Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкції покрівлі ДНЗ № 21 «Малятко» по вул. Турчанінова 10 в м. Біла Церква Київської області
Очікувана вартість
7 441 934,40 UAH
UA-2018-08-17-000091-a de35d973598544ebb9667dd0984b92a5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пелих Ніна Миколаївна

380456352261
vkb_bmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22204565
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Павличенко 14а
Контактна особа: Пелих Ніна Миколаївна
380456352261,
vkb_bmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2018 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2018 15:00
Початок аукціону: 03 вересня 2018 15:35
Очікувана вартість: 7 441 934,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкції покрівлі ДНЗ № 21 «Малятко» по вул. Турчанінова 10 в м. Біла Церква Київської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкції покрівлі ДНЗ № 21 «Малятко» по вул. Турчанінова 10 м. Біла Церква Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Турчанінова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2018 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 09:31
Додаток 1.docx
17 серпня 2018 09:31
Додаток 4. doc.doc
17 серпня 2018 09:31
Додаток 2.docx
17 серпня 2018 09:30
Додаток 3 Проект Договору.doc
17 серпня 2018 09:30
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГЕРМЕС-БУД"" 7 414 254,00
UAH з ПДВ
7 414 254,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЛПРОЕКТМОНТАЖ" 7 440 464,40
UAH з ПДВ
7 440 464,40
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГЕРМЕС-БУД""

ТОВ "БІЛПРОЕКТМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГЕРМЕС-БУД""
#37235839
Переможець 7 414 254,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2018 16:40

Документи

06 вересня 2018 16:40
Електронний підпис
06 вересня 2018 16:37
Протокол № 66.pdf
03 вересня 2018 15:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2018 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГЕРМЕС-БУД""
#37235839
7 414 254,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2018 16:40
Електронний підпис
06 вересня 2018 16:37
Протокол № 66.pdf
03 вересня 2018 15:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 15:54
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 15:53
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2019 12:23
ДУ № 4 до дог. 311 від 19.09.2018.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 12:20
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2019 11:31
Додаткова угода№ 3.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 11:30
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2019 16:51
Додаткова угода 2.1 (2).pdf зміни до договору
18 лютого 2019 16:50
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2019 16:52
додаткова угода № 2 до дог. 311.pdf зміни до договору
25 січня 2019 16:51
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 10:45
Дод. угода № 1 до дг. 311.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 10:43
Електронний підпис укладений
19 вересня 2018 16:28
дог. 311.pdf укладений
19 вересня 2018 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1 Договору № 311 від 19.09.20l8p. викласти в наступній редакції: Ціна договору визначається за договірною ціною, складеною на підставі кошторисної вартості робіт, яка відповідає акцептованій тендерній пропозиції підрядника, є невід’ємною частиною договору i складає: 7 414 254 грн. (сім мільйонів чотириста чотирнадцять тисяч двісті п'ятдесят чотири гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 1 235 709,00 грн. (один мільйон двісті тридцять п'ять тисяч сімсот дев'ять гривень 00 копійок), з них на 2018р. - 2 299 560, 00 грн. (два мільйони двісті дев’яносто дев'ять тисяч п'ятсот шістдесят гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ - 383 260,00 грн. (триста вісімдесят три тисячі двісті шістдесят гривень 00 копійок), та включає витрати Підрядника на необхідні матеріали. 2. Решта умов Договору залишається незмінними i Сторони підтверджують по них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 311
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В преамбулі та в тексті укладеного Договору № 311 від 19.09.2018 року (далі – Договір), а також в додатках до нього найменування відділ капітального будівництва Білоцерківської міської ради у всіх відмінках замінити на управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради. Та пункт 3.1 Договору № 311 від 19.09.2018 року викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 311
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору № 311 від 19.09.2018 року викласти в наступній редакції: Ціна договору визначається за договірною ціною, складеною на підставі кошторисної вартості робіт,яка відповідає акцептованій тендерній пропозиції підрядника, є невід’ємною частиною договору і складає-7 414 254,00грн.(сім мільйонів чотириста чотирнадцять тисяч двісті п’ятдесят чотири грн..00 коп.) в тому числі ПДВ – 1 235 709,00 грн.(один мільйон двісті тридцять п’ять тисяч сімсот дев’ять грн.00 коп.) В тому числі : 2018 рік- 2 299 560 грн.( два мільйони двісті дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят грн.00 коп.) ,в т.ч.ПДВ-383 260,00 грн. 2019 рік 4 000 000 грн.(чотири мільйони грн.00 коп.) в т.ч.ПДВ- 666 666,67 грн.
Номер договору про закупівлю: 311
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідності до п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 7.1.8 Договору, Сторони прийшли до згоди зменшити обсяги закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника на 2019 рік та внести відповідні зміни до Договору, а саме: Пункт 3.1 викласти в наступній редакції: Ціна договору визначається за договірною ціною, складеною на підставі кошторисної вартості робіт, є невід’ємною частиною договору і складає - 6 299 560,00 грн. (шість мільйонів двісті дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ – 1 049 926,67 грн. (один мільйон сорок дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять шість грн.67 коп.) В тому числі : 2018 рік - 2 299 560 грн. (два мільйони двісті дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят грн.00 коп.) , в т.ч.ПДВ-383 260,00 грн. в 2019 рік 4 000 000,00 грн. (чотири мільйони грн.00 коп.) т.ч. ПДВ- 666 666, 67грн. Додаткову угоду № 2/1 від 18.02.2019 року вважати такою що не діяла. Всі інші положення Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 311
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 311
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 299 559,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 049 926,60 UAH)