Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Поточний ремонт по заміні металопластикових вікон та улаштування відкосів)
Очікувана вартість
75 151,00 UAH
UA-2018-08-17-001076-c e4cd20a1b5dc474f9934a3ed2b87ce76
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Шайхутдінова

+380974651213 130perlynka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад «Ясла-садок №130 «Перлинка» Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 36599682
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Трамвайний, 12
Контактна особа: Наталія Шайхутдінова
+380974651213
130perlynka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2018 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2018 14:00
Початок аукціону: 29 серпня 2018 15:05
Очікувана вартість: 75 151,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 751,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Поточний ремонт по заміні металопластикових вікон та улаштування відкосів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, провулок Трамвайний, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 21 серпня 2018 17:21
Дата відповіді: 22 серпня 2018 12:07
Доброго дня. В дефектному акті п.4.1. віконний блок 1820х2090 - 4 шт. площею 19,019. По факту площа 4-х вікон таких розмірів становить 15,215 м.кв. Внесіть зміни та надайте коректну інформацію. Дякуємо
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Зміни внесено

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-17-001076-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВКФ НІКС-М, Код ЄДРПОУ:41635753
Дата подання: 31 серпня 2018 15:30
Вимога
Голові тендерного комітету
ДНЗ №130
Н.Р. Шайхутдіновій
Вимога

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Комунальним дошкільним навчальним закладом «Ясла-садок №130 «Перлинка» Маріупольської міської ради Донецької області"було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі послуг з поточного ремонту по заміні металопластикових вікон та улаштування відкосів. Протоколом від 30.08.2018 р. №69 засідання тендерного комітету щодо проведення державних електроних закупівель комунального дошкільного навчального закладу «Ясла-садок №130 "ПЕРЛИНКА" Маріупольської міської ради Донецької області» переможцем процедури закупівлі було обрано учасника ФОП Скудар Л.С.
В вищезазначеному протоколі визначено, що Фізична особа-підприємець Скудар Леонід Семенович фінансово задовольняє потреби дошкільного навчального закладу і є нижчою за ціну конкурентів.
Однак з метою дотримання основних принципів закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав Ураїни» від 13.04.2016 р. №35 (далі-Порядок), а саме добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням, вимагаємо розглянути пропозицію учасника – переможця також і на відповідність вимогам визначеним у документації закупівлі Замовника. Згідно п. 9.3 Порядку Замовник визначає учасника переможцем та публікує в системі скан-копію документа з відповідним рішенням лише у разі якщо пропозиція учасника відповідає умовам закупівлі.
При розгляді цінової пропозиції ФОП Скудар Л.С. тендерним комітетом ДНЗ №130 з невідомої причини були невраховані наступні недоліки:
1. У Додатку 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі «Кваліфікаційні вимоги до учасників» чітко зазначена вимога Замовника щодо подання у складі пропозиції санітарно-епідемолігічних висновків на профілі для віконних блоків, на склопакети,фурнітуру. Також у зазначеному документі визначено, що усі документи, що подаються у складі тендерної пропозиції, завантажуються в довільному читаємому форматі.
Згідно п. 1.5 Порядку усі користувачі системи на будь-якому етапі закупівлі мають право зайти і переглянути інформацію про закупівлю.
Однак всупереч вказаним вимогам Замовника учасник ФОП Скудар Л.С. надав частину вищезазначених висновків санітарно-епідеміологічної експертизи в нечитаємому вигляді, із яких не можливо встановити відповідність наданих документів та предмета закупівлі. Таким чином тендерний комітет ДНЗ №130 не може визначати, що висновки санітарно-епідеміологічної експертизи надані в повному обсязі.
2. Також У Додатку 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі «Кваліфікаційні вимоги до учасників» передбачено подання ідентифікаційного номеру для фізичних осіб-підприємців.
Порушуючи задану вимоги у складі своєї пропозиції учасник надав документ який має нечитаємий вигляд та не може бути ідентифікованим.
3. Відповідно до оголошення про проведення допорогової закупівлі Замовник вимагає у складі цінової пропозиції учасників подання відповідно до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні Держспоживстандарт України, Наказ № 28 від 01.02.2005 п. 14.25 – блоки віконні та дверні мають бути сертифіковані в Україні за ДСТУ Б В.2.6-15:2011 й мають супроводжуватися «Паспортом на виріб» за зразком встановленим в Зміні №1 до ДСТУ Б В.2.6-15:2011 від 01.07.2013.
Однак всупереч зазначеній вимозі жодного «Паспорта на виріб» за зразком встановленим в Зміні №1 до ДСТУ Б В.2.6-15:2011 від 01.07.2013, у складі своєї пропозиції учасник ФОП Скудар Л.С. не надав і жодних довідок стосовно відсутності зазначених документів у складі своєї пропозиції не завантажив.
4. Також відповідно до оголошення про проведення допорогової закупівлі Замовник вимагає у складі цінової пропозиції учасників подання довідки завода-виробника або протоколу випробувань рівня іонізуючого випромінювання, згідно ДБН В.1.4 – 1.01 – 97.
Порушуючи зазначену вимогу у складі своєї пропозиції учасник ФОП Скудар Л.С. не надав ні документа, що вимагався, ні жодних довідок стосовно відсутності зазначених документів.
Щодо визначеної у протоколі засідання тендерного комітету від 30.08.2018 р. №69 причини визнання переможцем закупівлі ФОП Скудар Л.С., а саме того що Фізична особа-підприємець Скудар Леонід Семенович фінансово задовольняє потреби дошкільного навчального закладу і є нижчою за ціну конкурентів, мусимо нагадати, що цінова пропозиція ФОП Скудар Л.С. за результатами аукціону склала 68900,00 грн. без ПДВ, а цінова пропозиція учасника ТОВ ВКФ Нікс-М склала 69000,00 грн. з ПДВ. Оскільки про економію коштів не має й мови, така причина не може бути виправданням порушення основних принципів закупівель.
Таким чином враховуючи все вищезазначене та спираючись на основні принципи закупівель ВИМАГАЄМО:
- відмінити рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Скудар Л.С. як таку що не відповідає умовам закупівлі, згідно п. 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель”, або скасувати закупівлю.
-розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2018 11:24
Весь перелік документів, що повинен пред’явити переможець для укладання договору було пред’явлено згідно оголошенню. Всі папери що були в нечитаємому вигляді, було довезено додатково. «Паспорт на вироби» буде довезено після оплати за виконану роботу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

31 серпня 2018 15:30
Вимога
04 вересня 2018 11:39
Вимога

Документи

04 вересня 2018 11:24
SWScan00261.bmp

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2018 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Скудар Леонід Семенович 72 500,00
UAH з ПДВ
68 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВКФ НІКС-М 73 890,00
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2018 12:04
договір сад 130.rar
30 серпня 2018 12:03
цінова пропозиція нов.rar
22 серпня 2018 15:48
сертифікати.rar
22 серпня 2018 15:48
документи.rar
22 серпня 2018 15:48
цінова пропозиція 2.jpeg
22 серпня 2018 15:48
цінова пропозиція 1.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Скудар Леонід Семенович

ТОВ ВКФ НІКС-М

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Скудар Леонід Семенович
#1337010455
Переможець 68 900,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2018 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Скудар Леонід Семенович
#1337010455
68 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
SWScan00283.bmp укладений
03 жовтня 2018 11:43
SWScan00282.bmp укладений
03 жовтня 2018 11:43
SWScan00281.bmp укладений
03 жовтня 2018 11:43
SWScan00280.bmp укладений
03 жовтня 2018 11:43
SWScan00279.bmp укладений
03 жовтня 2018 11:43
SWScan00278.bmp укладений
03 жовтня 2018 11:43
SWScan00277.bmp укладений
03 жовтня 2018 11:43