Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція елементів благоустрою міського парку в м. Жовква» коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
1 596 308,40 UAH
UA-2018-08-17-000409-b 4866f2b4d38c45cfade69b3f1dffbb38
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козар Галина Володимирівна

+380325221264 andriy_das@hotmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Жовківська міська рада Жовківського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04056248
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., Жовква, пл. Вічева, 1
Контактна особа: Козар Галина Володимирівна
+380325221264
andriy_das@hotmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2018 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 11 вересня 2018 13:17
Очікувана вартість: 1 596 308,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 981,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція елементів благоустрою міського парку в м. Жовква» коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, міський парк в м. Жовква
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2018 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2018 15:37
перелік змін.docx
03 вересня 2018 15:37
Додаток 1 Форма тендерної пропозиції.docx
03 вересня 2018 15:37
3. ЗТД.doc
17 серпня 2018 14:07
Додаток 3 Проект договору.docx
17 серпня 2018 14:07
Додаток 2 Технічне завдання.docx
03 вересня 2018 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2018 15:37
перелік змін.docx
03 вересня 2018 15:37
Додаток 1 Форма тендерної пропозиції.docx
17 серпня 2018 14:07
Додаток 1 Форма тендерної пропозиції.docx
03 вересня 2018 15:37
3. ЗТД.doc
17 серпня 2018 14:07
3. Тендерна документація.doc
17 серпня 2018 14:07
Додаток 3 Проект договору.docx
17 серпня 2018 14:07
Додаток 2 Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-17-000409-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛИБІДЬ", Код ЄДРПОУ:22402868
Дата подання: 24 вересня 2018 17:33
Вимога щодо усунення порушень законодавства при кваліфікації пропозиції ТОВ " Група Компаній Енергомонтаж "
Вимога щодо усунення порушень законодавства при кваліфікації пропозиції ТОВ “Група Компаній Енергомонтаж»

Відповідно до пп.5.2 пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації на «Реконструкцію елементів благоустрою міського парку в м. Жовква» коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) і змін внесених тендерним комітетом Жовківської міської ради Львівської області «03» вересня 2018р. довідки, що подаються учасником згідно вимог даного розділу документації повинні містити усю інформацію, необхідну для підтвердження їхньої відповідності кваліфікаційним критеріям по всім вимогах, встановлених замовником. Прийняття замовником рішення про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям буде базуватися не лише на наявності відповідних документів, а виходячи саме зі змісту інформації, яка міститься в таких документах.

Відповідно до Критерію 3 підпункту 5.1 пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації на «Реконструкцію елементів благоустрою міського парку в м. Жовква» коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) і змін внесених тендерним комітетом Жовківської міської ради Львівської області «03» вересня 2018р. замовник вимагає «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»:
– успішне виконання протягом 2016-2018 років не менше одного аналогічного договору.
Аналогічними договорами, відповідно до умов цієї тендерної документації, є договори підряду щодо реконструкції елементів благоустрою.
Відповідність цьому критерію підтверджується наступними документами:
− довідка у довільній формі про наявність укладеного аналогічного договору, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі, обсяг (у кількісному або вартісному виразі) та строку виконання.
- копія аналогічного договору, що наведений в довідці.
- копії документів, що підтверджують факт виконання повністю або частково аналогічного договору, зазначеного у довідці.
Однак, подана копія аналогічного договору і додатків до нього успішно виконаних протягом 2016-2018 років на «Реконструкцію елементів благоустрою міського парку в м. Жовква» коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) не відповідає дійсності, оскільки відповідно до п.1.5, п 1.7 Додатку до наказу міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13 січня 2009 року N 2 Додатки до договору (далі - додатки) конкретизують умови, визначені текстом договору, узгоджуються сторонами і є невід'ємною складовою договору. Відповідно до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві обов'язковими додатками до договору визначено календарний графік виконання робіт та план фінансування будівництва і враховуючи, що посилання на додатки, які є невід'ємною частиною договору, містяться у тексті договору, вони мають містити порядковий номер, назву та бути підписані сторонами. У разі внесення змін до умов договору, які конкретизуються додатками, одночасно вносяться зміни до цих додатків. До розгляду тендерному комітету ТОВ “Група Компаній Енергомонтаж» подано додатки до договору №33 від 14.12.2016 на Реконструкцію елементів благоустрою міського парку в м. Жовква» коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) які не містять необхідних відомостей, зокрема:
1. відсутні порядкові номера та дати Договору, до якого вони відносяться,
2. відсутні відомості щодо погодження календарних графіків виконання робіт (відсутні печатки та підписи представників замовника), графік №1 на 2017р. – 1755866,00грн. як ми розуміємо до однієї додаткової угоди №2, графік №2 на 2018р. – 645771,00грн. ( згідно основного договору №33 від 14.12.2016 сума складає 2401637,00 грн., зг.поданих ф. КБ№3 у 2016р. виконано робіт на суму 290060,00грн., зг.поданих ф.КБ№3 у 2017р. виконано робіт на суму 1755866,00грн. із наростаючим підсумком це буде 2045926,00грн. Коли віднімаємо від основного договору 2401637,00грн. виконання за 2016-2017р. 2045926 це буде 355711грн. Де взялася сума у копії поданого графіку №2 на 2018р. 645771грн.???, копія графіку №3 відповідає копії основного договору №33 від 14.12.2016 і складає 2401637,00грн., копія графіку №4 на 2017р. 2187618,00грн.??? також не відповідає дійсності, оскільки у 2017р. виконано робіт на суму 1755866,00грн.
Також ТОВ “Група Компаній Енергомонтаж» подано на розгляд тендерному комітету дві додаткові угоди до Договору №33 від 14.12.2016 з порушенням чинного законодавства, оскільки вони містять один і той самий номер 2 і один із них неналежно оформлений, оскільки не містить відомостей щодо якого Договору така додаткова угода укладена.

Відповідно до Критерію 1 «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» підпункту 5.1 пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації на «Реконструкцію елементів благоустрою міського парку в м. Жовква» коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) і змін внесених тендерним комітетом Жовківської міської ради Львівської області «03» вересня 2018р. відповідно ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 замовник вимагає надати − довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані назва, марка і кількість обладнання, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця;
− копії чинних договорів оренди орендованого обладнання (у випадку відсутності в учасника власного обладнання);
− копії чинних договорів з іншими організаціями про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних та допоміжних робіт (у випадку відсутності в учасника окремих видів власної або орендованої техніки чи обладнання).
Однак у таблиці про «Наявність обладнання і матеріально-технічної бази не подає жодних машин і механізмів власних чи орендованих, а у поданій договірній ціні на Реконструкцію елементів благоустрою міського парку в м. Жовква» коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) ТОВ “Група Компаній Енергомонтаж» вказує витрати про вартість будівельних машин і механізмів, які необхідні для виконання робіт, а також в підсумковій відомості ресурсів вказує, що будівельні машини і механізми орендовані, що не підтверджено відповідними документами (договорами оренди з іншими організаціями або документами про право власності техніки чи обладнання), як це вимагає у Тендерній документації Замовник. Виходячи з вищенаведеного, ТОВ “Група Компаній Енергомонтаж» не виконало Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.

Таким чином, ТОВ “Група Компаній Енергомонтаж» у складі тендерної пропозиції надано неповну і недостовірну інформацію.
Вищенаведене суперечить вимогам тендерної документації.

Як наслідок, на підставі ч.7 ст.28 (подання недостовірної інформації в складі пропозиції) та ч.1 ст.30 (не подання, не повне подання відповідних документів) ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII і Відповідно до пп.5.2 пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації на «Реконструкцію елементів благоустрою міського парку в м. Жовква» коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) і змін внесених тендерним комітетом Жовківської міської ради Львівської області «03» вересня 2018р. вимагаємо відхилити повідомлення про намір укласти договір і протокол від 17 вересня 2018р. по вибору переможця торгів UA-2018-08-17-000409-b кваліфікації учасника ТОВ “Група Компаній Енергомонтаж» щодо закупівлі «Реконструкція елементів благоустрою міського парку в м. Жовква» коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 вересня 2018 15:05
У відповідь на Ваші зауваження повідомляємо наступне. При кваліфікації тендерної пропозиції учасника-переможця Замовник чітко дотримувався усіх норм та положень ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі таких принципів як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тендерна пропозиція учасника-переможця відповідає вимогам тендерної документації.
1. Учасником надано копію аналогічного договору у повному обсязі, оскільки і основний його текст, і додатки наявні серед документів тендерної пропозиції. Що ж до правильності та коректності їх оформлення, то відповідно до п. 1.2 Розділу 3 Тендерної документації, допущення учасником у документах, наданих у складі його пропозиції формальних (несуттєвих) помилок та описок, а саме помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, не призведе до відхилення пропозиції учасника (наприклад, відсутність підписів, печаток на окремих сторінках пропозиції). Незазначення порядкових номерів чи дат договору у додатках до договорів не впливає на чинність таких додатків, тим більше, замовник сам виступав контрагентом за цим аналогічним договором у минулому, а тому не має підстав сумніватись у їх достовірності. Що ж до Додатку до наказу міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13 січня 2009 року, то звертаємо Вашу увагу на те, що такі акти не є частиною законодавства України та мають лише рекомендаційний характер. Відповідно до цивільного та господарського законодавства України, коректність оформлення додатків до договору не впливає на його дійсність, якщо він підтверджений реальним виконанням по ньому зобов’язань. Що ж до копій документів, що підтверджують факт виконання повністю або частково аналогічного договору, зазначеного у довідці, то зазначаємо, що на виконання цієї вимоги достатньо подання учасником хоча б одного документа, що підтверджує виконання договору в будь-якій частині на будь-яку суму.

2. Замовником не було встановлено у тендерній документації вимоги до учасників по наявності у них безпосередньо машин і механізмів, була встановлена вимога про надання довідки, у якій вказано інформацію про «обладнання». Відповідна довідка була надана учасником у складі його тендерної пропозиції. У цій довідці учасник зазначає потрібне обладнання на свій розсуд. Відповідно, Замовник зобов’язаний робити висновки про наявність чи відсутність в учасника обладнання саме на основі цієї довідки та перевіряти договори оренди, лише якщо у довідці зазначене орендоване обладнання. Договірна ціна чи відомості ресурсів не є джерелом інформації про обладнання учасника у розумінні Тендерної документації, затвердженої Замовником.

Таким чином, учасник ТОВ “Група Компаній Енергомонтаж» надав у складі його тендерної пропозиції достатньо повну та вичерпну інформацію для того, щоб його пропозиція вважалась такою, що відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-08-17-000409-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛИБІДЬ", Код ЄДРПОУ:22402868
Дата подання: 27 вересня 2018 17:01
Повторна вимога щодо усунення порушень законодавства при кваліфікації пропозиції ТОВ “Група Компаній Енергомонтаж»
Повторна вимога щодо усунення порушень законодавства при кваліфікації пропозиції ТОВ “Група Компаній Енергомонтаж»



Відповідно до Критерію 1 «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» підпункту 5.1 пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації на «Реконструкцію елементів благоустрою міського парку в м. Жовква» коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) і змін внесених тендерним комітетом Жовківської міської ради Львівської області «03» вересня 2018р. відповідно ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015

Ми додаємо скрін шоти Вашого завдання,де чітко вказано вимогу до МТБ,а також скрін шоти таблички та інших документів ТОВ "Група Компаній Енергомонтаж" де не виконана дана умова
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 вересня 2018 09:54
Замовником не було встановлено у тендерній документації вимоги до учасників по наявності у них безпосередньо машин і механізмів, була встановлена вимога про надання довідки, у якій вказано інформацію про «обладнання», зазначити яке вважає за потрібне учасник. Відповідна довідка була надана учасником у складі його тендерної пропозиції. У цій довідці учасник зазначає потрібне обладнання на свій розсуд. Відповідно, Замовник зобов’язаний робити висновки про наявність чи відсутність в учасника обладнання саме на основі цієї довідки та перевіряти договори оренди, лише якщо у довідці зазначене орендоване обладнання. Договірна ціна чи відомості ресурсів не є джерелом інформації про обладнання учасника у розумінні Тендерної документації, затвердженої Замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2018 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Група Компаній Енергомонтаж" 1 494 988,80
UAH з ПДВ
1 487 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛИБІДЬ" 1 514 067,00
UAH з ПДВ
1 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Шлях 1 596 000,00
UAH з ПДВ
1 596 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2018 16:05
довідка про несудимість
10 вересня 2018 17:08
документи 3.rar
10 вересня 2018 17:08
документи 2.rar
10 вересня 2018 17:08
документи 1.rar

Публічні документи

10 вересня 2018 11:59
Ліцензія завірена.zip
10 вересня 2018 11:59
Довіреність_121 завірена.zip
10 вересня 2018 11:59
Гарантия 6346-1.zip
01 вересня 2018 10:12
Інші документи.pdf
01 вересня 2018 10:12
Ліцензія завірена.zip
01 вересня 2018 10:12
Довіреність_121 завірена.zip
01 вересня 2018 10:12
Гарантия 6346.zip
01 вересня 2018 10:12
Субпідряд.pdf
01 вересня 2018 10:12
Стаття 17.pdf
01 вересня 2018 10:11
Штатний розпис.pdf
01 вересня 2018 10:11
Лист статистики.pdf
01 вересня 2018 10:11
Дефектний акт Лавриків.pdf
01 вересня 2018 10:11
Форма пропозиції.pdf

Публічні документи

10 вересня 2018 16:39
18 статут Шлях ІД.pdf
10 вересня 2018 16:39
3 Наказ(по директору) ІД.pdf
10 вересня 2018 16:39
2 протокол директор ІД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Група Компаній Енергомонтаж"

ПП "ЛИБІДЬ"

ТОВ Шлях

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Група Компаній Енергомонтаж"
#38370420
Переможець 1 487 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2018 16:34

Документи

17 вересня 2018 16:34
Електронний підпис
17 вересня 2018 16:23
протокол розгляду
12 вересня 2018 14:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2018 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Група Компаній Енергомонтаж"
#38370420
1 487 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 вересня 2018 16:34
Електронний підпис
17 вересня 2018 16:23
протокол розгляду
12 вересня 2018 14:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
сканирование0002.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 10:45
сканирование0001.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 10:45
сканирование0003.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 10:45
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 14:32
додаткова угода 3.7z зміни до договору
30 листопада 2018 14:31
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 14:25
додаткова угода 2.7z зміни до договору
30 листопада 2018 14:22
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2018 11:53
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
08 жовтня 2018 11:51
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2018 16:45
договір укладений
03 жовтня 2018 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднення додаткової угоди до договору у зв'язку з виправленням технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 37
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 37
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднення додаткової угоди із затвердженими сумами кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 37
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження порядку фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML