Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт систем освітлення Подільського трамвайного депо по вул. Кирилівська, 132» відповідно до ДСТУ Б Д1.1.-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт код 45000000-7 за ДК 021:2015»)
Очікувана вартість
8 482 843,19 UAH
UA-2018-08-17-000422-b 5fb83ca6e8b04cc0b03d11f7cfb63914
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2018 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2018 10:00
Початок аукціону: 04 вересня 2018 12:03
Очікувана вартість: 8 482 843,19 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт систем освітлення Подільського трамвайного депо по вул. Кирилівська, 132» відповідно до ДСТУ Б Д1.1.-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт код 45000000-7 за ДК 021:2015»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Кирилівська, 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2018 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 14:15
ТД Кирилівська.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2018 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ" 8 457 250,54
UAH з ПДВ
8 457 250,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА" 8 482 530,00
UAH з ПДВ
8 482 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2018 23:46
Довідка 17.09.pdf
14 вересня 2018 21:48
Комерційна пропозиція.pdf
14 вересня 2018 21:48
Довідка про корупцію.pdf
14 вересня 2018 21:48
Довідка з МВС.pdf
03 вересня 2018 09:59
Електронний підпис
03 вересня 2018 09:58
Проект_Подільське ТРД.pdf
03 вересня 2018 09:24
Електронний підпис
03 вересня 2018 09:22
Проект_Подільське ТРД.pdf
02 вересня 2018 21:03
Електронний підпис
02 вересня 2018 20:58
Проект_Подільське ТРД.pdf
02 вересня 2018 20:58
Комерційна пропозиція.pdf
02 вересня 2018 20:58
Працівники.pdf
02 вересня 2018 20:58
Рішення засновника.pdf
02 вересня 2018 20:58
Наказ _1.pdf
02 вересня 2018 20:58
Договір оренди Pekkaniska.pdf
02 вересня 2018 20:58
Фотометричні дані IES.rar
02 вересня 2018 20:58
Ліцензія будівельна.pdf
02 вересня 2018 20:58
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 вересня 2018 20:58
Бі Про Свідоцтво.pdf
02 вересня 2018 20:58
Довідка по 17 ст.pdf
02 вересня 2018 20:58
Статут.pdf

Публічні документи

31 серпня 2018 15:00
Електронний підпис
31 серпня 2018 14:59
Статут.pdf
31 серпня 2018 14:59
Протоколи, наказ.pdf
31 серпня 2018 14:59
Працівники.pdf
31 серпня 2018 14:59
ПДВ.pdf
31 серпня 2018 14:59
МТБ.pdf
31 серпня 2018 14:59
Ліцензія.pdf
31 серпня 2018 14:59
Довідка судимість.pdf
31 серпня 2018 14:59
Довідка податки.pdf
31 серпня 2018 14:59
Аналогічний договор.pdf
31 серпня 2018 14:59
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ"
#36797275
Переможець 8 457 250,54
UAH з ПДВ
10 вересня 2018 16:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2018 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ"
#36797275
8 457 250,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:05
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
03 січня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 09:02
повідомлення ду 3 подовження строку дії договір 54 18 80 Бі про інжинірінг.docx зміни до договору
02 серпня 2019 09:00
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 16:46
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 16:00
повідомлення ду 2 подовження строку дії договір 54 18 80 Бі Про Інжинірінг.docx зміни до договору
01 квітня 2019 15:59
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 13:22
повідомлення ду 1 подовження строку дії договір 54 18 80 Бі Про Інжинірінг.docx зміни до договору
02 січня 2019 13:20
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2018 12:14
Контракт укладений
04 жовтня 2018 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1. Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Строк дії договору до 31.12.2019р.
Номер договору про закупівлю: 54.18-80
Договір:
Номер додаткової угоди: 54.18-80
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 2. Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Строк виконання робіт до 31.07.2019р.
Номер договору про закупівлю: 54.18-80
Договір:
Номер додаткової угоди: 54.18-80
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №3. Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Змінено календарний графік виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 54.18-80
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з закінчення строку дії договору