«Реконструкція трамвайної лінії по вул. Алма-Алтинській» в Дніпровському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
"Reconstruction of the tram line on the street. Alma-Altynskaya "in the Dnipro district of Kyiv in accordance with DSTU B D.1.1-1: 2013 (" Construction work and maintenance "code 45000000-7 according to DK 021: 2015)
Очікувана вартість
294 224 069,00 UAH
UA-2018-08-17-000567-b 0cf2618e5e5544228ba0f1aefabe62f0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт замовника: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа замовника: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Official name: ME Kyivpastrans
National ID: 31725604
Contact point: Tysminetska Tetiana Volodymyri
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2018 11:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2018 11:53
Очікувана вартість: 294 224 069,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99 %
Publication date: 17 серпня 2018 15:34
Enquiries until: 14 вересня 2018 11:00
Complaints submission until: до 20 вересня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 вересня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 294 224 069 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 900 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,99 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 50 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція трамвайної лінії по вул. Алма-Алтинській» в Дніпровському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Алма-Атинська
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

"Reconstruction of the tram line on the street. Alma-Altynskaya "in the Dnipro district of Kyiv in accordance with DSTU B D.1.1-1: 2013 (" Construction work and maintenance "code 45000000-7 according to DK 021: 2015)
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 вересня 2018 10:16
Електронний цифровий підпис
17 вересня 2018 10:14
Перелік змін 2.docx
17 вересня 2018 10:14
ЗТД 2 Алма-Атинська.docx
05 вересня 2018 15:14
Перелік змін 1.docx
17 серпня 2018 15:35
125_СД_ИВР.xls
17 серпня 2018 15:35
125_СД_ВОБ.xls
17 вересня 2018 10:16
Електронний цифровий підпис
05 вересня 2018 15:32
Електронний цифровий підпис
22 серпня 2018 10:57
Електронний цифровий підпис
17 вересня 2018 10:14
Перелік змін 2.docx
17 вересня 2018 10:14
ЗТД 2 Алма-Атинська.docx
05 вересня 2018 15:14
ЗТД Алма-Атинська.docx
17 серпня 2018 16:14
ТД Алма-Атинська.docx
17 серпня 2018 15:35
ТД Алма-Атинська.docx
05 вересня 2018 15:14
Перелік змін 1.docx
17 серпня 2018 15:35
125_СД_ИВР.xls
17 серпня 2018 15:35
125_СД_ВОБ.xls

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-31-000538 ● d945f151873c4014a503a6f0eaebe91d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-11 17:08:47
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2019 № 33

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ



Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 07.02.2019 № 33


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2018-08-17-000567-b 17.08.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку

2019-03-13 18:21:12

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 березня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 21 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "Київпастранс", 31725604, Україна, Київ, Набережне шосе, 2,
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Реконструкція трамвайної лінії по вул. Алма-Алтинській» в Дніпровському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015), 294224069UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 0cf2618e5e5544228ba0f1aefabe62f0, 2018-08-17
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 11 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Форма», товариства з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова Компанія Планета Буд», товариства з обмеженою відповідальністю «Електротрансбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Джет Альянс», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна Компанія «Адамант», ТОВ «Північно-Український Будівельний Альянс», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.10.2018 № 1425, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 12.11.2018 № 54.18-95. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK1-8-1; RISK2-14; RISK2-17-2; RISK1-13-1; RISK1-13-3; RISK1-14; RISK1-3-1; RISK1-3-2;RISK1-8-2;) не підтверджено., 28 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_1

RISK2-14

RISK2-17_2

RISK1-13_1

RISK1-13_3

RISK1-14

RISK1-3_1

RISK1-3_2

RISK1-8_2

RISK2-2_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 16 жовтня 2018
UA-2018-08-17-000567-b0cf2618e5e5544228ba0f1aefabe62f0
Найменування замовника: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження замовника: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Джет Альянс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС Документи
Відхилено
Документи

Документи

24 вересня 2018 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
16 жовтня 2018 11:03
sign.p7s

Публічні документи

21 вересня 2018 15:45
Посвідчення (2).pdf
21 вересня 2018 15:45
9.ЕБГ ФОРМА UA-2018-08-17-000567-b 1.pdf
14 вересня 2018 19:32
sign.p7s
14 вересня 2018 19:32
дозвіл.PDF
14 вересня 2018 19:32
9.ЕБГ ФОРМА UA-2018-08-17-000567-b_.pdf
14 вересня 2018 19:32
Київпастранс.pdf
14 вересня 2018 19:32
статут.PDF
14 вересня 2018 19:32
Опис 2018.pdf
14 вересня 2018 19:32
наказ №05К.pdf
14 вересня 2018 19:32
Ліцензія нова.pdf
14 вересня 2018 19:32
Договір оренди МТЗ.pdf
14 вересня 2018 19:32
Довідки Форма (Алма).pdf
14 вересня 2018 19:32
Витяг ПДВ.pdf
14 вересня 2018 19:32
Виписка з ЄДР 2018.pdf

Документи

24 вересня 2018 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
16 жовтня 2018 11:03
sign.p7s

Документи

24 вересня 2018 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
16 жовтня 2018 11:03
sign.p7s

Публічні документи

24 вересня 2018 02:13
Ліцензія.zip
24 вересня 2018 02:13
Довереность Рыжий.zip
24 вересня 2018 02:13
Кваліфікація.pdf
24 вересня 2018 02:13
Відповідність вимогам.pdf

Документи

24 вересня 2018 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
16 жовтня 2018 11:03
sign.p7s

Документи

24 вересня 2018 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
16 жовтня 2018 11:04
sign.p7s

Публічні документи

23 жовтня 2018 14:39
ДОВIДКА ВIД МВС.pdf
23 жовтня 2018 14:39
ДОВIДКА ВIД ДФС.pdf
24 вересня 2018 10:25
sign.p7s

Документи

24 вересня 2018 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
16 жовтня 2018 11:04
sign.p7s

Публічні документи

24 вересня 2018 10:31
11110-1 Альянс p7s.rar
24 вересня 2018 10:31
23 Довідка санкції.PDF
24 вересня 2018 10:31
19 Ліцензія.PDF
24 вересня 2018 10:31
16 Довідка субпідрядники.PDF
24 вересня 2018 10:31
14 Статут і опис.pdf
24 вересня 2018 10:31
12 Витяг та виписка з ЄДР.pdf
24 вересня 2018 10:31
11 Наказ.PDF
24 вересня 2018 10:31
10 Протокол.PDF
24 вересня 2018 10:31
4 Довідка робітники.PDF
24 вересня 2018 10:31
2 Довідка мат тех бази.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 205 956 848,45
UAH з ПДВ
205 956 848,45
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Джет Альянс" 279 512 865,55
UAH з ПДВ
279 512 865,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2018 14:39
ДОВIДКА ВIД МВС.pdf
23 жовтня 2018 14:39
ДОВIДКА ВIД ДФС.pdf
24 вересня 2018 10:25
sign.p7s

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
Переможець 205 956 848,45
UAH з ПДВ
22 жовтня 2018 15:05

Документи

22 жовтня 2018 15:05
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2018 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
205 956 848,45
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2018 15:05
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 листопада 2018 17:13
Контракт укладений
14 листопада 2018 17:11

Актуальні тендери

До пошуку