Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144743 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок, 9 |
Контактна особа: |
Юрків Олена Володимирівна 032254-60-51 olenaurkiv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2018 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2018 14:18 |
Очікувана вартість: | 34 513 899,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 172 569,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 170000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2018 15:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2018 15:02 |
Рішення про внесення змін.docx | |
31 серпня 2018 15:01 |
Тендерна документація_нова редакція.doc | |
17 серпня 2018 17:24 |
технічне завдання.docx | |
17 серпня 2018 17:24 |
проект договору.docx |
31 серпня 2018 15:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 серпня 2018 15:02 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||||
31 серпня 2018 15:01 |
Тендерна документація_нова редакція.doc
|
||||||
17 серпня 2018 17:24 |
технічне завдання.docx
|
||||||
17 серпня 2018 17:24 |
проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-19-000032 ● 9aceec3d9f0d402680610316b0d9b1fa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2019 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2019 № 47
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-08-17-001269-a 17.08.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-28 16:35:50
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові» (ID: UA-2018-08-17-001269-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до п. 1.1 Додатку 2 Тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам Замовника передбачено надання сканованої копії або сканованого оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені, як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення.
На виконання зазначеної вимоги учасником торгів ТзОВ «Вельт Капітал» надано копії свідоцтв транспортних засобів, орендованих у ТзОВ ВП «Галтрансрембуд» проте не всі свідоцтва надані в повному обсязі.
Відповідно до «Технічного опису бланка свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу», затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 05.07.2011 № 395, з обох боків бланка свідоцтва надруковані фонові графічні зображення та текстова інформація (частина 2), а свідоцтво має лицьовий (частина 4) та зворотній бік (частина 5) бланку.
Водночас, учасником торгів ТзОВ «Вельт Капітал» надано лише зворотню сторону свідоцтв про реєстрацію наступних транспортних засобів: міні автонавантажувача NEW HOLLAND LS 180, автомобіля ЗІЛ ММЗ 4505 та автомобіля КАМАЗ 5511.
Таким чином, ТзОВ «Вельт Капітал» не виконано вимоги п. 1.1 Додатку 2 Тендерної документації, оскільки не надано лицьової сторони свідоцтв про реєстрацію вищезазначених транспортних засобів.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання: чому не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «Вельт Капітал» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації, відповідно до пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-01 16:24:48
Відповідь на Запит замовнику на пояснення від 28.03.2019 року, щодо аналізу результатів проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові (ДК 021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція)
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 28.03.2019 року, щодо аналізу результатів проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові (ДК 021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція) повідомляємо про наступне:
У серпні 2018 року тендерним комітетом управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові (ДК 021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція) (оголошення UA-2018-08-17-001269-a). На аукціон по цій закупівлі було подано тендерні пропозиції трьох учасників: ЛКП Львівське комунальне підприємство "Рембуд", ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" та Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком".
Керуючись нормами статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерним комітетом було розглянуто тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. На підставі результатів розгляду пропозиції члени тендерного комітету, шляхом поіменного голосування вирішили відхилити пропозицію учасника Львівське комунальне підприємство "Рембуд" згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», через невідповідність умовам тендерної документації. Після відхилення тендерної пропозиції Львівське комунальне підприємство "Рембуд", що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, тендерним комітетом було розглянуто наступну тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, згідно умов п. Розділу “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА” Додатку 2 до тендерної документації, учасники мають подати відомості згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «а»), у разі залучення – договори оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, які орендуються (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал), у разі залучення - договори про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, якими будуть надавати послуги (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал), наявність свідоцтва на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). Весь перелік автомобільної техніки, вказаної у довідці № 520 від 28.08.2018 року, яку подано в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ", підтверджено документально, зокрема, факт оренди копіями відповідних договорів, а їх реєстрація підтверджена шляхом надання копій свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу. Тендерна документація не містить прямої вимоги про встановлення факту власності транспортних засобів, а копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів вимагаються з метою підтвердження реєстрації транспортних засобів, що належним чином підтверджено, зокрема, інформацію про кран на автомобільному ходу КТА-16 на автомобільному ходу підтверджено копією паспорту та дозволу на його експлуатацію.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-04-10 16:11:53
Звернення за роз'ясненням щодо висновку про результати моніторингу закупівлі
За результатами висновку про результати моніторингу відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові (ДК 021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція) вважаємо доцільним визначити:
У серпні 2018 року тендерним комітетом управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові (ДК 021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція) (оголошення UA-2018-08-17-001269-a). На аукціон по цій закупівлі було подано тендерні пропозиції трьох учасників: ЛКП Львівське комунальне підприємство "Рембуд", ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" та Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком".
Керуючись нормами статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерним комітетом було розглянуто тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. На підставі результатів розгляду пропозиції члени тендерного комітету, шляхом поіменного голосування вирішили відхилити пропозицію учасника Львівське комунальне підприємство "Рембуд" згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», через невідповідність умовам тендерної документації. Після відхилення тендерної пропозиції Львівське комунальне підприємство "Рембуд", що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, тендерним комітетом було розглянуто наступну тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, згідно умов п. 1 Розділу “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА” Додатку 2 до тендерної документації, учасники мають подати відомості згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «а»), у разі залучення – договори оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, які орендуються (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал), у разі залучення - договори про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, якими будуть надавати послуги (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал), наявність свідоцтва на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). Весь перелік автомобільної техніки, вказаної у довідці № 520 від 28.08.2018 року, яку подано в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ", підтверджено документально, зокрема, факт оренди копіями відповідних договорів, а їх реєстрація підтверджена шляхом надання копій свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу.
Беручи до уваги відсутність в тендерній документації прямої вказівки про надання в складі тендерної пропозиції усіх сторінок свідоцтва на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, не подання в складі тендерної пропозиції окремих свідоцтв не в повному обсязі не може трактуватися як підстава для її відхилення, через відсутність обгрунтованої вимоги тендерної документації, а копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів вимагаються з метою підтвердження реєстрації транспортних засобів, що належним чином підтверджено, зокрема, інформацію про кран на автомобільному ходу КТА-16 на автомобільному ходу підтверджено копією паспорту та дозволу на його експлуатацію.
Процедуру відкритих торгів проведено в рамках норм чинного законодавства.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2018 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Рембуд" |
32 440 449,00
UAH з ПДВ
|
32 440 449,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
32 897 317,20
UAH з ПДВ
|
32 441 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" |
34 373 809,00
UAH з ПДВ
|
34 373 809,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Рембуд" #20775826 |
Відхилено |
32 440 449,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2018 11:44
|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
32 441 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2018 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2021 09:31
|
Додаткова угода 8 Вельт.PDF | зміни до договору |
03 червня 2021 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2021 16:24
|
7 .pdf | зміни до договору |
12 квітня 2021 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:10
|
38_6.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2020 13:33
|
додаток до договору.pdf | зміни до договору |
13 березня 2020 13:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 12:16
|
Додаткова угода 04.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2019 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2019 18:12
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2019 18:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2018 11:52
|
3.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2018 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2018 17:12
|
Договір з додатками Реконструкція з добудовою НВК школа-садок ПРОВЕСІНЬ.pdf | укладений |
12 жовтня 2018 17:11
|
Договір (повторно).pdf | укладений |
12 жовтня 2018 17:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна умов перерахування авансу |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік. Визначення суми бюджетного фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене сторонами зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 квітня 2021 — 31 травня 2021 |
Сума оплати за договором: |
12 860 588,03
UAH (в тому числі ПДВ 2 143 431,34 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди розірвати за взаємною згодою сторін Договір та припинити його дію 31.05.2021 року. |