Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39100000-3 Меблі
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2018-08-17-000196-a ● 5c92dd6560bb487ab80bce9f1551f316
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 8 |
Код ЄДРПОУ: | 05497146 |
Місцезнаходження: | 04201, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8 |
Контактна особа: |
Ломанчук, Мельник kmkl8@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2018 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2018 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2018 13:30 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2018 13:30 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
39100000-3 Меблі
39100000-3 Меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 лот
39100000-3 Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04201, Україна, Київ, Київ, вул. Кондратюка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 вересня 2018
—
28 вересня 2018
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2018 12:32 |
Кваліфікаційні вимоги до учасника товари.doc |
21 серпня 2018 12:32 |
Іст.вим.до дог. 2018-1 товари (1).doc |
21 серпня 2018 12:29 |
Технічне завдання меблі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні, якісні та кількісні вимоги
Дата подання: 17 серпня 2018 12:07
Дата відповіді: 17 серпня 2018 12:45
Добрый день !
Какая мебель нужна ?
Відповідь: Мебель для оснащения лечебного отделения, будет прикреплено
Вопрос
Дата подання: 18 серпня 2018 13:23
Дата відповіді: 20 серпня 2018 13:43
Дбрый день. Прикрипите пожалуйста техническую характеристику,фото мебели.
Спасибо
Відповідь: Добрий день, додамо
Запитання
Дата подання: 20 серпня 2018 16:20
Дата відповіді: 20 серпня 2018 16:48
Коли ви додасте документацію?
За день до участі в тендері?
Відповідь: Ми подовжили терміни. Меблі: ліжка, передпокій, матраци, стільці, приліжкові тумби. Більш детально буде прикріплено в завданні.
Запитання
Дата подання: 22 серпня 2018 10:55
Дата відповіді: 22 серпня 2018 11:15
Чи будуть розглядатися аналоги з негіршими характеристиками? Меблі йдуть зі зборкою?
Відповідь: Аналоги можуть бути, але повині відповідати всім технічним параметрам, які заявлені з заявленим кольором. Складання меблів за рахунок постачальника.
Запитання
Дата подання: 22 серпня 2018 12:06
Дата відповіді: 22 серпня 2018 13:24
Каркас сталевий, чого каркас?
Які розміри лавки?
Відповідь: Сидение та спинка виготавлюються з ламинованного ДСП ,Металевий каркас виготовлений з стальної труби, розміром 20мм*20мм*1.2мм та викрашений порошковою емалью чорного кольору.
запитаня
Дата подання: 22 серпня 2018 16:56
Дата відповіді: 23 серпня 2018 08:54
який розмір лавки???
Відповідь: розміром 20мм*20мм*1.2мм
запитання
Дата подання: 22 серпня 2018 16:59
Дата відповіді: 23 серпня 2018 08:53
Якиий розмір каркасу під ламелі?
Відповідь: розмір каркасу під ламелі повинен відповідати розмірам ліжка, запитання за тел. 502-37-03
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-17-000196-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Венцова Ольга Владимировна", Код ЄДРПОУ:2606905646
Дата подання: 04 вересня 2018 12:58
Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
1. Скасувати рішення № 187 від 31.08.2018 року про відхилення пропозиції Скаржника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію.
2. Скасувати рішення № 188 від 31.08.2018 року про визначення переможцем ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ВІРА ВІКТОРІВНА", який надав пропозицію із грубими порушеннями умов закупівлі.
3. Провести повторну оцінку поданої пропозиції Скаржника з дотриманням усіх принципів здійснення закупівель та законодавства, а у разі неможливості – скасувати закупівлю.
У випадку незадоволення моєї Вимоги, повідомляю про свій намір повідомити Департамент внутрішнього фінансового контролю КМДА, профільного заступника голови КМДА, голову КМДА, компетентні правоохоронні органи, в тому числі Національне антикорупційне бюро України про грубі та свідомі порушення посадовими особами Замовника законодавства у сфері закупівель та економічної конкуренції, що мають наслідком втрати для бюджету.
Крім того, маю намір залишити негативний відгук в системі впливу та контролю закупівель DOZORRO, за результатами якого будуть також зроблені відповідні висновки Державною аудиторською службою України та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
Усвідомлюючи свою соціальну відповідальність перед громадою міста Києва, повідомляю про свій намір і в подальшому уважно стежити за дотриманням Замовником законодавства у сфері публічних та допорогових закупівель, та у разі його недотримання – вимагати вчиняти відповідні дії спрямовані на усунення порушень і повідомляти відповідні компетентні органи та громадські організації.
Розгорнути
Згорнути
2. Скасувати рішення № 188 від 31.08.2018 року про визначення переможцем ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ВІРА ВІКТОРІВНА", який надав пропозицію із грубими порушеннями умов закупівлі.
3. Провести повторну оцінку поданої пропозиції Скаржника з дотриманням усіх принципів здійснення закупівель та законодавства, а у разі неможливості – скасувати закупівлю.
У випадку незадоволення моєї Вимоги, повідомляю про свій намір повідомити Департамент внутрішнього фінансового контролю КМДА, профільного заступника голови КМДА, голову КМДА, компетентні правоохоронні органи, в тому числі Національне антикорупційне бюро України про грубі та свідомі порушення посадовими особами Замовника законодавства у сфері закупівель та економічної конкуренції, що мають наслідком втрати для бюджету.
Крім того, маю намір залишити негативний відгук в системі впливу та контролю закупівель DOZORRO, за результатами якого будуть також зроблені відповідні висновки Державною аудиторською службою України та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
Усвідомлюючи свою соціальну відповідальність перед громадою міста Києва, повідомляю про свій намір і в подальшому уважно стежити за дотриманням Замовником законодавства у сфері публічних та допорогових закупівель, та у разі його недотримання – вимагати вчиняти відповідні дії спрямовані на усунення порушень і повідомляти відповідні компетентні органи та громадські організації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 вересня 2018 11:06
Шановний учаснику!
На Вашу скаргу розміщену в системі Прозоро 04.09.2018р. о 12год 58хв. повідомляємо: протоколом від 31.08.2018р. № 187 пропозиція відхилена, так як Ваші документи, які були подані на торги о 10год. 48 хв. 29.08.2018р. не відповідають кваліфікаційним вимогам Замовника, а саме:
- Відсутня цінова пропозиція. Через відсутність цінової пропозиції неможливо визначити, який товар пропонувався до закупівлі;
- відсутня довідка про виконання аналогічних договорів;
- Довідка з обслуговуючого банку видана станом на 25.04.2016р. (не дійсна);
- Довідка про наявність матеріально-технічної бази;
- відсутня довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації відсутня;
- Сертифікат відповідності на «меблі у вигляді окремих виробів,наборів, комплектів…» дійсний до 01.06.2018р.
- Прикріплений висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на крісла офісні на металевому каркасі з функцією масажу, які не замовлялись Замовником;
- Надані Сертифікат відповідності на меблі корпусні виробника ТОВ «АРТ-ПРОМ»,Висновок державно-санітарно-епідеміологічної експерт-тизи видано на меблі виробника ТОВ «Ровер-Ресурс», але через відсутність цінової пропозиції унеможливлює визначення, якого виробника запропоновано товар
- Відсутні посвідчення про якість, паспорт на запропонований товар.
Документи, які прикріплені 30.08.2018р. в 14 год. 27хв. тендерним комітетом не розглядались, так як подання пропозицій закінчилось 29.08.2018р. 11год. .
На Вашу скаргу розміщену в системі Прозоро 04.09.2018р. о 12год 58хв. повідомляємо: протоколом від 31.08.2018р. № 187 пропозиція відхилена, так як Ваші документи, які були подані на торги о 10год. 48 хв. 29.08.2018р. не відповідають кваліфікаційним вимогам Замовника, а саме:
- Відсутня цінова пропозиція. Через відсутність цінової пропозиції неможливо визначити, який товар пропонувався до закупівлі;
- відсутня довідка про виконання аналогічних договорів;
- Довідка з обслуговуючого банку видана станом на 25.04.2016р. (не дійсна);
- Довідка про наявність матеріально-технічної бази;
- відсутня довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації відсутня;
- Сертифікат відповідності на «меблі у вигляді окремих виробів,наборів, комплектів…» дійсний до 01.06.2018р.
- Прикріплений висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на крісла офісні на металевому каркасі з функцією масажу, які не замовлялись Замовником;
- Надані Сертифікат відповідності на меблі корпусні виробника ТОВ «АРТ-ПРОМ»,Висновок державно-санітарно-епідеміологічної експерт-тизи видано на меблі виробника ТОВ «Ровер-Ресурс», але через відсутність цінової пропозиції унеможливлює визначення, якого виробника запропоновано товар
- Відсутні посвідчення про якість, паспорт на запропонований товар.
Документи, які прикріплені 30.08.2018р. в 14 год. 27хв. тендерним комітетом не розглядались, так як подання пропозицій закінчилось 29.08.2018р. 11год. .
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Венцова Ольга Владимировна" #2606905646 |
Відхилено |
146 000,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2018 14:48
|
ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ВІРА ВІКТОРІВНА" #2073101702 |
Переможець |
148 700,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2018 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 48 10.pdf | укладений |
07 вересня 2018 15:17
|
договір 48 10.pdf | укладений |
07 вересня 2018 15:12
|