Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для гемодіалізу
Очікувана вартість
2 714 147,76 UAH
UA-2018-08-16-002332-b 55027e93cd4f4a4aa71f907f30010b36
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Гужва

+380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Вебсайт: http://dozoda.dp.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Яна Гужва
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2018 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2018 00:00
Початок аукціону: 27 вересня 2018 11:42
Очікувана вартість: 2 714 147,76 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 81424 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
144 штука
Високопоточний діалізатор площею 1,0 м кв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
1824 штука
Високопоточний діалізатор площею 1,4 - 1,5 м кв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
96 штука
Високопоточний діалізатор площею 1,8 - 1,9 м кв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
2200 штука
Артеріально-венозний набір кровопровідних магістралей для гемодіафільтрації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
3950 штука
Фістульна голка артеріальна (розмір 15G)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
3950 штука
Фістульна голка венозна (розмір 15G)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
2496 штука
Порошковий картридж лужного компоненту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
9 штука
Фільтр для приготування ультра чистого діалізуючого розчину
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2018 16:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2018 16:47
Перелік змін до ТД ПВТ - 94_18.docx
14 вересня 2018 16:47
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
14 вересня 2018 16:47
ТД ПВТ - 94_18 зміни.docx
14 вересня 2018 16:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2018 16:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2018 16:47
Перелік змін до ТД ПВТ - 94_18.docx
14 вересня 2018 16:47
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
16 серпня 2018 16:13
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
14 вересня 2018 16:47
ТД ПВТ - 94_18 зміни.docx
16 серпня 2018 16:13
ТД ПВТ - 94_18.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-16-002332-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ДІАВІТА, Код ЄДРПОУ:39246308
Дата подання: 30 серпня 2018 13:13
порушення законодавства про публічні закупівлі
Замовник виклав дискримінаційні вимоги в ТД, що обмежують конкуренцію та право Скаржника взяти участь у даних торгах.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 вересня 2018 16:34
Рішення від 03.09.2018 № 9008.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2018 16:34
Рішення від 19.09.2018 № 9690.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2018 17:15

Документи подані скаржником

30 серпня 2018 13:13
Скарга
30 серпня 2018 13:13
Додаток

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

03 вересня 2018 16:34
Рішення від 03.09.2018 № 9008.pdf
24 вересня 2018 17:15
Рішення від 19.09.2018 № 9690.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2018 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ренарт 2 696 549,80
UAH з ПДВ
2 696 549,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Лінк-Медитал" 2 712 251,93
UAH з ПДВ
2 712 251,93
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2018 14:31
Документи переможця
21 вересня 2018 13:14
Технічна частина.pdf
21 вересня 2018 13:14
Специфікація.pdf
21 вересня 2018 13:14
Документи підписантів.pdf
21 вересня 2018 13:14
Проект договору.pdf
21 вересня 2018 13:14
Уставні документи.pdf
21 вересня 2018 13:14
Реєстр.pdf
21 вересня 2018 13:14
Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2018 15:07
Технічна частина .pdf
03 вересня 2018 15:06
Специфікація .pdf
03 вересня 2018 15:06
Документи підписантів.pdf
03 вересня 2018 15:06
Проект договору.pdf
03 вересня 2018 15:06
Уставні документи.pdf
03 вересня 2018 15:06
Реєстр.pdf
03 вересня 2018 15:06
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 вересня 2018 17:00
Електронний підпис
21 вересня 2018 16:58
Зміна №1 до БГ №87-Г_18-VIP-L.pdf
21 вересня 2018 16:58
Тендерна пропозиція.pdf
21 вересня 2018 16:58
Специфікація.pdf
21 вересня 2018 16:58
Проект договору.pdf
21 вересня 2018 16:58
Опис документів.pdf
03 вересня 2018 10:56
Електронний підпис
30 серпня 2018 14:23
Електронний підпис
30 серпня 2018 14:22
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2018 14:22
Специфікація.pdf
30 серпня 2018 14:22
Проект договору.pdf
30 серпня 2018 14:22
Опис документів.pdf
30 серпня 2018 14:22
Інструкції.pdf
30 серпня 2018 14:22
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ренарт

ТОВ "Лінк-Медитал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ренарт
#36342297
Переможець 2 696 549,80
UAH з ПДВ
02 жовтня 2018 16:38

Документи

02 жовтня 2018 16:38
Електронний підпис
27 вересня 2018 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2018 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ренарт
#36342297
2 696 549,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2018 16:38
Електронний підпис
27 вересня 2018 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2019 18:50
ДУ6 до Дог 95_2018-94.pdf зміни до договору
25 лютого 2019 18:49
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2019 16:29
ДУ5 до Дог 95_2018-94.pdf зміни до договору
22 лютого 2019 16:26
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2019 11:35
ДУ4 до Дог 95_2018-94.pdf зміни до договору
05 лютого 2019 11:18
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:59
ДУ3 до Дог 95_2018-94.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:59
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2018 15:14
ДУ2 до Дог 95_2018-94.pdf зміни до договору
23 листопада 2018 15:14
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2018 16:46
ДУ1 до Дог 95_2018-94.pdf зміни до договору
20 листопада 2018 16:46
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2018 18:31
Договір 95_2018-94.pdf укладений
17 жовтня 2018 18:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума Договору змінюється, а саме зменшується на 38 950,76 грн. (Тридцять вісім тисяч дев'ятсот п'ятдесят грн. 76 коп.). Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: Сума цього Договору встановлюється у національній валюті України та становить: 2 657 599,04 грн. (Два мільйони шістсот п'ятдесят сім тисяч п'ятсот дев’яносто дев’ять грн. 04 коп.), у т.ч. ПДВ - 173 861,62 грн. (Сто сімдесят три тисячі вісімсот шістдесят одна грн 62 коп.)
Номер договору про закупівлю: 95/2018-94
Договір:
Номер додаткової угоди: 95/2018-94
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума Договору змінюється, а саме зменшується на 31 682,48 грн. (Тридцять одна тисяча шістсот вісімдесят дві грн 48 коп.). Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: Сума цього Договору встановлюється у національній валюті України та становить: 2 625 916,56 грн. (Два мільйони шістсот двадцять п'ять тисяч дев'ятсот шістнадцять грн 56 коп.), у т.ч. ПДВ - 171 788,93 грн. (Сто сімдесят одна тисяча сімсот вісімдесят вісім грн 93 коп.)
Номер договору про закупівлю: 95/2018-94
Договір:
Номер додаткової угоди: 95/2018-94
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3 Договору №95/2018-94 від 16.10.2018 (далі – Договір) уклали цю Додаткову угоду про таке: 1.1. Подовжити строк дії Договору на термін, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. 1.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2019 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.»
Номер договору про закупівлю: 95/2018-94
Договір:
Номер додаткової угоди: 95/2018-94
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3 Договору («Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.»), сторони дійшли взаємної згоди про наступне: - Сума цієї додаткової угоди складає: 525 175,12 грн. (П'ятсот двадцять п'ять тисяч сто сімдесят п'ять грн 12 коп.), у т.ч. ПДВ - 34 357,25 грн. (Тридцять чотири тисячі триста п'ятдесят сім грн 25 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 95/2018-94
Договір:
Номер додаткової угоди: 95/2018-94
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума Договору змінюється, а саме зменшується на 15 041,69 грн. (П'ятнадцять тисяч сорок одна грн 69 коп.). Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: Сума цього Договору встановлюється у національній валюті України та становить: 510 133,43 грн. (П'ятсот десять тисяч сто тридцять три грн 43 коп.), у т.ч. ПДВ - 33 373,22 грн. (Тридцять три тисячі триста сімдесят три грн 22 коп.)
Номер договору про закупівлю: 95/2018-94
Договір:
Номер додаткової угоди: 95/2018-94
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Текст пунктів 1.2., 1.3. та 1.5. додаткової угоди № 5 від 20.02.2019 р. до договору № 95/2018-94 від 16.10.2018 р. викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 95/2018-94
Договір:
Номер додаткової угоди: 95/2018-94
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 136 049,99
UAH (в тому числі ПДВ 205 162,15 UAH)