Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
3 342,00 UAH
UA-2018-08-16-002684-b 9a1b3f1fadb148fe8b8322c2fa1f7723
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Іванюк Марина Павлівна

380412241405 buhgalter-zt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент праці, соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03192833
Вебсайт: http://www.dpssp.zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, Чуднівська, 105
Контактна особа: Іванюк Марина Павлівна
380412241405
buhgalter-zt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2018 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 21 серпня 2018 14:08
Очікувана вартість: 3 342,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Канцелярські товари (відповідно до технічних вимог зазначених в оголошенні)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
328 Одиниця
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. чуднівська, 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2018  —  28 серпня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-16-002684-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3363203857
Дата подання: 22 серпня 2018 14:18
Оскарження

ФОП Бердник Володимир Анатолійович, ознайомившись з Рішенням щодо відхилення учасника електронних торгів від 21.08.2018 в якому членами тендерного комітету було прийнято рішення відхилити пропозицію надану ФОП Бердником В.А. мотивуючи свої дії тим, що «ФОП Бердник В.А. надав пропозицію, в складі якої надано Сертифікат якості на Папір для офісної техніки та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на папір виробництва: ЗАТ "Інтернешенл пейпер" вул. Заводська, 17, м. Свєтогорськ, Ленінградська область, Росія, 188991, в яких вказано, що країною - виробником товару є Російська Федерація.
Стосовно прийнятого рішення вважаю за необхідне звернути увагу Замовника на те що Закон України «Про санкції» містить перелік товарів які підпадають під дію санкцій. Папір для офісної техніки відсутній у вказаному переліку і тому не підпадає під дію Закону України про санкції та заборону придбання даного виду товарів.

На підставі вище викладеного, ФОП Бердник В.А. звертається до Замовника з вимогою переглянути рішення щодо відхилення нашої пропозиції з нижчою ціною у Закупівлі.

З повагою,
ФОП Бердник В.А.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2018 10:33
В оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель Замовником були зазначені Технічні вимоги до Паперу для друку (офісного) А4/80, а саме: вказаний товар повинен бути виготовлений в країнах Європейського Союзу (ЄС).
Учасником надано Сертифікат якості та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на папір, в яких вказано, що країною - виробником товару є Російська Федерація. Таким чином, відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель від 13.04.2018 № 35, пропозиція Учасника ФОП Бердника В.А. не відповідає технічним вимогам закупівлі. Вирішено: вимогу (оскарження) щодо перегляду рішення про відхилення пропозиції Учасника ФОП Бердника В.А. не задовольняти. Більш детальна інформація в Протоколі засідання тендерного комітету.

Документи

23 серпня 2018 09:44
СКАН копія Протокол 31.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2018 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ 2 556,00
UAH з ПДВ
2 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 2 716,36
UAH з ПДВ
2 350,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 2 995,68
UAH з ПДВ
2 995,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2018 11:21
Сертифікати.pdf
20 серпня 2018 11:21
Витяг з РПЄП.pdf
20 серпня 2018 11:21
Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2018 11:21
Витяг з ЭДРЮО.pdf
20 серпня 2018 11:21
Паспорт ЗАВІРЕНО.pdf
20 серпня 2018 11:21
Код ЗАВІРЕНО.pdf

Публічні документи

20 серпня 2018 16:22
TCS_Canon_Yellow_label_80_A4.pdf
20 серпня 2018 16:22
платник ПДВ.JPG
20 серпня 2018 16:22
контактні дані 1.pdf
20 серпня 2018 16:22
витяг 2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3363203857
Відхилено 2 340,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2018 18:04
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 2 350,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2018 18:11

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2018 18:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
2 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Канцтовари 2350,00.pdf укладений
04 вересня 2018 15:01