Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39160000-1 Шкільні меблі
Очікувана вартість
1 824 625,00 UAH
UA-2018-08-17-000603-b 948eccfa2b1945f5a868071b5b3dbfb5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Коленда

+380487228346 buhgalter134@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., 65039, м. Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Мирослава Коленда
+380487228346
buhgalter134@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2018 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2018 17:00
Початок аукціону: 10 вересня 2018 13:13
Початок аукціону: 10 вересня 2018 13:13
Очікувана вартість: 1 824 625,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 246,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

меблі для устаткування навчальних кабінетів, спалень та роздягалень, інших приміщень

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 комплект
меблі для устаткування навчальних кабінетів, спалень та роздягалень, інших приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Украина, Одеська область, Одеса, улица Маршала Говорова, 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2018  —  31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2018 14:16
перелік змін.docx
31 серпня 2018 14:15
Тендерна документація зі змінами.docx
17 серпня 2018 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2018 14:16
перелік змін.docx
31 серпня 2018 14:15
Тендерна документація зі змінами.docx
17 серпня 2018 15:58
Тендерна документація.docx
17 серпня 2018 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Гарантія надання зразка товару
Дата подання: 22 серпня 2018 12:57
Дата відповіді: 28 серпня 2018 18:04
Тендерною документацією встановлена вимога надання гарантійного листа про те, що у разі визначення замовником учасника переможцем торгів та прийняття рішення про намір укласти з ним договір, такий учасник зобов’язується за власний рахунок протягом двох робочих днів, з моменту визначення його переможцем торгів та прийняття рішення про намір укласти з ним договір, надати замовнику зразки предмету закупівлі.. При цьому єдиним критерієм визначення переможця в тендерній документації встановлено ціну. Разом з цим, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також ст. 5 Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Тендерною документацією встановлено строк поставки товару вересень-жовтень 2018 року. Виготовлення зразків товару, який пропонується до закупівлі, вимагає грошових та часових витрат. Неможливо виготовити зразки товару протягом 2 днів з моменту отримання повідомлення про визначення переможцем. ЗУ «Про публічні закупівлі», що також встановлено і судовою практикою, а також практикою розгляду скарг в АМКУ не передбачено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника після оголошення його переможцем закупівлі. Невідповідність зразків також не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 30 Закону про публічні закупівлі Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Вимога надання зразків порушує діюче законодавство в частині публічних закупівель. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
На наш погляд наявність зразків є ознакою відповідального підходу до якості продукції, наявності працівників відповідной кваліфікаціі та можливостей виробництва меблів. Тому вважаємо, що така вимога не є складною для фірми, яка постійно працює у мебельному бізнесі.
Учасник, який приймає рішення про участь в торгах подає у складі пропозиціі Таблицю відповідності технічних та якісних характеристик, додаткових вимог запропонованої Учасником продукції ,технічному завданню Замовника, де визначає характеристики запропонованої ним Продукції вимогам Замовника. Якщо виробник не в змозі надати таку продукцію, або використовує матеріали та комплектуючі, які не представлені в Україні, або не в змозі внести якісь зміни в свою продукцію, яку має на складі, виробник самостійно приймає рішення про участь в торгах, враховуючі можливості виробництва і кваліфікацію працівників.
Якщо виробник не в спромозі надати матеріали продукції, яку вважає відповідною Тендерній документації, то рішення про подальші дії, щодо участі в торгах він приймає на свій розсуд.
Документи на матеріали
Дата подання: 22 серпня 2018 13:05
Дата відповіді: 28 серпня 2018 17:55
Тендерною документацією вимагається на матеріали, що застосовані для виробництва запропонованих меблів (ДСП, крайка АBS, фанера, труба металева, порошкова фарба, фурнітура) надати: висновки державної санітарної експертизи, сертифікати відповідності та результати випробувань по кожній запропонованій порошковій фарбі). На сьогодні ДСП, крайка АBS, фанера, труба металева, порошкова фарба, фурнітура не є товарамм, які підлягають обовязковій сертифікації. Теж саме стосується висновків державної санітарної експертизи, вони не є обовязковими для таких товарів. Встановлення таких вимог штучно звужує коло учасників. Просимо видалити таку вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне.
З урахуванням Вами зазначеного, тендерним комітетом також будуть розглядатися пропозиції учасників у складі тендерних пропозицій яких буде посилання на торгівельну марку матеріалів (труба металева, фурнітура тощо), підтверджене печаткою та підписом виробника запропонованої продукції (парти та стільця). Замовник має можливість перевірити достовірність наданої Учасником інформації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-17-000603-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "С.М. АРТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41325603
Дата подання: 07 жовтня 2018 21:29
СКАРГА на порушення порядку проведення процедури закупівлі та протиправне відхилення тендерної пропозиції учасника
СКАРГА на порушення порядку проведення процедури закупівлі та протиправне відхилення тендерної пропозиції учасника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 жовтня 2018 17:03
Рішення від 10.10.2018 № 10407 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2018 17:03
Рішення від 26.10.2018 № 10996.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2018 19:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "С.М.АРТ ГРУП" та рішення про визначення підприємства, яке засноване на власності об’єднання громадян "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-08-17-000603-b.
Дата виконання рішення замовником: 01 листопада 2018 16:31

Документи подані скаржником

07 жовтня 2018 21:29
Платіжне доручення
07 жовтня 2018 21:29
Скарга

Документи подані замовником

19 жовтня 2018 17:49
пояснення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2018 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "С.М. АРТ ГРУП" 1 329 242,28
UAH з ПДВ
1 329 242,28
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство, яке засноване на власності об’єднання громадян «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» 1 798 790,00
UAH з ПДВ
1 798 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2018 12:31
Документи переможця
06 вересня 2018 20:37
Технічний опис.pdf
06 вересня 2018 20:37
Документи кваліфікації.pdf
06 вересня 2018 20:37
Пропозиція.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2018 14:56
Електронний підпис
05 жовтня 2018 14:54
Документи переможця.rar
07 вересня 2018 16:34
Документи кваліфікації.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "С.М. АРТ ГРУП"

Підприємство, яке засноване на власності об’єднання громадян «ЕЛКОН-ДІЗАЙН»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "С.М. АРТ ГРУП"
#41325603
Рішення скасоване 1 329 242,28
UAH з ПДВ
28 вересня 2018 16:34
ТОВ "С.М. АРТ ГРУП"
#41325603
Відхилено 1 329 242,28
UAH з ПДВ
28 вересня 2018 16:35
Підприємство, яке засноване на власності об’єднання громадян «ЕЛКОН-ДІЗАЙН»
#32153207
Очікує рішення 1 798 790,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 16:32
Підприємство, яке засноване на власності об’єднання громадян «ЕЛКОН-ДІЗАЙН»
#32153207
Рішення скасоване 1 798 790,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 16:32

Документи

18 вересня 2018 17:33
Електронний підпис
18 вересня 2018 17:33
SCAN0048.PDF
10 вересня 2018 13:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 вересня 2018 16:35
Електронний підпис
28 вересня 2018 16:35
Scan10002 (1).PDF
28 вересня 2018 16:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 листопада 2018 16:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 вересня 2018 16:37
Електронний підпис
28 вересня 2018 16:36
Scan10002 (1).PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 січня 2019 09:48
Коментар щодо відміни: ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"