Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Підгородненський НВК № 4 та КЗ Обухівський НВК № 2»
Очікувана вартість
1 127 100,00 UAH
UA-2018-08-16-000874-c ● 5706dd174d874e3d8dd14381b5b5831c
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 41118550 |
Місцезнаходження: | 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Теплична, 5 |
Контактна особа: |
Інна Капацин +380503214417 vogolovnoi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2018 22:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2018 20:38 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2018 20:38 |
Очікувана вартість: | 1 127 100,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
16 серпня 2018 22:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2018 22:13 |
Додаток № 6 договір (проект).docx | |
16 серпня 2018 22:00 |
Техн Подгородное.xlsx | |
16 серпня 2018 22:00 |
Техн Обуховка.xlsx | |
16 серпня 2018 22:00 |
Техн Подгородное.xlsx | |
16 серпня 2018 22:00 |
Тендерна документація електроприлади правильная.doc | |
16 серпня 2018 22:00 |
электро.pdf |
16 серпня 2018 22:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 серпня 2018 22:13 |
Додаток № 6 договір (проект).docx
|
||||||
16 серпня 2018 22:00 |
Техн Подгородное.xlsx
|
||||||
16 серпня 2018 22:00 |
Техн Обуховка.xlsx
|
||||||
16 серпня 2018 22:00 |
Техн Подгородное.xlsx
|
||||||
16 серпня 2018 22:00 |
Тендерна документація електроприлади правильная.doc
|
||||||
16 серпня 2018 22:00 |
электро.pdf
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-08-16-000874-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО", Код ЄДРПОУ:41930148
Дата подання: 13 вересня 2018 16:09
Дата подання: 13 вересня 2018 16:09
скарга на незаконне рішення про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до частини 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами (далі-Закон) державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 3 статті 8 Закону Антимонопольний комітет України в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 року №291, встановлено плату за подання скарги в розмірі - 5 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг, та 15 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі робіт.
Плата до Органу оскарження внесена згідно поданої до складу даної Скарги квитанції.
Частиною 2 статті 18 Закону встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю».
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Відділом освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області (далі – Замовник) 16.08.2018р. було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015 –39710000-2 Електричні побутові прилади предмет закупівлі: «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Підгородненський НВК № 4 та КЗ Обухівський НВК № 2» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-08-16-000874-с за адресою www.prozorro.gov.ua.
Рішенням тендерного комітету Замовника від 06.09.2018 р. №18-09-05/000874-с lot view/360086 Фізичну особу-підприємця Кірсанову Яну Сергіївну (надалі-ФОП Кірсанова Я. С.), було визнано переможцем торгів за Лотом «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Обухівський НВК №2» та повідомлено про намір укласти договір.
Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а саме: «недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Більш того, вимогами до тендерної документації, що передбачені в частині 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» встановлено:
Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо:
1.Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
-не надав забезпечення тендерної пропозиції;
2. Переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.».
Така ж умова розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі передбачена положеннями статті 30 Закону.
Отже, встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону.
Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Кірсанової Яни Сергіївни (надалі-ФОП Кірсанова Я. С.), тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області випадково або ж умисно не звернув увагу на невиконання учасником ФОП Кірсанова Я. С. вимог, що передбачені тендерною документацією. Це в свою чергу призвело до незаконного прийняття рішення про визначення ФОП Кірсанова Я. С. переможцем торгів, згідно протоколу тендерного комітету №18-09-05/000874 –с lot view/360086 від 06.09.2018 року, що оприлюднений в системі електронних закупівель «Prozorro» 06.09.2018 року о 14 год. 29 хв.
Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Кірсанова Я. С. з підстав невиконання вимог тендерної документації та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення ФОП Кірсанова Я. С. переможцем закупівлі, призвело до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладання договору про закупівлю.
З метою підтвердження невиконання учасником ФОП Кірсанова Я. С. умов Тендерної документації Замовника, інформуємо про невідповідність тендерної пропозиції наступним вимогам тендерної документації закупівлі:
1. Відповідно до частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Специфікацію на товар за формою згідно Додатка 4. В складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Кірсанова Я. С. зазначена Специфікація не надана.
2. Згідно частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної докуменації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) визначені у Додатках №№ 1,2 до тендерної документації.
Невідповідність запропонованої Учасником пропозиції встановленим вимогам (Додатки №№ 1,2 до тендерної документації) розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції вимогам та умовам тендерної документації.
Учасником ФОП Кірсанова Я. С. в складі тендерної пропозиції надана довідка № 1 від 31.08.18 р. з інформацією про технічні характеристики товару, яка не відповідає вимогам Додатку № 2 тендерної документації, а саме: в довідці не зазначена кількість товару, як це визначено в Додатку № 2 тендерної документації.
Отже, Замовник, не відхиливши тендерну пропозицію учасника ФОП Кірсанова Я. С. з описаних вище підстав, незаконно прийняв рішення про визначення переможцем ФОП Кірсанова Я. С.
Стверджуємо, що тендерна пропозиція ФОП Кірсанова Я. С. повинна бути відхилена згідно частини 1 статті 30 Закону.
На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: ДК 021:2015 –39710000-2 Електричні побутові прилади предмет закупівлі: «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Підгородненський НВК № 4 та КЗ Обухівський НВК № 2» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-08-16-000874-с Лот «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Обухівський № 4» –за адресою www.prozorro.gov.ua та звертаємось за захистом порушених прав та законних інтересів до компетентного органу оскарження і просимо:
1. прийняти скаргу до розгляду;
2. зобов`язати Замовника скасувати своє Рішення про визнання Переможцем торгів ФОП Кірсанова Я. С., оформленого протоколом тендерного комітету №18-09-05/000874 lot view/60086 від 06.09.2018 року
3. У випадку встановлення факту неможливості виправлення порушень, допущених Замовником під час проведення Процедури закупівлі прийняти рішення про відміну такої Процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2018 18:04
рішення від 18.09.2018 № 9592+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2018 18:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2016 № 10186.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2018 19:15
Рішення від 03.10.2018 № 10186.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2018 18:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вашу вимогу, виконано.
Дата виконання рішення замовником: 11 жовтня 2018 12:10
Номер скарги: UA-2018-08-16-000874-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО", Код ЄДРПОУ:41930148
Дата подання: 13 вересня 2018 16:14
Дата подання: 13 вересня 2018 16:14
скарга на незаконне рішення про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до частини 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами (далі-Закон) державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 3 статті 8 Закону Антимонопольний комітет України в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 року №291, встановлено плату за подання скарги в розмірі - 5 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг, та 15 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі робіт.
Плата до Органу оскарження внесена згідно поданої до складу даної Скарги квитанції.
Частиною 2 статті 18 Закону встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю».
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Відділом освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області (далі – Замовник) 16.08.2018р. було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015 –39710000-2 Електричні побутові прилади предмет закупівлі: «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Підгородненський НВК № 4 та КЗ Обухівський НВК № 2» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-08-16-000874-с за адресою www.prozorro.gov.ua.
Рішенням тендерного комітету Замовника від 06.09.2018 р. №18-09-05/000874-с lot view/360087 Фізичну особу-підприємця Кірсанову Яну Сергіївну (надалі-ФОП Кірсанова Я. С.), було визнано переможцем торгів за Лотом «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Підгородненський НВК №4» та повідомлено про намір укласти договір.
Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а саме: «недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Більш того, вимогами до тендерної документації, що передбачені в частині 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» встановлено:
Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо:
1.Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
-не надав забезпечення тендерної пропозиції;
2. Переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.».
Така ж умова розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі передбачена положеннями статті 30 Закону.
Отже, встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону.
Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Кірсанової Яни Сергіївни (надалі-ФОП Кірсанова Я. С.), тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області випадково або ж умисно не звернув увагу на невиконання учасником ФОП Кірсанова Я. С. вимог, що передбачені тендерною документацією. Це в свою чергу призвело до незаконного прийняття рішення про визначення ФОП Кірсанова Я. С. переможцем торгів, згідно протоколу тендерного комітету №18-09-05/000874 –с lot view/360087 від 06.09.2018 року, що оприлюднений в системі електронних закупівель «Prozorro» 06.09.2018 року о 14 год. 33 хв.
Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Кірсанова Я. С. з підстав невиконання вимог тендерної документації та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення ФОП Кірсанова Я. С. переможцем закупівлі, призвело до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладання договору про закупівлю.
З метою підтвердження невиконання учасником ФОП Кірсанова Я. С. умов Тендерної документації Замовника, інформуємо про невідповідність тендерної пропоизиції наступним вимогам тендерної документації Закупівлі:
1. Відповідно до частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Специфікацію на товар за формою згідно Додатка 4. В складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Кірсанова Я. С. зазначена Специфікація не надана.
2. Згідно частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної докуменації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) визначені у Додатках №№ 1,2 до тендерної документації.
Невідповідність запропонованої Учасником пропозиції встановленим вимогам (Додатки №№ 1,2 до тендерної документації) розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції вимогам та умовам тендерної документації.
Учасником ФОП Кірсанова Я. С. в складі тендерної пропозиції надана довідка № 2 від 31.08.18 р. з інформацією про технічні характеристики товару, яка не відповідає вимогам Додатку № 1 тендерної документації, а саме: в довідці не зазначена кількість товару, як це визначено в Додатку № 1 тендерної документації.
Отже, Замовник, не відхиливши тендерну пропозицію учасника ФОП Кірсанова Я. С. з описаних вище підстав, незаконно прийняв рішення про визначення переможцем ФОП Кірсанова Я. С.
Стверджуємо, що тендерна пропозиція ФОП Кірсанова Я. С. повинна бути відхилена згідно частини 1 статті 30 Закону.
На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: ДК 021:2015 –39710000-2 Електричні побутові прилади предмет закупівлі: «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Підгородненський НВК № 4 та КЗ Обухівський НВК № 2» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-08-16-000874-с Лот «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Підгородненський НВК № 4» –за адресою www.prozorro.gov.ua та звертаємось за захистом порушених прав та законних інтересів до компетентного органу оскарження і просимо:
1. прийняти скаргу до розгляду;
2. зобов`язати Замовника скасувати своє Рішення про визнання Переможцем торгів ФОП Кірсанова Я. С., оформленого протоколом тендерного комітету №18-09-05/000874 lot view/360087 від 06.09.2018 року
3. У випадку встановлення факту неможливості виправлення порушень, допущених Замовником під час проведення Процедури закупівлі прийняти рішення про відміну такої Процедури закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2018 18:06
рішення від 18.09.2018 № 9593+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2018 18:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2016 № 10187.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2018 19:16
Рішення від 03.10.2018 № 10187.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2018 18:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вашу вимогу, виконано.
Дата виконання рішення замовником: 11 жовтня 2018 12:24
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Обухівський НВК №2» |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 452 100,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 521,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13563 UAH |
Аукціон
Позиції
61 шт
Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Обухівський НВК №2
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52005, Україна, Дніпропетровська область, С. Обухівка, Соборності, 49
Дата доставки:
17 серпня 2018
—
17 вересня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2018 22:00 |
Техн Обуховка.xlsx |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2018-08-16-000874-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО", Код ЄДРПОУ:41930148
Дата подання: 13 вересня 2018 16:09
Дата подання: 13 вересня 2018 16:09
скарга на незаконне рішення про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до частини 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами (далі-Закон) державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 3 статті 8 Закону Антимонопольний комітет України в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 року №291, встановлено плату за подання скарги в розмірі - 5 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг, та 15 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі робіт.
Плата до Органу оскарження внесена згідно поданої до складу даної Скарги квитанції.
Частиною 2 статті 18 Закону встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю».
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Відділом освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області (далі – Замовник) 16.08.2018р. було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015 –39710000-2 Електричні побутові прилади предмет закупівлі: «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Підгородненський НВК № 4 та КЗ Обухівський НВК № 2» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-08-16-000874-с за адресою www.prozorro.gov.ua.
Рішенням тендерного комітету Замовника від 06.09.2018 р. №18-09-05/000874-с lot view/360086 Фізичну особу-підприємця Кірсанову Яну Сергіївну (надалі-ФОП Кірсанова Я. С.), було визнано переможцем торгів за Лотом «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Обухівський НВК №2» та повідомлено про намір укласти договір.
Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а саме: «недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Більш того, вимогами до тендерної документації, що передбачені в частині 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» встановлено:
Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо:
1.Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
-не надав забезпечення тендерної пропозиції;
2. Переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.».
Така ж умова розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі передбачена положеннями статті 30 Закону.
Отже, встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону.
Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Кірсанової Яни Сергіївни (надалі-ФОП Кірсанова Я. С.), тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області випадково або ж умисно не звернув увагу на невиконання учасником ФОП Кірсанова Я. С. вимог, що передбачені тендерною документацією. Це в свою чергу призвело до незаконного прийняття рішення про визначення ФОП Кірсанова Я. С. переможцем торгів, згідно протоколу тендерного комітету №18-09-05/000874 –с lot view/360086 від 06.09.2018 року, що оприлюднений в системі електронних закупівель «Prozorro» 06.09.2018 року о 14 год. 29 хв.
Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Кірсанова Я. С. з підстав невиконання вимог тендерної документації та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення ФОП Кірсанова Я. С. переможцем закупівлі, призвело до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладання договору про закупівлю.
З метою підтвердження невиконання учасником ФОП Кірсанова Я. С. умов Тендерної документації Замовника, інформуємо про невідповідність тендерної пропозиції наступним вимогам тендерної документації закупівлі:
1. Відповідно до частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Специфікацію на товар за формою згідно Додатка 4. В складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Кірсанова Я. С. зазначена Специфікація не надана.
2. Згідно частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної докуменації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) визначені у Додатках №№ 1,2 до тендерної документації.
Невідповідність запропонованої Учасником пропозиції встановленим вимогам (Додатки №№ 1,2 до тендерної документації) розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції вимогам та умовам тендерної документації.
Учасником ФОП Кірсанова Я. С. в складі тендерної пропозиції надана довідка № 1 від 31.08.18 р. з інформацією про технічні характеристики товару, яка не відповідає вимогам Додатку № 2 тендерної документації, а саме: в довідці не зазначена кількість товару, як це визначено в Додатку № 2 тендерної документації.
Отже, Замовник, не відхиливши тендерну пропозицію учасника ФОП Кірсанова Я. С. з описаних вище підстав, незаконно прийняв рішення про визначення переможцем ФОП Кірсанова Я. С.
Стверджуємо, що тендерна пропозиція ФОП Кірсанова Я. С. повинна бути відхилена згідно частини 1 статті 30 Закону.
На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: ДК 021:2015 –39710000-2 Електричні побутові прилади предмет закупівлі: «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Підгородненський НВК № 4 та КЗ Обухівський НВК № 2» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-08-16-000874-с Лот «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Обухівський № 4» –за адресою www.prozorro.gov.ua та звертаємось за захистом порушених прав та законних інтересів до компетентного органу оскарження і просимо:
1. прийняти скаргу до розгляду;
2. зобов`язати Замовника скасувати своє Рішення про визнання Переможцем торгів ФОП Кірсанова Я. С., оформленого протоколом тендерного комітету №18-09-05/000874 lot view/60086 від 06.09.2018 року
3. У випадку встановлення факту неможливості виправлення порушень, допущених Замовником під час проведення Процедури закупівлі прийняти рішення про відміну такої Процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2018 18:04
рішення від 18.09.2018 № 9592+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2018 18:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2016 № 10186.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2018 19:15
Рішення від 03.10.2018 № 10186.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2018 18:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вашу вимогу, виконано.
Дата виконання рішення замовником: 11 жовтня 2018 12:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Кірсанова Яна Сергіївна |
450 116,00
UAH з ПДВ
|
450 116,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Альфамаркет |
452 100,00
UAH з ПДВ
|
452 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО" |
399 531,55
UAH з ПДВ
|
399 531,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО" #41930148 |
Рішення скасоване |
399 531,55
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 17:46
|
ФОП Кірсанова Яна Сергіївна #3156605725 |
Рішення скасоване |
450 116,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 17:46
|
ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО" #41930148 |
Відхилено |
399 531,55
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2018 15:12
|
ФОП Кірсанова Яна Сергіївна #3156605725 |
Відхилено |
450 116,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2018 11:15
|
ТОВ Альфамаркет #39933024 |
Відхилено |
452 100,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2018 17:49
|
Інформація про відміну
Дата відміни
16 жовтня 2018 17:49
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі