Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Водонагрівачі
Очікувана вартість
133 514,45 UAH
UA-2018-08-17-000130-a aa4439e7cde64b59a81bb0f6448c5d1d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Алла Яківна

+380487123150 gria@odmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010801
Місцезнаходження: 65082, Україна , Одеська обл., Одеса, Валіховський провулок, 2
Контактна особа: Гриценко Алла Яківна
+380487123150
gria@odmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2018 09:53
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 05 вересня 2018 15:43
Очікувана вартість: 133 514,45 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 667,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт
Водонагрівачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Пастера,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2018 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 09:53
Додаток 3 - ТП.docx
17 серпня 2018 09:53
Додаток 2 - ПД.doc
17 серпня 2018 09:53
Додаток 1 - МТВ.docx
17 серпня 2018 09:53
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-17-000130-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВА ЛІНІЯ", Код ЄДРПОУ:30728887
Дата подання: 06 вересня 2018 16:51
Документы не соотвецтвуют тендерной документации
ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович подал документы коротые не соотвецтвуют тендерной документации отсутствуют письма: гарантийние, санкционные, сервысных центров, нет аналогичних договоров поставки, нет технических характеристик согласно додаткив ТД, отсутствует справка согласно ст 16,17 закона Украины, нет справки о квалифицированых сорудниках, нет сертификатов соотвецтвия и инструкции от производителя, нет спарвки о защите окружающей среды. И это не весь перечень отсутствия докуменнтов у предприятия ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович. прошу принять меры о дисквалификации учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 вересня 2018 11:40
Дякуємо Вас за увагу, але пропозиція Учасника ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович 06.09.2018 року Тендерним комітетом ОНМедУ не розглядалась. Тендерний комітет розглянув пропозицію ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович на своєму засіданні 07.09.2018 року та виявив більш ніж 21 зауваження невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації у тому числі враховуючи Ваші зауваження.
Номер вимоги: UA-2018-08-17-000130-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВА ЛІНІЯ", Код ЄДРПОУ:30728887
Дата подання: 07 вересня 2018 12:24
Документы не соотвецтвуют тендерной документации
Прошу обратить ваше внимание на то что тендерная документация предприяития ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД СОЛЮШОНС" не соотвецтвует требованиям тендерной документации, а именно: в аналогичных договорах указана продукция не соотвецтвующая ТД. Так как ПаРТ "Новая Линия" дисквалифицировали за не соотвецтвие аналогичним договорам, справка согласна ст17 не соотвецтвует требованиям ТД, справка материально технической базы не указани автомобили на каких будет осуществлятся доставка, сертифыкаты и санитарные нормы не соотвецтвуют ТД. В связи с этим считаем нужным дисквалифицировать учасника торгов ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД СОЛЮШОНС"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2018 13:30
Шановний Учасник, уважно ознайомившись з Вашим Зверненням повідомляємо:
По- перше визначення "аналогічних договорів" у законодавстві на теперішній час відсутнє, а тому Замовник має можливість визначати самостійно це в тендерній документації. Аналогічними договорами можуть, як приклад, бути: звичайний договір поставки (і не обов'язково на цей самий предмет закупівлі), договір по аналогічній сумі, договір на точнісінько такий же предмет закупівлі тощо. Якщо ж замовник при проведенні процедури, застосувавши вимогу щодо аналогічних договорів, не визначив що є саме аналогічним договором, то вже при вивченні пропозицій учасників варто оцінювати, які документи/інформація і на що були надані учасником у якості аналогічних договорів.
З метою дотримання порядку проведення процедури закупівлі, зокрема, принципів об’єктивності, неупередженої оцінки та недискримінації учасників у тендерній документації запропоновано наявна вимога, документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання «Довідки у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з інформацією про виконання аналогічних договорів, які укладені в 2015, або 2016 або 2017 роках, разом із аналогічними договорами не менше двох (надати відскановані копії з оригіналів)». Тобто уникаючи зазначення конкретної деталізації та визначаючи аналогічні договори як договори на постачання товарів. Що є найбільш оптимально та мінімізує ризик оскарження учасниками на підставі «дискримінації».
Оскільки, у тендерній документації надана можливість учасникам підтвердити досвід за будь з яких 2015-2017 років.
Тобто, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД СОЛЮШОНС" надавши сканкопію з оригіналу договору за предметом закупівлі 39710000-2 Електричні побутові прилади Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 повністю задовольнив вимогу тендерної документації та підтвердив досвід виконання аналогічних договорів. До того ж, конкретним предметом закупівлі згідно зазначеного договору є Мікрохвильова піч за кодом 39711362-4 Мікрохвильові печі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015
По-друге, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД СОЛЮШОНС" надав дві довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 Закону. Довідка яка міститься на сторінці 118-119 повністю задовольняє вимогу тендерної документації.
По-трете, Тендерною документацією Замовника вимагалося надати: «Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору», на що Учасник надав лист про матеріально-технічну базу та договори оренди, а також Учасник надав Гарантійний лист у довільний формі в якому підтвердив проведення доставки обладнання за рахунок Учасника та не пізніш ніж 10 (десять) робочих днів з дати отримання заявки від ПОКУПЦЯ.
По-четверте, Тендерною документацією Замовника вимагалося надати: «Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу Гарантійного листа у довільний формі в якому підтвердити надання Сертифікатів відповідності, або документів, які згідно Закону заміняють його, при постачанні предмета закупівлі». Вищевказаний гарантійний лист надано Учасником на сторінці 22.
Номер вимоги: UA-2018-08-17-000130-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВА ЛІНІЯ", Код ЄДРПОУ:30728887
Дата подання: 12 вересня 2018 11:12
Не відповідність ТД
До тендерної документації ТОВ «Трейд Солюшонс» не додано наступних документів, згідно вимог для участі у тендерній закупівлі:
1. Довідки про наявність матеріально-технічної бази (МТБ).
«Поняття МТБ згідно словника економіста , це - залучені у процес виробництва, реалізації та організації споживання засоби і знаряддя праці - будівлі, споруди, обладнання, транспорт, фахівці відповідної галузі (робітники) і т. д.»
На підтвердження про наявність такої відповідності у претендента ТОВ «Трейд Солюшонс» надано лист про відповідність фахівця в галузі господарювання лише директора, а довідки з наявністю співробітників не додано.
Не додано списку технічного транспорту, що є в наявності у підприємства.
(Вже за таких умов неможливе відвантаження товару даним підприємством.)
Додано лише копію договору позички нежитлового приміщення № 01/18 від 10.01.2018 р., на приміщення, що розташовано в пгт. Сергіївка, по вул. Лісна, 4 Білгород-Дністровського району, Одеської області. Відстань з пгт.Сергіївка до м. Одеси складає більш ніж понад 100 км, що є нерентабельним для покупця.
2. Не додано копії статуту підприємства.
3. Не додано копії свідоцтва платника податку.
4. В ціновій пропозиції ТОВ «Трейд Солюшонс» вартість запропонованого товару без сплати ПДВ складає 133493, 85 грн., що на 29000,0 (двадцять дев‘ять тисяч грн.) перевищує вартість цінової пропозиції ПрАТ «Нова Лінія» зі сплатою суми ПДВ за пропонований товар. Що також не є рентабельним для закупівель за державні кошти.
5. Не додано сканкопії сертифікатів товару (додаток № 1 ТД), що свідчить про те що товар не пройшов належне митне оформлення (у ціновій пропозиції країна виробник Болгарія і Чехія) та не отримано сертифікатів відповідності з Торгово-Промислової Палати України.

Є лише пояснення у вигляді листа про відсутність таких документів у ТОВ «Трейд Солюшонс».
Виходячи з вищенаведеного ТОВ «Трейд Солюшонс» не може приймати участь у тендерних торгах.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2018 15:26
Уважно ознайомившись із змістом Скарги стосовно кожного питання та з переліком усіх зауважень членами тендерного комітету прийнято рішення залишити її без задоволення.

Документи

07 вересня 2018 11:40
протокол

Документи

11 вересня 2018 13:30
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2018 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВА ЛІНІЯ" 112 792,03
UAH з ПДВ
104 884,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович 133 514,00
UAH з ПДВ
104 885,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД СОЛЮШОНС" 133 493,85
UAH з ПДВ
133 493,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2018 10:14
Комерційна пропозиція.PDF
03 вересня 2018 11:18
Статут 2018.PDF
03 вересня 2018 11:18
Свідотство ПДВ.PDF
03 вересня 2018 11:18
Наказ Ковтун П.О..pdf
03 вересня 2018 11:18
Комерційна пропозиція.PDF
03 вересня 2018 11:18
Довідка сервісні центри.PDF

Публічні документи

04 вересня 2018 17:00
110-115 Проект договору.pdf
03 вересня 2018 15:32
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВА ЛІНІЯ"

ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД СОЛЮШОНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
Відхилено 104 884,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2018 15:52
ФОП Абдусаламов Едуард Анатолійович
#3321004798
Відхилено 104 885,54
UAH з ПДВ
07 вересня 2018 11:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД СОЛЮШОНС"
#41838564
Переможець 133 493,85
UAH з ПДВ
11 вересня 2018 13:34

Документи

06 вересня 2018 15:51
Електронний підпис
06 вересня 2018 15:51
протокол
05 вересня 2018 16:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 вересня 2018 11:43
Електронний підпис
07 вересня 2018 11:41
протокол
06 вересня 2018 15:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 вересня 2018 13:34
Електронний підпис
11 вересня 2018 13:31
протокол
07 вересня 2018 11:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2018 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД СОЛЮШОНС"
#41838564
133 493,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2018 13:34
Електронний підпис
11 вересня 2018 13:31
протокол
07 вересня 2018 11:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 12:35
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2018 14:04
доп угода 1 362.pdf зміни до договору
04 жовтня 2018 14:04
Електронний підпис укладений
27 вересня 2018 08:10
договір укладений
27 вересня 2018 08:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взаємна згода Сторін
Номер договору про закупівлю: 362
Договір:
Номер додаткової угоди: 362
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 133 493,85
UAH з ПДВ