Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт перехрестя Бериславського шосе та вул. Залаегерсег з організації безпеки руху транспорту і пішоходів та влаштування світлофорного об’єкту
Очікувана вартість
3 896 096,60 UAH
UA-2018-08-17-000451-b 931b5e0ee6114d219dbce7d2e78b3b74
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Олексійович Іванов

0552461103 dorogiburlay@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв'язку Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26472400
Місцезнаходження: Україна , Херсонська обл., вул. Залізнична, 8, м .Херсон, 73000
Контактна особа: Микола Олексійович Іванов
0552461103
dorogiburlay@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2018 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2018 12:00
Очікувана вартість: 3 896 096,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 480,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

-

-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт перехрестя Бериславського шосе та вул. Залаегерсег з організації безпеки руху транспорту і пішоходів та влаштування світлофорного об’єкту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, перехрестя Бериславського шосе та вул. Залаегерсег
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток №3 до тендерної документації
Дата подання: 21 серпня 2018 11:21
Дата відповіді: 23 серпня 2018 11:49
В Додатку №3 тендерної документації вказані наступні типи обладнання: Контролер КДК-06 Свiтлофор пішохідний СД П 1.2 ТНЧ2-01-АТ Свiтлофор транспортний СД Т 1.2 ТВЧ1-01-АТ Свiтлофор транспортний СД Т 1.3 ТВЧ2-01-АТ - це маркування конкретних виробників обладнання: ТОВ "КОМКОН ТРАФІК" та ТОВ "АТІЛОС". В Україні є ряд виробників аналогічної продукції, яка виробляеться згідно ТУ погоджених з Національною поліцією України та може використовуваться в дорожньому господарстві, ця продукція має не гірше співвідношення ціна/якість. Яким нормативним документом регламентується погодження Учасником єквівалентів світлофорів та дорожніх контролерів з проектною організацією? Просимо внести зміни в тендерну документацію: що всі світлофори та дорожні контролери, які виготовляються в Україні серійно за ТУ, погодженого з Нац.Поліціей, та сертифіковані в Україні Учасник може пропонувати Замовнику в своїй тендерній пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 Авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами (далі - генеральний проектувальник) відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Абз. 3 статті 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» (далі – Закон) встановлено, що об'єкти архітектурної діяльності (об'єкти архітектури) - будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, території.
Відповідно до абз. 7 Закону Внесення змін до затвердженого проекту проводиться виключно за згодою автора проекту, а в разі відхилення від технічних умов - за погодженням з підприємствами, установами та організаціями, які надали такі технічні умови, та замовником.
З огляду на зазначене, Замовником встановлено вимогу, що у разі застосування в Договірній ціні еквівалентів обладнання та матеріалів, Виконавець зобов'язаний, до моменту придбання вищевказаного обладнання та матеріалів, погодити застосування таких еквівалентів із проектною організацією,що здійснює авторський нагляд.
Проектна документація
Дата подання: 22 серпня 2018 13:03
Дата відповіді: 28 серпня 2018 08:16
Ознайомившись з наданим Вами файлом з кошторисом (2167_Капітальний ремонт перехрестя Бериславського шосе та вул.Залаегерсег з організації безпеки руху транспорту і пішоходів та влаштування світлофорного об єкту..bsdu) до проектної документації нами було виявлено наступне: при розрахунках в кошторисі, в розділі Благоустрій (улаштування дорожньої розмітки) були враховані застаріли норми, а саме: ДА3-1-1, ДА3-12-1, ДА3-7-2, ДА3-12-2, ДА3-12-3, ДА3-8-5, ДА3-8-1, ДА3-13-1, ДА3-5-8. На сьогодняшній день необхідно при розрахунках використовувати нові норми, а саме: ДН3-1-1, ДН3-12-1, ДН3-7-2, ДН3-8-5, ДН3-8-1, ДН3-13-1, Дн3-5-7. Використання застарілих норм унеможливлює Учасника правильно розрахувати вартість тендерної пропозиції. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з тим, що проектно-кошторисна документація проходила експертизу до набрання чинності нових норм, у наданому Вам файлі з кошторисом зазначені норми, діючі на момент проходження експертизи. При підготовці тендерної пропозиції, учасник повинен враховувати чинні норми.
Оскільки зміна вказаних норм не впливає на розрахунок договірної ціни, учасник повинен керуватися відомостями обсягів робіт та матеріалів, які наведені у додатку № 3 до Тендерної документації. Необхідність внесення змін в тендерну документацію відсутня.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 3 793 249,20
UAH з ПДВ
3 793 249,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2018 12:52
Електронний підпис
30 серпня 2018 12:50
кошторис АВК.zip
30 серпня 2018 12:50
Кошторис.pdf
30 серпня 2018 12:50
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

Інформація про відміну

Дата відміни
03 вересня 2018 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій