Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування пожежної сигналізації
Очікувана вартість
485 000,00 UAH
UA-2018-08-16-002948-b c80a35f7c6394378a358533b6a93bd7d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токар Наталія Юріївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.kiev.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Токар Наталія Юріївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2018 19:57
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2018 20:01
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2018 20:01
Початок аукціону: 03 вересня 2018 13:30
Очікувана вартість: 485 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги надаються для дошкільних навчальних закладів (ясла - садків), навчально - виховних комплексів Деснянського району міста Києва та Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обслуговування пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Миколи Закревського, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо реєстрації ПЦС
Дата подання: 20 серпня 2018 11:49
Дата відповіді: 22 серпня 2018 17:22
У Вашому оголошенні зазначено: Посвідчення реєстрації пульта пожежного спостерігання в єдиній базі даних центру спостерігання ДСНС (МНС) України. Повідомляємо, що дана Ваша вимога сформульована по нормам старого законодавства. У розділі 3 Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351 було визначено порядок реєстрації Центру приймання тривожних сповіщень (Пульту пожежного нагляду) в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України, а також визначено порядок видачі посвідчення про реєстрацію ЦПТС пультової організації в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України. Але Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.04.2011 № 351 "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" втратив чинність з 03.04.2015 року. Зараз вже діє новий нормативно-правовий акт, а саме - Правила з пожежного спостерігання, що затверджені Наказом Міністерства з внутрішніх справ України від 30.03.2015 року №349, що не передбачає реєстрації ЦПТС в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України та отримання документів про реєстрацію Пульту пожежного нагляду в єдиній базі даних ЦН ДСНС України. Саме тому дана Ваша вимога є неправомірною та дискримінаційною для Учасників, які почали провадити свою діяльність після втрати чинності Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351, та не ЗОБОВ'ЯЗАНІ реєструвати ПЦС, тому ми вимагаємо виключити цю вимогу з Вашого оголошення!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічним завданням передбачено надання послуг з обслуговування пожежної сигналізації, що передбачає собою наявність пульту пожежного нагляду. Замовник повинен вимагати документи, які підтверджують наявність обладнання, що забезпечує виконання умов технічного завдання. Звертаємо увагу, що в Додатку 3 визначено: Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
Про ISO
Дата подання: 20 серпня 2018 11:52
Дата відповіді: 22 серпня 2018 17:24
У п. 2.4. додатку 3 зазначено: Копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 з обов’язковим наданням відповідного звіту до сертифікату, виданого центром сертифікації. Повідомляємо, що дана ваша вимога є неправомірною та дискримінаційною, з наступних причин: по-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, говорячи про те, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат, Ви ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2015) для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю» (ДСТУ ISO 9001:2015), а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2015) не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі «Послуги з встановлення системи протипожежного захисту», так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю (ISO 9001:2015) для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стандарт ISO 9001 — одна із моделей управління діяльністю організації з метою вдосконалення результатів. Ним керуються підприємства, які прагнуть, щоб їх товари чи послуги були стабільно якісними з точки зору споживача.
Згаданий стандарт передбачає впровадження системи управління якістю послуг або продукції. Не підвищуючи якість продукту, компанія втрачає великі можливості зростання конкурентоспроможності. Впровадження системи управління якістю слід вважати стратегічним рішенням.
В умовах зростаючої конкуренції наявність сертифіката ISO 9001 — один із чинників, що допомагає підприємству не лише продовжувати діяльність, а й стати одним із сильніших у своїй галузі.
Вимоги стандарту ISO 9001 поширюються з 2001 р., коли Україна увійшла до ISO — Міжнародної організації зі стандартизації — та прийняла стандарт ДСТУ ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги» — національний аналог міжнародного стандарту. На його основі на підприємстві розробляється та впроваджується система управління якістю як складова частина загальної системи управління підприємством. Розповсюдженість стандарт ISO 9001 отримав завдяки мінімалізму та водночас широкому застосуванню (ним можуть керуватися підприємства будь-якої галузі), виду діяльності (виробництво чи сфера послуг), форми власності, розмірів та кількості працівників.
Документ (сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2015) вимагається Замовником для додаткового підтвердження наявності в учасника кваліфікованих працівників. Наявність працівників відповідної кваліфікації – є одним з основних кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Також даний Сертифікат підтверджує налагоджену систему та високий стандарт надання послуг протипожежного призначення, що забезпечує високий професіоналізм підприємства на ринку та впевненість клієнтів щодо якості даних послуг.
Замовник має бути впевнений в професіоналізмі обслуговуючої організації та бути спокійний за якість та безпечність наданих послуг.
Щодо ліцензії
Дата подання: 20 серпня 2018 12:02
Дата відповіді: 22 серпня 2018 17:25
У Вашому оголошенні зазначено: Оригінал ліцензії Державної служби з надзвичайних ситуацій з обов’язковим включенням послуг: технічне обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей; спостерігання за пожежною автоматикою об’єктів. Повідомляємо, що формулювання на яке Ви посилаєтеся, використовувалося раніше у формах ліцензії, які видавалися до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (тобто до 2016 року). Ліцензії, які видаються зараз містять інші формулювання, хоча за юридичною силою є рівними. На сьогодні згідно згаданих Ліцензійних умов ліцензія охоплює такі роботи: 1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних). 2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. 3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту. 4. Спостерігання за системами протипожежного захисту. 5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). 6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). 7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Враховуючи вищевикладене, ми просимо Вас внести зміни і вказати формулювання: надати ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Відповідно такий документ зможуть надати і суб'єкти господарювання, які отримували ліцензію до 2016 року (старої форми) та вже після 2016 року (нової форми з переліком згідно затверджених Ліцензійних умов), таким чином можна уникнути дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право включити до тендерної документації інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
В Додатку 3 визначено: Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-16-002948-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 12 вересня 2018 15:52
Скарга
Оскарження результатів закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2018 16:43
Рішення від 14.09.2018 № 9480+лист Замовника.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2018 16:43
Рішення від 02.10.2018 № 10105.pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2018 16:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Прийнято до уваги
Дата виконання рішення замовником: 09 жовтня 2018 10:18

Документи подані скаржником

12 вересня 2018 15:51
Скарга від 11.09.2018.pdf
12 вересня 2018 15:52
Платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Черепанський Петро Леонович 240 172,00
UAH з ПДВ
240 172,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 474 912,00
UAH з ПДВ
472 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АПС-КИЇВ" 482 573,45
UAH з ПДВ
474 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2018 19:23
ВІДПРАВ.САДОЧКИ-2.zip
31 серпня 2018 19:18
ВІДПРАВ.САДОЧКИ-2.zip

Публічні документи

31 серпня 2018 17:35
Електронний підпис
31 серпня 2018 17:31
технічні вимоги.pdf
31 серпня 2018 17:31
тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2018 17:31
Статут.pdf
31 серпня 2018 17:31
ст.17 і лист гарантія.pdf
31 серпня 2018 17:31
сертифікат ІСО і звіт.pdf
31 серпня 2018 17:31
проект договору.pdf
31 серпня 2018 17:31
наказ+трудові.pdf
31 серпня 2018 17:31
Медичні книжки.pdf
31 серпня 2018 17:31
ліцензія.pdf
31 серпня 2018 17:31
довідка про учасника.pdf
31 серпня 2018 17:31
Декларація.pdf
31 серпня 2018 17:31
Витяг ПДВ.pdf
31 серпня 2018 17:31
аналогічний досвід.pdf

Публічні документи

07 вересня 2018 17:34
ДПІ 03.09.18.pdf
07 вересня 2018 17:34
Довідка МВС 31.08.18.pdf
07 вересня 2018 17:34
Довідка ЄДР.pdf
31 серпня 2018 16:52
Електронний підпис
31 серпня 2018 16:46
Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2018 16:46
Статут.pdf
31 серпня 2018 16:46
Скрипець.pdf
31 серпня 2018 16:46
Протокол №14.pdf
31 серпня 2018 16:46
Проект договору.pdf
31 серпня 2018 16:46
Москалець.pdf
31 серпня 2018 16:46
Ліцензія.pdf
31 серпня 2018 16:46
Лист гарантія ст.17.PDF
31 серпня 2018 16:46
Корженевич.pdf
31 серпня 2018 16:46
Дроздов.pdf
31 серпня 2018 16:46
Документи ПДВ.pdf
31 серпня 2018 16:46
ДОЗВОЛИ.pdf
31 серпня 2018 16:46
Договір оренди складу.pdf
31 серпня 2018 16:46
Довідки ст.17.pdf
31 серпня 2018 16:46
Довідка МТБ.pdf
31 серпня 2018 16:46
Довідка МВС 20-08-18.zip
31 серпня 2018 16:46
Довідка ДПІ.pdf
31 серпня 2018 16:46
Відгук Укренерго.PDF
31 серпня 2018 16:46
Відгук Євро пауер.pdf
31 серпня 2018 16:46
ISO 2015 та звіт.pdf
31 серпня 2018 16:46
Dovidka MVS.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Черепанський Петро Леонович

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "АПС-КИЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Черепанський Петро Леонович
#1620619015
Очікує рішення 240 172,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 10:18
Фізична особа - підприємець Черепанський Петро Леонович
#1620619015
Рішення скасоване 240 172,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 10:18
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Рішення скасоване 472 400,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 10:18
ТОВ "АПС-КИЇВ"
#36251341
Рішення скасоване 474 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 10:18

Документи

Документи

07 вересня 2018 17:12
Електронний підпис
03 вересня 2018 13:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 вересня 2018 17:14
Електронний підпис
07 вересня 2018 17:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 жовтня 2018 10:22
Коментар щодо відміни: На підставі абзацу 7 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" за рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10105-р/пк-пз від 02.10.2018 року.
Документи:
09 жовтня 2018 10:22
Протокол відміни торгів