тендерної документації. Після відхилення тендерної пропозиції Львівське комунальне підприємство "Рембуд", що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, тендерним комітетом було розглянуто наступну тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, згідно умов п. 1 Розділу “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА” Додатку 2 до тендерної документації, учасники мають подати відомості згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «а»), у разі залучення – договори оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, які орендуються (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал), у разі залучення - договори про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, якими будуть надавати послуги (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал), наявність свідоцтва на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). Весь перелік автомобільної техніки, вказаної у довідці № 520 від 28.08.2018 року, яку подано в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ", підтверджено документально, зокрема, факт оренди копіями відповідних договорів, а їх реєстрація підтверджена шляхом надання копій свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу.
Беручи до уваги відсутність в тендерній документації прямої вказівки про надання в складі тендерної пропозиції усіх сторінок свідоцтва на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, не подання в складі тендерної пропозиції окремих свідоцтв не в повному обсязі не може трактуватися як підстава для її відхилення, через відсутність обгрунтованої вимоги тендерної документації, а копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів вимагаються з метою підтвердження реєстрації транспортних засобів, що належним чином підтверджено, зокрема, інформацію про кран на автомобільному ходу КТА-16 на автомобільному ходу підтверджено копією паспорту та дозволу на його експлуатацію.
Процедуру відкритих торгів проведено в рамках норм чинного законодавства.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2018 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство "Рембуд" 32 440 449,00
UAH з ПДВ
32 440 449,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" 32 897 317,20
UAH з ПДВ
32 441 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" 34 373 809,00
UAH з ПДВ
34 373 809,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2018 15:02
Електронний підпис
10 вересня 2018 15:01
Електронний підпис
10 вересня 2018 14:51
Диплом Монець.pdf
10 вересня 2018 14:51
Довідка працівники .pdf
10 вересня 2018 14:51
Сертифікат інж ОП.pdf
10 вересня 2018 14:51
диплом Шалавило.pdf
10 вересня 2018 14:51
посвідчення ОП Шалавило.pdf
10 вересня 2018 14:51
Дипломи.pdf
10 вересня 2018 14:51
1 ДФ.pdf
10 вересня 2018 14:51
Довідка робітники.pdf
10 вересня 2018 14:51
Техпаспорти.pdf
10 вересня 2018 14:51
3.2 Договір 4-33-153.pdf
10 вересня 2018 14:51
Довідка Субпідрядники.pdf
10 вересня 2018 14:51
План фінансування робіт.pdf
10 вересня 2018 14:51
Довкілля.pdf
10 вересня 2018 14:51
Гарантійний лист.pdf
10 вересня 2018 14:51
Відсутність дозволів.pdf
10 вересня 2018 14:51
Ліцензія .pdf
10 вересня 2018 14:51
Статут 08.2018.pdf
10 вересня 2018 14:51
Поект договору.pdf
10 вересня 2018 14:51
Наказ підпис договору.pdf
10 вересня 2018 14:51
Свідоцтво ПДВ.pdf
10 вересня 2018 14:51
Наказ Директора.pdf
10 вересня 2018 14:51
Витяг з ЄДРПОУ .pdf
10 вересня 2018 14:51
guaranty-I0828LVL2A0V7.pdf
10 вересня 2018 14:51
Підписаний_G0818-2219-GL_tender.pdf
10 вересня 2018 14:51
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
10 вересня 2018 14:51
Цінова пропозиція.pdf
10 вересня 2018 14:51
r_29_ДЦ_ЛС1_2-1.pdf
10 вересня 2018 14:51
r_29_ДЦ_ЛС1_6-1.pdf
10 вересня 2018 14:51
r_29_ДЦ_ЛС1_7-2.pdf
10 вересня 2018 14:51
r_29_ДЦ_ЛС1_7-1.pdf
10 вересня 2018 14:51
r_29_ДЦ.pdf

Публічні документи

27 вересня 2018 17:18
довідка корупція
27 вересня 2018 17:18
довідка мвс
21 вересня 2018 12:53
гарантійний термін
21 вересня 2018 12:52
кошторисч6
21 вересня 2018 12:52
кошторисч5
21 вересня 2018 12:52
кошторис ч4
21 вересня 2018 12:52
кошторисч3
21 вересня 2018 12:52
кошторис ч2
21 вересня 2018 12:52
кошторис ч1
07 вересня 2018 17:03
кошторис ч6.pdf
07 вересня 2018 17:03
забезпечення договору.pdf
07 вересня 2018 17:03
кошторис ч5.pdf
07 вересня 2018 17:03
гарантійний термін.pdf
07 вересня 2018 17:03
графіки.pdf
07 вересня 2018 17:03
кошторис ч4.pdf
07 вересня 2018 17:03
розрахунок зп.pdf
07 вересня 2018 17:03
кошторис ч3.pdf
07 вересня 2018 17:03
кошторис ч2.pdf
07 вересня 2018 17:03
кошторис ч1.pdf
07 вересня 2018 17:03
проект договору.pdf
07 вересня 2018 17:03
довідки.pdf
07 вересня 2018 17:03
технічне завдання.pdf
07 вересня 2018 17:03
ст17.pdf
07 вересня 2018 17:03
грошове покриття.pdf
07 вересня 2018 17:03
Кредобанк.pdf
07 вересня 2018 17:03
забезпечення.pdf
07 вересня 2018 17:03
довідка Укрінветбуд.pdf
07 вересня 2018 17:03
фото обєктів.pdf
07 вересня 2018 17:03
пдв вЕЛЬТ.pdf
07 вересня 2018 17:03
дозвіл 2.pdf
07 вересня 2018 17:03
Провесінь Тракт.rar
07 вересня 2018 17:03
дозвіл.pdf
07 вересня 2018 17:02
лист ліцензія.pdf
07 вересня 2018 17:02
ліцензія.pdf
07 вересня 2018 17:02
довкілля.pdf
07 вересня 2018 17:02
істотні.pdf
07 вересня 2018 17:02
персональні.pdf
07 вересня 2018 17:02
відгук 2018.pdf
07 вересня 2018 17:02
арифмечні.pdf
07 вересня 2018 17:02
довідки КБ3.pdf
07 вересня 2018 17:02
субпідряд.pdf
07 вересня 2018 17:02
підсумкова.pdf
07 вересня 2018 17:02
санкції.pdf
07 вересня 2018 17:02
локальні2.pdf
07 вересня 2018 17:02
статистика.pdf
07 вересня 2018 17:02
рух грош коштів.pdf
07 вересня 2018 17:02
фінзвіт.pdf
07 вересня 2018 17:02
звіт 1 ДФ.pdf
07 вересня 2018 17:02
локальний1.pdf
07 вересня 2018 17:02
договір99.pdf
07 вересня 2018 17:02
договір ідея 02-0217.rar
07 вересня 2018 17:02
аналогічні.pdf
07 вересня 2018 17:02
дипломи.rar
07 вересня 2018 17:02
штатний розпис.pdf
07 вересня 2018 17:02
павленко охорона.rar
07 вересня 2018 17:02
працівники.pdf
07 вересня 2018 17:02
Сімбо 1-П.pdf
07 вересня 2018 17:02
Галтрансрембуд 2018.pdf
07 вересня 2018 17:02
Сімбо 4.pdf
07 вересня 2018 17:02
Сімбо 5.pdf
07 вересня 2018 17:02
Дозвіл АОмега.pdf
07 вересня 2018 17:02
АОмега.pdf
07 вересня 2018 17:02
техніка тракт.pdf
07 вересня 2018 17:02
квал крит.pdf
07 вересня 2018 17:02
оренда Саксаганського.pdf
07 вересня 2018 17:02
витяг з єдр.pdf
07 вересня 2018 17:02
відомості ЄДРПОУ.pdf
07 вересня 2018 17:02
виписка Вельт.pdf
07 вересня 2018 17:02
наказ паспорт.pdf
07 вересня 2018 17:02
відомості учасника.pdf
07 вересня 2018 17:02
пропозиція.pdf

Публічні документи

06 вересня 2018 09:09
Цінова пропозиція.rar
06 вересня 2018 09:09
Технічна частина.rar
06 вересня 2018 09:08
КК2.rar
06 вересня 2018 09:08
КК1.rar
06 вересня 2018 09:08
Інші документи.rar
06 вересня 2018 09:08
Проект договору.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Львівське комунальне підприємство "Рембуд"

ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське комунальне підприємство "Рембуд"
#20775826
Відхилено 32 440 449,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2018 11:44
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
Переможець 32 441 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2018 17:20

Документи

19 вересня 2018 11:21
Електронний підпис
18 вересня 2018 17:24
Протокол.pdf
12 вересня 2018 13:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 вересня 2018 17:17
Електронний підпис
25 вересня 2018 17:09
Повідомлення.pdf
19 вересня 2018 11:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2018 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
32 441 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2018 17:17
Електронний підпис
25 вересня 2018 17:09
Повідомлення.pdf
19 вересня 2018 11:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 09:31
Додаткова угода 8 Вельт.PDF зміни до договору
03 червня 2021 09:29
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 16:24
7 .pdf зміни до договору
12 квітня 2021 16:22
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:10
38_6.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:09
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 13:33
додаток до договору.pdf зміни до договору
13 березня 2020 13:25
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 12:16
Додаткова угода 04.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 12:12
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 12:07
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 18:12
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 18:07
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2018 11:52
3.pdf зміни до договору
07 листопада 2018 11:50
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2018 17:12
Договір з додатками Реконструкція з добудовою НВК школа-садок ПРОВЕСІНЬ.pdf укладений
12 жовтня 2018 17:11
Договір (повторно).pdf укладений
12 жовтня 2018 17:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна умов перерахування авансу
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік. Визначення суми бюджетного фінансування
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене сторонами зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2021 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 12 860 588,03
UAH (в тому числі ПДВ 2 143 431,34 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати за взаємною згодою сторін Договір та припинити його дію 31.05.2021 року.