Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (БФП)
Очікувана вартість
365 382,00 UAH
UA-2018-08-16-001836-b 0893b9f8ac6e437ea88da18bbf089ab2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Ірина Миколаївна

380456351989
380456393093
buh_gorono@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143809
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122
Контактна особа: Зінченко Ірина Миколаївна
380456351989,380456393093
buh_gorono@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2018 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2018 16:00
Початок аукціону: 03 вересня 2018 12:53
Очікувана вартість: 365 382,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 655,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 штуки
БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2018 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2018 16:07
ТД зі змінами БФП.doc
20 серпня 2018 16:07
Зміни до ТД.doc
16 серпня 2018 15:04
проект договору.doc
20 серпня 2018 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2018 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2018 16:07
ТД зі змінами БФП.doc
16 серпня 2018 15:03
ТД БФП.doc
20 серпня 2018 16:07
Зміни до ТД.doc
16 серпня 2018 15:04
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання згідно листа від Microsoft
Дата подання: 20 серпня 2018 10:24
Дата відповіді: 20 серпня 2018 10:57
Шановний Замовник. Поясніть, навіщо Ви вимогаете надання "Довідка про підтвердження статусу партнера компанії Microsoft, що підтверджується на офіційному сайті Microsoft", якщо предмет закупівлі - ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (БФП) у кількості 42 одиниці? Довідка про підтвердження статусу партнера компанії Microsoft, що підтверджується на офіційному сайті Microsoft налається лише компаням які є виробниками системних блоків або пероснальних комп'ютерів, ноутбуків та іншого обладанняня, якє вимогає встановлення на нього ліцензійного Програмного забезпечення. У комплекті з принтерами або БФП йдуть драйвери, які мають підтримку Microsoft Windows.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: будуть внесені зміни
Питання про сумісні картриджи
Дата подання: 20 серпня 2018 10:36
Дата відповіді: 20 серпня 2018 12:15
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: обмежена кількість картриджів, з якими може працювати модель БФП (п. 1, Додаток 6), що буде закуповуватись. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку - Сумісні картриджі: -DR-2335: фотобарабан на 12000 сторінок -TN-2335: тонер-картридж на 1200 сторінок -TN-2375: тонер-картридж підвищеної місткості на 2600 сторінок - з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження! За вашою вимогою, до тендерної документаціі будуть внесені зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-16-001836-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп", Код ЄДРПОУ:37842700
Дата подання: 20 серпня 2018 10:47
Сумісні картриджи
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: обмежена кількість картриджів, з якими може працювати модель БФП (п. 1, Додаток 6), що буде закуповуватись. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку - Сумісні картриджі: -DR-2335: фотобарабан на 12000 сторінок -TN-2335: тонер-картридж на 1200 сторінок -TN-2375: тонер-картридж підвищеної місткості на 2600 сторінок - з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 серпня 2018 16:11
було внесено зміни в тендерну документацію
Номер вимоги: UA-2018-08-16-001836-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп", Код ЄДРПОУ:37842700
Дата подання: 06 вересня 2018 18:19
Авторизаційний лист від робника на ПРОТЕХ-ІТ УКРАЇНА
Шановний Замовник. Прошу Вас звернути увагу на документ, який Учасник виклав "Авторизация Brother UA-2018-08-16-001836-b.pdf". Згідно додатку 6, розділу 3, п.3.6 Учасник повинен був надати "Авторизаційний лист від виробника на ім’я учасника з посиланням на предмет та номер закупівлі (у разі якщо учасник не є виробником товару)" Він повинен був надати скановану копію оригінального листа від виробника. Але при відкритті цього файлу можно побачити, що логотип компанії Brother, підпис особи яка підписала цей лист та тіло листа,мають різний кольор та шріфт, а також мають ознаки накладення фрагментів. Є враження, що данний лист не є оригінальним, а зроблений у фотошопі. Це по перше. По друге офіційного представвника виробника (вендора) в Україні не має. Є лише офіційний дістріб`ютор (он же офіційний представник сервісного центру) Brother в Україне - це ТОВ "І-АР-СІ". Одже якщо Учасник повинен був надати" Авторизаційний лист від виробника на ім’я учасника з посиланням на предмет та номер закупівлі (у разі якщо учасник не є виробником товару)", то він як мінімум повинен був надати листа від единого офіційного представника в Украйні - ТОВ "І-АР-СІ, який є дістріб`ютором в Україне. Представника виробника компанії Brother в Україні на даний час, нажаль немає. Тому не зрозуміло, як Учасник отримав та надав цього листа в тендерної пропозиції? Згідно ЗУ про "Публічні закупівлі" №922 згідно статті 28 пункту 7 "Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2018 11:13
Оприлюднена вимога була розглянута. Учасником був оприлюднений авторизаційний лист виробника, який вимагався в тендерній документації, а за достовірність та правельність наданої інформації несе відповідальність учасник.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 359 100,00
UAH з ПДВ
351 036,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 351 104,04
UAH з ПДВ
351 104,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 364 999,00
UAH з ПДВ
364 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2018 16:52
Електронний підпис
31 серпня 2018 14:23
Електронний підпис
31 серпня 2018 14:19
Статут.pdf
31 серпня 2018 14:19
Проект договору.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"
#37842700
Відхилено 351 036,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2018 17:15
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 351 104,04
UAH з ПДВ
06 вересня 2018 16:37

Документи

04 вересня 2018 17:14
Електронний підпис
03 вересня 2018 13:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 вересня 2018 16:36
Електронний підпис
06 вересня 2018 16:35
Протокол розгляду.doc
04 вересня 2018 17:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2018 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
351 104,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2018 16:36
Електронний підпис
06 вересня 2018 16:35
Протокол розгляду.doc
04 вересня 2018 17:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 16:01
Електронний підпис укладений
21 вересня 2018 14:55
договір МФУ 363.pdf укладений
21 вересня 2018 14:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2018 — 30 грудня 2018
Сума оплати за договором: 351 104,04
UAH з ПДВ