Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модернізація апаратної платформи СЕЗ ОДС
Modernization of hardware platform for electronic reporting system of state statistics bodies
Очікувана вартість
6 774 200,00 UAH
UA-2018-08-17-001075-a b53b45b7a64f4a2099cc31de23da24e8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дука Микола

+380442350071 M.Duka@ukrstat.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна служба статистики України
Код ЄДРПОУ: 37507880
Вебсайт: http://www.ukrstat.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Шота Руставелі, 3, м. Київ
Контактна особа: Дука Микола
+380442350071
M.Duka@ukrstat.gov.ua
Додаткові контактні особи: Пузанова Олена Олександрівна
(044) 289-67-40
E.Puzanova@ukrstat.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Statistics Service of Ukraine
National ID: 37507880
Contact point: Duka Mykola
+380442350071
M.Duka@ukrstat.gov.ua
Additional contacts: Puzanova Olena
(044) 289-67-40
E.Puzanova@ukrstat.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 серпня 2018 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 18:35
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2018 18:35
Початок аукціону: 03 грудня 2018 14:19
Очікувана вартість: 6 774 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,96%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 17 серпня 2018 15:56
Enquiries until: 19 жовтня 2018 18:35
Complaints submission until: до 25 жовтня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 жовтня 2018 18:35

Information

Estimated total value: 6 774 200 UAH including VAT
Minimal lowering step: 65 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,96 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Закупівля серверного обладнання
Procurement of server equipment
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Модернізація апаратної платформи СЕЗ ОДС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська обл., Київ, Шота Руставелі, 3
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Modernization of hardware platform for electronic reporting system of state statistics bodies
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 12 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2018 18:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2018 18:29
Зміни Тендерної документації 22_10_2018.docx
22 жовтня 2018 18:29
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 22_10_2018.docx
22 жовтня 2018 18:29
Тендерна документація_22_10_2018.docx
17 жовтня 2018 11:48
Зміни Тендерної документації_17_10_2018.docx
22 жовтня 2018 18:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2018 11:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 15:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2018 18:29
Зміни Тендерної документації 22_10_2018.docx
22 жовтня 2018 18:29
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 22_10_2018.docx
17 жовтня 2018 11:48
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 17_10_2018.docx
17 серпня 2018 15:53
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_модернізація_СЕЗ 17_08_2018.docx
22 жовтня 2018 18:29
Тендерна документація_22_10_2018.docx
17 жовтня 2018 11:48
Тендерна документація 17_10_2018.docx
17 серпня 2018 15:53
Тендерна документація_модернізація_СЕЗ 17_08_2018.docx
17 жовтня 2018 11:48
Зміни Тендерної документації_17_10_2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 07 вересня 2018 11:25
Дата відповіді: 11 вересня 2018 21:50
1.У Тендерній документації у розділі «Забезпечення тендерної пропозиції» вказано вимогу «строк дії забезпечення тендерної пропозиції не повинен бути меншим ніж строк дії тендерної пропозиції: 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій». Тендер проходить за процедурою «Відкриті торги з публікацією англійською мовою», що має на увазі розкриття тендерної пропозиції у два етапи: перший – у день кінцевого строка подання тендерних пропозицій, другий – у день початку аукціону. Яку дату ви вважаєте датою розкриття тендерних пропозицій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень ч. 4 статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 07 вересня 2018 11:27
Дата відповіді: 11 вересня 2018 21:51
2.У Тендерній документації у розділі «Забезпечення тендерної пропозиції» вказано вимогу «Банківська гарантія оформлюється в банківській установі, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або в комерційній банківській установі, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"». Вкажіть, будь ласка, який саме строк відповідає вимозі «довгостроковий»? Чи повинен цей строк бути безперервним?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 665 від 26 квітня 2007 р. «Про затвердження Національної рейтингової шкали», рейтинг "uaAA" за Національною шкалою відноситься до довгострокових кредитних рейтингів (більше ніж один рік).
до Додатку 2 розділ "Загальна частина"
Дата подання: 07 вересня 2018 11:30
Дата відповіді: 11 вересня 2018 21:52
3.3. У Тендерній документації у Додатку 2 розділі «І. Загальна частина» зазначено вимоги: «4. Авторизаційний лист (у довільній формі) від Виробника обладнання, що запропоновано, або його представництва в Україні (за наявності) про партнерські взаємовідносини з Учасником. 5. Гарантійний лист (у довільній формі) від Виробника обладнання, який підтверджує, що обладнання, що пропонується, забезпечене гарантійним/сервісним обслуговуванням». Якщо виробник обладнання не має представництва в Україні, а штаб-квартира виробника не видає листів для участі у тендерах, чи припустимо, що авторизаційний та гарантійний лист буде надано офіційним представником (дистриб’ютором) виробника в Україні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Авторизаційний та гарантійний листи повинні бути від виробника обладнання, або його офіційного представництва в Україні.
до Додатку 2 розділу "ІІІ. Технічні вимоги"
Дата подання: 07 вересня 2018 11:32
Дата відповіді: 11 вересня 2018 21:52
4.У Тендерній документації у Додатку 2 розділі «ІІІ. Технічні вимоги» у вимогах до серверів зазначено: «Захист внутрішнього програмного забезпечення (мікрокоди та початкове завантаження): всі мікрокоди (включно з мікрокодами жорстких дисків) мають цифровий підпис виробника; наявність внутрішнього цифрового секретного ключа за яким на апаратному рівні здійснюється контроль мікрокода процесора керування, а процесор керування в свою чергу перевіряє підписи всіх мікрокодів сервера; підтримка механізму захищеного завантаження операційної системи». Просимо зазначити, як довести наявність цього функціоналу? Чи можете ви навести приклади цього функціоналу у виробників обладнання із посиланням на офіційну документацію виробника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасники надають свої тендерні пропозиції відповідно вимог Тендерної документації, в тому числі інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно переліку, що передбачений у розділі 1 "Загальна частина" Додатку 2 до тендерної документації. Учасник подає відповідні документи, в яких повідомляє фактичні параметри запропонованого товару та іншу інформацію, яка вимагається Тендерною документацією. Достовірність наданої учасниками інформації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Замовник перевіряє шляхом вивчення у відкритих загальнодоступних офіційних ресурсах інформації щодо фактичних параметрів та функціоналу товару (наприклад, офіційні сайти компаній-виробників, інструкції з експлуатації, технічні специфікації). Окрім того, відповідно до ч.7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
Запитання учасника щодо наведення прикладів цього функціоналу у виробників обладнання із посиланням на офіційну документацію виробника не відноситься безпосередньо до роз’яснень тендерної документації та не є вимогою щодо усунення порушення, тому Замовник не має обов’язку, встановленого Законом, надавати відповідь на таке питання.
до Додатку 2 розділу «ІІІ. Технічні вимоги»
Дата подання: 07 вересня 2018 11:34
Дата відповіді: 11 вересня 2018 21:52
5.У Тендерній документації у Додатку 2 розділі «ІІІ. Технічні вимоги» у вимогах до серверів зазначено: «підтримка не менше 200 механічних та SSD дисків з інтерфейсами SAS та SATA». При цьому у вимогах зазначено «можливість розширення кількості внутрішніх дисків з «гарячою заміною», аналогічних запропонованим, без встановлення додаткових контролерів та дискових корзин (включно з використанням наявних блоків живлення) – не менше ніж до 24». Для чого потрібна підтримка 200 дисків, якщо у ваших вимогах кількість внутрішніх дискових відсіків обмежена 24 штуками?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підтримка не менше 200 механічних та SSD дисків з інтерфейсами SAS та SATA необхідна для можливості збільшення дискового простору у майбутньому з метою забезпечення безперебійної роботи серверів системи електронної звітності органів державної статистики в умовах постійного росту кількості респондентів, які звітують в електронному вигляді.
до Додатку 2 розділу «ІІІ. Технічні вимоги»
Дата подання: 07 вересня 2018 11:37
Дата відповіді: 11 вересня 2018 21:53
6.У Тендерній документації у Додатку 2 розділі «ІІІ. Технічні вимоги» у вимогах до серверів зазначено: «підтримка шифрування засобами дискового контролера з використанням як внутрішнього, так і зовнішнього зберігання ключів». Скажіть, будь ласка, ця функція повинна бути активована, чи лише теоретично підтримуватись? (слід зауважити, що функція шифрування працює лише зі спеціалізованими дисками, які підтримують шифрування, у технічних вимогах до тендеру не зазначено потреб у дисках із підтримкою шифрування, тому, ця вимога до контролеру є недоцільною)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Даний функціонал повинен підтримуватися запропонованим обладнанням та повинен бути активований. Цей функціонал буде використовуватись у майбутньому при масштабуванні системи.
до Додатку 2 розділу «ІІІ. Технічні вимоги»
Дата подання: 07 вересня 2018 11:39
Дата відповіді: 11 вересня 2018 21:53
7.У Тендерній документації у Додатку 2 розділі «ІІІ. Технічні вимоги» є багато вимог із формулюванням, що починається із виразу «можливість». Чи потрібно розглядати ці вимоги до функціоналу як «має бути», чи лише «можливо додати у майбутньому за необхідності»? Чи розповсюджується вираз «або еквівалент» на вимоги із формулюванням, що починається із виразу «можливість»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вираз «можливість» у даному випадку означає, що має бути забезпечена можливість використання Замовником даного або еквівалентного функціоналу після запуску обладнання в експлуатацію при масштабуванні системи у майбутньому.
до Додатку 2 розділу «ІІІ. Технічні вимоги»
Дата подання: 07 вересня 2018 11:41
Дата відповіді: 11 вересня 2018 21:53
8.У Тендерній документації у Додатку 2 розділі «ІІІ. Технічні вимоги» у вимогах до серверів зазначено: «call-home (самостійний зв’язок з сайтом підтримки для автоматичних повідомлень про стан, зміну конфігурації, вихід з ладу)». Чи висувається до цього функціоналу вимога, щоб сайт підтримки обов’язково мав бути в Україні, щоб не порушувати Законів України щодо зберігання конфіденційної інформацію, що є власністю держави?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо місцезнаходження сайту підтримки не висувається, оскільки інформація про стан, зміну конфігурації, вихід з ладу обладнання, суто технічна для організації забезпечення гарантійної підтримки обладнання.
до Додатку 2 розділу «ІІІ. Технічні вимоги»
Дата подання: 07 вересня 2018 11:43
Дата відповіді: 11 вересня 2018 21:53
9.У Тендерній документації у Додатку 2 розділі «ІІІ. Технічні вимоги» у вимогах до серверів зазначено: «наявність функції одночасного виконання конфігураційних команд і одночасного встановлення параметрів на групах серверів включно з максимумом енергоспоживання розподіленим між групою серверів». Просимо зазначити, як довести наявність цього функціоналу? Чи можете ви навести приклади цього функціоналу у виробників обладнання із посиланням на офіційну документацію виробника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасники надають свої тендерні пропозиції відповідно вимог Тендерної документації, в тому числі інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно переліку, що передбачений у розділі 1 "Загальна частина" Додатку 2 до тендерної документації. Учасник подає відповідні документи, в яких повідомляє фактичні параметри запропонованого товару та іншу інформацію, яка вимагається Тендерною документацією. Достовірність наданої учасниками інформації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Замовник перевіряє шляхом вивчення у відкритих загальнодоступних офіційних ресурсах інформації щодо фактичних параметрів та функціоналу товару (наприклад, офіційні сайти компаній-виробників, інструкції з експлуатації, технічні специфікації). Окрім того, відповідно до ч.7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
Запитання учасника щодо наведення прикладів цього функціоналу у виробників обладнання із посиланням на офіційну документацію виробника не відноситься безпосередньо до роз’яснень тендерної документації та не є вимогою щодо усунення порушення, тому Замовник не має обов’язку, встановленого Законом, надавати відповідь на таке питання.
до Додатку 3 табл.1 п.2 кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі
Дата подання: 07 вересня 2018 11:53
Дата відповіді: 11 вересня 2018 21:54
10. У Тендерній документації у Додатку 3 таблиці 1 п.2 «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону» у вимогах зазначено: «У довідці повинно бути не менше 2 (двох) працівників з вищою освітою, які мають відповідну кваліфікацію у галузі комп’ютерних систем. На підтвердження надати копії дипломів спеціалістів, указаних у довідці». Просимо пояснити, що на Вашу думку є доказом «відповідної кваліфікації у галузі комп’ютерних систем»? Чи припустимо, якщо працівники мають вищу гуманітарну освіту, але мають досвід роботи у галузі комп’ютерних систем (підтверджується трудовою книжкою) та мають сертифікати від виробників комп’ютерних систем?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про професійний розвиток працівників» № 4312-VI від 12 січня 2012 року статтею 1 визначено: «формальне професійне навчання працівників - набуття працівниками професійних знань, умінь і навичок у навчальному закладі або безпосередньо у роботодавця відповідно до вимог державних стандартів освіти, за результатами якого видається документ про освіту встановленого зразка.» Доказом наявності працівників з вищою освітою, які мають відповідну кваліфікацію у галузі комп’ютерних систем є дипломи про вищу освіту у цій галузі, виданий установою, що офіційно має статус навчального закладу відповідно до чинного законодавства України. Копії саме таких дипломів і вимагаються Замовником.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-17-001075-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІТ БЕСТ, Код ЄДРПОУ:41350231
Дата подання: 07 вересня 2018 13:09
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Звернення до замовника з вимогою про внесення змін до тендерної документації, що вказано нижче:
1. У Тендерній документації у Додатку 2 розділі «І. Загальна частина» зазначено вимоги: «8. Виробник серверного обладнання має займати на ринку по доходу (Vendor Revenue) долю не менше 5% у світі та не менше 7% в регіоні EMEA за будь-який квартал 2017-2018 років. Підтвердження надається скан-копією роздруківки з офіційного сайту відомих рейтингових агентств - IDC та/або Gartner, з вказанням прямого посилання на Web-сторінку». Звертаємо Вашу увагу, що така вимога порушує Закон України «Про публічні закупівлі» стаття 22 пункт 4: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Ця вимога виключає можливість запропонувати обладнання українських та європейських виробників. Склалася ситуація, коли Державна служба статистики України дискримінує національного виробника.
Просимо Вас, виключити цю вимогу із Тендерної документації.
2. У Тендерній документації у Додатку 2 розділі «ІІІ. Технічні вимоги» у вимогах до шафи для монтажу серверного обладнання зазначено: «Консоль з KVM перемикачем: - не більше 1U. З вбудованою клавіатурою та мишею; - розмір екрана не менше 18.5 дюймів WXGA TFT LCD з підтримкою розподільною здатністю не менше 1600 x 1200 з частотою від 60 до 75 Hz. - кількість підключених портів не менше 16; - кількість одночасно підключених користувачів не менше 2; - в комплекті з KVM Console USB 8-pack Interface Adapter, 8 штук 12ft KVM CAT5 Cable». Цим вимогам відповідає лише один KVM перемикач – HPE LCD8500 1U. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога порушує Закон України «Про публічні закупівлі» стаття 22 пункт 4: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Просимо Вас, внести зміни до Тендерної документації, щоб вимоги до KVM перемикача припускали обладнання не лише одного виробника HPE.
3. У Тендерній документації у Додатку 4 (проект договору) розділі «5. ПОСТАВКА ТОВАРУ» зазначено: « 5.1. Поставка Товару: протягом 10 робочих днів з дати укладення цього Договору, але не пізніше 30 листопада 2018 року». Слід зауважити, що в Україні товар який вимагається у тендері цілком або частково не виробляється, і строк поставки з-за кордону складає мінімум 6-8 тижнів. Вимогою у поставці протягом 10 робочих днів Замовник обмежує коло можливих учасників лише тими, у кого товар вже є в наявності – і, вочевидь, «чекає» на цей тендер. Така вимога порушує Закон України «Про публічні закупівлі» стаття 22 пункт 4: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Просимо Вас, внести зміни до Тендерної документації та збільшити строк поставки товару до реальних.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2018 22:00
Вимогу про внесення змін до тендерної документаціївідхилено.
Аргументи:
1. Висуваючи цю вимогу, Замовник виходив з міркувань забезпечення надійної та безперервної роботи апаратної платформи системи електронної звітності органів державної статистики в умовах цілодобового навантаження. Зазначеній вимозі відповідають як мінімум 3 (три) виробника серверного обладнання, які мають свої виробничі потужності у різних країнах світу, у тому числі в Європі. Тому ця вимога не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, оскільки учасники мають можливість запропонувати Замовнику якісне серверне обладнання провідних виробників. Замовник не встановлює ніяких преференцій для будь яких виробників (як українських так і закордонних), оскільки саме це й призвело б до обмеження конкуренції.
2. Зазначеним вимогам до KVM перемикача відповідає обладнання як мінімум 3 (трьох) виробників, тому ці вимоги не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
3. Пунктом 6 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) встановлено, що Тендерна документація повинна містити: «строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;»
При цьому Законом не встановлено імперативного обов’язку Замовника отримати поставку товару в певний строк від дати, укладення договору про закупівлю.
Замовники в праві самостійно визначати свої потреби у товарах, роботах, послугах, строках та об’ємах їх закупівлі, виходячи із власних виробничих потреб.
Враховуючи вищезазначене, а також те, що Замовник повторно оголошує закупівлю на даний товар, гостру потребу в даному товарі та необхідність отримати послуги по встановленню даного обладнання (виконати всі необхідні з’єднання та налаштування, встановлення ПЗ, перевірити повну працездатність обладнання) до кінця 2018 року, були визначені строки поставки протягом 10 робочих днів з дати укладення цього Договору, але не пізніше 30 листопада 2018 року.
Оскільки Замовник повинен мати змогу провести і завершити процедуру закупівлі та отримати товар до кінця 2018 року, зміну строків поставки вбачаємо недоцільною.
Номер вимоги: UA-2018-08-17-001075-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс", Код ЄДРПОУ:20049451
Дата подання: 08 листопада 2018 22:40
Вимога проведення повторної оцінки
Шановний Замовнику!

Даним Товариство з обмеженою відповідальністю «УЛІС Сістемс», яке є учасником процедури закупівлі предмету: : «ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Модернізація апаратної платформи СЕЗ ОДС)"» (Оголошення UA-2018-08-17-001075-a)), відповідно до частини третьої Статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) звертається до вас із вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації по означених вище торгах, а також подаємо пояснення та зазначаємо іншу інформацію, яка є важливою для прийняття Замовником рішення.

Під час підготовки нашої тендерної пропозиції при скануванні сталася технічна помилка, в результаті якої двічі просканувалася Довідка № 18-257/Д-3 і натомість була пропущена сканером Довідка № 18-257/Д-2, яка саме містила інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Однак за усталеною практикою проведення закупівель якщо інформація, яка вимагається замовником, міститься в інших документах, то така інформація може прийматися замовником до уваги.
В нашій тендерній пропозиції надано копії дипломів чотирьох спеціалістів з вищою освітою, які мають відповідну кваліфікацію у галузі комп’ютерних систем. Таким чином вимога замовника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконана нами наданням зазначених копій дипломів, тобто тендерна пропозиція ТОВ «УЛІС Сістемс» відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим Статтею 16 Закону, а саме кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».

Також звертаємо Вашу увагу на невідповідність тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ВС Технолоджі» вимогам тендерної документації.
Тендерна пропозиція ТОВ «ВС Технолоджі» супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції – Гарантія № 10210-10/1, видана Публічним акціонерним товариством «Комерційний банк «ГЛОБУС»» (далі – Гарантія). Згідно з п.4.2 Гарантія діє з «17» вересня 2018 року по «04» лютого 2019 року.
Згідно з вимогами тендерної документації (цитата): «строк дії забезпечення тендерної пропозиції не повинен бути меншим ніж строк дії тендерної пропозиції: 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій»
Згідно Статті 27 Закону встановлено, що розкриття тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій.
Таким чином датою розкриття тендерних пропозицій є дата проведення електронного аукціону. Згідно з оголошенням про проведення закупівлі (навіть у нинішньому зміненому варіанті) датою проведення аукціону визначено 12 листопада 2018 року (Оголошення на сайті публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-17-001075-a/print/open/pdf).
Отже, Гарантія має бути дійсною не менше, ніж до 12 лютого 2019 року (протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій).
Оскільки Гарантія, надана ТОВ «ВС Технолоджі», діє до «04» лютого 2019 року, то така гарантія не відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «ВС Технолоджі» не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена Замовником відповідно до частини четвертої Статті 30 Закону.

Зважаючи на викладене вище, звертаємось до вас з наполегливим проханням відмінити рішення тендерного комітету Державної служби статистики України, оформлене Протоколом від 06.11.2018р. №74, провести повторну об’єктивну оцінку тендерних пропозицій учасників, в результаті якої:
.............................
Детально - у вкладеному файлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2018 16:05
Державна служба статистики, яка є замовником відкритих торгів (з публікацією англійською мовою): "ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Модернізація апаратної платформи СЕЗ ОДС)" (номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-08-17-001075-а), (далі – Замовник) надає відповідь на звернення учасника ТОВ "Уліс Сістемс", тендерна пропозиція якого була відхилена, з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, кваліфікаційним критеріям.
Тендерною документацією на вищезазначені торги для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим Статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), а саме кваліфікаційному критерію "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід", було передбачено надання учасником Довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (за наявності) з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару, що є предметом закупівлі (в довідці обов’язково зазначається посада, П.І.Б., кваліфікація, загальний стаж роботи працівника та досвід роботи на займаній посаді). У довідці повинно бути не менше 2 (двох) працівників з вищою освітою, які мають відповідну кваліфікацію у галузі комп’ютерних систем. На підтвердження кваліфікації необхідно було надати копії дипломів спеціалістів, указаних у довідці. Однак зазначена довідка у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Уліс Сістемс" була відсутня, що не дало можливості встановити наявність трудових відносин між учасником та чотирма спеціалістами, копії дипломів яких були надані у складі тендерної пропозиції. Таким чином, вимога замовника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не була виконана, оскільки надання зазначених копій дипломів не підтверджує наявність трудових відносин з учасником, посаду, загальний стаж роботи працівника та досвід роботи на займаній посаді. Тобто тендерна пропозиція ТОВ «УЛІС Сістемс» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим Статтею 16 Закону, а саме кваліфікаційному критерію "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід".

Повний текст відповіді у вкладеному файлі.

Зважаючи на викладене вище, Замовник не може задовольнити вимогу учасника.

Документи

11 вересня 2018 22:00
Протокол_58.pdf

Документи подані скаржником

08 листопада 2018 22:40
Лист до ДСС 181108.pdf
08 листопада 2018 22:40
гарантія 10210-10-1.pdf

Документи

09 листопада 2018 16:05
Протокол_76.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-17-001075-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ІТ БЕСТ, Код ЄДРПОУ:41350231
Дата подання: 12 вересня 2018 17:24
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА ДО АМКУ
Оскарження дій замовника щодо тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 вересня 2018 15:32
Рішення від 17.09.2018 № 9534.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2018 15:32
Рішення від 03.10.2018 № 10177.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2018 16:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вимога за рішенням Органу оскарження від 03.10.2018 №10177 виконана
Дата виконання рішення замовником: 26 жовтня 2018 12:20
Номер скарги: UA-2018-08-17-001075-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ІТ БЕСТ, Код ЄДРПОУ:41350231
Дата подання: 09 листопада 2018 17:48
СКАРГА ДО АМКУ НА ЗАМОВНИКА
СКАРГА ДО АМКУ НА ЗАМОВНИКА ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 листопада 2018 18:07
Рішення від 14.11.2018 № 11645.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2018 18:07
рішення від 27.11.2018 № 12137.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2018 17:43

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

03 жовтня 2018 12:27
12.1-02_144-18.pdf
03 жовтня 2018 13:00
12.1-02_151-18.pdf

Документи Органу Оскарження

17 вересня 2018 15:32
Рішення від 17.09.2018 № 9534.pdf

Документи подані скаржником

09 листопада 2018 17:48
СКАРГА ДО АМКУ НА ЗАМОВНИКА
09 листопада 2018 17:48
додаток
09 листопада 2018 17:48
додаток

Документи подані замовником

22 листопада 2018 16:12
Лист_АМКУ_22.11.2018.pdf

Документи Органу Оскарження

14 листопада 2018 18:07
Рішення від 14.11.2018 № 11645.pdf
30 листопада 2018 17:43
рішення від 27.11.2018 № 12137.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 листопада 2018
UA-2018-08-17-001075-ab53b45b7a64f4a2099cc31de23da24e8
Найменування: Державна служба статистики України
Код ЄДРПОУ: 37507880
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська обл., Київ, вул. Шота Руставелі, 3, м. Київ
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ІТ БЕСТ Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Техніка для бізнесу”
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Приватне Підприємство "ЛанТек" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс" Документи
Відхилено
Документи

Документи

06 листопада 2018 17:31
Протокол_74.pdf
06 листопада 2018 17:35
Електронний підпис

Публічні документи

29 жовтня 2018 15:56
Проект договору.pdf
17 вересня 2018 13:33
Інфо довідка доля.pdf
17 вересня 2018 13:33
Сертифікат_авториз.rar
14 вересня 2018 17:37
проект договору.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю „Техніка для бізнесу” #22396671

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

06 листопада 2018 17:37
Протокол_74.pdf
06 листопада 2018 17:37
Електронний підпис

Публічні документи

29 жовтня 2018 18:26
Електронний підпис
29 жовтня 2018 18:24
основні засоби.pdf
29 жовтня 2018 18:23
Key-6.dat
29 жовтня 2018 17:14
Електронний підпис
29 жовтня 2018 17:12
проект договору.pdf
29 жовтня 2018 13:58
Електронний підпис
29 жовтня 2018 13:48
G0918-2941-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO.pdf
29 жовтня 2018 13:48
Mirgorodsky_1853-K-O-20180420-signed.pdf
29 жовтня 2018 13:48
сумісність продукту 1.pdf
29 жовтня 2018 13:48
сумічність продукту 3.pdf
29 жовтня 2018 13:48
сумісність продукту.pdf
29 жовтня 2018 13:48
сумісність продукту 2.pdf
29 жовтня 2018 13:48
авторизація.pdf
29 жовтня 2018 13:48
проект договору.pdf
29 жовтня 2018 13:48
договір оренди 10_06.pdf
29 жовтня 2018 13:48
аналогічний договір.pdf
29 жовтня 2018 13:48
договір оренди 011116-1.pdf
29 жовтня 2018 13:48
договір оренди 15_18.pdf
29 жовтня 2018 13:48
договір оренди 0717-3.pdf
29 жовтня 2018 13:48
ВПВ ст.17.pdf
29 жовтня 2018 13:48
відгук Монді.pdf

Документи

06 листопада 2018 17:46
Протокол_74.pdf
06 листопада 2018 17:46
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

06 листопада 2018 17:48
Протокол_74.pdf
06 листопада 2018 17:48
Електронний підпис

Публічні документи

05 грудня 2018 15:49
Електронний підпис
05 грудня 2018 15:49
Довідка про коруп.pdf
05 грудня 2018 15:49
Довідка МВС 08.10.18.pdf
29 жовтня 2018 18:17
Електронний підпис
29 жовтня 2018 18:17
Електронний підпис
29 жовтня 2018 18:16
7 ISO 9001.PDF
29 жовтня 2018 18:16
4 Авторизаційний лист.pdf
29 жовтня 2018 18:16
19-ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 жовтня 2018 18:15
15_Довідка по Статті 17.pdf
29 жовтня 2018 18:15
14 Лист-відгук.pdf
29 жовтня 2018 18:15
12.2 Копії дипломів 5 шт_.pdf
29 жовтня 2018 18:15
12.1 Борисенко диплом.pdf
29 жовтня 2018 18:15
11 Договір оренди.pdf
29 жовтня 2018 18:15
10210-10 ВС Технолоджі p7s.rar
29 жовтня 2018 18:15
0-ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Документи

06 листопада 2018 17:51
Протокол_74.pdf
06 листопада 2018 17:51
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІТ БЕСТ

Товариство з обмеженою відповідальністю „Техніка для бізнесу”

Приватне Підприємство "ЛанТек"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" 6 711 692,46
UAH з ПДВ
6 711 692,46
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство "ЛанТек" 6 749 271,72
UAH з ПДВ
6 749 271,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2018 15:49
Електронний підпис
05 грудня 2018 15:49
Довідка про коруп.pdf
05 грудня 2018 15:49
Довідка МВС 08.10.18.pdf
29 жовтня 2018 18:17
Електронний підпис
29 жовтня 2018 18:17
Електронний підпис
29 жовтня 2018 18:16
7 ISO 9001.PDF
29 жовтня 2018 18:16
4 Авторизаційний лист.pdf
29 жовтня 2018 18:16
19-ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 жовтня 2018 18:15
15_Довідка по Статті 17.pdf
29 жовтня 2018 18:15
14 Лист-відгук.pdf
29 жовтня 2018 18:15
12.2 Копії дипломів 5 шт_.pdf
29 жовтня 2018 18:15
12.1 Борисенко диплом.pdf
29 жовтня 2018 18:15
11 Договір оренди.pdf
29 жовтня 2018 18:15
10210-10 ВС Технолоджі p7s.rar
29 жовтня 2018 18:15
0-ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі"

Приватне Підприємство "ЛанТек"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі"
#30574751
Переможець 6 711 692,46
UAH з ПДВ
03 грудня 2018 18:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

03 грудня 2018 18:07
Електронний підпис
03 грудня 2018 18:07
Протокол_91.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2018 18:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі"
#30574751
6 711 692,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2018 18:07
Електронний підпис
03 грудня 2018 18:07
Протокол_91.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 10:24
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 16:49
Договір_102.pdf укладений
14 грудня 2018 16:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2018 — 21 грудня 2018
Сума оплати за договором: 6 711 692,46
UAH з ПДВ