Впровадження технології для забезпечення зниження рівня забруднення атмосферного повітря на об'єктах соціальної сфери Червоноградської міської ради
Очікувана вартість
20 040 079,20 UAH
UA-2018-08-17-000641-b 0b02cac5db7145c79297662eec2b66c6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Орган місцевоного самоврядування "Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 38894262
Місцезнаходження замовника: 80100, Україна, Львівська обл., Червоноград, пр.Шевченка,19
Контактна особа замовника: Павлюк Петро Степанович
+380979647685
38894262viddilkbi@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2018 17:00
Очікувана вартість: 20 040 079,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 200,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Місце виконання робіт: Об’єкти соціальної сфери Червоноградської міської ради, перелік яких визначено у Додатку 2.1 до технічного завдання: «Впровадження технології для забезпечення зниження рівня забруднення атмосферного повітря на об´єктах соціальної сфери Червоноградської міської ради» Обсяг виконання робіт відповідно до Технічного завдання (Додаток № 2.2 до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Впровадження технології для забезпечення зниження рівня забруднення атмосферного повітря на об'єктах соціальної сфери Червоноградської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м.Червоноград, Пр..Шевченка,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-17-000641-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ КРЕОГЕН ГРУП, Код ЄДРПОУ:39089044
Дата подання: 23 серпня 2018 16:56
ВИмога
Добрий день!
Уважно вивчивши Тендерну документацію та вимоги викладені в ній, з’явилася необхідність звернутися за роз’ясненнями по наступним питанням:
1. Пунктом 1.1 «Зміст тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, вимагається:
« - Тендерна пропозиція учасника має містити відомості у довільній формі, щодо початку виконання робіт підрядником без попереднього авансу.(документально підтвердити)».
Просимо дати роз’яснення яким саме документом учасник має надати відомості у довільній формі, щодо початку виконання робіт підрядником без попереднього авансу, якими нормами чинного законодавства передбачена така вимога та відповідний документ. Та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
2. Пунктом 1.1 «Зміст тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, вимагається:
«1.1.2. Усі вищезазначені документи тендерної пропозиції повинні мати реєстр наданих документів.».
Просимо дати роз’яснення який саме документ (форма та зміст) учасник має надати на виконання цієї вимоги.
3. Пунктом 1.1 «Зміст тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, вимагається:
«Документи на підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до вимог Розділу 1 Додатку 1 подаються із позначкою в назві файлу: «КК» або «Кваліфікаційні критерії».
Документи на підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до вимог Розділу 2 Додатку 1 подаються із позначкою в назві файлу: «ВПВ17» або «Відсутність підстав відмови».
Документи на підтвердження інших вимог Розділу 2 Додатку 1 та будь-які інші документи, які учасник вважає за необхідне подати, за виключенням «Проекту договору про закупівлю» подаються із позначкою в назві файлу: «ІД» або «Інші документи».
Проект договору про закупівлю подається із позначкою в назві файлу: «Проект договору».
Цінова пропозиція подається із позначкою в назві файлу «Цінова пропозиція».
Документи на підтвердження технічним вимогам подаються із позначкою в назві файлу: «ТЧ» або «Технічна частина»»
Така вимога впливає на термін підготовки тендерних пропозицій учасників та збільшує можливість зробити не навмисну помилку з боку учасників, за яку в подальшому Замовник може відхилити таку пропозицію, але жодним чином не впливає на зміст поданої пропозиції. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме виключити зазначену вимогу.
4. Пунктом 1.1 «Зміст тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, вимагається:
«Учасник гарантує достовірність інформації, яку подано у його тендерній пропозиції. (надати документальне підтвердження у формі гарантійного листа)».
Вважаємо, що така вимога є безпідставною оскільки поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з умовами тендерної документації та подає необхідну інформацію.
Відповідно до Законом України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Таким чином, тендерна документація має бути приведена у відповідність до чинного законодавства.
5. Пунктом 1.3 «Формальні (несуттєві) помилки» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, передбачено:
«Замовник не зобов’язаний приймати пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що названо вище.»
Таким чином замовник звужує можливі формальні (несуттєві) помилки тими що визначені Замовником в тендерній документації, а у разі інших може відхилити тендерну пропозицію.
Необхідно зазначити що учасником можуть бути допущенні інші несуттєві помилки, що не призводить до значного спотворення інформації, допущені очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації.
Враховуючи викладене просимо розширити поняття формальних (несуттєвих) помилок, а саме:
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.

6. Пунктом 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, вимагається:
«Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
6.1. Розрахунок договірної ціни та кошторис.
6.2. План графік виконання робіт.
6.3. План фінансування робіт.
6.4. Гарантійний термін на виконані роботи.»
Тендерною документацією визначено, що Гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання Акту про приймання-передачі Об’єкта будівництва.
Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого Об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, які виникли з вини підрядника.
Просимо дати роз’яснення, відповідно до яких норм чинного законодавства вимагається забезпечення гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва не менше 10 років. Крім того, яким чином будуть визначатися недоліки, які виникли з вини підрядника.
7. Пунктом 7 «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, вимагається:
«У випадку залучення до виконання робіт субпідрядників в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання та подає копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робі робіт, на які його заплановано залучити, відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку №2* (у разі якщо передбачено законодавством).
* – у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу.»
Необхідно зазначити, що відповідно до п. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити, у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в лише обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Таким чином, тендерна документація має бути приведена у відповідність до чинного законодавства, шляхом вилучення вимоги про надання інформації про субпідрядні організації які будуть залучені до виконання робіт в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
8. Пунктом 5.3 «Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, передбачено:
«Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 10 000,00 (десять тисяч гривень, 00 коп.)».
Просимо більш детально роз’яснити зазначену вимогу.
9. Пунктом 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку №1 до Тендерної документації, вимагається:
«- наявність свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал).».
Необхідно зазначити, що в учасника у разі використання транспортних засобів та\або механізмів на підставі договорів надання послуг, відсутні відповідні свідоцтва, тому їх надання не є можливим.
Просимо привести у відповідність зазначену вимогу.
10. Пунктом 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №1 до Тендерної документації, вимагається:
«2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт (зразок довідки додається у таблиці «б»).
- наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення підтверджуються документами про освіту та/або підвищення кваліфікації.
Кваліфікація спеціаліста, що відповідатиме за охорони праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці не раніше як за три роки до кінцевого терміну подання пропозицій.
2.2. Довідка, що містить інформацію про наявність робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт (зразок довідки додається у таблиці «в»).
- наявність, кваліфікація та досвід працівника (працівників), які безпосередньо організовують та проводять роботи з оперативного обслуговування діючих електроустановок чи виконують у них налагоджувальні, електромонтажні, ремонтні, профілактичні, яким присвоєно групу електробезпеки не менше п’ятої, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці не раніше як за один рік до кінцевого терміну подання пропозицій.».
Вимога щодо надання документів про освіту та/або підвищення кваліфікації, документу встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, суперечить закону «Про захист персональних даних», оскільки вказані документи містять персональні дані працівників. Персональні дані є інформацією з обмеженим доступом та потребують добровільної згоди суб’єкта на обробку, зберігання і поширення її персональних даних відповідно до мети їх використання. Такі умови тендерної документації порушують ч.6 ст.6, ст.14 та ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних», ст. 32 Конституції України та ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», так як, у разі відмови осіб від надання згоди на поширення її персональних даних (яка є добровільною) учасник не зможе виконати таку вимогу документації, внаслідок чого така пропозиція може бути відхилена замовником.
Таким чином, тендерна документація має бути приведена у відповідність до чинного законодавства.
Крім того, вимога щодо надання документу встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці з встановленням часових рамок для такого документу також не відповідає чинному законодавству.

Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2018 17:42
У відповідь на Вашу вимогу UA-2018-08-17-000641-b.b1 від 23.08.2018 р. про усунення порушень, повідомляємо наступне:
1. Щодо довідки про виконання робіт без попереднього авансу
Умовами Розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція учасника має містити відомості у довільній формі, щодо початку виконання робіт підрядником без попереднього авансу (документально підтвердити). На відповідність цій вимозі потрібно надати довідку з печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи від учасника, з відповідними відомостями. Беручи до уваги, що фінансування цього об’єкту здійснюється з бюджету, є імовірність затримки його фінансування, з метою отримання гарантії можливості початку виконання робіт без попередньої оплати була сформована ця вимога. При формуванні документації члени тендерного комітету керуються виключно нормами чинного законодавства.
2. Щодо реєстру наданих документів
На виконання умови, визначеної в п. 1.1.2. Розділу 3 учасники мають надати реєстр, а саме: документ у довільній формі, з печаткою (за наявності) та підписом особи, уповноваженої від учасника, що містить перелік документів тендерної пропозиції
3. Щодо назви файлів тендерної пропозиції
З метою полегшення процесу перевірки документів тендерної пропозиції було сформовано умову про визначення назв файлів із врахуванням групи умов, на відповідність яким їх надається. Найменування файлу, завантаженого в складі пропозиції жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника та на результати кваліфікації його пропозиції. Наголошуємо, що просимо учасників вказувати назви документів, виключно, з метою полегшення процесу аналізу тендерних пропозицій, без умислу використовувати це як підставу для відхилення.
4. Щодо гарантії достовірності наданої інформації
Задля отримання гарантії достовірності поданих відомостей, в складі тендерної документації передбачено умову про подання довідки, з печаткою (за наявності) та підписом особи, уповноваженої від учасника, з відповідним змістом.
5. Щодо опису формальних помилок
Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, у частині 3 статті 22 наведено визначення формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. У пункті 1.3. Розділу 3 тендерної документації визначено перелік помилок, які слід вважати формальними та не можуть бути підставою для відхилення. Ця вимога не містить жодних порушень, і сформована з метою роз’яснення учасникам формальних (несуттєвих) помилок.
6. Щодо гарантійного строку на виконані роботи
При формуванні вимог тендерної документації було визначено про надання гарантійного строку експлуатації на виконані роботи, замовником прийнято рішення про доцільність строку, який становить не менше 10 років. Ця умова була сформована із врахуванням чинного законодавства.
7. Щодо субпідрядної організації
Керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації, а саме у п. 7 Розділу 3, передбачена вимога про надання відомостей про залучення субпідрядної організації:
У разі закупівлі робіт або послуг учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та подає наступні відомості:
- найменування субпідрядника;
- його місцезнаходження;
- платіжні реквізити;
- код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією Довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію);
- види робіт, які передбачається доручити субпiдряднику, орієнтовану вартість послуг/робіт субпiдрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які його заплановано залучити.
У разі незалучення субпідрядних організацій до виконання робіт учасник подає довідку в довільній формі.
У випадку залучення до виконання робіт субпідрядників в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання та подає копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робі робіт, на які його заплановано залучити, відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку №2* (у разі якщо передбачено законодавством).
Дана норма жодним чином не порушує законодавства.
8. Щодо оплати юридично-консультаційних послуг
Замовник має укладений договір на надання юридичного та консультаційного обслуговування Замовника з питань проведення публічнихх закупівель в обсягах та на умовах, передбачених укладеним Договором. Оплата юридично-консультаційних послуг Виконавцем не є обов’язковою, та не може бути підставою для відхилення пропозицій, тож не впливає жодним чином на розгляд тендерним комітетом тендерної пропозиції.
9. Щодо матеріально-технічної бази
Ваше звернення прийнято до відома, однак, вважаємо, що підтвердження можливості залучення автомобільної техніки до виконання робіт, шляхом надання у складі тендерних пропозицій є гарантією наявності в учасника всього переліку техніки, визначеної у довідці. Зміна цієї вимоги є недоцільною.
10. Щодо працівників
Метою формування вимог про подання копій документів про освіту та/або підвищення кваліфікації основних інженерно-технічних працівників є гарантією наявності в організації переліку працівників, вказаних у довідці про їх наявність. Метою вимоги про подання копій документів встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань) є гарантією наявності в організації спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці та працівника (працівників), які безпосередньо організовують та проводять роботи з оперативного обслуговування діючих електроустановок чи виконують у них налагоджувальні, електромонтажні, ремонтні, профілактичні, наявність цих працівників у організації підрядника, є важливим при виконанні робіт по цій закупівлі.
Тендерна документація сформована із урахуванням чинного законодавства у сфері закупівель.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-17-000641-b.c2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ СТС-ГЕНПІДРЯД, Код ЄДРПОУ:32375423
Дата подання: 29 серпня 2018 16:55
Скарга щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівел
Більш детальна інформація зазначена в скарзі, що додається
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 31 серпня 2018 17:25
Рішення від 31.08.2018 № 8950 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 31 серпня 2018 17:25
рішення від 18.09.2018 № 9621.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2018 17:31
Номер скарги: UA-2018-08-17-000641-b.a3
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ ТЕПЛЕ МІСТО, Код ЄДРПОУ:41314895
Дата подання: 28 вересня 2018 16:15
скарга
скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2018 17:32
рішення від 02.10.2018 № 10080 + запит замовнику.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2018 17:32
Рішення від 19.10.2018 № 10731.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2018 18:05

Документи подані скаржником

29 серпня 2018 16:55
Скарга

Документи подані скаржником

28 вересня 2018 16:15
платіжне доручення
28 вересня 2018 16:15
скарга

Інформація про відміну

Дата відміни
03 жовтня 2018 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку