Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (Сцена 6х8 економ варіант (конструкції та їх частини))
Очікувана вартість
279 400,00 UAH
UA-2018-08-16-001911-b 36bf54fe3d89475e937a661c9a49bf05
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ванюк Ольга Василівна

380671972327 ms.kbmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кам'янка-Бузька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04056196
Місцезнаходження: 80400, Україна , Львівська обл., Кам'янка-Бузька, Шевченка, 2
Контактна особа: Ванюк Ольга Василівна
380671972327
ms.kbmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2018 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2018 09:00
Початок аукціону: 04 вересня 2018 12:40
Очікувана вартість: 279 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 397,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (Сцена 6х8 економ варіант (конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (Сцена 6х8 економ варіант (конструкції та їх частини))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80400, Україна, Львівська область, Кам'янка-Бузька, вул. Шевченка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2018
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2018 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2018 15:14
Додаток №6.doc
16 серпня 2018 15:14
Додаток №5 до ТК Сцена.doc
16 серпня 2018 15:14
Додаток №4.doc
16 серпня 2018 15:14
Додаток №3.doc
16 серпня 2018 15:13
Додаток №2.doc
16 серпня 2018 15:13
Додаток №1.doc
16 серпня 2018 15:13
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-16-001911-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Павлик Юрій Михайлович, Код ЄДРПОУ:2610006995
Дата подання: 17 вересня 2018 19:03
Вимога
Вами, Кам’янка-Бузькою міською радою (далі-Замовник), 16.08.2018 року було оголошено закупівлю за предметом: код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (Сцена 6х8 економ варіант (конструкції та їх частини)). 04.09.2018 року відбувся аукціон, у якому взяли участь наступні учасники: ФОП Дегтярьова Тетяна Олександрівна, ФОП Мироненко Віталій Станіславович, ФОП Литвин, ФОП Павлик Юрій Михайлович.
Після проведення аукціону найбільш економічно вигідною була визначена тендерна пропозиція Учасника ФОП Литвин. У результаті кваліфікації пропозиції вищезгаданого Учасника його було визначено переможцем закупівлі (Протокол №36 від 10.09.2018 р.).
Нами, ФОП Павлик Юрій Михайлович, була здійснена незалежна перевірка пропозиції Учасника ФОП Литвин. За результатами цієї перевірки було виявлено невідповідність тендерної пропозиції Учасника ФОП Литвин вимогам, передбаченим Замовником у Тендерній документації та Додатках до неї, а саме:
1. Відповідно до вимог, передбачених у п.3.1 Таблиці №3 Додатку №1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надання довідки, складеної у довільній формі за підписами директора (уповноваженої особи) та головного бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера не передбачена, надати відповідну довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера), щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України.
Зазначаємо, що дана вимога була виконана Учасником ФОП Литвин не у повному обсязі, оскільки у складі тендерної пропозиції надано лише довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера та, відповідно, Учасником не надано довідки щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання його переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України.
Відсутність довідки, складеної у довільній формі, щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України у складі тендерної пропозиції ФОП Литвин є невідповідністю вимогам, передбаченим Замовником у Тендерній документації та Додатках до неї, а тому, даний факт мав би слугувати підставою для відхилення пропозиції вищезазначеного Учасника.
2. Згідно вимог п.4.1-4.2 Таблиці №3 Додатку №1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надання документального підтвердження того, що Учасник процедури закупівлі є (являється) виробником товару. У разі, якщо учасник процедури закупівлі за своїм статусом є представником, дилером або дистриб’ютором він повинен надати укладений договір або дилерський сертифікат або довіреність або дистриб’юторський лист від виробника товару або офіційного представника або офіційного імпортера виробника товару на території України.
У ході перевірки було виявлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Литвин відсутня будь-яка інформація (відсутня довідка, яка б підтверджувала, що Учасник процедури закупівлі є (являється) виробником товару; відсутній укладений договір; відсутній дилерський сертифікат; відсутня довіреність; відсутній дистриб’юторський лист) на задоволення вимоги п.4.1-4.2 Таблиці №3 Додатку №1 до Тендерної документації Замовника.
Таким чином, відсутність вище перелічених документів у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Литвин, мало би слугувати підставою для відхилення пропозиції цього Учасника.

З огляду на вищенаведене вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника ФОП Литвин не відповідає вимогам Замовника, передбаченим у Тендерній документації та Додатках до неї.

Додатково повідомляємо, що Нами була здійснена перевірка тендерної пропозиції наступного Учасника за результатами проведення аукціону - ФОП Дегтярьова Тетяна Олександрівна.
Виявленими недоліками під час проведення перевірки тендерної пропозиції даного Учасника є:
1. Відповідно до п.3.1.1 Таблиці №1 Додатку №1 до Тендерної документації, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасником надається: копія договору з відповідною накладною (або актом), або копія договору з листом-відгуком, що свідчить про виконання договору.
У складі пропозиції ФОП Дегтярьова Тетяна Олександрівна відсутні накладна, акт, лист відгук до поданих договорів.
2. Відповідно до вимог, передбачених у п.3.1 Таблиці №3 Додатку №1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надання довідки, складеної у довільній формі за підписами директора (уповноваженої особи) та головного бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера не передбачена, надати відповідну довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера), щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України.
У складі тендерної пропозиції ФОП Дегтярьова Тетяна Олександрівна відсутні довідка про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера та довідка, щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України .
3. Згідно вимог п.4.1-4.2 Таблиці №3 Додатку №1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надання документального підтвердження того, що Учасник процедури закупівлі є (являється) виробником товару. У разі, якщо учасник процедури закупівлі за своїм статусом є представником, дилером або дистриб’ютором він повинен надати укладений договір або дилерський сертифікат або довіреність або дистриб’юторський лист від виробника товару або офіційного представника або офіційного імпортера виробника товару на території України.
У складі тендерної пропозиції ФОП Дегтярьова Тетяна Олександрівна відсутня будь-яка інформація (відсутня довідка, яка б підтверджувала, що Учасник процедури закупівлі є (являється) виробником товару; відсутній укладений договір; відсутній дилерський сертифікат; відсутня довіреність; відсутній дистриб’юторський лист) на задоволення вимоги п.4.1-4.2 Таблиці №3 Додатку №1 до Тендерної документації Замовника.
4. Відповідно до вимог п.5.1 Таблиці №3 Додатку №1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надання довідки, складеної у довільній формі за підписом директора (уповноваженої особи) про те, що товар, який планується до постачання Учасником процедури закупівлі відповідає державним стандартам (ДСТУ) відповідно до технічних вимог замовника та екологічним та санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України.
У складі тендерної пропозиції ФОП Дегтярьова Тетяна Олександрівна даний документ відсутня довідка про те, що товар, який планується до постачання Учасником процедури закупівлі відповідає державним стандартам (ДСТУ) відповідно до технічних вимог замовника та екологічним та санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України.
З огляду на вищенаведене вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника ФОП Дегтярьова Тетяна Олександрівна не відповідає вимогам Замовника, передбаченим у Тендерній документації та Додатках до неї.

Довідково: згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Статтею 38 «Відповідальність за порушення вимог цього Закону» Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ч. 1, встановлено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. А ч. 2, визначає, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Згідно ст. 164-14 КпАП України «Порушення законодавства про закупівлі» - здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян*.
*Неоподатковуваний мінімум доходів громадян — грошова сума розміром у 17 гривень, встановлена пунктом 5 підрозділу 1 розділу XX Податкового кодексу України.
З огляду на вищенаведену інформацію, просимо взяти до відома цей лист та звернути увагу на описані невідповідності тендерних пропозицій ФОП Литвин та ФОП Дегтярьова Тетяна Олександрівна вимогам Замовника, передбаченим у Тендерній документації та Додатках до неї, та прийняти відповідні міри.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2018 10:39
Тендерний комітет погоджується, що дана вимога була виконана Учасником ФОП Литвин не у повному обсязі, оскільки у складі тендерної пропозиції надано лише довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера та, відповідно, Учасником не надано довідки щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання його переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2018 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Литвин 259 900,00
UAH з ПДВ
233 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дегтярьова Тетяна Олександрівна 279 399,00
UAH з ПДВ
234 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Павлик Юрій Михайлович 279 400,00
UAH з ПДВ
235 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мироненко Віталій Станіславович 279 400,00
UAH з ПДВ
279 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2018 13:33
паспорт
12 вересня 2018 13:33
установчі документи
12 вересня 2018 13:33
заборгованість податки
12 вересня 2018 13:33
довідки судимість
12 вересня 2018 13:33
довідки 2
12 вересня 2018 13:32
довідки
31 серпня 2018 08:51
Технічна спеціфікація.pdf
31 серпня 2018 08:50
Проект договора.pdf
31 серпня 2018 08:50
Паспорт.pdf
31 серпня 2018 08:50
Литвин установчі.pdf
31 серпня 2018 08:50
комерційна пропозиція.pdf
31 серпня 2018 08:50
Додаток 1.pdf
31 серпня 2018 08:50
Додаток 1 таблиця 3.pdf
31 серпня 2018 08:50
Додаток 1 таблиця 2.pdf
31 серпня 2018 08:50
Довідки.pdf

Публічні документи

19 серпня 2018 11:16
шв_8ст_3пс_12м_(7291)-2.jpg
19 серпня 2018 11:16
Круг_12.pdf
19 серпня 2018 11:16
пол._25х4_6м_3пс_30.05.18..pdf
17 серпня 2018 14:44
Додаток №5 до ТК Сцена.pdf
17 серпня 2018 14:44
Додаток №4.pdf
17 серпня 2018 14:44
Додаток №6.pdf
17 серпня 2018 14:44
Додаток №3.pdf
17 серпня 2018 14:44
Ст 17 п1 .pdf
17 серпня 2018 14:44
Ст 17 п2 .pdf
17 серпня 2018 14:44
Працівники .pdf
17 серпня 2018 14:44
Довідка про відомості .pdf
17 серпня 2018 14:44
База .pdf
17 серпня 2018 14:44
Аналогічні договори.pdf
17 серпня 2018 14:44
Працівники .pdf
17 серпня 2018 14:44
Ст 17 п1 .pdf
17 серпня 2018 14:44
Ст 17 п2 .pdf
17 серпня 2018 14:44
База .pdf
17 серпня 2018 14:44
Довідка про відомості .pdf
17 серпня 2018 14:44
Аналогічні договори.pdf
17 серпня 2018 14:44
МВС.jpg
17 серпня 2018 14:44
Аналогічні.pdf
17 серпня 2018 14:44
Аналогічні 2017.pdf
17 серпня 2018 14:44
Витяг 2018.pdf
17 серпня 2018 14:44
Випіска 2018.pdf
17 серпня 2018 14:44
Паспорт з реєстацією.pdf

Публічні документи

02 вересня 2018 21:15
Тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2018 21:15
Пропозиція ч.2.pdf
02 вересня 2018 21:15
Пропозиція ч.1.pdf

Публічні документи

20 серпня 2018 12:58
scan 1.jpg
20 серпня 2018 12:56
Додаток №5 до ТК Сцена.pdf
20 серпня 2018 12:56
Додаток №6.pdf
20 серпня 2018 12:56
Додаток №4.pdf
20 серпня 2018 12:56
Додаток №3.pdf
20 серпня 2018 12:56
шв_8ст_3пс_12м_(7291)-1.jpg
20 серпня 2018 12:56
труба_ду_40х3;_60х40х4(49-62).jpg
20 серпня 2018 12:56
Ст 17 п2 .pdf
20 серпня 2018 12:56
Круг_12.pdf
20 серпня 2018 12:56
Ст 17 п1 .pdf
20 серпня 2018 12:56
Працівники .pdf
20 серпня 2018 12:56
Довідка МВС.jpg
20 серпня 2018 12:56
Довідка про відомості .pdf
20 серпня 2018 12:56
База .pdf
20 серпня 2018 12:56
Аналогічні договори.pdf
20 серпня 2018 12:56
Довiдка_про_вiдомостi.pdf
20 серпня 2018 12:56
6.jpg
20 серпня 2018 12:56
пасп2.jpg
20 серпня 2018 12:56
пасп=инн.jpg
20 серпня 2018 12:56
scan 7.jpg
20 серпня 2018 12:56
scan 6.jpg
20 серпня 2018 12:56
scan 4.jpg
20 серпня 2018 12:56
scan 3.jpg
20 серпня 2018 12:56
scan 5.jpg
20 серпня 2018 12:56
scan 2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Литвин

ФОП Дегтярьова Тетяна Олександрівна

ФОП Павлик Юрій Михайлович

ФОП Мироненко Віталій Станіславович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Литвин
#3531105627
Рішення скасоване 233 900,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2018 20:34
ФОП Литвин
#3531105627
Відхилено 233 900,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2018 10:37
ФОП Дегтярьова Тетяна Олександрівна
#3047520127
Відхилено 234 000,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2018 15:18
ФОП Павлик Юрій Михайлович
#2610006995
Відхилено 235 000,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2018 15:08
ФОП Мироненко Віталій Станіславович
#2441200856
Відхилено 279 400,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2018 17:12

Документи

10 вересня 2018 16:25
Електронний підпис
04 вересня 2018 13:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 вересня 2018 10:35
Електронний підпис
18 вересня 2018 20:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 вересня 2018 15:16
Електронний підпис
19 вересня 2018 15:15
Протокол №39.pdf
19 вересня 2018 10:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
19 вересня 2018 10:37
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

21 вересня 2018 15:06
Електронний підпис
21 вересня 2018 15:06
Електронний підпис
21 вересня 2018 15:05
протокол 40.pdf
19 вересня 2018 15:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

24 вересня 2018 17:11
Електронний підпис
24 вересня 2018 16:56
сцена відх 24.09 №42.pdf
21 вересня 2018 15:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
24 вересня 2018 17:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі