Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інженерні послуги різні (Дослідження мобільності та міграції мешканців на території м. Суми)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2018-08-17-000394-c ● 65d80f5158cd497d87af6016cb4e11b4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057942 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, майдан Незалежності, 2 |
Контактна особа: |
Міщенко Світлана Миколаївна +380669726761 tender@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2018 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2018 10:33 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2018 10:33 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2018 11:36 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інженерні послуги різні (Дослідження мобільності та міграції мешканців на території м. Суми)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2018
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2018 10:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2018 10:29 |
Проект договору.pdf | |
17 серпня 2018 10:29 |
Критерії_оцінки.pdf | |
17 серпня 2018 10:29 |
Кваліфікаційні_критерії.pdf | |
17 серпня 2018 10:29 |
Вимоги_до_учасника ст. 17.pdf | |
17 серпня 2018 10:29 |
Технічні_вимоги.pdf | |
17 серпня 2018 10:29 |
Пропозиція.pdf | |
17 серпня 2018 10:29 |
Тендерна_документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін до умов проекту договору
Дата подання: 20 серпня 2018 10:23
Дата відповіді: 21 серпня 2018 09:13
Доброго дня! Згідно п.п. 2.2 Проекту договору (Додаток 6 до тендерної документації) кінцевий термін виконання послуг - 01.12.2018. У зв'язку з тим, що тендер на цю закупівлю оголошено втретє, а кінцевий термін виконання послуг залишився незмінний, просимо переглянути і по можливості продовжити цей термін.
Відповідь: Згідно із ст. 23 Бюджетного кодексу України усі бюджетні призначення втрачають чинність після закінчення бюджетного періоду. З огляду на зазначене вище, враховуючи заплановані у проекті договору строки на підписання Акту здачі-приймання послуг (5 робочих днів) та здійснення Замовником розрахунків за надані (не пізніше ніж через 15 календарних днів з дня підписання Акта здачі-приймання послуг) кінцевий термін виконання послуг - 01.12.2018 року є цілком обґрунтований. За таких умов забезпечуватиметься своєчасне подання до органів Казначейства документів на їх оплату та розрахунок з контрагентом за виконані послуги до кінця бюджетного періоду.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-17-000394-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор", Код ЄДРПОУ:05523814
Дата подання: 14 вересня 2018 15:17
скарга/вимога на рішення замовника
У протоколі засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Сумської міської ради № 135 від 10 вересня 2018 року вказано, що відділом транспорту, зв'язку та телекомунікаційних послуг Сумської міської ради надано лист від 07.09.2018 № 98, згідно якого тендерна пропозиція, подана Київським політехнічним інститутом імені Ігоря Сікорського, визнається такою, що відповідає тендерній документації закупівлі, та на основі цього листа тендерним комітетом прийнято рішення про визначення переможця торгів.
Звертаємо увагу тендерного комітету Виконавчого комітету Сумської міської ради, що у тендерній пропозиції Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського спостерігаються наступні відхилення від тендерної документації закупівлі:
Відсутність досвіду виконання.
Пункт 2.1. Додатку 3 до тендерної документації передбачає надання довідки про чисельність і склад персоналу, що володіє досвідом виконання специфічного переліку послуг, зокрема "формування рекомендацій щодо ефективного розвитку об’єктів транспортної інфраструктури, підвищення ефективності мережі маршрутів міського пасажирського транспорту, розвитку велосипедної інфраструктури". З тендерної пропозиції, зокрема Довідки про чисельність і склад персоналу (без номера), наданої Київським політехнічним інститутом імені Ігоря Сікорського, неможливо дійти висновку про наявність в учасника досвіду, який вимагався замовником закупівлі.
2. Не підтверджено факт виконання аналогічних робіт
Пункт 3.1. Додатку 3 до тендерної документації передбачає надання інформації про виконання в минулому об'єму робіт, що включав би "формування рекомендацій щодо ефективного розвитку об’єктів транспортної інфраструктури, підвищення ефективності мережі маршрутів міського пасажирського транспорту, розвитку велосипедної інфраструктури". У тендерній пропозиції учасника, Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського, зокрема у Вибірковому переліку досліджень, проведених НДЦ ПС "СОЦІОПОЛЮС" (додаток 1 до Довідки б/н) вказано лише про один договір, який віддалено стосується предмету закупівлі, а саме: договір із Консорціумом "Менеджмент Консалтинг Груп" (дата і номер договору не наведено, однак дата укладення договору є його обов’язковим реквізитом). За вказаним договором здійснювались розробка та обгрунтування методики вивчення сприйняття образу Укрзалізниці серед пасажирів електропоїздів та поїздів далекого слідування, розробка методики проведення Всеукраїнського дослідження думки пасажирів залізничного транспорту.
Крім того, в порушення вимог п.3.3. Додатку 3 до тендерної документації, не додано копію договору та лист-відгук замовника.
Враховуючи наведене вище, замовник закупівлі дійшов хибного висновку про наявність у згаданого учасника документально підтвердженого попереднього досвіду надання аналогічних послуг та про наявність персоналу, який володіє досвідом надання аналогічних послуг.
Вважаємо, що, приймаючи тендерну пропозицію Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського, члени тендерного комітету діяли грунтуючись на недостовірній інформації, або в інтересах третіх осіб, що суперечить принципам публічних закупівель та не може вважатися правомірним, просимо скасувати рішення тендерного комітету затверджене протоколом №135 від 10 вересня 2018 року.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу тендерного комітету Виконавчого комітету Сумської міської ради, що у тендерній пропозиції Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського спостерігаються наступні відхилення від тендерної документації закупівлі:
Відсутність досвіду виконання.
Пункт 2.1. Додатку 3 до тендерної документації передбачає надання довідки про чисельність і склад персоналу, що володіє досвідом виконання специфічного переліку послуг, зокрема "формування рекомендацій щодо ефективного розвитку об’єктів транспортної інфраструктури, підвищення ефективності мережі маршрутів міського пасажирського транспорту, розвитку велосипедної інфраструктури". З тендерної пропозиції, зокрема Довідки про чисельність і склад персоналу (без номера), наданої Київським політехнічним інститутом імені Ігоря Сікорського, неможливо дійти висновку про наявність в учасника досвіду, який вимагався замовником закупівлі.
2. Не підтверджено факт виконання аналогічних робіт
Пункт 3.1. Додатку 3 до тендерної документації передбачає надання інформації про виконання в минулому об'єму робіт, що включав би "формування рекомендацій щодо ефективного розвитку об’єктів транспортної інфраструктури, підвищення ефективності мережі маршрутів міського пасажирського транспорту, розвитку велосипедної інфраструктури". У тендерній пропозиції учасника, Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського, зокрема у Вибірковому переліку досліджень, проведених НДЦ ПС "СОЦІОПОЛЮС" (додаток 1 до Довідки б/н) вказано лише про один договір, який віддалено стосується предмету закупівлі, а саме: договір із Консорціумом "Менеджмент Консалтинг Груп" (дата і номер договору не наведено, однак дата укладення договору є його обов’язковим реквізитом). За вказаним договором здійснювались розробка та обгрунтування методики вивчення сприйняття образу Укрзалізниці серед пасажирів електропоїздів та поїздів далекого слідування, розробка методики проведення Всеукраїнського дослідження думки пасажирів залізничного транспорту.
Крім того, в порушення вимог п.3.3. Додатку 3 до тендерної документації, не додано копію договору та лист-відгук замовника.
Враховуючи наведене вище, замовник закупівлі дійшов хибного висновку про наявність у згаданого учасника документально підтвердженого попереднього досвіду надання аналогічних послуг та про наявність персоналу, який володіє досвідом надання аналогічних послуг.
Вважаємо, що, приймаючи тендерну пропозицію Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського, члени тендерного комітету діяли грунтуючись на недостовірній інформації, або в інтересах третіх осіб, що суперечить принципам публічних закупівель та не може вважатися правомірним, просимо скасувати рішення тендерного комітету затверджене протоколом №135 від 10 вересня 2018 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 вересня 2018 17:01
Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерії і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» визначено електронною системою закупівель ProZorro переможцем закупівлі «Інженерні послуги різні – код CPV за ДК 021:2015-71330000-0 (Дослідження мобільності та міграції мешканців на території м.Суми)».
Тендерна пропозиція та додані до неї документи зазначеного учасника відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 та вимогам, встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» визначено електронною системою закупівель ProZorro переможцем закупівлі «Інженерні послуги різні – код CPV за ДК 021:2015-71330000-0 (Дослідження мобільності та міграції мешканців на території м.Суми)».
Тендерна пропозиція та додані до неї документи зазначеного учасника відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 та вимогам, встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2018 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" |
428 500,00
UAH з ПДВ
|
415 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
449 000,00
UAH з ПДВ
|
419 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" #02070921 |
Переможець |
415 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2018 16:31
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 вересня 2018 16:31
Учасник | Пропозиція | Документи |
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" #02070921 |
415 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2018 14:18
|
Договір | укладений |
22 листопада 2018 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2018 09:51
|
Договір | укладений |
01 жовтня 2018 09:48
|