Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція системи автоматичного керування газоперекачувального агрегату №3 компресорного цеху №2 компресорної станції "Долина" (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
23 429 103,70 UAH
UA-2018-08-17-000403-b ● 0d13bfb6b7294b30a65de936a92d8ad4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Управління магістральних газопроводів "Прикарпаттрансгаз" АТ "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 00153133 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 48 |
Контактна особа: |
Юрій Черник +380342784302 Chernik-yi@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2018 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2018 14:00 |
Очікувана вартість: | 23 429 103,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 117 145,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 117145.52 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Реконструкція системи автоматичного керування газоперекачувального агрегату №3 компресорного цеху №2 компресорної станції "Долина" (Будівельні роботи та поточний ремонт) UA-P-2018-01-02-001670-b
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція системи автоматичного керування газоперекачувального агрегату №3 компресорного цеху №2 компресорної станції "Долина"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 червня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-17-000403-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬФА-БУД 2000", Код ЄДРПОУ:40904892
Дата подання: 27 серпня 2018 08:30
Вимога Замовнику
В додатку ІІ п. 1.3.1тендерної документації на закупівлю робіт « Реконструкція системи автоматичного керування газоперекачувального агрегату № 3 компресорного цеху № 2 компресорної станції «Долина»», ідентифікаційний номер UA-2018-08-17-000403-b, вказана вимога «Лист про виконання Учасником торгів аналогічного договору протягом 3-х останніх років». Згідно аналізу закупівель аналогічних робіт по об’єктах АТ «УКРТРАНСГАЗ» та АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» за останні три роки виконувались роботи по реконструкції САК ГПА тільки на двох об’єктах: це на КС Кіровоградська, де виконувало роботи ТОВ «Системи Автоматики Сервіс» та на КС Долина, де виконувало роботи ТОВ «УКРТЕХНОРЕСУР». Оскільки такі ГПА (згідно вимог Замовника – агрегати типу ГТК-10, ГТНР-10 чи ГТНР-12,5 ) експлуатують тільки в цих двох організаціях, то на території України більше не виконувались аналогічні роботи. При цьому, судячи з інформації на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-06-22-000030-a, ТОВ «УКРТЕХНОРЕСУР» роботи на виконало до кінця, оскільки відсутня інформація про стан виконання договору. Виходячи з вищесказаного вимога надання аналогічних договорів за останні три роки цілеспрямовано прописана під одного виконавця ТОВ «Системи Автоматики Сервіс», оскільки більше ні одна організація не виконувала таких робіт. Цією вимогою Замовник порушив статтю 3 Принципи здійснення закупівель Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; не дискримінація учасників» звузивши ринок підприємств, що можуть виконати ці роботи до одного учасника.
Вимагаємо усунути це порушення Закону України «Про публічні закупівлі» збільшивши період за який виконувались аналогічні роботи до 12 років.
В додатку ІІ п. 1.3.2 тендерної документації вимагається надання аналогічних договорів на виконання робіт з реконструкції САК ГПА. Вказана вимога не відображає реальний досвід виконання робіт, оскільки вказані роботи є під силу тільки інженерному персоналу і, на відміну від заливання бетону чи кладки цегли, потрібно висококваліфіковані кадри, а сама юридична особа, тобто набір реєстраційних паперів, не виконує таких робіт. Виходячи з обставин, викладених в п.1 цієї вимоги, а саме відсутності аналогічних робіт за останні 6-8 років та реального перетоку кадрів на роботу до інших підприємств, вимагаємо змінити вимогу надання учасником аналогічних договорів на вимогу надання підтверджень досвіду роботи персоналу з допомогою гарантійних листів про виконання та копій трудових книжок, що підтверджують факт роботи фахівців на підприємстві, яке виконувало аналогічні роботи. Відмова в зміні цього кваліфікаційного критерію приведе до порушення статті 3 принципи здійснення закупівель Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; не дискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників» звузивши ринок підприємств, що можуть виконати ці роботи до одного учасника.
Вимагаємо привести у відповідність примітку на ст. 56 Додатку І, а саме
- В проекті «Реконструкція системи автоматичного керування газоперекачувального компресорного цеху № 2 компресорної станції «Долина», закладено обладнання САК ГПА на базі ПЛК GE Fanuc, система паливного регулювання на базі клапанів AMOT, газоаналізатори ДОЗОР-С, система контролю вібрації ТОВ НВП «ПРОМВІТЕХ», перетворювачі тиску типу TEX-UA. Якщо Учасник торгів в складі своєї тендерної пропозиції пропонує обладнання іншого виробника, ніж те що передбачено розробленим проектом, то Учасник обов’язково надає документальне підтвердження відповідності запропонованого обладнання технічним та якісним характеристикам предмету закупівель та проектним рішенням розробленого проекту, а саме: скан-копії паспортів заводу-виробника з переліком всіх технічних характеристик, сертифікатів відповідності, технічних умов, за якими виготовлено таке обладнання, опитувальних листів, габаритних креслень, інструкцій по монтажу і експлуатації та іншу технічну документацію на дане обладнання.
- Проектна документація не є частиною тендерної документації і розміщена інформативно для більш якісного формування тендерних пропозицій учасників.
- При виконанні робіт, у разі виникнення необхідності внесення змін в проектну документацію, коригування проектної документації здійснюється за рахунок Підрядника, після попереднього погодження змін із Замовником, в термін, що не перевищує 30-ти календарних днів.
Вказана інформація суперечить сама собі, оскільки при наданні Учасником іншого обладнання (еквіваленту) він повинен надати документальне підтвердження запропонованого обладнання проектним рішенням, опитувальним листам, які є частиною проектної документації і в той же час не є частиною тендерної документації, що може двояко трактуватись і створює можливість для маніпуляцій наданою інформацією та для корупційних дія, подібно як при закупівлі УМГ «Прикарпаттрансгаз» робіт по технічному переоснащенню трансформаторних підстанцій на КС Богородчани та КС Хуст. Вимагаємо розробити перелік критеріїв згідно яких можна встановити чи є наведене обладнання еквівалентом чи ні та включити ці критерії в тендерну документацію. Відмова виконання цієї вимоги буде розцінюватись як умисне створення умов для корупційних дій Замовником.
У разі внесення змін в тендерну документацію при використанні обладнання-еквіваленту, яке потребуватиме коригування проектної документації, необхідно вказати, що Замовник гарантує таке погодження зі своєї сторони та зі сторони проектної організації та надати додатковий термін на експертизу проекту. При відмові у таких змінах існуючі вимоги розцінюються як змова Замовника та проектної організації для вчинення корупційних дій.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо усунути це порушення Закону України «Про публічні закупівлі» збільшивши період за який виконувались аналогічні роботи до 12 років.
В додатку ІІ п. 1.3.2 тендерної документації вимагається надання аналогічних договорів на виконання робіт з реконструкції САК ГПА. Вказана вимога не відображає реальний досвід виконання робіт, оскільки вказані роботи є під силу тільки інженерному персоналу і, на відміну від заливання бетону чи кладки цегли, потрібно висококваліфіковані кадри, а сама юридична особа, тобто набір реєстраційних паперів, не виконує таких робіт. Виходячи з обставин, викладених в п.1 цієї вимоги, а саме відсутності аналогічних робіт за останні 6-8 років та реального перетоку кадрів на роботу до інших підприємств, вимагаємо змінити вимогу надання учасником аналогічних договорів на вимогу надання підтверджень досвіду роботи персоналу з допомогою гарантійних листів про виконання та копій трудових книжок, що підтверджують факт роботи фахівців на підприємстві, яке виконувало аналогічні роботи. Відмова в зміні цього кваліфікаційного критерію приведе до порушення статті 3 принципи здійснення закупівель Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; не дискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників» звузивши ринок підприємств, що можуть виконати ці роботи до одного учасника.
Вимагаємо привести у відповідність примітку на ст. 56 Додатку І, а саме
- В проекті «Реконструкція системи автоматичного керування газоперекачувального компресорного цеху № 2 компресорної станції «Долина», закладено обладнання САК ГПА на базі ПЛК GE Fanuc, система паливного регулювання на базі клапанів AMOT, газоаналізатори ДОЗОР-С, система контролю вібрації ТОВ НВП «ПРОМВІТЕХ», перетворювачі тиску типу TEX-UA. Якщо Учасник торгів в складі своєї тендерної пропозиції пропонує обладнання іншого виробника, ніж те що передбачено розробленим проектом, то Учасник обов’язково надає документальне підтвердження відповідності запропонованого обладнання технічним та якісним характеристикам предмету закупівель та проектним рішенням розробленого проекту, а саме: скан-копії паспортів заводу-виробника з переліком всіх технічних характеристик, сертифікатів відповідності, технічних умов, за якими виготовлено таке обладнання, опитувальних листів, габаритних креслень, інструкцій по монтажу і експлуатації та іншу технічну документацію на дане обладнання.
- Проектна документація не є частиною тендерної документації і розміщена інформативно для більш якісного формування тендерних пропозицій учасників.
- При виконанні робіт, у разі виникнення необхідності внесення змін в проектну документацію, коригування проектної документації здійснюється за рахунок Підрядника, після попереднього погодження змін із Замовником, в термін, що не перевищує 30-ти календарних днів.
Вказана інформація суперечить сама собі, оскільки при наданні Учасником іншого обладнання (еквіваленту) він повинен надати документальне підтвердження запропонованого обладнання проектним рішенням, опитувальним листам, які є частиною проектної документації і в той же час не є частиною тендерної документації, що може двояко трактуватись і створює можливість для маніпуляцій наданою інформацією та для корупційних дія, подібно як при закупівлі УМГ «Прикарпаттрансгаз» робіт по технічному переоснащенню трансформаторних підстанцій на КС Богородчани та КС Хуст. Вимагаємо розробити перелік критеріїв згідно яких можна встановити чи є наведене обладнання еквівалентом чи ні та включити ці критерії в тендерну документацію. Відмова виконання цієї вимоги буде розцінюватись як умисне створення умов для корупційних дій Замовником.
У разі внесення змін в тендерну документацію при використанні обладнання-еквіваленту, яке потребуватиме коригування проектної документації, необхідно вказати, що Замовник гарантує таке погодження зі своєї сторони та зі сторони проектної організації та надати додатковий термін на експертизу проекту. При відмові у таких змінах існуючі вимоги розцінюються як змова Замовника та проектної організації для вчинення корупційних дій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2018 09:49
В УМГ «Прикарпаттрансгаз» роботи по «Реконструкції системи автоматичного керування газоперекачувального агрегату №5 компресорної станції "Долина" та «Реконструкції системи автоматичного керування газоперекачувального агрегату №6 компресорної станції "Долина" виконувало ТОВ «Укртехноресурс», яке в 2017р. завершило виконання робіт чим виконало всі взяті на себе зобов’язання по вказаним об’єктам.
Системи пройшли комплексні випробовування і введені в промислову експлуатацію, про свідчать накази філії УМГ «Прикарпаттрансгаз» №325 та №326 від 31.08.2017р.
Інформація про стан виконання договорів по вищевказаних об’єктах відсутня на «Prozzoro» по причині того, що Замовником, в зв’язку з відсутністю коштів, в повному об’ємі не проведені розрахунки з підрядною організацією.
Згідно договорів закупівлі по вказаним об’єктам, а саме п.1.1. «Замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконані роботи» та п.10.2. «закінчення строку дії цього договору не звільняє сторони від виконання обов’язків, взятих на себе за цим договорм….», тобто договір закупівлі не може бути закритим поки Сторони не здійснили всі розрахунки по ньому.
Вимога Замовника щодо обмеження терміну виконання аналогічних договорів 3-ма роками пов’язана із стрімким розвитком технологій в сфері засобів автоматизації, промислових логічних контролерів, систем та засобів зв'язку, а також програмного забезпечення. Вимоги до архітектури побудови автоматичних та автоматизованих систем зростають з кожним роком. На додачу до цього, середній термін експлуатації, який зазначається виробниками електронних пристроїв, складає близько 12 років. Зважаючи на ці факти, САК ГПА, яка була впроваджена ті ж, вказані вами 12 років тому, на даний час безнадійно застаріла і не відповідає сучасним критеріям.
Замовником включена дана вимога в кваліфікаційні критерії з метою отримання гарантій більш якісного виконання робіт на об’єкті та впровадження сучасних технічних рішень.
В зв’язку з цим, Ваше твердження про відсутність конкурентного середовища по даній закупівлі не відповідає дійсності.
Згідно п.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник в праві визначати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі і «наявність документально підтвердженого факту досвіду виконання аналогічних договорів».
Звертаємо Вашу увагу, що основними ознаками виконання аналогічних договорів є види договорів відповідно до предмету закупівлі.
Замовником в тендерній документації, п.1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачено надання необхідних документів щодо підтвердження кваліфікації персоналу, що буде задіяний до виконання робіт.
Також Замовник вимагає, п.2.1. Наявність в Учасників ліцензій, дозволів, сертифікатів, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі, згідно чинного законодавства підтвердження відповідної кваліфікації Учасника закупівель. Діючим законодавством України не передбачено інших документів щодо кваліфікації підрядної організації.
В зв’язку з цим, Ваше твердження про відсутність конкурентного середовища по даній закупівлі не відповідає дійсності.
У випадку надання Учасником іншого (еквівалентного) обладнання Замовником буде розглядатись його відповідність проектному обладнанню на основі вимог тендерної документації (Додаток №1. Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі).
Повторно наголошуємо: Проектна документація не є частиною тендерної документації і розміщена інформативно для більш якісного формування тендерних пропозицій учасників.
Перелік критеріїв до обладнання наведений в додатку №1 до тендерної документації.
Надання гарантій Замовника по погодженню майбутніх змін в проектній документації без розгляду даних змін - вважаємо дану вимогу безпідставною. Надання гарантій зі сторони проектної організації щодо погодження майбутніх змін в проектній документації не входить в компетенцію Замовника.
Системи пройшли комплексні випробовування і введені в промислову експлуатацію, про свідчать накази філії УМГ «Прикарпаттрансгаз» №325 та №326 від 31.08.2017р.
Інформація про стан виконання договорів по вищевказаних об’єктах відсутня на «Prozzoro» по причині того, що Замовником, в зв’язку з відсутністю коштів, в повному об’ємі не проведені розрахунки з підрядною організацією.
Згідно договорів закупівлі по вказаним об’єктам, а саме п.1.1. «Замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконані роботи» та п.10.2. «закінчення строку дії цього договору не звільняє сторони від виконання обов’язків, взятих на себе за цим договорм….», тобто договір закупівлі не може бути закритим поки Сторони не здійснили всі розрахунки по ньому.
Вимога Замовника щодо обмеження терміну виконання аналогічних договорів 3-ма роками пов’язана із стрімким розвитком технологій в сфері засобів автоматизації, промислових логічних контролерів, систем та засобів зв'язку, а також програмного забезпечення. Вимоги до архітектури побудови автоматичних та автоматизованих систем зростають з кожним роком. На додачу до цього, середній термін експлуатації, який зазначається виробниками електронних пристроїв, складає близько 12 років. Зважаючи на ці факти, САК ГПА, яка була впроваджена ті ж, вказані вами 12 років тому, на даний час безнадійно застаріла і не відповідає сучасним критеріям.
Замовником включена дана вимога в кваліфікаційні критерії з метою отримання гарантій більш якісного виконання робіт на об’єкті та впровадження сучасних технічних рішень.
В зв’язку з цим, Ваше твердження про відсутність конкурентного середовища по даній закупівлі не відповідає дійсності.
Згідно п.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник в праві визначати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі і «наявність документально підтвердженого факту досвіду виконання аналогічних договорів».
Звертаємо Вашу увагу, що основними ознаками виконання аналогічних договорів є види договорів відповідно до предмету закупівлі.
Замовником в тендерній документації, п.1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачено надання необхідних документів щодо підтвердження кваліфікації персоналу, що буде задіяний до виконання робіт.
Також Замовник вимагає, п.2.1. Наявність в Учасників ліцензій, дозволів, сертифікатів, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі, згідно чинного законодавства підтвердження відповідної кваліфікації Учасника закупівель. Діючим законодавством України не передбачено інших документів щодо кваліфікації підрядної організації.
В зв’язку з цим, Ваше твердження про відсутність конкурентного середовища по даній закупівлі не відповідає дійсності.
У випадку надання Учасником іншого (еквівалентного) обладнання Замовником буде розглядатись його відповідність проектному обладнанню на основі вимог тендерної документації (Додаток №1. Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі).
Повторно наголошуємо: Проектна документація не є частиною тендерної документації і розміщена інформативно для більш якісного формування тендерних пропозицій учасників.
Перелік критеріїв до обладнання наведений в додатку №1 до тендерної документації.
Надання гарантій Замовника по погодженню майбутніх змін в проектній документації без розгляду даних змін - вважаємо дану вимогу безпідставною. Надання гарантій зі сторони проектної організації щодо погодження майбутніх змін в проектній документації не входить в компетенцію Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2018 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ УА-СИСТЕМИ |
18 684 157,12
UAH з ПДВ
|
18 684 157,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРТЕХНОРЕСУРС |
23 365 332,28
UAH з ПДВ
|
23 365 332,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ СЕРВІС |
23 389 058,17
UAH з ПДВ
|
23 389 058,17
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УА-СИСТЕМИ #41210946 |
Відхилено |
18 684 157,12
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2018 16:24
|
ТОВ УКРТЕХНОРЕСУРС #32663649 |
Переможець |
23 365 332,28
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2018 09:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2019 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2019 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2018 09:05
|
Договір 1810000418.pdf | укладений |
17 жовтня 2018 09:05
|