Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Універсальний токарно-гвинторізний верстат - 3 шт.
Очікувана вартість
1 080 000,00 UAH
UA-2018-08-16-002775-b 6e827a2d2af649d5b443ac628913af18
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ковальчук

+380633277910 buh_oplmt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОДЕСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ МОРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ"
Код ЄДРПОУ: 05537354
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Приморська, 45
Контактна особа: Наталія Ковальчук
+380633277910
buh_oplmt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2018 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2018 20:00
Початок аукціону: 03 вересня 2018 11:35
Очікувана вартість: 1 080 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Універсальний токарно-гвинторізний верстат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Приморська, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42620000-8 — Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2018 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2018 19:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2018 06:23
Зміни ТД.doc
20 серпня 2018 06:23
ЗТД верстати універсальні верстат.doc
16 серпня 2018 17:33
ТД верстати універсальні верстат.doc
16 серпня 2018 17:33
Додаток 2 технiчнi специфiкацii.doc
16 серпня 2018 17:33
Додаток 7 Форма вiдсутнiсть пiдстав для вiдмови.doc
16 серпня 2018 17:33
Додаток 1 форма пропозицiї.doc
16 серпня 2018 17:33
Додаток 4 ст 17.doc
16 серпня 2018 17:33
Додаток 3 квалiфiкацiя ст 16.doc
16 серпня 2018 17:33
Додаток 8 Лист-згода з обробки перс дан.doc
16 серпня 2018 17:33
Додаток 6 Форма вiдомостi про учасника.doc
16 серпня 2018 17:33
Додаток 5 Проект договору.doc
16 серпня 2018 17:33
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-16-002775-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОІНСТРУМЕНТ", Код ЄДРПОУ:35484762
Дата подання: 05 вересня 2018 13:42
неправомірне визначення переможця
Просимо тендерний комітет звернути увагу на такі значні помилки учасника, якого визнано переможцем:
1. на вимогу п.1 Р.III та Додатку 2 до тендерної документації учасник в порівняльній таблиці відповідність технічних характеристик не надав назву, модель запропонованого обладнання, а просто скопіював характеристики, що вимагає Замовник.
2. на вимогу п.1 Р.III та Додатку 2 до тендерної документації учасник не надав інструкцію з експлуатації з переліком технічних характеристик. Так, в учасника є завантажений документ з назвою "Інструкція з експлуатації", але наданий документ не є інструкцією, бо не вказана назва, модель виробу, опис не підкріплено малюнками, схемами, та кресленнями від виробника.
3. на вимогу п.1 Р.III та Додатку 2 до тендерної документації наданий учасником паспорт на товар не містить обов'язкову інформацію: ресурси, терміни служби, гарантії виробника, стандартів та нормативних показників, згідно яких виготовлено товар, використаних в процесі виготовлення регламентів.
Бачимо, що всі помилки стосуються якості запропонованого товару. Виходячи з вищеназваного хочемо відмітити, що було прийнято пропозицію учасника, який запропонував товар з найвищою ціною, але з сумнівною якістю та із значно біднішою комплектацією та можливостями.
Вимагаємо відмінити визначення переможцем ТОВ "Інкос лайн" у зв'язку зі значними помилками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2018 09:24
1. Висновки щодо невідповідності пропозиції учасника ТОВ "Інкос лайн" вимогам замовника, не ґрунтуються на приписах Статей 16 та 17 ЗУ Про публічні закупівлі та дійсних обставин, адже:
Відповідно до п.1 Р. III та Додатку 2 до тендерної документації, замовником була встановлена вимога: Надати порівняльну таблицю обладнання на відповідність технічних характеристик. Данна вимога була цілком задоволена учасником-переможцем. Учасник переможець надав порівняльну таблицю обладнання на відповідність технічних характеристик у складі своєї пропозиції та вказав модель станка у паспорті на товар. Тендерна документація не містить категоричного визначення щодо оформлення даного документу в розумінні замовника. Варто зазначити, що замовник отримав вичерпну інформацію стосовно назви, та моделі запропонованого обладнання в рамках інших документів тендерної пропозиції учасника переможця у паспорті на товар скріпленого печатками сторін.
2. Відповідно до п.1 Р. III та Додатку 2 до тендерної документації, замовником була встановлена вимога: Надати інструкцію з експлуатації з переліком технічних характеристик. Данна вимога була цілком задоволена учасником-переможцем. Учасник переможець надав інструкцію з експлуатації з переліком технічних характеристик.
Обо’язкового надання інформації стосовно назви, моделі виробу, опису предмету закупівлі підкріпленого малюнками, схемам, та креслень від виробника в рамках даного документа замовником не вимагалась. Тендерна документація не містить категоричного визначення щодо оформлення даного документу в розумінні замовника. Тим паче, варто зазначити, що замовник отримав вичерпну інформацію стосовно моделі виробу, опису предмета закупівлі, інструкції з експлуатації, для того щоб прийняти рішення про відповідність пропозиції учасника переможця очікуванням замовника.
Відповідно до п.1 Р. III та Додатку 2 до тендерної документації, замовником була встановлена вимога: Надати копію паспорту або сертифікату на товар (який є предметом закупівлі), завіреного підписом та печаткою його виробника. Данна вимога була цілком задоволена учасником-переможцем. Учасник переможець надав копію паспорту на товар (який є предметом закупівлі) та пояснення щодо сертифікації. Обо’язкового надання інформації стосовно ресурсів, термінів служби, гарантій виробника, стандартів та нормативних показників, згідно яких виготовлено товар, в рамках даного документа замовником не вимагалась. Регламент створення паспортів на товар у кожного виробника свій. Тендерна документація не містить категоричного визначення щодо оформлення даного документу в розумінні замовника.
3. Звертаємо Вашу увагу на те, що замовником визначена відповідальність постачальника за надання неякісного товару в проекті договору на дану закупівлю.
Відповідно до П 3 ТД Розгляд та оцінка пропозицій. Замовник відхиляє пропозицію у разі:
Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 Закону та частині сьомій статті 28 цього Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Інформація про відхилення тендерної пропозицій протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Не призведе до відхилення пропозиції допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Так само пропозиція відхиляється у разі виявлення фактів порушення вимог Ст. 17 ЗУ.
Умовами ТД Замовника визначені формальні помилки, які можуть допускати учасники при поданні пропозицій на PROZORRO.
Також замовник додатково може звернутись до учасника за підтвердженням інформації щодо товару.
Відповідно до Частини 3 Ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі, технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Отже на цей час відсутні будь-які ознаки невідповідності пропозиції учасника ТОВ "Інкос лайн", процедура закупівлі проводиться в порядку передбаченому законом з дотриманням всіх норм та приписів на всіх стадіях.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛЕКС" 1 079 000,00
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОІНСТРУМЕНТ" 941 010,00
UAH з ПДВ
941 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інкос лайн" 1 050 000,00
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2018 14:22
Паспорт.pdf
27 серпня 2018 14:22
Положення.pdf
27 серпня 2018 14:22
Протокол Створення.pdf
27 серпня 2018 14:22
ПДВ.pdf
27 серпня 2018 14:22
Наказ.pdf
27 серпня 2018 14:22
ЄДРПОУ.pdf
27 серпня 2018 14:22
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 серпня 2018 14:23
!Статут копия верна.PDF
31 серпня 2018 14:23
!Витяг ПДВ копія вірна.pdf
31 серпня 2018 14:23
Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2018 14:23
5. Проект договору.pdf
31 серпня 2018 14:23
4. повноваження.rar
31 серпня 2018 14:23
3. технічна.rar
31 серпня 2018 14:23
1. ст.16.rar

Публічні документи

10 вересня 2018 16:08
Електронний підпис
10 вересня 2018 15:56
Довідка ДФС.pdf
07 вересня 2018 16:52
Електронний підпис
07 вересня 2018 16:50
Положення про директора.pdf
07 вересня 2018 16:50
Паспорт директора.pdf
07 вересня 2018 16:50
Наказ на директора.pdf
07 вересня 2018 16:50
Довідка МВС.pdf
06 вересня 2018 09:01
Електронний підпис
27 серпня 2018 11:38
Електронний підпис
27 серпня 2018 11:36
Модельний статут.pdf
27 серпня 2018 11:36
Витяг з ЄДР 17.08.pdf
27 серпня 2018 11:36
Проект договору.pdf
27 серпня 2018 11:36
Довідка працівники.pdf
27 серпня 2018 11:36
Відсутність підстав.pdf
27 серпня 2018 11:36
Протокол№1 Створення.pdf
27 серпня 2018 11:36
Витяг ПДВ.pdf
27 серпня 2018 11:36
Лист згода.pdf
27 серпня 2018 11:36
Наказ на директора.pdf
27 серпня 2018 11:36
Паспорт товару CO636_1000.pdf
27 серпня 2018 11:35
Технічна специфікація.pdf
27 серпня 2018 11:35
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛЕКС"

ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОІНСТРУМЕНТ"

ТОВ "Інкос лайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛЕКС"
#41674918
Відхилено 850 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2018 11:44
ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОІНСТРУМЕНТ"
#35484762
Відхилено 941 010,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2018 11:53
ТОВ "Інкос лайн"
#39459829
Переможець 1 050 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2018 11:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2018 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інкос лайн"
#39459829
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2018 11:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2019 16:19
Електронний підпис укладений
17 вересня 2018 09:37
Договір 17-09.pdf укладений
17 вересня 2018 08:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 050 000,00
UAH з ПДВ