Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Підгородненський НВК № 4 та КЗ Обухівський НВК № 2»
Очікувана вартість
1 127 100,00 UAH
UA-2018-08-16-000874-c 5706dd174d874e3d8dd14381b5b5831c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Капацин

+380503214417 vogolovnoi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41118550
Місцезнаходження: 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Теплична, 5
Контактна особа: Інна Капацин
+380503214417
vogolovnoi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2018 22:00
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2018 20:38
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2018 20:38
Очікувана вартість: 1 127 100,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

16 серпня 2018 22:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2018 22:13
Додаток № 6 договір (проект).docx
16 серпня 2018 22:00
Техн Подгородное.xlsx
16 серпня 2018 22:00
Техн Обуховка.xlsx
16 серпня 2018 22:00
Техн Подгородное.xlsx
16 серпня 2018 22:00
Тендерна документація електроприлади правильная.doc
16 серпня 2018 22:00
электро.pdf
16 серпня 2018 22:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2018 22:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2018 22:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2018 22:13
Додаток № 6 договір (проект).docx
16 серпня 2018 22:00
Додаток № 6 договір (проект).docx
16 серпня 2018 22:00
Техн Подгородное.xlsx
16 серпня 2018 22:00
Техн Обуховка.xlsx
16 серпня 2018 22:00
Техн Подгородное.xlsx
16 серпня 2018 22:00
Тендерна документація електроприлади правильная.doc
16 серпня 2018 22:00
электро.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-16-000874-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО", Код ЄДРПОУ:41930148
Дата подання: 13 вересня 2018 16:09
скарга на незаконне рішення про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до частини 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами (далі-Закон) державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 3 статті 8 Закону Антимонопольний комітет України в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 року №291, встановлено плату за подання скарги в розмірі - 5 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг, та 15 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі робіт. Плата до Органу оскарження внесена згідно поданої до складу даної Скарги квитанції. Частиною 2 статті 18 Закону встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю». Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Відділом освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області (далі – Замовник) 16.08.2018р. було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015 –39710000-2 Електричні побутові прилади предмет закупівлі: «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Підгородненський НВК № 4 та КЗ Обухівський НВК № 2» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-08-16-000874-с за адресою www.prozorro.gov.ua. Рішенням тендерного комітету Замовника від 06.09.2018 р. №18-09-05/000874-с lot view/360086 Фізичну особу-підприємця Кірсанову Яну Сергіївну (надалі-ФОП Кірсанова Я. С.), було визнано переможцем торгів за Лотом «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Обухівський НВК №2» та повідомлено про намір укласти договір. Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а саме: «недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Більш того, вимогами до тендерної документації, що передбачені в частині 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» встановлено: Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо: 1.Учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; -не надав забезпечення тендерної пропозиції; 2. Переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; 3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.». Така ж умова розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі передбачена положеннями статті 30 Закону. Отже, встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону. Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Кірсанової Яни Сергіївни (надалі-ФОП Кірсанова Я. С.), тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області випадково або ж умисно не звернув увагу на невиконання учасником ФОП Кірсанова Я. С. вимог, що передбачені тендерною документацією. Це в свою чергу призвело до незаконного прийняття рішення про визначення ФОП Кірсанова Я. С. переможцем торгів, згідно протоколу тендерного комітету №18-09-05/000874 –с lot view/360086 від 06.09.2018 року, що оприлюднений в системі електронних закупівель «Prozorro» 06.09.2018 року о 14 год. 29 хв. Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Кірсанова Я. С. з підстав невиконання вимог тендерної документації та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення ФОП Кірсанова Я. С. переможцем закупівлі, призвело до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладання договору про закупівлю. З метою підтвердження невиконання учасником ФОП Кірсанова Я. С. умов Тендерної документації Замовника, інформуємо про невідповідність тендерної пропозиції наступним вимогам тендерної документації закупівлі: 1. Відповідно до частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Специфікацію на товар за формою згідно Додатка 4. В складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Кірсанова Я. С. зазначена Специфікація не надана. 2. Згідно частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної докуменації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) визначені у Додатках №№ 1,2 до тендерної документації. Невідповідність запропонованої Учасником пропозиції встановленим вимогам (Додатки №№ 1,2 до тендерної документації) розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції вимогам та умовам тендерної документації. Учасником ФОП Кірсанова Я. С. в складі тендерної пропозиції надана довідка № 1 від 31.08.18 р. з інформацією про технічні характеристики товару, яка не відповідає вимогам Додатку № 2 тендерної документації, а саме: в довідці не зазначена кількість товару, як це визначено в Додатку № 2 тендерної документації. Отже, Замовник, не відхиливши тендерну пропозицію учасника ФОП Кірсанова Я. С. з описаних вище підстав, незаконно прийняв рішення про визначення переможцем ФОП Кірсанова Я. С. Стверджуємо, що тендерна пропозиція ФОП Кірсанова Я. С. повинна бути відхилена згідно частини 1 статті 30 Закону. На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: ДК 021:2015 –39710000-2 Електричні побутові прилади предмет закупівлі: «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Підгородненський НВК № 4 та КЗ Обухівський НВК № 2» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-08-16-000874-с Лот «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Обухівський № 4» –за адресою www.prozorro.gov.ua та звертаємось за захистом порушених прав та законних інтересів до компетентного органу оскарження і просимо: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2. зобов`язати Замовника скасувати своє Рішення про визнання Переможцем торгів ФОП Кірсанова Я. С., оформленого протоколом тендерного комітету №18-09-05/000874 lot view/60086 від 06.09.2018 року 3. У випадку встановлення факту неможливості виправлення порушень, допущених Замовником під час проведення Процедури закупівлі прийняти рішення про відміну такої Процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2018 18:04
рішення від 18.09.2018 № 9592+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2018 18:04
Рішення від 03.10.2018 № 10186.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2018 18:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вашу вимогу, виконано.
Дата виконання рішення замовником: 11 жовтня 2018 12:10
Номер скарги: UA-2018-08-16-000874-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО", Код ЄДРПОУ:41930148
Дата подання: 13 вересня 2018 16:14
скарга на незаконне рішення про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до частини 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами (далі-Закон) державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 3 статті 8 Закону Антимонопольний комітет України в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 року №291, встановлено плату за подання скарги в розмірі - 5 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг, та 15 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі робіт. Плата до Органу оскарження внесена згідно поданої до складу даної Скарги квитанції. Частиною 2 статті 18 Закону встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю». Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Відділом освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області (далі – Замовник) 16.08.2018р. було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015 –39710000-2 Електричні побутові прилади предмет закупівлі: «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Підгородненський НВК № 4 та КЗ Обухівський НВК № 2» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-08-16-000874-с за адресою www.prozorro.gov.ua. Рішенням тендерного комітету Замовника від 06.09.2018 р. №18-09-05/000874-с lot view/360087 Фізичну особу-підприємця Кірсанову Яну Сергіївну (надалі-ФОП Кірсанова Я. С.), було визнано переможцем торгів за Лотом «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Підгородненський НВК №4» та повідомлено про намір укласти договір. Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а саме: «недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Більш того, вимогами до тендерної документації, що передбачені в частині 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» встановлено: Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо: 1.Учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; -не надав забезпечення тендерної пропозиції; 2. Переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; 3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.». Така ж умова розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі передбачена положеннями статті 30 Закону. Отже, встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону. Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Кірсанової Яни Сергіївни (надалі-ФОП Кірсанова Я. С.), тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області випадково або ж умисно не звернув увагу на невиконання учасником ФОП Кірсанова Я. С. вимог, що передбачені тендерною документацією. Це в свою чергу призвело до незаконного прийняття рішення про визначення ФОП Кірсанова Я. С. переможцем торгів, згідно протоколу тендерного комітету №18-09-05/000874 –с lot view/360087 від 06.09.2018 року, що оприлюднений в системі електронних закупівель «Prozorro» 06.09.2018 року о 14 год. 33 хв. Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Кірсанова Я. С. з підстав невиконання вимог тендерної документації та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення ФОП Кірсанова Я. С. переможцем закупівлі, призвело до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладання договору про закупівлю. З метою підтвердження невиконання учасником ФОП Кірсанова Я. С. умов Тендерної документації Замовника, інформуємо про невідповідність тендерної пропоизиції наступним вимогам тендерної документації Закупівлі: 1. Відповідно до частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Специфікацію на товар за формою згідно Додатка 4. В складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Кірсанова Я. С. зазначена Специфікація не надана. 2. Згідно частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної докуменації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) визначені у Додатках №№ 1,2 до тендерної документації. Невідповідність запропонованої Учасником пропозиції встановленим вимогам (Додатки №№ 1,2 до тендерної документації) розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції вимогам та умовам тендерної документації. Учасником ФОП Кірсанова Я. С. в складі тендерної пропозиції надана довідка № 2 від 31.08.18 р. з інформацією про технічні характеристики товару, яка не відповідає вимогам Додатку № 1 тендерної документації, а саме: в довідці не зазначена кількість товару, як це визначено в Додатку № 1 тендерної документації. Отже, Замовник, не відхиливши тендерну пропозицію учасника ФОП Кірсанова Я. С. з описаних вище підстав, незаконно прийняв рішення про визначення переможцем ФОП Кірсанова Я. С. Стверджуємо, що тендерна пропозиція ФОП Кірсанова Я. С. повинна бути відхилена згідно частини 1 статті 30 Закону. На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: ДК 021:2015 –39710000-2 Електричні побутові прилади предмет закупівлі: «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Підгородненський НВК № 4 та КЗ Обухівський НВК № 2» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-08-16-000874-с Лот «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Підгородненський НВК № 4» –за адресою www.prozorro.gov.ua та звертаємось за захистом порушених прав та законних інтересів до компетентного органу оскарження і просимо: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2. зобов`язати Замовника скасувати своє Рішення про визнання Переможцем торгів ФОП Кірсанова Я. С., оформленого протоколом тендерного комітету №18-09-05/000874 lot view/360087 від 06.09.2018 року 3. У випадку встановлення факту неможливості виправлення порушень, допущених Замовником під час проведення Процедури закупівлі прийняти рішення про відміну такої Процедури закупівлі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2018 18:06
рішення від 18.09.2018 № 9593+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2018 18:06
Рішення від 03.10.2018 № 10187.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2018 18:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вашу вимогу, виконано.
Дата виконання рішення замовником: 11 жовтня 2018 12:24

Документи подані скаржником

13 вересня 2018 16:09
скарга АМКУ.pdf
13 вересня 2018 16:09
Електротовары 2.pdf
13 вересня 2018 16:09
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

14 вересня 2018 15:41
Відповідь частина 1
14 вересня 2018 15:41
Відповідь частина 2
08 жовтня 2018 16:22
Обухівка .PDF
09 жовтня 2018 17:35
Кірсанова 1.PDF
09 жовтня 2018 17:36
Кірсанова 1.PDF

Документи подані скаржником

13 вересня 2018 16:14
скарга АМКУ.pdf
13 вересня 2018 16:14
Електротовары 1.pdf
13 вересня 2018 16:14
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

08 жовтня 2018 16:24
Підгородне .PDF
09 жовтня 2018 17:30
Кірсанова 2.PDF
09 жовтня 2018 17:37
Кірсанова 2.PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Обухівський НВК №2»
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 452 100,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 521,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13563 UAH

Аукціон

Початок: 03 вересня 2018 11:36
Закінчення: 03 вересня 2018 12:03
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

61 шт
Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Обухівський НВК №2
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, С. Обухівка, Соборності, 49
Дата доставки: 17 серпня 2018  —  17 вересня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2018 22:00
Техн Обуховка.xlsx

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2018-08-16-000874-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО", Код ЄДРПОУ:41930148
Дата подання: 13 вересня 2018 16:09
скарга на незаконне рішення про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до частини 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами (далі-Закон) державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 3 статті 8 Закону Антимонопольний комітет України в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 року №291, встановлено плату за подання скарги в розмірі - 5 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг, та 15 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі робіт. Плата до Органу оскарження внесена згідно поданої до складу даної Скарги квитанції. Частиною 2 статті 18 Закону встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю». Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Відділом освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області (далі – Замовник) 16.08.2018р. було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015 –39710000-2 Електричні побутові прилади предмет закупівлі: «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Підгородненський НВК № 4 та КЗ Обухівський НВК № 2» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-08-16-000874-с за адресою www.prozorro.gov.ua. Рішенням тендерного комітету Замовника від 06.09.2018 р. №18-09-05/000874-с lot view/360086 Фізичну особу-підприємця Кірсанову Яну Сергіївну (надалі-ФОП Кірсанова Я. С.), було визнано переможцем торгів за Лотом «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Обухівський НВК №2» та повідомлено про намір укласти договір. Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а саме: «недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Більш того, вимогами до тендерної документації, що передбачені в частині 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» встановлено: Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо: 1.Учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; -не надав забезпечення тендерної пропозиції; 2. Переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; 3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.». Така ж умова розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі передбачена положеннями статті 30 Закону. Отже, встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону. Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Кірсанової Яни Сергіївни (надалі-ФОП Кірсанова Я. С.), тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області випадково або ж умисно не звернув увагу на невиконання учасником ФОП Кірсанова Я. С. вимог, що передбачені тендерною документацією. Це в свою чергу призвело до незаконного прийняття рішення про визначення ФОП Кірсанова Я. С. переможцем торгів, згідно протоколу тендерного комітету №18-09-05/000874 –с lot view/360086 від 06.09.2018 року, що оприлюднений в системі електронних закупівель «Prozorro» 06.09.2018 року о 14 год. 29 хв. Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Кірсанова Я. С. з підстав невиконання вимог тендерної документації та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення ФОП Кірсанова Я. С. переможцем закупівлі, призвело до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладання договору про закупівлю. З метою підтвердження невиконання учасником ФОП Кірсанова Я. С. умов Тендерної документації Замовника, інформуємо про невідповідність тендерної пропозиції наступним вимогам тендерної документації закупівлі: 1. Відповідно до частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Специфікацію на товар за формою згідно Додатка 4. В складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Кірсанова Я. С. зазначена Специфікація не надана. 2. Згідно частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної докуменації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) визначені у Додатках №№ 1,2 до тендерної документації. Невідповідність запропонованої Учасником пропозиції встановленим вимогам (Додатки №№ 1,2 до тендерної документації) розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції вимогам та умовам тендерної документації. Учасником ФОП Кірсанова Я. С. в складі тендерної пропозиції надана довідка № 1 від 31.08.18 р. з інформацією про технічні характеристики товару, яка не відповідає вимогам Додатку № 2 тендерної документації, а саме: в довідці не зазначена кількість товару, як це визначено в Додатку № 2 тендерної документації. Отже, Замовник, не відхиливши тендерну пропозицію учасника ФОП Кірсанова Я. С. з описаних вище підстав, незаконно прийняв рішення про визначення переможцем ФОП Кірсанова Я. С. Стверджуємо, що тендерна пропозиція ФОП Кірсанова Я. С. повинна бути відхилена згідно частини 1 статті 30 Закону. На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: ДК 021:2015 –39710000-2 Електричні побутові прилади предмет закупівлі: «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Підгородненський НВК № 4 та КЗ Обухівський НВК № 2» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-08-16-000874-с Лот «Електричні побутові прилади для облаштування дошкільного підрозділу КЗ Обухівський № 4» –за адресою www.prozorro.gov.ua та звертаємось за захистом порушених прав та законних інтересів до компетентного органу оскарження і просимо: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2. зобов`язати Замовника скасувати своє Рішення про визнання Переможцем торгів ФОП Кірсанова Я. С., оформленого протоколом тендерного комітету №18-09-05/000874 lot view/60086 від 06.09.2018 року 3. У випадку встановлення факту неможливості виправлення порушень, допущених Замовником під час проведення Процедури закупівлі прийняти рішення про відміну такої Процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2018 18:04
рішення від 18.09.2018 № 9592+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2018 18:04
Рішення від 03.10.2018 № 10186.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2018 18:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вашу вимогу, виконано.
Дата виконання рішення замовником: 11 жовтня 2018 12:10

Документи подані скаржником

13 вересня 2018 16:09
скарга АМКУ.pdf
13 вересня 2018 16:09
Електротовары 2.pdf
13 вересня 2018 16:09
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

14 вересня 2018 15:41
Відповідь частина 1
14 вересня 2018 15:41
Відповідь частина 2
08 жовтня 2018 16:22
Обухівка .PDF
09 жовтня 2018 17:35
Кірсанова 1.PDF
09 жовтня 2018 17:36
Кірсанова 1.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кірсанова Яна Сергіївна 450 116,00
UAH з ПДВ
450 116,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Альфамаркет 452 100,00
UAH з ПДВ
452 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО" 399 531,55
UAH з ПДВ
399 531,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2018 00:42
Обухівка.pdf
01 вересня 2018 00:42
Документи.pdf
01 вересня 2018 00:42
Підписаний_G0818-2389-GL_tender.pdf
01 вересня 2018 00:42
Підписаний_G0818-2377-GL_tender.pdf
01 вересня 2018 00:42
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
01 вересня 2018 00:42
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy (1).pdf

Публічні документи

31 серпня 2018 22:55
Вытяг з реестру ГНИ 001.jpg
31 серпня 2018 22:55
Выписка 2 стр ( Св-во) 001.jpg
31 серпня 2018 22:55
Статут новий.pdf

Публічні документи

31 серпня 2018 10:57
Електронний підпис
31 серпня 2018 09:38
Електронний підпис
31 серпня 2018 09:36
гарантія 13563.rar
27 серпня 2018 17:16
специфікація.pdf
27 серпня 2018 17:16
проект договору.pdf
27 серпня 2018 17:16
КОПІЯ ВИТЯГУ ПДВ.pdf
27 серпня 2018 17:16
довідка МТБ.pdf
27 серпня 2018 17:16
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кірсанова Яна Сергіївна

ТОВ Альфамаркет

ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО"
#41930148
Рішення скасоване 399 531,55
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 17:46
ФОП Кірсанова Яна Сергіївна
#3156605725
Рішення скасоване 450 116,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 17:46
ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО"
#41930148
Відхилено 399 531,55
UAH з ПДВ
11 жовтня 2018 15:12
ФОП Кірсанова Яна Сергіївна
#3156605725
Відхилено 450 116,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2018 11:15
ТОВ Альфамаркет
#39933024
Відхилено 452 100,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2018 17:49

Документи

05 вересня 2018 15:22
Електронний підпис
05 вересня 2018 15:06
протокол_1.PDF
03 вересня 2018 12:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 вересня 2018 14:38
Електронний підпис
06 вересня 2018 14:29
Електротовары 2.pdf
05 вересня 2018 15:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 жовтня 2018 15:12
Електронний підпис
11 жовтня 2018 13:31
Обухівка.PDF

Документи

13 жовтня 2018 11:15
Електронний підпис
13 жовтня 2018 11:14
Кірсанова Обух5.PDF

Документи

16 жовтня 2018 17:49
Електронний підпис
16 жовтня 2018 17:44
отказ альфа.обух.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
16 жовтня 2018 17:49
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі