Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Системи та пристрої нагляду та охорони» (ДК 021:2015 код 35120000-1)
Очікувана вартість
17 500,00 UAH
UA-2018-08-17-000522-a ● 2b377c46afe345e7a9e381ad9b991d48
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Деснянського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26188308 |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Миколи Закревського, 81/1 |
Контактна особа: |
Кучма Наталія Олександрівна 340445354039 kdctender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2018 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2018 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2018 13:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2018 11:06 |
Очікувана вартість: | 17 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
«Системи та пристрої нагляду та охорони» (ДК 021:2015 код 35120000-1)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Системи та пристрої нагляду та охорони» (ДК 021:2015 код 35120000-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, місто Київ, Київ, вул. Закревського, 81/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 серпня 2018
—
31 серпня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2018 12:39 |
Оголошення сигналізація з монтуванням.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо 5 років досвіду
Дата подання: 20 серпня 2018 10:51
У Вашому оголошенні зазначено, що потрібно, щоб в учасника був досвід 5 років на ринку, в тому числі в державних та комунальних закладах.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 5 років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 5 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Також незрозумілою є вимога про досвід в комунальних та державних установах, адже законодавець зазначає, що просто в учасника має бути досвід надання аналогічних послуг. І неважливо, чи в приватній установі, чи в комунальних, або державних. Тому дана вимога також є дискримінаційною. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5 років, в тому числі державних та комунальних установах, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо сертифікату ОС ДЦС ЗОП
Дата подання: 20 серпня 2018 10:56
У оголошенні зазначено: Сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації виданий Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП). Дана вимога є неправомірною.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві.
Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони.
Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали.
В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України серії EN 50518, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби.
Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію:
(http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv)
«В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45.
Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони пропонує державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.».
Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель.
Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо працівників
Дата подання: 20 серпня 2018 11:34
У Вашому оголошенні зазначено: Довідка про наявність штатних працівників (відповідно Таблиці 3), що будуть задіяні для надання комплексу послуг, що є предметом закупівлі, та які мають досвід виконання відповідних робіт/надання послуг не менше 5 років: електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації не нижче 5-го розряду з групою допуску до проведення робіт підвищеної небезпеки до 1000 В (не менше 5 осіб); налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не нижче 5-го розряду. Документи про підтвердження наявності в Учасника штатних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації не нижче 5-го розряду з групою допуску до проведення робіт підвищеної небезпеки до 1000 В (не менше 5 осіб), налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не нижче 5-го розряду. Копії посвідчень про допуск до роботи з підвищеною небезпекою (не нижче ІІІ групи електробезпеки).
Шановний замовнику, Ви закуповуєте послуги на 1 об'єкт, навіщо Вам 5 електромонтерів? Чим викликана така кількість працівників? Яким нормативно-правовим актом це передбачено? Також маємо питання: чому у працівників має бути 5ий розряд? Подивіться класифікатор професій та обов'язки, які виконує електромонтер кожного розряду. Послуги, які Ви закуповуєте мають право виконувати і електромонтери 3го розряду. І їх має бути у кількості не менше двох, а не 5 осіб. Тому вимагаємо прибрати вимогу про кількість та розряд електромонтерів та налагоджувальника із документації та внести відповідні зміни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо підвищеної небезпеки
Дата подання: 20 серпня 2018 11:39
У Вашому оголошенні зазначено: Довідка про наявність штатних працівників (відповідно Таблиці 3), що будуть задіяні для надання комплексу послуг, що є предметом закупівлі, та які мають досвід виконання відповідних робіт/надання послуг не менше 5 років: електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації не нижче 5-го розряду з групою допуску до проведення робіт підвищеної небезпеки до 1000 В (не менше 5 осіб); налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не нижче 5-го розряду. Документи про підтвердження наявності в Учасника штатних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації не нижче 5-го розряду з групою допуску до проведення робіт підвищеної небезпеки до 1000 В (не менше 5 осіб), налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не нижче 5-го розряду. Копії посвідчень про допуск до роботи з підвищеною небезпекою (не нижче ІІІ групи електробезпеки).
Шановний замовнику, повідомляємо, що охоронна сигналізація, пожежна сигналізація, комп’ютерна мережа, домофони, відноситься до слабкострумових електросистем з напругою нижче 36 Вольт, тобто сигнали передаються за допомогою слабких, безпечних для людини струмів. Для підтримання в робочому стані діючої у Замовника технічних систем охорони, шляхом проведення обслуговування та виконання ремонтних робіт не потрібно наявність спеціалістів, які мають допуск до роботи на електроустановках з потужністю до 1000 Вольт. Прописана Вами вимога, суттєво звужує коло учасників, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Також можна стверджувати, що Ви лобіюєте інтереси конкретного учасника. Тому враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити вимогу "Документи про підтвердження наявності в Учасника штатних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації не нижче 5-го розряду з групою допуску до проведення робіт підвищеної небезпеки до 1000 В (не менше 5 осіб), налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не нижче 5-го розряду. Копії посвідчень про допуск до роботи з підвищеною небезпекою (не нижче ІІІ групи електробезпеки)" з документації та внести відповідні зміни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СБ "Статус" #38975608 |
Відхилено |
14 000,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2018 12:44
|
Центр систем безпеки поліції охорони #35828684 |
Переможець |
16 408,09
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2018 13:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Центр системи безпеки поліції охорони.pdf | укладений |
13 вересня 2018 11:16
|