Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стілець ISO A2.
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2018-08-16-001198-b ● 9f72ef8d0bf24f338f0603a926f34ed9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 02544537 |
Вебсайт: | http://www.kvppu.com |
Місцезнаходження: | 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Полковника Шутова, 13 |
Контактна особа: |
Бабич Надія Василівна 380444565345 kvppu1903@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2018 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2018 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2018 18:00 |
Очікувана вартість: | 28 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Закупівля стільців ISO A2. Товар обов’язково має бути в наявності на складі у Постачальника на момент пропозиції та доставлений до Замовника протягом 14 днів після укладання договору. Оплата проводиться після постачання товару.
Детальний опис предмету закупівлі та технічні й інші вимоги до товару:
- Кількість – 70 шт.
- Матеріал – металевий каркас, сидіння і спинка оббитті тканиною;
- Тканина – офісна звичайна ;
- Параметри – висота – 80,5 см , ширина – 47 см, глибина – 41 см;
- Колір – сірий;
- Доставка – за рахунок Постачальника;
- Гарантія – протягом 12 місяців з дня підписання Видаткової накладної;
Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки.
Місце поставки товару: вул.Януша Корчака, 8; м.Київ; 03190.
Розгорнути
Згорнути
Детальний опис предмету закупівлі та технічні й інші вимоги до товару:
- Кількість – 70 шт.
- Матеріал – металевий каркас, сидіння і спинка оббитті тканиною;
- Тканина – офісна звичайна ;
- Параметри – висота – 80,5 см , ширина – 47 см, глибина – 41 см;
- Колір – сірий;
- Доставка – за рахунок Постачальника;
- Гарантія – протягом 12 місяців з дня підписання Видаткової накладної;
Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки.
Місце поставки товару: вул.Януша Корчака, 8; м.Київ; 03190.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штуки
Стілець ISO A2.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03190, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Януша Корчака, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 вересня 2018
—
19 вересня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2018 14:52 |
Фотокопія.jpg |
16 серпня 2018 12:56 |
проект ДОГОВІР.doc |
16 серпня 2018 12:52 |
Додаток 1.docx |
16 серпня 2018 12:51 |
Оголошення 32.pdf |
17 серпня 2018 14:52 |
Фотокопія.jpg
|
||
16 серпня 2018 12:56 |
проект ДОГОВІР.doc
|
||
16 серпня 2018 12:52 |
Додаток 1.docx
|
||
16 серпня 2018 12:51 |
Оголошення 32.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 16 серпня 2018 22:48
Дата відповіді: 17 серпня 2018 10:36
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 6 Оголошення №32 даної Закупівлі аналоги та еквіваленти не приймаються і розглядатись Замовником не будуть. Дякую!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Печений Володимир Борисович" #2959011296 |
Переможець |
24 780,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2018 12:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 29.pdf | укладений |
04 вересня 2018 14:33
|