Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція котельні Уманської міської лікарні з встановленням твердопаливного котла потужністю 1,5 МВт за адресою: вул. Шевченка, 50 м. Умань Черкаської області (45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
3 104 885,00 UAH
UA-2018-08-17-000185-a 14db9e63cc0646259f687aab752111a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Віталій Петрович

+380474437002 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Харченко Віталій Петрович
+380474437002
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2018 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 03 вересня 2018 12:35
Очікувана вартість: 3 104 885,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

З урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція котельні Уманської міської лікарні з встановленням твердопаливного котла потужністю 1,5 МВт за адресою: вул. Шевченка, 50 м. Умань Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, вулиця Шевченка, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2018 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 10:17
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
17 серпня 2018 10:17
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АРМ-ЕЛЕКТРО" 2 886 214,68
UAH з ПДВ
2 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦКОМБУДМОНТАЖ" 3 081 056,67
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМБУДТЕПЛО" 2 991 582,20
UAH з ПДВ
2 991 582,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2018 12:44
Електронний підпис
31 серпня 2018 12:44
Електронний підпис
31 серпня 2018 12:42
МАН.pdf
31 серпня 2018 12:42
Тех паспорт.pdf
31 серпня 2018 12:42
Сертифікат Ліка.pdf
31 серпня 2018 12:42
Сертифікат 2016.pdf
31 серпня 2018 12:42
Анал.договор Успіх.pdf
31 серпня 2018 12:42
Коман.витрати.pdf
31 серпня 2018 12:42
Загальна.pdf
31 серпня 2018 12:42
Підсумкова відомость.pdf
31 серпня 2018 12:42
Локальний кошторис.pdf
31 серпня 2018 12:42
Додаток5 Шевченко50.pdf
31 серпня 2018 12:42
Додаток 1 Шевченко 50.pdf
31 серпня 2018 12:42
Договорна ціна.pdf
31 серпня 2018 12:42
Додаток 3 Шевченко 50.pdf

Публічні документи

31 серпня 2018 18:00
Електронний підпис
31 серпня 2018 16:03
Тендерна пропозиція.PDF
31 серпня 2018 16:03
Кошторис.pdf

Публічні документи

18 вересня 2018 22:24
Довідка МВС, Податкова.pdf
02 вересня 2018 17:55
Електронний підпис
02 вересня 2018 17:53
002кошторыс.pdf
02 вересня 2018 17:53
014Згода з Додатком 5.pdf
02 вересня 2018 17:53
013Еквивалент.pdf
02 вересня 2018 17:53
011Додаток_5_ПД.pdf
02 вересня 2018 17:53
009Додаток 2.pdf
02 вересня 2018 17:53
006МТБ.zip
02 вересня 2018 17:53
003Листи 1-6.pdf
02 вересня 2018 17:53
002кошторыс.zip
02 вересня 2018 17:53
001опыт.zip
02 вересня 2018 17:53
000 Уставные все.c.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АРМ-ЕЛЕКТРО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦКОМБУДМОНТАЖ"

ТОВ "ПРОМБУДТЕПЛО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АРМ-ЕЛЕКТРО"
#34736163
Відхилено 2 599 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2018 15:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦКОМБУДМОНТАЖ"
#39441193
Відхилено 2 600 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2018 15:42
ТОВ "ПРОМБУДТЕПЛО"
#36562338
Переможець 2 991 582,20
UAH з ПДВ
14 вересня 2018 12:13

Документи

10 вересня 2018 15:46
Електронний підпис
10 вересня 2018 15:44
Протокол відхилення
03 вересня 2018 13:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 вересня 2018 15:41
Електронний підпис
11 вересня 2018 15:39
ВІДХИЛЕННЯ
10 вересня 2018 15:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 вересня 2018 12:13
Електронний підпис
14 вересня 2018 12:12
Протокол розгляду ТП
12 вересня 2018 13:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2018 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМБУДТЕПЛО"
#36562338
2 991 582,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2018 12:13
Електронний підпис
14 вересня 2018 12:12
Протокол розгляду ТП
12 вересня 2018 13:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 10:26
3_365_011018.PDF зміни до договору
01 серпня 2019 10:22
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 09:55
Електронний підпис укладений
28 січня 2019 12:59
Додаткова угода 2 зміни до договору
28 січня 2019 12:58
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 16:49
Додаткова угода 1 зміни до договору
26 грудня 2018 16:48
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2018 15:17
Договір з додатками укладений
01 жовтня 2018 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з виникненням обставин, внаслідок яких якісне виконання робіт щодо Об’єкту «Реконструкція котельні Уманської міської лікарні з встановленням твердопаливного котла потужністю 1,5 МВт за адресою: вул. Шевченка, 50 м. Умань Черкаської області» неможливе через погодні умови (зниження температури до рівня, що суперечить вимогам державних будівельних норм, значну кількість опадів) та згідно пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 5.2., 10.1.3., 10.5. Договору будівельного підряду № 365 від «01» жовтня 2018 р. (далі – Договір) Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 2 991 582,20 (два мільйони дев’ятсот дев’яносто одна тисяча п’ятсот вісімдесят дві гривні, 20 копійок) грн в тому числі ПДВ: 498 597,04 (чотириста дев’яносто вісім тисяч п’ятсот дев’яносто сім гривень, 04 копійки) . Річний план асигнувань на 2018 рік зменшується на сумі 827 661,28 (вісімсот двадцять сім тисяч шістсот шістдесят одна гривня, 28 копійок) та складає 2 163 920,92 (два мільйони сто шістдесят три тисячі дев’ятсот двадцять гривень, 92 копійки) грн. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 827 661,28 (вісімсот двадцять сім тисяч шістсот шістдесят одна гривня, 28 копійок) грн з ПДВ підлягає виконанню у 2019 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 1.3. Внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і діє до 01.03.2019 року при наявності своєчасного фінансування». 1.4. Внести зміни до пункту 11.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 365
Договір:
Номер додаткової угоди: 365
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2019 рік та керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 10.5 Договору будівельного підряду № 365 від «01» жовтня 2018 р. (далі – Договір) Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 2 991 582,20 (два мільйони дев’ятсот дев’яносто одна тисяча п’ятсот вісімдесят дві гривні, 20 копійок) грн в тому числі ПДВ: 498 597,04 (чотириста дев’яносто вісім тисяч п’ятсот дев’яносто сім гривень, 04 копійки). Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 2 163 920,92 (два мільйони сто шістдесят три тисячі дев’ятсот двадцять гривень, 92 копійки) грн. Річний план асигнувань на 2019 рік складає 827 661,28 (вісімсот двадцять сім тисяч шістсот шістдесят одна гривня, 28 копійок) грн з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 365
Договір:
Номер додаткової угоди: 365
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту угоди – Закон), пункту 1 статті 651 та пункту 1 статті 652 Цивільного Кодексу України, пунктів 3.2, 3.4, 10.1.1, 10.5 Договору будівельного підряду № 365 від «01» жовтня 2018 р. (далі – Договір) Сторони домовились про зменшення вартості Договору (згідно фактично виконаних обсягів робіт): 1.1. Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 309 622,84 грн (триста дев’ять тисяч шістсот двадцять дві гривні, 84 копійки). 1.2.. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 2 681 959,36 грн (два мільйони шістсот вісімдесят одна тисяча дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень, 36 копійок) грн в тому числі ПДВ: 446 993,23 грн (чотириста сорок шість тисяч дев’ятсот дев’яносто три гривні, 23 копійки). Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 2 163 920,92 (два мільйони сто шістдесят три тисячі дев’ятсот двадцять гривень, 92 копійки) грн. Річний план асигнувань на 2019 рік складає 518 038,44 грн (п’ятсот вісімнадцять тисяч тридцять вісім гривень, 44 копійки) грн з ПДВ». 2. Згідно пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону, пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 5.2., 10.1.3., 10.5. Договору Сторони домовились продовжити термін виконання робіт: 2.1. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 2.2. Внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і діє до 31.07.2019 року при наявності своєчасного фінансування».
Номер договору про закупівлю: 365
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 681 959,36
UAH (в тому числі ПДВ 446 993,23 UAH)