Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

модернізація окремих частин інтерєрного оздоблення електропоїздів HRCS2
Очікувана вартість
3 979 800,00 UAH
UA-2018-08-16-002523-b 7698c8be96474afe9aa228855e780cae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищенко Ольга Федорівна

+380444652622 olga_onishenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Онищенко Ольга Федорівна
+380444652622
olga_onishenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2018 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2018 17:00
Початок аукціону: 03 вересня 2018 14:49
Очікувана вартість: 3 979 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 798,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 119394 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 од.
модернізація окремих частин інтерєрного оздоблення електропоїздів HRCS2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київська обл., Київ, Приколійна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2018 16:39
ТД облицювання.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-11-23-000001 ● 67cd3aa204894412bd63d9f470826704
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2018 17:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.11.2018 № 268

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 21.11.2018 № 268


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2018-08-16-002523-b 16.08.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»



В.о. директора Департаменту контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна аудиторська служба України Заперечення 23.11.2018 17:12 було розміщено рішення про початок моніторингу в електронній системі закупівель. Підстава здійснення моніторингу: інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. За результатами моніторингу 19.12.2018 оприлюднено висновок, яким встановлено, що тендерна документація замовника не відповідає нормам пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також, зазначено, що порушено вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на вищевикладене, відповідно встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З висновком моніторингу Замовник не погоджується з наступних підстав. У висновку зазначено, що Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Абзацом другим частини другої статті 16 Закону передбачено кваліфікаційні критерії - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Разом з тим тендерна документація філії «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» (далі – замовник) не містить визначених одного або кількох кваліфікаційних критеріїв, відповідно до частини другої статті 16 Закону. З вказаного комісією зроблено висновок, що зміст тендерної документації замовника не відповідає нормам пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Однак, тендерна документація Замовника на закупівлю ДК 021:2015:50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (модернізація окремих частин інтер’єрного оздоблення електропоїздів HRCS2) містить вимоги кваліфікаційних критеріїв, відповідно до частини другої статті 16 Закону, а саме в пункті 6 розділу ІІІ Тендерної документації: Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії для учасників відповідно ч.2. ст.16 Закону: 1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про раніше укладений аналогічний договір та копія договору. Аналогічним договором вважається договір на виготовлення виробів зі склопластику. 2. Документи щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасника. Оригінал довідки Учасника (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства) у довільній формі, що містить інформацію про: - наявні основні засоби для надання послуг та підтверджуючі документи, також в разі оренди основних засобів. 3. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (надати інформацію стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ, в тому числі звіт 1 ДФ за останній звітний період з відміткою (квитанцією) Державної фіскальної служби про отримання такої звітності). Згідно висновку моніторингу, Замовник у тендерній документації (підпункт 2 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації) встановив обов’язок для учасників торгів надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності основних засобів для надання послуг, що придбаваються. При цьому тендерна пропозиція ТОВ «Світ Постачання» не має будь-яких підтверджуючих документів, щодо наявності у нього основних засобів для надання послуг, як наслідок, тендерна пропозиція ТОВ «Світ Постачання» не відповідає умовам тендерної документації. Проте, Відповідно вимог підпункту 2 пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, учасник має надати Оригінал довідки Учасника (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства) у довільній формі, що містить інформацію про: - наявні основні засоби для надання послуг та підтверджуючі документи, також в разі оренди основних засобів. На підтвердження кваліфікаційних вимог Замовника учасником ТОВ «Світ Постачання» за підписом директора та завірену печаткою надано Довідку довільної форми від 29.08.2018 № 2908/08-1 з інформацією, що учасник має необхідні основні засоби для надання послуг. При цьому, учасник Довідкою від 29.08.2018 № 2908/08-2 повідомляє, що для виконання взятих на себе зобов’язань має намір залучити субпідрядну організацію, що не суперечить вимогам Тендерної документації Замовника. Умовами підпункту 6.2. пункту 7 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що в разі залучення субпідрядних організацій, учасник має надати інформацію (повне найменування та місцезнаходження) кожного суб’єкта господарювання та документи, які підтверджують відносини з залученими субпідрядниками. На виконання зазначеної вище вимоги, учасником надано довідку від 29.08.2018 № 2908/08-2 з інформацією про повне найменування та місцезнаходження субпідрядника, лист від субпідрядної організації від 02.08.2018 № 78/а на підтвердження відносини з залученими субпідрядниками. У тому числі, надано довідку-перелік про наявність працівників у субпідрядній організації та довідку-перелік про наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази залученого субпідрядника. Згідно висновку, відповідно до підпункту 3 пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації замовника, учасники зобов’язані надати інформацію, щодо працівників, які будуть здійснювати монтування та наявні у штаті підприємства. При цьому тендерна пропозиція ТОВ «Світ Постачання» не має документального підтвердження, щодо штатних працівників, які будуть здійснювати монтування, як наслідок, тендерна пропозиція ТОВ «Світ Постачання» не відповідає умовам тендерної документації. Проте,учасником надано довідку від 29.08.2018 № 2908/08-2 щодо залучення субпідрядної організації, що не порушує вимог Тендерної документації Замовника. Крім того, згідно з пунктом 2 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації замовника, учасники повинні надати документальне підтвердження, щодо відповідності змісту операції (предмета торгів), зареєстрованому виду економічної діяльності. При цьому тендерна пропозиція ТОВ «Світ Постачання» не має документального підтвердження щодо права учасника на здійснення такої господарської діяльності, як наслідок, тендерна пропозиція ТОВ «Світ Постачання» не відповідає умовам тендерної документації. Проте, законодавство не обмежує суб'єктів господарювання можливістю займатися лише тими видами діяльності, які було заявлені юридичною особою у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР). У разі коли певний вид діяльності не потребує спеціального дозволу (ліцензії), а також якщо на зайняття ним не накладено заборони судом, юридична особа може його здійснювати незалежно від того, чи передбачений цей вид діяльності установчими документами. Згідно зі ст. 91 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), юридична особа здатна мати такі ж цивільні права та обов'язки (цивільну правоздатність), як і фізична особа, крім тих, які за своєю природою можуть належати лише людині. Юридична особа може здійснювати окремі види діяльності, перелік яких встановлюється законом, після одержання нею спеціального дозволу (ліцензії). Цивільна правоздатність юридичної особи може бути обмежена лише за рішенням суду. Також, у пункті 6 таблиці 2 додатку 1 тендерної документації замовника, встановлено вимогу, щодо надання учасниками листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи та завіреною печаткою, щодо дотримання в своїй діяльності Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року, введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – Рішення РНБО). При цьому тендерна пропозиція ТОВ «Світ Постачання» не має будь-якого документального підтвердження щодо дотримання учасником Рішення РНБО, як наслідок, тендерна пропозиція ТОВ «Світ Постачання» не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає порушення законодавства в сфері публічних закупівель по закупівлі №2816805. Заступник голови тендерного комітету С.М. Дзюба

2018-12-27 14:09:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 05 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: подано позовну відповідно п. 10 ст. 7-1 ЗУ "Про Публічні закупівлі"
Дата публікації: 09 січня 2019

Документи:

09 січня 2019 14:02
Позов.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СВІТ ПОСТАЧАННЯ 3 969 000,00
UAH з ПДВ
3 969 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІНЕРДЖИ" 3 974 400,00
UAH з ПДВ
3 974 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2018 16:33
БАНК ГАРАНТІЯ.pdf
31 серпня 2018 16:33
Договор (проект).pdf
31 серпня 2018 16:33
Технічні данні.pdf
31 серпня 2018 16:33
Кваліфікація.pdf
31 серпня 2018 16:33
Цінова пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СВІТ ПОСТАЧАННЯ

ТОВ "СІНЕРДЖИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СВІТ ПОСТАЧАННЯ
#39467316
Переможець 3 969 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2018 08:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2018 08:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СВІТ ПОСТАЧАННЯ
#39467316
3 969 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2018 16:21
117-УЗШК облицювання унітазу.pdf укладений
25 вересня 2018 16:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 969 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 661 500,00 UAH)