модернізація окремих частин інтерєрного оздоблення електропоїздів HRCS2
Очікувана вартість
3 979 800,00 UAH
UA-2018-08-16-002523-b 7698c8be96474afe9aa228855e780cae
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження замовника: 02096, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа замовника: Онищенко Ольга Федорівна
+380444652622
olga_onishenko@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2018 17:00
Початок аукціону: 03 вересня 2018 14:49
Очікувана вартість: 3 979 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 119 394,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 798,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 од.
модернізація окремих частин інтерєрного оздоблення електропоїздів HRCS2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київська обл., Київ, Приколійна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 серпня 2018 16:39
Електронний цифровий підпис
16 серпня 2018 16:39
ТД облицювання.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-11-23-000001 ● 67cd3aa204894412bd63d9f470826704
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2018-11-21
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2018-11-23 17:12:17
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.11.2018 № 268

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 21.11.2018 № 268


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2018-08-16-002523-b 16.08.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»



В.о. директора Департаменту контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СВІТ ПОСТАЧАННЯ 3 969 000,00
UAH з ПДВ
3 969 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІНЕРДЖИ" 3 974 400,00
UAH з ПДВ
3 974 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2018 16:28
sign.p7s
31 серпня 2018 16:24
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

31 серпня 2018 16:33
БАНК ГАРАНТІЯ.pdf
31 серпня 2018 16:33
Договор (проект).pdf
31 серпня 2018 16:33
Технічні данні.pdf
31 серпня 2018 16:33
Кваліфікація.pdf
31 серпня 2018 16:33
Цінова пропозиція .pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СВІТ ПОСТАЧАННЯ
#39467316
Переможець 3 969 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2018 08:35

Документи

03 вересня 2018 15:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05.09.2018 08:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СВІТ ПОСТАЧАННЯ
#39467316
3 969 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2018 15:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 вересня 2018 16:21
117-УЗШК облицювання унітазу.pdf укладений
25 вересня 2018 16:21

Актуальні тендери

До пошуку