Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
379 015,00 UAH
UA-2018-08-17-000432-c ● 9387eabe53c14e6c939f5279ec0567fc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 31193118 |
Вебсайт: | http://moippo.mk.ua |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адміральська, 4а |
Контактна особа: |
Світлана Миколаївна Нєгара +380667985962 moippo@moippo.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2018 10:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2018 14:15 |
Очікувана вартість: | 379 015,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 790,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2173 штука
ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Адміральська, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2018 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2018 10:38 |
ТД - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-17-000432-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Сантарекс, Код ЄДРПОУ:30126040
Дата подання: 10 вересня 2018 12:30
Пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника
ТОВ “Сантарекс” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-08-17-000432-c (ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»), який проходив 04.09.2018 р.
Виходячи з результатів аукціону було встановлено, що учасники ТОВ МП "ІНВАР" у складі своєї пропозиції надає товари, які не відповідають технічним вимогам Замовника, а саме:
Замовник вимагав «Папір», щільність – 80 г/м2; товщина – 112 мк; формат – А3; яскравість – 102%; білизна (CIE D65) – 168; непрозорість – 93 %; гладкість – 180 мл / хв; вологість – 4,3 %; продольна жорсткість – 121 mN; поперечна жорсткисть – 63 mN – учасник у складі своєї пропозиції зазначає «Папір» товщиною 112мкм, але у технічних характеристиках на папір, копію яких додано до пропозиції, зазначено 108 ±2, що не відповідає технічним вимогам;
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ МП "ІНВАР" як таку, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до пункту 3 Розділу V Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з результатів аукціону було встановлено, що учасники ТОВ МП "ІНВАР" у складі своєї пропозиції надає товари, які не відповідають технічним вимогам Замовника, а саме:
Замовник вимагав «Папір», щільність – 80 г/м2; товщина – 112 мк; формат – А3; яскравість – 102%; білизна (CIE D65) – 168; непрозорість – 93 %; гладкість – 180 мл / хв; вологість – 4,3 %; продольна жорсткість – 121 mN; поперечна жорсткисть – 63 mN – учасник у складі своєї пропозиції зазначає «Папір» товщиною 112мкм, але у технічних характеристиках на папір, копію яких додано до пропозиції, зазначено 108 ±2, що не відповідає технічним вимогам;
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ МП "ІНВАР" як таку, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до пункту 3 Розділу V Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2018 19:56
На вашу вимогу повідомляємо, що пропозиція учасника ТОВ МП "ІНВАР" відповідає технічним вимогам та не може бути відхилено у зв’язку з тим, що нормами ДСТУ EN 20534:2005 допускається похибка +/- 3 мк, так як товщина кожної партії паперу одного виробника, торгової марки, тощо залежить від маси паперу, зольності, кількості циклів каландрування, які пройшов папір в процесі виробництва, а також типу волокон, використовуваних для виробництва даного паперу. Показник товщини сам по собі може впливати на інші характеристики паперу, такі як жорсткість або непрозорість, але не впливає на робочі властивості паперу .
Отже, таке відхилення допустимо діючими стандартами, внаслідок чого не впливає на якість та відповідає технічним та якісним характеристикам, які вимагалися нами в тендерній документації.
Отже, таке відхилення допустимо діючими стандартами, внаслідок чого не впливає на якість та відповідає технічним та якісним характеристикам, які вимагалися нами в тендерній документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2018 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Галкіна Тамара Іванівна |
379 011,00
UAH з ПДВ
|
336 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сантарекс |
374 386,20
UAH з ПДВ
|
357 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальність "Мале підприємство Інвар" |
378 984,23
UAH з ПДВ
|
374 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Галкіна Тамара Іванівна #1526207145 |
Відхилено |
336 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2018 16:54
|
ТОВ Сантарекс #30126040 |
Відхилено |
357 999,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2018 16:56
|
Товариство з обмеженою відповідальність "Мале підприємство Інвар" #13852785 |
Переможець |
374 300,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2018 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2018 14:25
|
Протокол(оновлений).pdf | зміни до договору |
24 вересня 2018 14:25
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2018 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2018 15:16
|
дод. угода.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2018 15:12
|
протокол.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2018 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2018 12:35
|
Договір - Офісне устаткування та приладдя різне.pdf | укладений |
18 вересня 2018 09:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення щодо назви закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1263 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення конкретної назви предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1263 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |